4inHand

Partner
  • Zawartość

    1927
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana 4inHand w Rankingu w dniu 19 Sierpień 2016

4inHand posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

2757

1 obserwujący

O 4inHand

  • Tytuł
    Stowarzyszenie
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Zainteresowania
    Używki i sport ;)
  1. KIlka fotek z ostatniej sesji do #MGOP w sportowej marynarce w kratę i lnianej koszuli z przepiękną motorówką "Disco Volante" Pływanie było super, ale musiałem cały czas oglądać się za siebie, bo tam ... ... Fot. MiMe + AutoKlinika + Policjanci z Miami
  2. Gratulacje!
  3. The Shine x Patine.pl x MilerMenswear
  4. 🔥🔥🔥 Zastanawiam się czy wśród Forumowiczów BWB są mistrzowie pielęgnacji obuwia chętni do zaprezentowania swoich umiejętności na żywo 😎😎😎 ... bo jeśli tak to 10 VI, podczas 2. urodzin sklepu Miler Spirits & Style organizujemy Mistrzostwa Polski w robieniu lustra na butach I szukamy śmiałków, którzy mają odwagę zmierzyć się w takich zawodach 👊👊👊 Zasady są proste - zawodnicy otrzymają niezbędne kosmetyki i półtorej godziny czasu, by wyczyścić przyniesione przez siebie buty renowatorem, a następnie "od zera", za pośrednictwem dostępnych w sklepie kosmetyków doprowadzić do pojawienia się na nich lustra, które jury uzna za najbardziej spektakularne 👞👞👞 W skład jury wejdą także osoby, które o robeniu lustra wiedzą wszystko - Daniel Ziętek z Multirenowacja/Patine oraz Andrzej Olender z The Shine 🔝🔝 Jak wystartować? Prześlijcie w komentarzu pod tym postem zdjecie efektu lustra uzyskanego na swoich butach, a my skontaktujemy się z Wami jeśli uznamy, że Wasze lustro reprezentuje wysoki poziom i kwalifikuje do startu. Oczywiście o dodanie zdjęcia proszę wyłącznie osoby chętne do wystartowania w zawodach. Jutro ogłosimy listę osób, które staną w szranki podczas najbardziej wyczekiwanej imprezy czerwca i powalczą o zdobycie pierwszego miejsca oraz atrakcyjnych nagród. A jest o co walczyć: 1 miejsce - dowolna dostępna para butów Berwick 2 miejsce - dowolna koszula z kolekcji @Miler Menswear 3 miejsce - zestaw kosmetyków do renowacji obuwia Czekamy na Wasze zdjęcia! Wszystkie informacje o 2. urodzinach sklepu Miler w Poznaniu znajdziecie na stronie eventu na FB (plan uproszczony - rano pastujemy, wieczorem degustujemy): https://www.facebook.com/events/1828684107451567
  5. Chyba trochę wpływa na to światło i fakt, że być może nieznacznie inaczej stanąłem i jeszcze to, że na dolnym zdjęciu nie mam szelek, które (o czym nikt nie mówi) jednak mają znaczenie dla tego jak leżą plecy. Wydaje mi się, że kiedyś plecy mogłem mieć tylko większe niż teraz, ALE nie wiem bo obecnie ostro trenuję BJJ i kulam się po matach z samymi dzikami
  6. Marynarka Phoenix by MiMe w rozmiarze 176/112 bez przeróbek i spodnie bespoke z sesji do nowego wpisu w serii #MGOP o granatowym garniturze
  7. Update 5 lat później ... Ostatnio mi się schudło i wbiłem się w moją marynarkę w pepitę od Zbyszka Radlickiego oraz spodnie również spod jego igły, które były moim drugim zamówieniem bespoke w życiu
  8. W końcu się odważyłem na biały garnitur. Wybrałem dwurzędówkę z układem 0x0 + pas z 100% piki bawełnianej Na razie ekspoloruję ten temat, ale z tego co wiem konwencja noszenia tego garnituru pozwala na zmianę koloru pasa Na bardziej casualowe momenty nie mogłem sobie odmówić i poszedłem w ogrodniczki
