Jump to content

Marka butów: Shoepassion


metius
 Share

Recommended Posts

Para oxfordów od Shoepassion.

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia :oops:

Buty schludnie zapakowane

Dołączona grafika

Do butów dołączone dwie pary nakładek z wibramu

Dołączona grafika

Niestety kolor na zdjęciu nie pokrywa się z rzeczywistością

Dołączona grafika

Tutaj trochę lepiej z kolorem ale to jeszcze nie to

Dołączona grafika

Pomimo moich wcześniejszych postów jeszcze nie zdecydowałem czy podkleić podeszwy

Dołączona grafika

Ogólnie jestem zadowolony z zakupu - buty prezentują się całkiem dobrze, na brak wygody też nie mogę narzekać. Sam sklep http://www.shoepassion.de/ mogę śmiało polecić - dobry kontakt choć trzeba się wykazać cierpliwością ;) ale to inna historia.

Link to comment
Share on other sites

(duże ciach) Ogólnie jestem zadowolony z zakupu - buty prezentują się całkiem dobrze, na brak wygody też nie mogę narzekać. Sam sklep http://www.shoepassion.de/ mogę śmiało polecić - dobry kontakt choć trzeba się wykazać cierpliwością ;) ale to inna historia.

Nie ma innej historii. Jesli chcesz się pochwalić nowym nabytkiem to temat 'nowe nabytki'. Jesli chcesz opisać swoje doświadczenia z firmą, w szczególności obsługą klienta to trzeba to napisac a nie zostawiać " ;) "
Link to comment
Share on other sites

(duże ciach) Ogólnie jestem zadowolony z zakupu - buty prezentują się całkiem dobrze, na brak wygody też nie mogę narzekać. Sam sklep http://www.shoepassion.de/ mogę śmiało polecić - dobry kontakt choć trzeba się wykazać cierpliwością ;) ale to inna historia.

Nie ma innej historii. Jesli chcesz się pochwalić nowym nabytkiem to temat 'nowe nabytki'. Jesli chcesz opisać swoje doświadczenia z firmą, w szczególności obsługą klienta to trzeba to napisac a nie zostawiać " ;) "
OK, konkretnie:

1. Firma podała trzy różne koszty przesyłki - inne w mailu, inne w trakcie rozmowy telefonicznej a jeszcze inne podczas samych zakupów na ich stronie.

2. Pomimo otrzymania potwierdzenia wpłaty pełnej kwoty za buty+dostawę, otrzymałem maila z serwisu o niezapłaceniu pełnej kwoty za zamówienie - znów różne koszty przesyłki. Buty już zdążyły, że tak powiem, przyjść a ja jeszcze dostałem maila, w którym kolejny już chyba pracownik serwisu informował mnie o jeszcze innych kosztach związanych z przesyłką. Wymiana maili zakończyła się po tym jak odpisałem, że zamówienie już do mnie dotarło.

3. Jak już wspomniałem byłem na bieżąco informowany o statusie zamówienia, łącznie z informacją o godzinie przekazania paczki do DHL. Niestety nie podano numeru ref. paczki co uniemożliwiało jej śledzenie. Dopiero po stronie polskiej udało się namierzyć przesyłkę na podstawie daty i miejsca jej nadania oraz adresu odbiorcy.

4. Łączny czas czekania na paczkę wyniósł 6 dni od daty zakupu. Być może wynika to z faktu, że wybrałem opcję zapłaty przelewem bankowym (3 dni czekania na zaksięgowanie) a nie np. PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Ładne buty :)

Naciesz się Swoim nowym nabytkiem, a za trzy, cztery miesiące dodaj opinię na temat:

wygody, ewentualnych problemów z rozchodzeniem, odporności podeszwy na ścieranie czy jakichkolwiek innych parametrów, które mogłyby zainteresować innych forumowiczów rozważających zamówienie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Za ta cene mozna kupic lepsze gatunkowo buty na wysprzedazy.

Zawsze można kupić taniej but na wyprzedaży, na ebay, od kolegi, na allegro itp., ale to są wszystko okazje, które maja to do siebie, że nie zdarzają się często, a na dodatek trzeba na nie "polować".

Nie ma większego sensu porównywanie jakości i cen butów w regularnej cenie sklepowej, które można kupić od ręki w pełnej rozmiarówce z tymi, które pojawią się na wyprzedażach itp. :)

Link to comment
Share on other sites

Staram sie nie kupowac butow przez internet poniewaz mam wysokie podbicie. Chodze po sklepach i kupujac mozna czasami cos utargowac i trafic na przecene.

