Skocz do zawartości

Marka butów: Shoepassion


metius

Rekomendowane odpowiedzi

@FONos pewnie bym się nie niepokoił gdyby na stronie napisali wprost ile się czeka. Do tego ten znikający status zamówienia, brak numeru przesyłki, o który sam muszę się dowiadywać. Dziwnie to wygląda szczerze mówiąc. 

@kichanadeta cóż, szybcy nie są. Chociaż 2 tygodnie to chyba raczej standard?  Nie boję się, że będę musiał zwracać ze względów estetycznych, czy jakościowych (opinie forumowiczów były jednoznacznie pozytywne), bardziej martwię się rozmiarem. Korzystałem z ich szablonu i wyszedł mi większy niż standardowy. Cóż, zobaczymy. Najwyżej ostatecznie wyleczę się z SP.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pg88 napisał:

@FONos pewnie bym się nie niepokoił gdyby na stronie napisali wprost ile się czeka. Do tego ten znikający status zamówienia, brak numeru przesyłki, o który sam muszę się dowiadywać. Dziwnie to wygląda szczerze mówiąc. 

 

 

Niestety ja mam tak samo - zamówiłem oksfordy, wysłano mi je wczoraj... z dopiskiem, że SP nie posiada numeru przesyłki. Tracking niemożliwy.  Bez zmiany statusu przesyłki. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że przesyłka normalnie dojdzie i nie "utknie" gdzieś w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ponownie zadzwoniłem na PL infolinię SP. Dowiedziałem się, że paczki zamówione w okresie świątecznym utkwiły gdzieś w magazynach, nie wiadomo gdzie. Zaproponowano mi zwrot środków lub ponowne wysłanie z magazynu SP tego samego towaru. Ponoć paczki wysyłane po świętach docierają bez problemu.

Problem dotyczy dostawy na całą Europę. Poprosiłem o ponowną wysyłkę, ciekawe czy rzeczywiście dostanę buty w ciągu 3 dni roboczych... 

@Velahrn paczka dotarła? Termin zamówienia wskazuje na to, że nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pg88 napisał:

Dziś ponownie zadzwoniłem na PL infolinię SP. Dowiedziałem się, że paczki zamówione w okresie świątecznym utkwiły gdzieś w magazynach, nie wiadomo gdzie. Zaproponowano mi zwrot środków lub ponowne wysłanie z magazynu SP tego samego towaru. Ponoć paczki wysyłane po świętach docierają bez problemu.

Problem dotyczy dostawy na całą Europę. Poprosiłem o ponowną wysyłkę, ciekawe czy rzeczywiście dostanę buty w ciągu 3 dni roboczych... 

@Velahrn paczka dotarła? Termin zamówienia wskazuje na to, że nie powinno być problemu.

Tak, właśnie dziś po południu ją odebrałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witajcie,

Dlugosc stopy 27. W Yanko pasuje na mnie tegosc G. Modelu 558 optymalny jest rozm.42,5. Rozm.42 w Yanko uciska na tegosc, w tym szerokosc. Shoepassion, w kopycie klasycznym, tegosc normalna, rozwazam rozm. 42,5 albo 42. 42 troche uciska na tegosc. 42,5 na tegosc jest ok., z tym ze moge swobodnie zginac palce w czubie. Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Pasjonat napisał:

Witajcie,

Dlugosc stopy 27. W Yanko pasuje na mnie tegosc G. Modelu 558 optymalny jest rozm.42,5. Rozm.42 w Yanko uciska na tegosc, w tym szerokosc. Shoepassion, w kopycie klasycznym, tegosc normalna, rozwazam rozm. 42,5 albo 42. 42 troche uciska na tegosc. 42,5 na tegosc jest ok., z tym ze moge swobodnie zginac palce w czubie. Co radzicie?

