Skocz do zawartości

pg88

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O pg88

  • Tytuł
    Zwykły

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. pg88

    Marka butów: Shoepassion

    @lubo69 rozumiem, że to w żaden sposób nie jest w stanie zastąpić, ani renowatora, ani nano protectora? Jak właściwie należy tego używać? Chciałem kupić sobie zestaw taki jak proponował @Typowy Janusz w tym wątku ale wobec tego prezentu od SP czuję się trochę bezradny
  2. pg88

    Marka butów: Shoepassion

    Dla uczciwości muszę opisać dalszy ciąg moich przygód z SP. Dostałem buty po 2 tygodniach. Niestety za duże. Wymiana - kolejne 2 tygodnie i w końcu mam. W międzyczasie zadzwoniła Polka pracująca w SP i przeprosila mnie za wszystkie niedogodności. W jednym czasie nałożył się problemy z DHL i z wysyłką maili na wybrane skrzynki mailowe. W efekcie byłem odcięty od informacji i czułem się jak klient 2. kategorii. Pani na te słowa zaproponowała rekompensatę w postaci kosmetyku do butów. Buty są naprawdę piękne i wygodne, więc uznaję sprawę za zamkniętą w zadowalający sposób. Dostałem coś takiego jak na zdjęciu. I mam prośbę do Forumowiczów. Chcę kupić komplet kosmetyków zgodnie z poradami zamieszczonymi w wątku nt. pielęgnacji zamszu, ale ni cholery nie wiem jak ten kosmetyk zakwalifikować? Czy to renowator?
  3. pg88

    [POLSKA], Lancerto, RTW

    Dzięki, Panowie.
  4. pg88

    [POLSKA], Lancerto, RTW

    @mosze zostaje mi tylko robienie masy, to najmniejszy. Teoretycznie nie powinno być różnic między tymi marynarkami, a zwykła kolekcja (1czy 2cm) ale rzeczywiście jest tego luzu chyba troszkę więcej. Jest bardzo źle?
  5. pg88

    [POLSKA], Lancerto, RTW

    Wiosenna kolekcja wygląda fajnie ale kolory rzeczywiście jaśniejsze niż na zdjęciach. Choć konstrukcja, materiał, bardzo przyjemne. Korzystając z wizyty w salonie zdecydowałem się na mr Fancy z jesiennej kolekcji i, jako początkujący w materii, jestem ciekaw Waszych opinii. Do skrócenia rękawy, to na pewno, ale czy poza tym ok?
  6. pg88

    Marka butów: Shoepassion

    Dziś ponownie zadzwoniłem na PL infolinię SP. Dowiedziałem się, że paczki zamówione w okresie świątecznym utkwiły gdzieś w magazynach, nie wiadomo gdzie. Zaproponowano mi zwrot środków lub ponowne wysłanie z magazynu SP tego samego towaru. Ponoć paczki wysyłane po świętach docierają bez problemu. Problem dotyczy dostawy na całą Europę. Poprosiłem o ponowną wysyłkę, ciekawe czy rzeczywiście dostanę buty w ciągu 3 dni roboczych... @Velahrn paczka dotarła? Termin zamówienia wskazuje na to, że nie powinno być problemu.
  7. pg88

    Marka butów: Shoepassion

    @FONos pewnie bym się nie niepokoił gdyby na stronie napisali wprost ile się czeka. Do tego ten znikający status zamówienia, brak numeru przesyłki, o który sam muszę się dowiadywać. Dziwnie to wygląda szczerze mówiąc. @kichanadeta cóż, szybcy nie są. Chociaż 2 tygodnie to chyba raczej standard? Nie boję się, że będę musiał zwracać ze względów estetycznych, czy jakościowych (opinie forumowiczów były jednoznacznie pozytywne), bardziej martwię się rozmiarem. Korzystałem z ich szablonu i wyszedł mi większy niż standardowy. Cóż, zobaczymy. Najwyżej ostatecznie wyleczę się z SP.
  8. pg88

    Marka butów: Shoepassion

    Drodzy Forumowicze, W związku z tym, że jest to mój pierwszy post, na wstępie chciałbym się przywitać. Od niedawna pracuję nad zmianą swojej garderoby i jednym z elementów, od którego zacząłem są oczywiście buty. Zdecydowałem się na zakup zamszowych oxfordów z shoepassion, jednak dość niespodziewanie napotkałem problemy. Zapłaciłem kartą, dostałem maila po niemiecku (jak się domyślam potwierdzono w nich mój zakup), po dwóch dniach dość enigmatyczną wiadomość, że paczka została wydana kurierowi ale firma SP... nie posiada numeru przesyłki. Żeby było zabawniej, na stronie SP, w zakładce z moimi zamówieniami nie ma żadnego statusu. Ani opłacone, ani wysłane, ani dostarczone - nic, puste pole. Po kilkukrotnym kontakcie z polską infolinią nie dowiedziałem się niczego (miałem dostać kontakt zwrotny, nie dostałem obiecanego maila). Pan co prawda był uprzejmy i w kółko mnie przepraszał, no ale co mi po przeprosinach... W końcu poprosiłem kogoś znającego niemiecki, o kontakt z tamtejszą infolinią. Udało się uzyskać numer przesyłki i wygląda na to, że utknęła w Niemczech (od piątku jest rzekomo w transporcie do Polski). Dodam, że od zamówienia właśnie minęło 8 dni. Tragedia... Strach pomyśleć co będzie jeśli zdecyduję się na odesłanie przesyłki. Będę czekał na zwrot środków do zimy? Czy ktoś z forumowiczów ma podobne doświadczenia?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.