Obsluga mila - raczej wszystkie modele i rozmiary na stanie.

SHOEPASSION.com‎

Ackerstraße 23

10115 Berlin

‎030 60983700

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

O żesz! Faktycznie - już rok minął od kiedy zakupiłem moje oxfordy. W takim razie czas na małe podsumowanie :-)  Buty eksploatuję dość intensywnie i to, w połączeniu z nieustannym remontem Katowic, przekonało mnie do podzelowania oxfordów (naprawdę szkoda podeszwy na ten plac budowy). Dlatego też nie mogę w pełni ocenić kruponu, aczkolwiek do momentu podzelowania skóra ścierała się raczej słabo (systematyczne stosowanie Collonil'a też zrobiło swoje). Skóra butów jest raczej miękka - nigdy mnie nie obtarły (!), ale podatna na zarysowania (zmora korzystania z komunikacji miejskiej). W sumie to nie problem - krem Saphir'a świetnie sobie radzi z takimi śladami. Generalnie jestem bardzo zadowolony z zakupu - buty już niejedno przeszły i przepłynęły (oberwanie chmury) a mimo to wciąż wyglądają świetnie. Mogę śmiało polecić Shoepassion.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

To się nazywa relacja ;) Jeśli to nie problem poprosiłbym jeszcze zdjęcie jak wygląda but po roku użytkowania, jak się załamała skóra?

 

 

Ma ktoś porównanie Shoepassion do Meermin'ów w kwestii miękkości skóry?

Link to comment
Share on other sites

To się nazywa relacja ;) Jeśli to nie problem poprosiłbym jeszcze zdjęcie jak wygląda but po roku użytkowania, jak się załamała skóra?

 

 

Ma ktoś porównanie Shoepassion do Meermin'ów w kwestii miękkości skóry?

 

Zdjęcia z komórki więc jakość dyskusyjna.

post-2773-0-02345200-1396011431_thumb.jp

post-2773-0-88980900-1396011474_thumb.jp

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Witam

 

Ok. Zachęcony stroną internetową shoepassion w jej polskiej wersji… darowałem sobie zakup internetowy, zaprosiłem do samochodu moją żonę i syna i zrobiliśmy sobie dzisiaj wycieczkę do Berlina.

Ze Szczecina to około 200 km wygodną i szybką drogą, navigacja poprowadziła nas pod sam sklep gdzie bez problemu znalazłem miejsce do zaparkowania. Tu uwaga, diesel w stacjach benzynowych na trasie w  przeliczeniu na PLN to około 5,40 (lekko poirytowany, nie chcę tu dyskutować o spalaniu na polskim a na niemieckim paliwie).

Komunikacja w Skali 1 do 6 – 6

Wchodzimy do sklepu. Było kilku klientów i to może tłumaczyć fakt że nikt nami się nie zainteresował. Mnie to nie zmartwiło bo całkiem ciekawa aranżacja z wyeksponowanymi butami pochłonęła mnie bez reszty. Foty na stronie www tego nie oddadzą, wchodzicie i pierwsze co czujecie to zapach skóry który uderza do głowy jak dobry koniak – uh, tego trzeba doświadczyć, wrażenie fantastyczne. Drugie uderzenie skierowane jest na nasz zmysł wzroku. Jestem w czymś w rodzaju galerii przy czym tu nie oglądam obrazów tylko dzieła tego którego  potocznie nazywamy szewcem, bonusem jest to że jego dzieła możemy brać do ręki.

Ekspozycja w skali 1 do 6 – 6

Obsługa. Zaczynamy dyskutować wymieniając uwagi naturalnie po polsku i tu raptem zaskoczenie. Pojawia się przemiła osoba. Słysząc nasz język podchodzi do nas pani Oliwia. Fachowe pytania, konkretne odpowiedzi, dodatkowe tłumaczenia i wrażenie że zadowolenie klienta to cel jej życia to właśnie to co prezentuje sobą ta osoba. Nie miałem na twarzy wypisane że chcę tu zostawić kilkaset euro, ale mimo to miałem wrażenie że w tym momencie jestem dla tej firmy numerem 1.  Faktem jest że nieco marudziłem. Wymarzyłem sobie monki. Pierwsza para była nieco za duża. Druga, miałem wrażenie że miała różne lico. Trzecia moim zdaniem źle się układała. Czwarta była ok. Bez problemu pokazywano mi kolejne pary. Możecie wybrzydzać do woli – klient nasz pan, to hasło tu pasuje.

