Skocz do zawartości

Produkty Miler Menswear - opinie i dyskusje forumowiczów


Friq

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ciasteczkowy napisał:

Ja mam 4 paski, z których jestem ogólnie zadowolony. Znaczy, spełniają swoje zadanie, tj. trzymają galoty na rzyci, ale…

Ostatnio tak się złożyło ze trochę schudłem, przez co wszystkie moje paski musiały zostać skrócone. Zostało mi kilka nadmiarowych kawałków do eksperymentów:



Wyraźnie widać że pasek składa się z dwóch kawałków:



Do tego, na wierzchu widać powłokę z tworzywa sztucznego:



PS, Piąty kawałek, zamieszczony dla porównania pochodzi z paska chyba Medicine, który kupiłem za jakieś 50 zł - widać od razu ze to jeden kawał solidnego kryptonu. Ogólnie, ten pasek to sztos, niezniszczalny.

Niezwykle ciekawe zdjęcia!

Natomiast co do samych pasków - straszne. Wygląda to jak najpodlejszy badziew z Amazona za 10 dolców, dokladnie jak w tym filmie:

 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ciasteczkowy napisał:

Ja mam 4 paski, z których jestem ogólnie zadowolony. Znaczy, spełniają swoje zadanie, tj. trzymają galoty na rzyci, ale…

Ostatnio tak się złożyło ze trochę schudłem, przez co wszystkie moje paski musiały zostać skrócone. Zostało mi kilka nadmiarowych kawałków do eksperymentów:

3f9b1475e19e80253a51bc5386174efd.jpg

Wyraźnie widać że pasek składa się z dwóch kawałków:

4ba138a78e31afc13d4af6e70a029fb1.jpg


 

To są paski od Millera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
W dniu 19.05.2022 o 23:11, johnyr7 napisał:

Miałem u nich podobny problem z koszulą, po 3 tygodniach od złożenia reklamacji i dwóch wiadomościach przypominających odpisali że nie mogą uznać reklamacji. Nie polecam. 

Nie wiem czy dobrze rozumiem- jesli dostales odmowe uznania reklamacji po 3 tygodniach od jej zlozenie to wedlug mnie jest to niezgodne z prawem. Zdaje sie ze jest 14 na ustosunkowanie sie do zlozonej reklamacji i jesli termin zostal przekroczony to reklamacja powinna zostac uznana z automatu.

  • Like 2
  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamW napisał:

Nie wiem czy dobrze rozumiem- jesli dostales odmowe uznania reklamacji po 3 tygodniach od jej zlozenie to wedlug mnie jest to niezgodne z prawem. Zdaje sie ze jest 14 na ustosunkowanie sie do zlozonek reklamacji i jesli termin zostal przekroczony to reklamacja powinna zostac uznana z automatu.

Dokładnie jest tak jak piszesz.

Co do pasków - mam trzy ze „starej” kolekcji. Są w miarę solidne. Natomiast to, co obecnie jest sprzedawane przez MM, prezentuje znacznie niższą jakość. Zamówiłem w promocji kiedyś i po 10 sekundach inspekcji podjąłem decyzję o zwrocie - nawet 8 dych niewarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerażające, jak bardzo na drobne rozmienił się Tomek. Wszyscy pamiętamy początki i nie tyle przełomowe, co podstawowe, ale jednak na naszym rynku nowe projekty, jak seria koszul czy basic'owy Phoenix. Aktualnie paski z mielonki, garnitury z klejonki, a targetem staje się chyba klient Recman'a czy Giacomo Conti. 

Widocznie tam są prawdziwe pieniądze, a nie wśród klientów z forum BWB, bo Ci wiecznie i tak niezadowoleni. 

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, adamW napisał:

Nie wiem czy dobrze rozumiem- jesli dostales odmowe uznania reklamacji po 3 tygodniach od jej zlozenie to wedlug mnie jest to niezgodne z prawem. Zdaje sie ze jest 14 na ustosunkowanie sie do zlozonej reklamacji i jesli termin zostal przekroczony to reklamacja powinna zostac uznana z automatu.

