Skocz do zawartości

Produkty Miler Menswear - opinie i dyskusje forumowiczów


Friq

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Damees napisał:

Da się poszerzyć marynarkę od garnituru w klatce piersiowej? Próbował ktoś? jest wystarczająco zapasu materiału i marynarka nie straci fasonu ?

Zakupiłem garnitur Phoenix i jestem mega zadowolony, lecz przybrało mi się trochę masy przez siłownię i marynarka powoli staje się przyciasna w klacie i klapy już troszkę  odstają :(

Niestety nie da się poszerzyć przedniego panelu marynarki w klatce piersiowej,Niejeden próbował ,ale bez powodzenia.,Zapas materiału jest tylko w tylnym panelu na centralnym szwie.,Wyjątkiem jest marynarka Nehru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, eduardo napisał:

Jak u nich z długością rękawów? Dla osoby o wzroście 190 cm jest sens zamawiać coś do przymiarki?

Przyglądam się modelom Turin i Phoenix.

To zależy, czy chodzi Ci o marynarkę, czy garnitur i ich przeznaczenia Jeśli chodzi o długość marynarki to są modele na 188 cm i 194 cm. Ale w garniturach nie wyświetlają mi się spodnie na długość 194 cm wiec może przy takich marynarkach można wybrać. Lepiej zapytać w sklepie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, eduardo said:

Jak u nich z długością rękawów? Dla osoby o wzroście 190 cm jest sens zamawiać coś do przymiarki?

Ja mam 184 cm i raczej długie ręce (zwykle kupuje koszule na 188, bo te na 182 mają za krótkie rękawy). Podobnie potrzebuję LONG-ów w SuitSupply.
Mam marynarkę Turin w rozmiarze 182 i jeśli chodzi o rękawy to są takie jak lubię (koszula wystaje na jakieś 1,5 cm).  Sama marynarka mogłaby być dłuższa o 1-2 cm, ale leżała tak dobrze, że przymknąłem na to oko.


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć co lepsze:)... Kiedyś wszedłem z ulicy do Milera i nie mieli na sklepie rozmiaru 188/100... a w sklepie internetowym był. Nie zapytałem, czy rzeczywiście jest dostępny przez internet... czy też jest dostępny na stronach a potem dostaje się emaila: z przykrością zawiadamiamy, że towaru nie ma:)

Przymierzałem więc 182/100 i 188/104 i kupiłem tę pierwszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Aras napisał:

Trudno powiedzieć co lepsze:)... Kiedyś wszedłem z ulicy do Milera i nie mieli na sklepie rozmiaru 188/100... a w sklepie internetowym był. Nie zapytałem, czy rzeczywiście jest dostępny przez internet... czy też jest dostępny na stronach a potem dostaje się emaila: z przykrością zawiadamiamy, że towaru nie ma:)

Przymierzałem więc 182/100 i 188/104 i kupiłem tę pierwszą.

Dla jasnoći napiszę, że po problemach z błędmai magazynowymi podczas Black Friday, które niestety doprowadziły do niezadowolenia niektórych osób kupujących w MiMe dokonaliśmy całkowitego rozdziału magazynów obu sklepów (obecnie to dwie osobne lokalizacje). Dzięki temu nie mamy już towarów niedostępnych online, bo ktoś kupił je stacjonarnie i kupujący nie muszą się o to martwić. Dla bezpieczeństwa dodam jeszcze, że w tej sytuacji nie można zakładać, że jeśli coś jest w sklepie www to ten sam produkt jest też w sklepie stacjonarnym. Jednoczęsnie bardzo dbamy o to, aby sklep stacjonarny był cały czas zatowarowany po brzegi. Jeśli czegoś w nim nie ma na stanie, a jest online i klient tego potrzebuje, sprzedawcy z największą przyjemnością zamówią towar z głównego magazynu do odbioru na następny dzień. 

Korzystając z okazji chciałbym przeprosić forumowiczów za problemy, które mieliśmy podczas BF i okresu świątecznego. Miler Menswear rozwija się i nieustannie stają przed nami nowe wyzwania, z którymi często przychodzi nam mierzyć się po raz pierwszy. Tak było w BF kiedy przed zawieszeniem się serwera sklepu obsługiwaliśmy do kilku transakcji na minutę. Niestety zaskutkowało to brakami magazynowymi, które znacznie obniżyły naszą sprawność organizacyjną w realizacji zamówień. Według mnie ważne jest to żeby wyciągać z takich sytuacji wnioski i właśnie to staramy się robić jednocześnie dziękując za wyorzumiałość! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam dla porządku, że wprawdzie moje skorygowane po BF zamówienie chwilowo było zgubione (co - choć raczej nie powinno, ale mogło się wydarzyć w grudniowym zamieszaniu, bowiem zmienione zamówienie było uzgodnione pocztą elektroniczną, a nie poprzez zamówienie via sklep) , niemniej po sygnale mailowym sprawa została załatwiona jak należy, to znaczy mam od kilku dni niebieski kaszkiet, na który zdecydowałem się wobec braku zielonego.

