W.N. Napisano 7 Grudzień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2019 Ja miałem doświadczenia wyłącznie z klasycznymi zamówieniami (w preordery się nie bawiłem) i na trzy zamówienia też nigdy nie miałem problemu z czasem realizacji. Tak na obronę, że chociaż czasem dają ciała, to jednak nie jest to reguła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WAR Napisano 8 Grudzień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 8 Grudzień 2019 Zamówienie z 1 grudnia, status "w trakcie kompletowania". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domixon Napisano 8 Grudzień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 8 Grudzień 2019 Godzinę temu, WAR napisał: Zamówienie z 1 grudnia, status "w trakcie kompletowania". U mnie zamówienie z 30 listopada "w trakcie kompletowania" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik_O Napisano 8 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2020 Ja z kolei mam bardzo dobre skojarzenia z tą firmą- jakiś czas temat reklamowałem 2 koszule za zniszczone kołnierzyki po dosłownie kilku miesiącach użytkowania - bez najmniejszego problemu otrzymałem nowe egzemplarze. To nie jest reguła dzisiajWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andre Napisano 20 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Styczeń 2020 Mam pytanie - jeśli Miler prowadzi teraz przedsprzedaż i podaje taką informację "PRZEDSPRZEDAŻ 15.01.-14.02 - Ta koszula jest dostępna w przedsprzedaży, dlatego zostanie wysłana do 14.02." to znaczy, że prawdopodobnie koszula zostałaby wysłana w pobliżu 14.02, czy też zdarza się, że są wcześniej realizowane te zamówienia? Jakie są Wasze doświadczenia z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enygma Napisano 29 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Styczeń 2020 Raczej później niż wcześniej. Sprzedawca myślę zwykle czeka do ostatniej chwili, bo przecież ktoś może skorzystać jeszcze z tej przedsprzedaży i wydaje mi się, że nieopłacalne jest dla nich wysyłanie "niedobitków" koszul z ostatnich dni jej trwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba90 Napisano 16 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2020 Witam. To mój pierwszy post na forum (mam nadzieje, że pierwszy z bardzo wielu :)). Mam pytanie co sądzicie o krawatach od Milera? Poszukuję uniwersalnego granatowego krawatu i zastanawiam się czy Miler to dobry wybór? Mieliście może z nimi styczność (poza oczywiście wcześniejszymi postami z dyskusji, z nimi się zapoznałem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 4 Marzec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 4 Marzec 2020 A ja dziś muszę bardzo pochwalić MiMe. Odebrałem właśnie limitowaną poszetkę Miler blue i jest to najpiękniej obszyta poszetka jaką widziałem. Piękny roll do tego odprasowana. Idealny kwadrat nigdzie niepowyciągany. Oby tak dalej! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciasteczkowy Napisano 3 Lipiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Lipiec 2020 Taka historia mi się przytrafiła. Niedawno szukałem mokasynów na lato, znalazłem ciekawy model w ofercie MiMe. Na stronie była adnotacja "wysyłka zamówienia w 10 dni" - spojrzałem na prognozę pogody, zrozumiałem że na lato jeszcze będę musiał poczekać, ergo "nie spieszy mi się". Zamówiłem więc, był to piątek póóóóźnym wieczorem natomiast już we wtorek przed południem kurier zapukał do moich drzwi z paczką. Po tym jak z dwóch zamówionych rozmiarów odesłałem jeden, zadzwoniła do mnie miła Pani z obsługi klienta informując mnie że zwrot został uznany i pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni - następnego dnia były na koncie. Wszystko poszło sprawnie i w miłej atmosferze. Widzę że strategia została zmieniona na under-promise & over-deliver 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leonid Napisano 21 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Wrzesień 2020 Zauważyliście wysyp piątkowych opinii o sklepie Miler na Google Maps w ciągu ostatnich kilkunastu tygodni? Niemal wszystkie z kont, które... nie opiniowały nic innego, tj. wystawiły tylko jedną opinię 5 gwiazdek. W krótkim czasie średnia wzrosła z 3,x do 4.4. Szczerze? Mi to wygląda na kupowanie opinii. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 22 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 22 Wrzesień 2020 13 godzin temu, leonid napisał: Mi to wygląda na kupowanie opinii. Może to bardzo szczęśliwy zbieg okoliczności? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 4inHand Napisano 23 Wrzesień 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2020 @leonid i @Bacio Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo zawiodłem się Panów postawą. Jako członek-założyciel BWB z wielkim żalem stwierdzam, że forum to w zamyśle było czymś całkowicie innym niż jest teraz. Przyzwolenie na niepodparte ŻADNYMI DOWODAMI pomawianie sprawia, że zamiast wspierać świat ubrań, forum jest miejscem, w którym rodzi się negatywna energia i zwyczajne kłamstwa, które niestety ulegają propagacji online. Chwila szczerości Przez kilka lat działalności, przylgnęła do nas łatka firmy ze świetnymi produktami, agresywnym marketingiem i słabą obsługą klienta. Niestety - nasza obsługa faktycznie pozostawiała sporo do życzenia. Już dawno temu postanowiłem to zmienić, ale zamiast o tym opowiadać (czego wcale nie czynię teraz z przyjemnością), postawiłem na ciężką pracę i modernizację działów wysyłki i obsługi klienta. W efekcie od ponad roku podnosimy swoją renomę w oczach naszych klientów (na wszystkich płaszczyznach) czego dodatkowym efektem jest także opinia w Google. Niestety w przypadku Google matematyka tego procesu jest bolesna. Jedna jedynka (w tym przypadku nie od klienta) wymaga przeciwwagi około 15-16 piątek przez co proces ten jest bardzo powolny i w takich sytuacjach jak te wyjątkowo bolesny dla całej naszej ekipy. Dla jasności dodam, że oczekujemy wyłącznie wystawiania opinii zgodnych z własnymi doświadczeniami i sumieniem. Cieszymy się z zasłużonych piątek i smucimy z zasłużonych jedynek. Ocen fałszywych i niezasłużonych (pozytywnych też) nie chcemy w ogóle. Jak to było? Zauważyliśmy dzisiaj rano "*" gwiazdkę w Google od osoby, która negatywnie oceniła jakość naszych produktów sugerując zakup online. Niestety upublicznione dane tej osoby nie figurują na liście naszych klientów. Jedyna niemiła sytuacja ostatnich dni z jaką jesteśmy w stanie to skojarzyć, to wizyta pani, która nie chciała respektować faktu, że z uwagi na pandemię w salonie MiMe trzeba rezerwować wizyty. Pani ta odwiedziła nas kilka dni temu, ale bez rezerwacji nie mogła wejść do sklepu (górne piętro), w którym trwała wizyta innych klientów. Osoba ta wyszła informując o swoim niezadowoleniu głośnym trzaśnięciem drzwiami. Autorka poniższego komentarza ewidentnie powołuje się na post Leonida, który jest całkowicie wyssany z palca. Ironią losu jest fakt, że gdyby nie opisane powyżej reperkusje tej sytuacji, to domniemanie oszustwa można nawet uznać za komplement. Ten rzekomo sensacyjny i z pewnością podejrzany wzrost opiewa na kilka opinii dziennie przez długi okres. Przy skali MiMe jest to prędkością organiczną i stanowi drobny ułamek obsługiwanych dziennie transakcji. Szkoda, że autor powyższego komentarza, nie skontaktował się z nami, aby po prostu zapytać nas o to. Odpowiedzielibyśmy niezawodnie - w ostatnim miesiącu na 51,02% maili odpowiedzieliśmy w ciągu 1h, a na 99,32% w ciągu 24h z czego 84,35% to FCR (first contact resolution), czyli satysfakcjonująca odpowiedź w pierwszym mailu. Ta sytuacja potwierdza znaną w komunikacji regułę mówiącą, że kiedy mówi coś jedna osoba to jest to opinia, ale kiedy osoba ta zaczyna być cytowana przez innych (szczególnie online) opinia ta staje się faktem. To bardzo przykre, że BWB - miejsce z założenia nobliwe - stało się źródłem takich sytuacji. Wspieranie rzemiosła i branży zamieniło się w wołanie do tablicy marek i sianie plotek. Czy merytoryka, wiarygodność i zaufanie przestały mieć tu jakąkolwiek wartość? Zdaję sobie sprawę, że ten post jest znacznym przerostem formy nad treścią. Napisałem go motywowany nie złością, a sentymentem do forum i wolałbym, aby jego efektem była refleksja, a nie kolejna afera. 