  9. Podsumowując --> Wybrał Pan rozmiar marynarki, który najprawdopodobniej jest na Pana dobry, a ja za pośrednictwem złego działania mojego działu wysyłki popełniłem błąd wysyłając Panu inny rozmiar. Później prawdopodobnie okazało się niefortunnie, że otrzymanej przez Pana marynarki nie da się wymienić od ręki więc zaproponowaliśmy natychmiastowy zwrot gotówki lub wymianę przy następnym odszyciu. Osoba, która z Panem rozmawiała nie mogła znać wtedy daty odszycia więc podała datę orientacyjną, którą być może myląco podała w sposób sugerujący dokładność informacji, a być może Pan źle zrozumiał co wnioskuję po bardzo dokładnym rozliczaniu tej daty "co do dnia" będąc pewnym, że nikt w mojej firmie nie przedstawił jej z takim poziomem szczegółowości poniważ nikt nie mógł jej znać. Jeśli zatem dobrze rozumiem, nie chciał Pan zwrotu gotówki i godził się Pan na czekanie do następnego przeszycia i termin nawet nie jest problemem, tylko któryś z moich pracowników niepotrzebnie powiedział/napisał, że to Pan popełnił błąd. Zatem, przyznaję, że to mój pracownik popełnił błąd informując Pana, że to pan popełnił błąd i przepraszam za to ponieważ to ja ponosze końcową odpowiedzialność za działania moich pracowników. Jednocześnie z żalem informuję, że jedyne narzędzia jakie mam, aby błąd ten naprawić to natychmiast zwrócić gotówkę lub dostarczyć Panu marynarkę niezwłocznie po jej odszyciu, które nastąpi na przestrzeni kilku następnych tygodni (ale nie za kilka dni lub w przyszłym tygodniu). Przeanalizowałem te sytuację i udzieliłem reprymendy osobom, które zawiniły w tej sprawie. Jak wiem wynikało to z faktu, że próbowaliśmy kontaktować się z Panem telefonicznie co zakończyło się niepowodzeniem. Nie uważam tego jednak za wytłumaczenie i wprowadziłem specjalną procedurę na przyszłośc dot. takich przypadków. Według moich informacji zadzwonił dzisiaj do Pana pracownik odpowiedzialny za tę sytuację i wyjasnił ją z Panem po prostu przepraszając zamiast mydląc oczy oraz poinformował o fakcie, że prawdopodobnie problem z Pana spodniami ma korzenie produkcyjne i zdecydowaliśmy się na wymianę spodni. Jak rozumiem na ten moment sprawa nie jest jeszcze zamknięta, ale jest na takm etapie, w którym obie strony mają pełną jasność sytuacji oraz następnych kroków jakie będa podjęte żeby rozwiązać problem. ----------- Dodam jeszcze, że faktycznie to nie ja prowadzę profil firmowy MiMe na BWB, ale oczywiście biorę odpowiedzialność za publikowane przez niego treści. Chciałbym uprzejmie prosić Panów o postawienie się w mojej i naszej (mojego zespołu) sytuacji. Wątek służący porównaniu naszych produktów, w który nie zamierzamy się angażować ponieważ jest miejscem do wyrażania subiektywnych opinii forumowiczów i w sposób naturalny odgałęził się od naszego wątku jako członka wspierającego forum BWB (który opłaca możliwość komunikowania się z forumowiczami), stał się dźwignią do wywierania na nas presji w sprawach związanych z obsługą klienta, a także wszystkich innych sprawach w jakich można nas skrytykować słusznie lub nie. Nie sposób nie zauważyć, że mamy dział obslugi klienta, w którym telefon jest zawsze odbierany i zwykle nie jest trudno się dodzwonić. Pracują tam osoby bardzo kompetenente z dużą wiedzą na temat działania wszelkiego typu serwisów kurierskich oraz chęcią do pomocy przy każdym zamówieniu (co wielokrotnie, choć niestety dla nas mimochodem, było podkreślane także w tym wątku). Jeśli pytania dot. asortymentu przekraczają wiedzę działu wysyłki, najlepiej zadzwonić na sklep gdzie bez problemu dyskutować można na tematy, które podjemie niewielu sprzedawców odzieży w sklepach innych marek. Niestety nie jesteśmy w stanie obsługiwać spraw związanych z obsługą klienta innymi kanałami. Oczywiście można napisać do mnie wiadomość prywatną na forum lub Facebooku, ale niestety nie jestem w stanie zagwaratnować, że będę w stanie od razu ją przeczytać lub natychmiast na nią zareagować (ponieważ np. w sprawach wysyłki moi pracownicy są dalece bardziej kompetentni niż ja). Z tej przyczyny prosiłbym forumowiczów i moderatorów o zrozumienie, a także przemyślane publikowanie treści rozgraniczając dyskusję od próby wywarcia presji na MiMe. Korzystając z okazji, życzę wesołych i spokojnych świąt wszystkim facetom z klasą, którzy dbają o dobry wygląd i poprzez działalność na BWB rozwijają swoją wiedzę na temat męskiej garderoby Oby nasze marynarki mieściły nas w poświąteczny wtorek tak samo dobrze jak dzisiaj