Nie wiedziałem o tym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz poszedł na ilość, kompletnie zatracając jakosc. Na początku drobne przeróbki byly w cenie, w sklepie na Podgórnej pracowali bardzo kompetentni sprzedawcy, jednak z każdym rokiem było coraz gorzej. 

 

Teraz to poziom zbliżony bardziej do Sunset suit, niż do Poszetki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie taka specyfika produktu jak i polskiego klienta, który oczekuje obniżek rzędu 70%. Da się to zrobić tylko wystawiając produkt niskiej jakości za wygórowaną cenę, z której można zejść.

Ale to nie tylko Miller, spójrzcie np tutaj:

https://www.lancerto.com/pl/marynarka-blekitna-giralda-ma131122000002-blekit.html

Plastikowa marynarka za absurdalną cenę. No ale niedługo będzie pewnie "okazja"...

Mr Vintage ogłosił koniec współpracy z Lancerto, więc pewnie będą tam tylko takie produkty, nie bez powodu... Myślę, że z biznesowego punktu widzenia zarówno Miller jak i Lancerto doszli do wniosku, że sprzedaż będzie większa, jeśli będą celować w typowego polskiego klienta, dla którego liczy się praktycznie tylko cena. Ze świadomego klienta po prostu nie przeżyją, zwłaszcza w dobie pandemii, która zmniejszyła zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły.

  • Like 4
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Odnośnie powyższej wypowiedzi – Jak to niby tłumaczy producenta/sprzedawcę, który wciąż kreuje się na kogoś, kto oferuje produkty klasy premium?

Którego ceny produktów, nawet po przecenie, są w według bardzo wielu osób często  mocno przeszacowane w stosunku do jakości, którą oferują?

Jeżeli ktoś idzie na masówkę to nie ma sprawy, ale niech nie twierdzi, że ma ekskluzywny towar i niech dopasuje cenę do tejże masówki. W innym przypadku to raczej nie fair, delikatnie rzecz ujmując.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odnośnie Lancerto czy Milera? Ci pierwsi chyba nigdy nie kreowali się na premium (a jeśli już to w stopniu nie większym niż Vistula czy Bytom).
U Milera najbardziej dziwi mnie, że odszedł od marynarki Turin z tkaniny od Alfreda Browna, naprawdę kapitalna rzecz i dość długo rozpoznawalny element marki. Ma inne marynarki w cenach 1,5k, angielskie wełny chyba aż tak nie zdrożały by kolejny wypust przekraczał tę wartość.
Bycie fair kończy się często gdy w grę wchodzi większy pieniądz (choć trzeba dodać, że pandemia i kryzys spowodowany wojną mocno przeorały większość marek i mocne podwyżki cen to minimum, czego można się teraz spodziewać, a zwykle na tym się nie kończy - choć Miler chyba niestety przechodzi pod tym względem innych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że Milera -- przecież jego działalności tyczy się ten temat.

Sama kwestia pasków, o których była mowa w powyższych postach, wiele mówi o samej firmie. Marka premium dla wyznawców z Facebooka. Zresztą nie tylko tyczy się to odzieży i akcesoriów, ale też alkoholi własnych, choć to już wykracza poza temat wątku. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 19.06.2022 o 02:06, mr B. napisał:

Oczywiście, że Milera -- przecież jego działalności tyczy się ten temat.

Sama kwestia pasków, o których była mowa w powyższych postach, wiele mówi o samej firmie. Marka premium dla wyznawców z Facebooka. Zresztą nie tylko tyczy się to odzieży i akcesoriów, ale też alkoholi własnych, choć to już wykracza poza temat wątku. 

Z ciekawości - co nie rak z alkoholami? Pigwowka była przyjemna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.