8 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 23 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2020 Abstrahując od całej ww. sytuacji i oczywistych pomówień pod adresem MiMe to znamienne jest posługiwanie się opiniami krążącymi w internecie jako circulus in probando. "Nie podobają mi się produkty Milera, bo ma zbyt agresywny marketing. Ma zbyt agresywny marketing, bo ma słabe produkty" i tak w kółko. Jak jeszcze dołożyć do tego, że "na BwB mówią to samo, a oni przecież się znają" (nic, że to dokładnie ten sam argument) to na obalenie kłamstwa potrzeba 10 razy więcej wysiłku niż na jego stworzenie. Najwyraźniejszy przykład bodaj od kiedy jestem na Forum to marka Partenope. Kilka osób, które nigdy nie widziały tych butów na oczy, powtarzają w kółko każdemu kto zapyta o markę, że ich nie polecają, bo słyszeli, że mają złe opinie w internecie. Nie znam do tej pory nikogo kto by je kupił i zrobił recenzję po roku użytkowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 23 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2020 2 godziny temu, 4inHand napisał: Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo zawiodłem się Panów postawą. Chyba mój wpis został zupełnie źle zrozumiany. To, że czasem sobie tutaj narzekam na MiMe (a to mi zły rozmiar przysłaliście w preorderze, a to nie uwzględniliście rabatu, bo się okazało, że rabat dotyczy wybranych produktów o czym nie było mowy przy udzielaniu rabatu, itp.) nie zmienia faktu, że po prostu produkty MiMe bardzo lubię, bo: a) czy schudnę czy przytyję - zawsze znajdę rozmiar pasujący z wieszaka, b) co bym nie wybrał - to po prostu nie jest wstyd się pojawić w takim ubraniu wśród ludzi (bo po prostu ktoś za mnie odwalił całą robotę dopasowania się do potrzeb/mody/klasyki/itp.), c) ze stosunkowo małego zakresu produktowego można niemal w całości się ubrać. Jeżeli mój wpis został potraktowany jako przyklaśnięcie potencjalnemu pomówieniu - przepraszam, bo zupełnie nie o to chodziło. Spodziewałem się raczej zarzutu, że reklamuję dzisiejsze wydarzenie on-line'owe. Dla mnie wzrost opinii na googlach nie jest niczym zaskakującym biorąc pod uwagę planowane wydarzenie. Tak, jak akcje Apple'a rosną w górę przez każdym KeyNote'm, a dopiero po prezentacji produktów - giełda odpowiednio koryguje w górę lub w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leonid Napisano 26 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 26 Wrzesień 2020 Ja nie stwierdziłem autorytarnie, że MiMe kupuje opinie, tylko że tak to w moich oczach wygląda. Co oczywiście nie musi być prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 W dniu 26.09.2020 o 12:13, leonid napisał: Ja nie stwierdziłem autorytarnie, że MiMe kupuje opinie, tylko że tak to w moich oczach wygląda. Co oczywiście nie musi być prawdą. I oczywiście nie jest prawdą. Przedstawienie post factum interpretacji własnych słów, która pozwala umyć ręce to, bardzo łagodnie rzecz ujmując, rozwiązanie niesatysfakcjonujące. Tego typu posty publikowane i akceptowane na łamach forum z łatwością przenikają do opinii publicznej jako stanowisko BWB. Obecna sytuacja jest wyjątkowo przykra i według mnie wymaga zaangażowania zarządu. (Dla jasności dodam, że nie chodzi mi o to żeby zarząd rozmawiał ze mną, bo nie ma o czym. Dyskusji trzeba poddać to czym jest BWB i w jaki sposób chce budować pomost pomiędzy markami i miłośnikami elegancji.