Obsługa w skali 1 do 6 – 6

Efekt końcowy. Kupiłem Monk strap 591.  Mało tego. Syn kupił Monk strap 594 . Naturalnie do tego różne drobiazgi (prawidła, pasty, szczotki)

Wynik końcowy w skali 1 do 6 – cóż, powiem za jakiś czas. Teraz pisząc ten post mam na nogach nowe buciki którymi jestem zachwycony. W znajomości produktu z tego przedziału cenowego/jakościowego mam zbyt małe doświadczenie by go oceniać.

Tak naprawdę piszę ten tekst by: primo – pochwalić Shoepassion jako sklep, secundo - uświadomić Wam jaką (dla niektórych zapomnianą) frajdą mogą być tradycyjna zakupy.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

Panowie,

 

odgrzebuję temat, gdyż ruszył sklep Internetowy w PL marki shoepassion i być może jest już więcej opinii na temat butów tej marki.

 

Warte są tych 200 euro?

 

Pozdrawiam,

Podbijam pytanie. Może ktoś ma porównanie między shoepassion a np. 40% tańszym CT?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam

 

Ok. Zachęcony stroną internetową shoepassion w jej polskiej wersji… darowałem sobie zakup internetowy, zaprosiłem do samochodu moją żonę i syna i zrobiliśmy sobie dzisiaj wycieczkę do Berlina.

Ze Szczecina to około 200 km wygodną i szybką drogą, navigacja poprowadziła nas pod sam sklep gdzie bez problemu znalazłem miejsce do zaparkowania. Tu uwaga, diesel w stacjach benzynowych na trasie w  przeliczeniu na PLN to około 5,40 (lekko poirytowany, nie chcę tu dyskutować o spalaniu na polskim a na niemieckim paliwie).

Komunikacja w Skali 1 do 6 – 6

Wchodzimy do sklepu. Było kilku klientów i to może tłumaczyć fakt że nikt nami się nie zainteresował. Mnie to nie zmartwiło bo całkiem ciekawa aranżacja z wyeksponowanymi butami pochłonęła mnie bez reszty. Foty na stronie www tego nie oddadzą, wchodzicie i pierwsze co czujecie to zapach skóry który uderza do głowy jak dobry koniak – uh, tego trzeba doświadczyć, wrażenie fantastyczne. Drugie uderzenie skierowane jest na nasz zmysł wzroku. Jestem w czymś w rodzaju galerii przy czym tu nie oglądam obrazów tylko dzieła tego którego  potocznie nazywamy szewcem, bonusem jest to że jego dzieła możemy brać do ręki.

Ekspozycja w skali 1 do 6 – 6

Obsługa. Zaczynamy dyskutować wymieniając uwagi naturalnie po polsku i tu raptem zaskoczenie. Pojawia się przemiła osoba. Słysząc nasz język podchodzi do nas pani Oliwia. Fachowe pytania, konkretne odpowiedzi, dodatkowe tłumaczenia i wrażenie że zadowolenie klienta to cel jej życia to właśnie to co prezentuje sobą ta osoba. Nie miałem na twarzy wypisane że chcę tu zostawić kilkaset euro, ale mimo to miałem wrażenie że w tym momencie jestem dla tej firmy numerem 1.  Faktem jest że nieco marudziłem. Wymarzyłem sobie monki. Pierwsza para była nieco za duża. Druga, miałem wrażenie że miała różne lico. Trzecia moim zdaniem źle się układała. Czwarta była ok. Bez problemu pokazywano mi kolejne pary. Możecie wybrzydzać do woli – klient nasz pan, to hasło tu pasuje.

Obsługa w skali 1 do 6 – 6

Efekt końcowy. Kupiłem Monk strap 591.  Mało tego. Syn kupił Monk strap 594 . Naturalnie do tego różne drobiazgi (prawidła, pasty, szczotki)

Wynik końcowy w skali 1 do 6 – cóż, powiem za jakiś czas. Teraz pisząc ten post mam na nogach nowe buciki którymi jestem zachwycony. W znajomości produktu z tego przedziału cenowego/jakościowego mam zbyt małe doświadczenie by go oceniać.

Tak naprawdę piszę ten tekst by: primo – pochwalić Shoepassion jako sklep, secundo - uświadomić Wam jaką (dla niektórych zapomnianą) frajdą mogą być tradycyjna zakupy.

 

Pozdrawiam

 

Sam też chyba wybiorę się do Berlina w niedługim czasie :) a powiedz mi, czy ceny jakie mają w sklepie stacjonarnym są takie jak w ich sklepie internetowym niemieckim czy polskim (w polskim jest 20 euro więcej za parę) ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.