
Kyle
Użytkownik-
Content Count
2,355 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
25
Kyle last won the day on April 1 2020
Kyle had the most liked content!
Community Reputation
2,552About Kyle
-
Rank
Stowarzyszenie
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Kyle started following Producenci, marki butów - Crockett & Jones, Tablica ogłoszeń: wspólne zakupy and Suit Supply
-
Ja się dołączę, tylko czy ktoś może doradzić jaki brać rozmiar jeżeli z klasyków zwykle noszę 10.5?
- 1,616 replies
-
Espadryle czemu nie, są wiarygodne dane o rozmiarówce?
- 1,616 replies
-
Test na stronie CT - cena się nie zmienia do ostatniego momentu, tuż przed płatnością, pozostaje taka sama jak dla UK (w funtach, w złotówkach też po staremu). Zapytałem na chacie właśnie, odpisano mi, że to bardzo dobre pytanie, gdzie jest płacony VAT, ich zdaniem nic nie powinno być doliczone, skoro VAT jest zapłacony w cenie, ale nie mogą całkowicie wykluczyć, że paczka zostanie zatrzymana celem naliczenia opłat, co jest poza ich kontrolą (czytaj: nie biorą za to jakiejkolwiek odpowiedzialności).
-
Nie orientuję się, jak powinno być przepisowo, ale z ciekawości sam wrzuciłem do koszyka, też pokazało 103 funty, przy czym miałem Polskę domyślnie jako kraj dostawy. Kiedy zmieniłem na jakiś fikcyjny adres w UK, cena była już 124 funty, więc albo jest chwilowo tak, że można kupić z wysyłką do Polski bez podatku angielskiego i polskiego, albo jednak u nas doliczą. Poczekamy, zobaczymy
-
Sam sobie odpowiadasz - nie masz pomysłu, nie ma sensu spać na gotówce, nie sprzedawaj. Rzeczona Alfa nie stanieje raczej (stąd zapewne oferta).
-
U mnie taki nabytek właśnie się pojawił, jeszcze efekt BF, ale DHL trzymał ponad tydzień na lotnisku w Mediolanie.
-
To też prawda, jeden szalik w kratkę, którego bazą miało być ecru, jest bardzo intensywnie kremowy, skręcając powoli w żółty.
-
Chukka na szerokie stopy
-
Postuluję weryfikację funkcjonowania sklepu internetowego. W ostatni weekend rozważałem zakup koszuli. Skorzystałem z filtrów, żeby wyświetliło tylko te dostępne w moim rozmiarze - pokazało chyba 23 wyniki. Następnie po wejściu w konkretnie te, które mnie interesowały, i wyborze rozmiaru przed włożeniem do koszyka, pokazywało komunikat "powiadom o dostępności". Zatem filtry pokazują również produkty niedostępne. Trochę to denerwujące i zniechęcające.
-
A standard obsługi klienta, komunikacji z nim i zachowania jego prywatności poprawił się tam u Was czy nadal jak w 2017? https://forum.butwbutonierce.pl/topic/6085-spleśniałe-monki-berwicka-i-posprzedażowa-obsługa-jednego-ze-sklepów/page/3/?tab=comments#comment-266395 https://forum.butwbutonierce.pl/topic/1876-zakupy-online-reklamacje-obsługa-klienta/?do=findComment&comment=243028
-
Koszule slim fit 42 i 43 ile mają w talii?
-
Warto też odtworzyć inny utwór tego youtubera, nie linkuję, bo nigdy nie podpadłem moderatorom i tego się trzymajmy
-
I jak te loafersy wypadły? Mechanizm wprowadzenia tej promocji (która zresztą podobno obejmowała też Crownhill, ale po przymiarce odpuściłem) swoją drogą zastanawiający: żadnej informacji na wystawie sklepu (przynajmniej w Galmoku), nic na FB. Może stali klienci dostali jakieś maile albo był prowadzony marketing telefoniczny (w rodzaju telefonu od Pani Agnieszki)?
-
Daję lajka, choć karta kredytowa ma inne zdanie na ten temat :-). BTW jakie źródło informacji? - oglądałem dziś chwilę wystawę w jednym Bergu i nie chwalili się taką promocją.