Doprecyzuje, ze w obu przypadkach chodzi o cholewke typu oxford, z zamknieta przyszwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla uczciwości muszę opisać dalszy ciąg moich przygód z SP. Dostałem  buty po 2 tygodniach. Niestety za duże. Wymiana - kolejne 2 tygodnie i w końcu mam. W międzyczasie zadzwoniła Polka pracująca w SP i przeprosila mnie za wszystkie niedogodności. W jednym czasie nałożył się problemy z DHL i z wysyłką maili na wybrane skrzynki mailowe. W efekcie byłem odcięty od informacji i czułem się jak klient 2. kategorii. Pani na te słowa zaproponowała rekompensatę w postaci kosmetyku do butów. Buty są naprawdę piękne i wygodne, więc uznaję sprawę za zamkniętą w zadowalający sposób. Dostałem coś takiego jak na zdjęciu. I mam prośbę do Forumowiczów. Chcę kupić komplet kosmetyków zgodnie z poradami zamieszczonymi w wątku nt. pielęgnacji zamszu, ale ni cholery nie wiem jak ten kosmetyk zakwalifikować? Czy to renowator? 

15252593480741905805407.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, pg88 napisał:

@lubo69 rozumiem, że to w żaden sposób nie jest w stanie zastąpić, ani renowatora, ani nano protectora?  Jak właściwie należy tego używać? 

Wg mnie przede wszystkim przyda Ci się szczotka do zamszu do bieżącej pielęgnacji (ja szczotkuje w zależności od stopnia zabrudzenia czasem po każdym wyjściu czasem co kilka) ten bezbarwny środek możesz używać po takim szczotkowaniu ... renowator koloru będzie Ci potrzebny dopiero jeśli będziesz chciał odżywić kolor a nano daje dodatkowa ochronę głównie przed deszczem ale i brud mniej osiada ... wiec raz na jakiś czas warto go nałożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka dlugosc stopy? nie chodzi przypadkiem o rozmiary UK/US?

 

edit: @Bacio, masz racje, jest przesuniecie o jeden rozmiar - w moim przypadku Berwick 8 (27,6cm) = Shoepassion 9 (27,8cm).

Edytowane przez hippe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Jak oceniacie jakość podeszwy JR np w monkach? Korca mnie właśnie monki na JR ale czytając opinie są jakieś problemy z podeszwami od sp? Czy w tej cenie coś można ciekawszego znaleźć w tęgości G

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam,

 

chciałbym poprosić Was o opinię:

 

Ponizej 2 pary butów SP - czarne Oxfordy no. 543 z 2014 oraz brązowe Oxfordy no. 545 sprzed 3 tygodni. Obydwa w tym samym rozmiarze (8) i na tym samym kopycie. Obydwa trzymane na cedrowych prawidłach i utrzymywane przy użyciu kosmetyków Saphir. Jedyna różnica jest taka, że do czarnych Oxfordow kilka razy był używany dubbin a do brązowych, żeby nie ściemniały, nie. Czarne buty używane były na tyle intensywnie, że wymagały podzelowania.

 

I teraz pytanie: czy to normalne, że po raptem kilku założeniach brązowe buty połamały sie tak ohydnie na noskach? Czy mogę/powinienem to reklamować?

 

Dziękuję za opinie.0e33e19c5bb24e101ffbff91776f9dad.jpga3a509a351dbae58f59f0237e5795f35.jpg6fab40f3912459b8c17bb1f5b9028d7f.jpgf9f5116e65d8e5bd8c6373a70dff271b.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bartek 00 napisał:

Tutaj buty łamią się na nosku, gdzie jest usztywnienie. Dla mnie buty do reklamacji.

Podobny problem jest w niektórych modelach Allen Edmonds. (Poszukaj w grafikach google Allen Edmonds Cap-toe Crease).

Po pierwsze niekoniecznie pod całym noskiem jest usztywnienie, po drugie może się tak dziać gdy użyto do wyrobu buta bardzo sztywnej skóry i nie ma ona preferencyjnego miejsca zgięcia się na głównej część przyszwy. 

Odrzucam tutaj możliwość, że buty są za długie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamować możesz zawsze ale czy zostanie uznana to inna sprawa. Usztywnienie z pewnością nie jest na całym nosku ale jak @blekit napisał złamanie nosków może powodować wiele rzeczy np. złe dopasowanie do stopy. Wyślij im najpierw zdjęcia, opisz problem i zobaczysz co odpiszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W monkach Lowndes C&J też robią się załamania, ale blisko szwa, nie na "środku" noska, chociaż to i tak nieładnie wygląda. Była także kiedyś dyskusja na forum, czy załamania na nosku to jest wada buta (w sensie: czy kwalifikuje się do reklamacji), czy nie - ale nie pamiętam, w którym wątku, i nie pamiętam konkluzji. Na pewno spróbować zwrócić się do producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.