  10. Niestety są to uroki (lub ich brak) korzystania z platform zewnetrznych e-commerce. Mamy nadzieje, ze ShopMiler do konca tygodnia bedzie znowu jednym z lepszych w sieci... Na razie trzeba czyścić ciastka. Kod działa na wszystkie krawaty!
  11. Po chwili namysłu do krawatów polecanych dorzuciłbym też wszystkie regimentale! Są odlotowe i jednego też już zabrałem do domu
  12. Ładnie napisane, i przyznaję, nawet wzruszające, ale niestety niemożliwe do zrealizowania w rzeczywistości. W biznesie ubraniowym (i pewnie każdym innym) jeśli się nie rozwijasz ... to się zwijasz. Tak negatywnie opisywana tutaj formuła naszego marketingu jest zupełnie standardowa dla marki na takim etapie rozwoju jak MiMe. Według mnie może ona co najwyżej uderzać w struny rozmaitych emocji wynikających z pewnej wiedzy okalającej (np. o innych markach zrzeszonych przy BWB i ich działaniach) lub znajomości krótkiej historii MiMe. Przecież nasz marketing nikogo nie wprowadził w błąd a już na pewno nie doprowadził do zakupu czegokolwiek w zbyt wysokiej cenie. Nie ma też przecen o 70% na koniec sezonu (jesteśmy na to zdecyowanie za mali). Skutkuje to sytuacjami, w których po przeczytaniu powyższych komentarzy czuję się jak oszust bo w kolekcji 28 krawatów, jeden z nich, z resztą przepiękny, wykonany jest z mieszanki poliestru z JEDWABIEM co jest jasno i transparentnie opisane! Oczywiście 27 pozostałych krawatów w nowej kolekcji nie ma żadnego znaczenia. Dyskusja na temat spraw kuluarowych związanych z przemysłem odzieżowym wydawała mi się pierwotnie najciekawszym aspektem działalności na tym forum i okazją do ciekawego dialogu (teoria), ale w praktyce ZAWSZE obraca się przeciwko mnie. Dlatego z mojej strony temat krawatów uważam za zamknięty. Są przepiękne i zachecam do zakupów (niekoniecznie wszystkich). Cała kolekcja do obejrzenia tutaj --> https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty Sklep nam trochę szwankuje, ale z kodem 3KRAWATY można kupić wszystkie krawaty w ofercie w zestawach 2+1 w cenie 132,66 PLN/sztukę. Szczególnie polecam brązową i zieloną kratkę PoW z nowej kolekcji - absolutny odlot (ja już mam!) Z przyczyn technologicznych, a także komunikacyjnych, zrobiliśmy coś niezbyt opłacalnego, a mianowicie zrównaliśmy do ceny 199 i objęliśmy promocją 2+1 także pozostałe krawaty w sklepie (z wyłączeniem linii Supreme).
  13. Panowie, krótki komentarz dot. trzech ostatnio poruszonych spraw. 1. Nachalny marketing, o którym mówicie to usługa świadczona przez Google i Facebook o nazwie remarketing. Niestety nie mam tyle kasy żeby "wyskakiwać z lodówki". Remarketing to jedna z najtańszych strategii marketingowych i dlatego robi ją każda marka. Nie ma w tym nic nachalnego, ani nieprzyzwoitego, ale rozumiem, że subiektywnie może tak to być odbierane przez niektóre osoby. Co ciekawe, wrażenie "wszechobecności marki MILER" może wynikać WYŁĄCZNIE z częstego odwiedzania naszych serwisów internetowych 2. Ta kolekcja krawatów jest dla mnie przełomowa ponieważ po raz pierwszy jest w całości wyprodukowana w Polsce i w całości oparta o włoskie tkaniny pochodzące od jednego z najlepszych producentów od wielu pokoleń mieszczących się w samym sercu Como. Od lat wybierałem krawaty "uznaniowo" tak jak robi to