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 W dniu 23.09.2020 o 17:47, Bacio napisał: Chyba mój wpis został zupełnie źle zrozumiany. To, że czasem sobie tutaj narzekam na MiMe (a to mi zły rozmiar przysłaliście w preorderze, a to nie uwzględniliście rabatu, bo się okazało, że rabat dotyczy wybranych produktów o czym nie było mowy przy udzielaniu rabatu, itp.) nie zmienia faktu, że po prostu produkty MiMe bardzo lubię, bo: a) czy schudnę czy przytyję - zawsze znajdę rozmiar pasujący z wieszaka, b) co bym nie wybrał - to po prostu nie jest wstyd się pojawić w takim ubraniu wśród ludzi (bo po prostu ktoś za mnie odwalił całą robotę dopasowania się do potrzeb/mody/klasyki/itp.), c) ze stosunkowo małego zakresu produktowego można niemal w całości się ubrać. Jeżeli mój wpis został potraktowany jako przyklaśnięcie potencjalnemu pomówieniu - przepraszam, bo zupełnie nie o to chodziło. Spodziewałem się raczej zarzutu, że reklamuję dzisiejsze wydarzenie on-line'owe. Dla mnie wzrost opinii na googlach nie jest niczym zaskakującym biorąc pod uwagę planowane wydarzenie. Tak, jak akcje Apple'a rosną w górę przez każdym KeyNote'm, a dopiero po prezentacji produktów - giełda odpowiednio koryguje w górę lub w dół. Jeśli to nieporozumienie, puśćmy to w niepamięć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 Godzinę temu, 4inHand napisał: Jeśli to nieporozumienie, puśćmy to w niepamięć Ufff. To mogę zamówić morską Madeirę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cineos Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 Co nie zmienia faktu, że ostatnio po każdym zakupie dostaję telefon od Pani z obsługi klienta z zapytaniem: "Czy produkt spełnia moje oczekiwania? Jeżeli tak, to bardzo proszę o opinię na serwisie google." I ładnie pozdrawia. Ja z tym nie mam problemu. Powiedzmy, że jest to nawet miłe. Ale jednego razu niestety, jeszcze nie miałem produktu w rękach a już dostałem telefon. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 4 godziny temu, Cineos napisał: Co nie zmienia faktu, że ostatnio po każdym zakupie dostaję telefon od Pani z obsługi klienta z zapytaniem: "Czy produkt spełnia moje oczekiwania? Jeżeli tak, to bardzo proszę o opinię na serwisie google." I ładnie pozdrawia. Ja z tym nie mam problemu. Powiedzmy, że jest to nawet miłe. Ale jednego razu niestety, jeszcze nie miałem produktu w rękach a już dostałem telefon. A to cenny feedback - zajmę się tym! Dzwonimy, bo nam zależy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 29 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Wrzesień 2020 „Czy produkt spełnia moje oczekiwania? Jeżeli tak, to bardzo proszę o opinię na serwisie google."A jeżeli nie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 29 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Wrzesień 2020 6 minutes ago, lubo69 said: A jeżeli nie? To 4inHand zażąda satysfakcji, bo inne rozwiązanie to "bardzo łagodnie rzecz ujmując, rozwiązanie niesatysfakcjonujące". Do wyboru pistolety lub szable 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cineos Napisano 29 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Wrzesień 2020 20 minut temu, lubo69 napisał: A jeżeli nie? Jeżeli nie to pewnie też dodajesz opinię, ale negatywną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 29 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Wrzesień 2020 to tak jak system oceny jakości Toyoty - czy był Pan zadowolony z obsługi? jeśli tak, to w skali 1-6 mogę dać 5 czy 6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JMes Napisano 29 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Wrzesień 2020 W dniu 26.09.2020 o 12:13, leonid napisał: Ja nie stwierdziłem autorytarnie, że MiMe kupuje opinie, tylko że tak to w moich oczach wygląda. Co oczywiście nie musi być prawdą. 17 godzin temu, 4inHand napisał: I oczywiście nie jest prawdą. Oczywiście. I gdyby było prawdą to oczywiście samorzutnie przyznałbyś się tu na forum do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.