Jump to content

4inHand

Partner
  • Content Count

    2,018
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

4inHand last won the day on August 19 2016

4inHand had the most liked content!

Community Reputation

3,220

3 Followers

About 4inHand

  • Rank
    Stowarzyszenie

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Interests
    Używki i sport ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proponuję podsumować cały temat w taki sposób: 1. MiMe nie kupuje żadnych opinii w Internecie i nie umieszcza nigdzie żadnych fałszywych opinii na temat marki. 2. Faktycznie nie ma sensu żebym wypowiadał się na temat tego jak powinno być na forum. Na forum jest tak jak jest i opiniowanie z ust osoby, która ma w tym pewien interes nie ma sensu. Jako członek-założyciel mam do forum stosunek sentymentalny i niepotrzebnie próbuję stać po obu stronach stołu. Przepraszam za to. 3. Z braku czasu, na razie zmuszony jestem wycofać się z dyskusji. Dzięki za wyjaśnienie najważniejszej dl
  2. Nie jesteś w stanie wypowiadać się w imieniu wszystkich (grup) osób, na które powołujesz się w swoim poście. Ja z kolei nie jestem w stanie ciągnąć tej dyskusji ponieważ zderzenie Twoich założeń i interpretacji z moimi doświadczeniami zawodowymi rzeczywiście cechuje zbyt duży dysonans.
  3. Nie wiem jak Ty, ale ja zwróciłbym produkt i na tym zakończył. Mam punkt widzenia przedsiębiorcy więc nie daję jedynek (nie kojarzę żebym kiedykolwiek dał). Zdaję sobie jednak sprawę, że punkt widzenia konsumenta jest nieco inny i rozmaite rzeczy (co widać w cytowanym powyżej komentarzu będącym "adremem" tego wątku-w-wątku) mogą być bodźcem do wachlarza negatywnych reakcji obejmujących jedynkę w Googlu, próbę lewarowania na forach i grupach FB albo w ekstremalnych przypadkach (najczęściej niepowiązanych z zakupami tylko z niechęcią) "odwrotną życzliwość online w formie incognito". Brzmi to jak
  4. I oczywiście nie jest prawdą. Przedstawienie post factum interpretacji własnych słów, która pozwala umyć ręce to, bardzo łagodnie rzecz ujmując, rozwiązanie niesatysfakcjonujące. Tego typu posty publikowane i akceptowane na łamach forum z łatwością przenikają do opinii publicznej jako stanowisko BWB. Obecna sytuacja jest wyjątkowo przykra i według mnie wymaga zaangażowania zarządu. (Dla jasności dodam, że nie chodzi mi o to żeby zarząd rozmawiał ze mną, bo nie ma o czym. Dyskusji trzeba poddać to czym jest BWB i w jaki sposób chce budować pomost pomiędzy markami i miłośnikami eleganc
  5. @leonid i @Bacio Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo zawiodłem się Panów postawą. Jako członek-założyciel BWB z wielkim żalem stwierdzam, że forum to w zamyśle było czymś całkowicie innym niż jest teraz. Przyzwolenie na niepodparte ŻADNYMI DOWODAMI pomawianie sprawia, że zamiast wspierać świat ubrań, forum jest miejscem, w którym rodzi się negatywna energia i zwyczajne kłamstwa, które niestety ulegają propagacji online. Chwila szczerości Przez kilka lat działalności, przylgnęła do nas łatka firmy ze świetnymi produktami, agresywnym marketingiem i słabą obsługą klienta. Nies
  6. Panowie! Z dumą informuję, że doszło do dużej i bezprecedensowej kolaboracji pomiędzy Miler Menswear i marką Johnnie Walker Blue Label w wyniku, której powstał garnitur z jedwabną podszewką, na której wydrukowano przepiękną ilustrację autorstwa Alka Morawskiego obrazującą tradycyjny proces produkcji whisky. Poniżej nakręcony w Szkocji materiał filmowy ilustrujący tę koncepcję. Dokładny opis garnituru i sesję zdjęciową znajdziecie na stronie http://milerblue.com/oto
  7. Dziękuję za ten komentarz! Jeśli chodzi o obsługę w MiMe to wypada mi posypać głowę popiołem. Wiedza, którą kiedyś miałem o tym jak organizować wysyłkę była niewystarczająca żeby poradzić sobie z tempem wzrostu marki. Na szczęście wiedzę można pogłębiać i zarówno nasza wysyłka jak i obsługa działa w tej chwili doskonale co widać zarówno w niezwykle rzadkich negatywnych komentarzach jak i komentarzach takich jak Pański. Jeszcze raz dzięki!
  8. Niestety w oparciu o powyższe informacje nie jesteśmy w stanie namierzyć Pana zamówienia. Natomiast preorder, o którym Pan mówi zrealizowaliśmy w całości więc jeśli dalej nie ma Pan swoich ubrań musiało stać się coś nadzwyczajnego i powinniśmy się szybko skontaktować celem rozwiązania tego problemu. Uprzejmie proszę o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail --> info@shopmiler.com
  9. Nie, powinien działać. Możesz napisać do mnie z informacją, o który produkt chodzi to podeślę kod dedykowany.
  10. Koledzy! Wprowadziliśmy ostatnio linię butów Miler Menswear, która spotkała się z bardzo ciepłym przejęciem klientów marki z uwagi na wysoki stosunek jakości do ceny. Mamy trzy klasyczne modele i obecnie pracujemy nad kolejnymi. W związku z tym potrzebujemy przestrzeni magazynowej i bez żadnej złej energii chcemy możliwie szybko wyprzedać resztę butów pozostałych, wspaniałych marek jakimi dotąd handlowaliśmy. Nie chciałbym psuć rynku naszym konkurentom, którzy cały czas handlują tymi butami dlatego zamiast zmieniać im na sklepie cenę ekstremalnie wolę zaproponować forumowiczom, czyli bar
  11. Niskie kontrasty... Teoria i praktyka
  12. Dla jasnoći napiszę, że po problemach z błędmai magazynowymi podczas Black Friday, które niestety doprowadziły do niezadowolenia niektórych osób kupujących w MiMe dokonaliśmy całkowitego rozdziału magazynów obu sklepów (obecnie to dwie osobne lokalizacje). Dzięki temu nie mamy już towarów niedostępnych online, bo ktoś kupił je stacjonarnie i kupujący nie muszą się o to martwić. Dla bezpieczeństwa dodam jeszcze, że w tej sytuacji nie można zakładać, że jeśli coś jest w sklepie www to ten sam produkt jest też w sklepie stacjonarnym. Jednoczęsnie bardzo dbamy o to, aby sklep stacjonarny był cały
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.