Z mojego osobistego  punktu widzenia nie ma problemu, ponieważ zakup był przeznaczony dla mnie i nie był to towar pierwszej potrzeby. Jeżeli jednak ktoś kupowałby albo na prezent, albo też rzecz potrzebną jak najszybciej, to miałby uzasadnione pretensje. Dlatego cieszy, że sklep się rozwija w kierunku wyeliminowania problemów, a ja po kaszkiety i koszule jeszcze będę wracał.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@4inHand brawo za podejście, @Kyle - bardzo się cieszę, że sprawa doszła do pozytywnego rozwiązania. Ja od siebie dodam, że kaszkiet z Harris Tweedu i rękawiczki z Łosia noszę codziennie od świąt i jestem bardzo zadowolony z obu produktów. Na jednej z rękawiczek puścił mały szew, który pełni rolę mini-ściągacza, ale to drobiazg do naprawy (ściągacz z pojedynczej nici wygląda ładnie, ale jest delikatny). Będę rozglądał się za drugim zestawem za rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest zrobiony z jednego kawałka skóry?

Chyba jest, tylko jest przewleczony przez klamrę i sklejony?

Twój, to wciąż jeden kawałek, tylko rozklejony.

 

Czy jest wytrzymały? Na zdjęciu nie widać, że się przetarł, pękł lub podobne.

Nie posiadam żadnego paska od Milera, nie wypowiem się z autopsji, ale akurat twój przykład nie wyklucza tego co zacytowałeś na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest zrobiony z jednego kawałka skóry?

Chyba jest, tylko jest przewleczony przez klamrę i sklejony?

Twój, to wciąż jeden kawałek, tylko rozklejony.

 

Czy jest wytrzymały? Na zdjęciu nie widać, że się przetarł, pękł lub podobne.

Nie posiadam żadnego paska od Milera, nie wypowiem się z autopsji, ale akurat twój przykład nie wyklucza tego co zacytowałeś na początku.

Wyklucza. Krupon to gruba skóra z karku z której robi się paski które są najbardziej wytrzymałe, ponieważ jest to jeden wykrój i nie jest klejony, z jednej strony mamy lico z drugiej mizdrę, skóra jest jednym elementem naturalnym, powyższy pasek przeczy całkowicie opisowi zacytowanemu przez producenta.

 

  • Like 2
  • Oceniam pozytywnie 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cineos napisał:

A nie jest zrobiony z jednego kawałka skóry?

Chyba jest, tylko jest przewleczony przez klamrę i sklejony?

Twój, to wciąż jeden kawałek, tylko rozklejony.

Czy jest wytrzymały? Na zdjęciu nie widać, że się przetarł, pękł lub podobne.

Nie posiadam żadnego paska od Milera, nie wypowiem się z autopsji, ale akurat twój przykład nie wyklucza tego co zacytowałeś na początku.

Nie jest z jednego tylko z dwóch ze sobą sklejonych :)

Klamra jest inaczej mocowana i jej mocowanie nie uzasadnia klejenia paska:

IMG_2416.thumb.JPG.2e2621e3b70b99daf5d0c6908259b66f.JPG

Czy wytrzymały … fakt nie rozerwał się i nie nosi takich znamion ale się rozkleił co wynika niestety z faktu, że nie jest to jeden kawałek skóry ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten sam problem co u @FONos występuje i w moim pasku od MM. Jak wynika z powyższych komentarzy problem nie jest odosobniony. Nie wiem co mnie bardziej zirytowało, czy marketingowe, jawne łgarstwo sprzedawcy (toż ten argument o jednym kawałku skóry przesądził o zakupie), czy fakt, że pasek rozkleił się jakieś 8 razy szybciej niż paski, które kupowałem drzewiej na tzw. targowicy za 30 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze powinieneś dodać do tych cytatów "atrakcyjna cena na tle konkurencji", bo to też kolejne łgarstwo. Pasek wart mniej niż połowę tego co zapłaciłeś. Miller musi popracować nad jakością pasków, lub zaproponować za nie adekwatną cenę. A najlepiej w ogóle je wycofać. Pasek udaje jeden kawałek skóry, to tak jakby węzeł w krawacie na gumkę. Udaje, że jest węzłem, a nie jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Panowie, czy ktoś może wypowiedzieć się w kwesti linii Sanremo?

Chciałbym zapytać jak wygląda jakość wykonania danej linii, czy jest to poziom pierwszych wydań od MM czy może bliżej klejonce a'la nowe Phoenixy?

Zainteresował mnie dany garnitur z linii Air:

https://shopmiler.com/pl/garnitury/niebieski-garnitur-w-krate-sanremo-air?fbclid=IwAR1UN94P4cfOIjozHoiK5hQ4Xz2U6Qz85hGarobJq86IXBjmFzj37l0WweA

https://shopmiler.com/pl/garnitury/niebieski-garnitur-w-krate-sanremo-air?fbclid=IwAR1UN94P4cfOIjozHoiK5hQ4Xz2U6Qz85hGarobJq86IXBjmFzj37l0WweA

PS. Czy do zakupionych garniturów MM dodaje pokrowiec oraz wieszak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytania Babicza99 niestety nie wypowiem się. Natomiast dzisiaj utwierdziłem się, że jednak w niedzielę nie przewidziały mi się ceny koszul w MM (większość przecenionych było do około 200 zł). Zostawiłem sobie zakup na poniedziałek i niestety to był błąd, bo ceny w poniedziałek podrosły o średnio 50 zł , albo nawet o 100 zł. Teraz większość przecen na koszule to nie jest już reklamowane -40%. Tego, że mi nie pomyliło mi się dowiodła mi reklama na facebooku, która dalej ma starą cenę (zgodnie z -40%), natomiast jak już wejdzie się przez nią na sklep, to wyskakuje cena 40 zł wyższa. Morał: czasem trzeba śpieszyć się z zakupami ;-)

koszula.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.