większość marek. Często w ciągu np. godzinnego lub krótszego spotkania na targach. Natomiast tym razem po raz pierwszy zaprojektowaliśmy kolekcję w koordynacji z pozostałymi jej elementami z wielomiesięcznym wyprzedzeniem bazując na niewiarygodnie dużej liczbie próbek (myślę, że około kilkanaście tysięcy). Cały proces zajął kilka dni. Było to możliwe tylko daltego, że producenci zaczynają dostrzegać MiMe i nam ufać. Ciekawi, zaskakuje i czasem smuci mnie trochę Wasze (przynajmniej niektórych z Was) rozumienie jakości i domniemanie dążeń biznesowych, które stoją za często zupełnie przypadkowymi sytuacjami. Przy ilościach krawatowych, tkanina będąca mieszanką poliestru z jedwabiem jest max. 5-6% tańsza niż czysty jedwab. To dlatego ten JEDEN krawat nie jest tańszy. W zasadzie to zdecyodwałem się na niego nie ze względu na skład tkaniny (z resztą celem tego składu jest osiągnięcie konkretnych właściwości, a nie obniżenie kosztów - jeśli chcesz tanio, to po co ci jedwab?), tylko jej chwyt i wzór/kolor, który pasuje do całej kolekcji. Swoją drogą byłoby miło gdyby ktoś podlinkował np. te krawaty, które mu się podobają z czystego jedwabiu lub jedwabiu z bawełną, czy wiskozą - bo przecież ten z poliestru to tylko 1 na 28 nowych modeli. Powiem szczerze, że jestem zaskoczony taką reakcją (szczególnie jeśli ktoś ma tylko kilkanaście postów z czego większość jest poświecony krytyce MiMe) ponieważ wydaje mi się, że w tej chwili nikt w Polsce nie jest w stanie zaoferować podobnego stosunku jakości do ceny w połączeniu z selekcją tak uniwersalnych tkanin zgodnych ze światowymi trendami. Wszystkie ręcznie wykonane krawaty z self-tippingiem (!) sprzedawane w wielopaku 2+1 kosztują 133 złote każdy. Według mnie to powód do zadowolenia dla konsumenta i dla producenta ponieważ osiągnięcie tak korzystnej ceny przy tym dodatku nie jest proste. Co do ostatniego tematu, czyli tego czy MiMe powstało "tak naprawdę" dzięki BWB to ja odbieram to tak, że Kyle po prostu trochę niefortunnie to sformułował. Lubię BWB, jestem członkiem założycielem tego Stow. obecnym na spotkaniu założycielskim (więc paradoksalnie i niekwestionowalnie BWB w NIEWIELKIM stopniu powstało też dzięki mnie) i trwam przy nim nawet kiedy nie jest za miło, np. tutaj i teraz. Bez wątpienia moja historia jest związana z tym forum, ale wypowiedzi na ten temat w tym wątku traktuje jako subiektywne opinie pojedynczych użytkowników/członków BWB nie będące oficjalnym stanowiskiem BWB i szanując te opinie zastrzegam sobie prawo do nie kontynuowania dyskusji
  14. Niestety platforma, na której pracuje ShopMiler.com wprowadziła aktualizację, która okazałą się niekompatybilna z naszym customowym kodem sklepu i zmuszeni byliśmy cofnąć sklep do pierwszej wersji sprzed dłuższego czasu. Wygląda to niezbyt ciekawie. Oczywiście obniżona funkcjonalność sklepu zaskutkowała zwiększoną liczbą zapytań i dłuższym czasem oczekiwania na odpowiedź. Obawiam się, że mogę za to jedynie przeprosić lub polecić częsciową alternatywę w postaci kontaktu telefonicznego w godzinach pracy sklepu. Mam nadzieję, że sklep w pełnej funkcjonalności i atrakcyjności wróci online do końca nadchodzącego tygodnia. Dodam jeszcze, że rozwiązaywanie spraw dot. pojedynczych zamówień w wątku publicznym nie jest preferowaną formą kontktu zarówno dla obsługi sklepu jak i dla uczystników wątku zainteresowanych rozmową o marce. Oczywiście jest to forma wezwania do tablicy, przywołania do porządku i najmocniejszego wyrażenia niezadowolenia, ale nie prowadzi ona do najszybszego rozwiązania. Innymi słowy --> piszcie i dzwońcie do nas, my naprawdę chcemy pomóc!
  15. Jeśli pasek nie ustąpi, proszę go odesłać - mamy możliwość wymiany końcówki