Jump to content

Zajac Poziomka

Użytkownik
  • Content Count

    3,841
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    143

Zajac Poziomka last won the day on October 10

Zajac Poziomka had the most liked content!

Community Reputation

13,065

1 Follower

About Zajac Poziomka

  • Rank
    Aktywista

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

14,363 profile views
  1. Będzie Ci trudno znaleźć longwing derby na smukłym kopycie, bo taki but byłby niespójny stylistycznie. Coś jak dwurzędowy jeansowy garnitur czy tweedowe spodnie "rurki". Pozostaje opcja MTO u producentów którzy robią smukłe kopyta np. Meccariello, Bonafe (o ile się zgodzą na zrobienie longwingów na smukłym, dynamicznym kopycie... np. Vass nie sądzę żeby zgodził się na wyprodukowanie longwingów na kopycie U lub K) lub bespoke.
  2. U mnie też konina ale amerykańska, Crockett & Jones dla New & Lingwood. Bardzo często noszę te buty, ani razu jeszcze ich nawet nie pastowałem. Nie widzę też za bardzo problemu z tymi sławnymi purchlami po deszczu. Świetna skóra.
  3. Ja tam często noszę w weekend marynarkę do jeansów. I to nawet do koszul innych niż button-down (nie przepadam za nimi) a i marynarki mają czasem jakieś wypełnienie w ramionach (jak np. uszyta przez Ciebie marynarka z plecami one-piece back - bardzo lubię ją w połączeniu z jeansami). Dla mnie kluczowy jest materiał, musi pasować fakturą do grubego i nieformalnego materiału spodni. Nie noszę natomiast nigdy w takim połączeniu krawata. Krawat do jeansów wygląda po prostu źle.
  4. Mój pleciony pasek CT dosyć brzydko się zestarzał, po dwóch sezonach wyglądał już bardzo marnie. Być może dałoby się przeprowadzić jakąś renowację, nie próbowałem. Kupowałem 4-5 lat temu, może od tego czasu coś się zmieniło.
  5. Z Waszymi akcesoriami nie miałem do czynienia - z tego prostego powodu, że w Waszej ofercie nie znajduję nic dla siebie. Krawaty macie szerokości 8,2 cm i długości 148-150 cm, podczas gdy ja noszę o szerokości 8,5 - 9cm i długości 142-145 cm. Jeżeli chodzi o poszetki to niespecjalnie podobają mi się Wasze wzory (dla porównania - bardzo lubię Rampley&Co, przepiękne poszetki robi też np. Rumisu), no i Wasze są dosyć małe - 33x33cm zamiast preferowanych przeze mnie 42x42cm. Szelek nie noszę.
  6. Jestem od jakiegoś czasu na wakacjach, mam w końcu trochę wolnego czasu więc obejrzałem ten filmik od początku do końca... Nie robicie wyprzedaży? OK, taką macie politykę, ostatnio robi się to całkiem modne. Nie rozumiem natomiast dlaczego jest to taki powód do dumy. Taka osobista refleksja - kiedyś, kiedy miałem jeszcze o wiele mniej doświadczenia z tak zwaną klasyczną męską elegancją, dałem się wielokrotnie za sprawą forum namówić na zakupy w „sartorialnych” „uczciwych” brandach (sporo made in Poland i spora część nie robi przecen albo robi je rzadko). Większość tych zakupów okazała się rozczarowaniem (za wyjątkiem jednej krawatowej firmy która niestety z końcem tego roku przestaje istnieć). Od pewnego czasu zamawiam głównie bespoke, ale również kupuję RTW, głównie w tych strasznych „niesartorialnych”, „mainstreamowych”, brytyjskich markach np. Alan Paine, Turnbull & Asser, New & Lingwood, Crockett & Jones, John Smedley... To co łączy te firmy to zadowalająca mnie jakość oraz... wyprzedaże kilka razy w roku. Kupuję produkty zarówno na wyprzedażach jak i w cenach regularnych... i wcale nie czuję się „frajerem” kiedy kupię rzecz która za pół roku czy za rok będzie trochę tańsza. Nie uważam że te firmy mają nieuczciwe podejście do klienta, co sugerujesz w swoim filmie. Robią świetne produkty w wysokich cenach, ale uważam że ceny są adekwatne do jakości. To że raz na jakiś czas część asortymentu można kupić taniej traktuję jako miły bonus. Robienie lub nie wyprzedaży nie jest dla mnie żadnym atutem firmy i powodem do dumy, liczy się produkt.
  7. Zastanawiałem się jakiś czas temu nad Hydroconquest ale na żywo wygląda strasznie tanio, nie polecam. Bardzo spodobał mi się (na zdjęciach, na żywo nie widziałem) ten: https://baltic-watches.com/en/aquascaphes/aquascaphe-blue-gilt Dla miłośników zegarków pewnie niezbyt fajny zakup (microbrand z kickstartera a nie znana marka z historią, przeciętny mechanizm) ale ja gdybym miał kupować divera w tym budżecie, to pewnie skusiłbym się na tego Baltica. Wygląda super.
  8. Zawsze żyłem w przekonaniu, że collar gap jest trudny do poprawki, wymaga odprucia i ponownego wszycia kołnierza i że pierwsza lepsza osiedlowa krawcowa tego nie zrobi. Naprawdę jest to łatwa poprawka? Co do spodni na pasek, to nie zgodzę się że zawsze opadają. Wszystkie pary spodni mam na pasek i dobrze trzymają się przez cały dzień, nie odczuwam potrzeby używania szelek.
  9. Loafersy wyglądają dla mnie bardzo fajnie ale gigantyczny collar gap w garniturze w prążki jest okropny.
  10. A pokażesz które koszule z ich oferty robi EB? Bo przejrzałem ich całkiem sporo i nie znalazłem ani jednej.
  11. Osiedlowa krawcowa lepiej obszywa dziurki. Koszule z tego co przejrzałem są made in Thailand, a część made in Portugal zatem pogłoski o Emanuel Berg chyba nie są prawdziwe.
  12. Zbiorczo kilka w miarę świeżych zdjęć. Głównie C&J, rzadko ostatnio chodzę w butach innych firm, bardzo cenię sobie wygodę „krokietów” i z tego powodu inne marki głównie leżą sobie na półkach.
  13. Rzadko wrzucam coś na forum, więc może nie z dzisiaj ale zbiorczo kilka w miarę świeżych zdjęć. Jeżeli ktoś z Was ma Instagrama i śledzi na np. profile T&A czy Rampley&Co to już pewnie część z nich widział Wszystkie marynarki to bespoke od Dawida Kuklinskiego @Ernestson, krawaty poza jednym T&A to @Embassy of Elegance. Koszule E. Berg, T&A Sea Island, Luxire (wyraźnie słabsza od pozostałych)
  14. Crockett & Jones Clifford (handgrade).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.