Jump to content

gajdowskip

Użytkownik
  • Content Count

    339
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

90

About gajdowskip

Kontakt

  • nazwisko
    Gajdowski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ten mniejszy wygląda, jakby miał się zaraz rozpiąć sam, a guzik wystrzelić gdzieś w kosmos. ten większy wygląda, jakbyś nie mógł bezkarnie oddychać.
  2. @bart1 Ja kiedyś tak "pomieszałem" zamówienia i wszystko było w porządku. Używałem też nie "tych" etykiet do zwrotu konkretnych produktów, czyli etykietę zwrotną z jednego zamówienia nakleiłem na inne i na odwrót. Nie było żadnych problemów z identyfikacją zwrotu
  3. Problem przedłużającej się realizacji zamówienia jest dość szczegółowo opisany w innym wątku na temat tej marki. Generalnie - norma. Sam kiedyś zamówiłem lniane spodnie na początku lata, a doszły wczesną jesienią, gdy sens korzystania z nich był już pod znakiem zapytania.
  4. @patine, które kopyto z oferowanych przez was jest obiektywnie najszersze - chciałbym je przetestować. Szczegółowej tabeli rozmiarów przy każdym nie ma, a od supportu dostałem kiedyś jakąś mało adekwatną do pytania odpowiedź. Po prostu chodzi o najszersze z oferowanych kopyto. 960G, 961G są dla mnie ekstremalnie wąskie. Mam czego szukać jeszcze w waszej ofercie?
  5. Mnie przy okazji zeszłego outletu przyszła inna koszula niż ta, którą zamawiałem. Obydwie były białe, ale materiał był inny niż ten, na którym mi zależało (miałem już ten sam model z regularnej sprzedaży), więc odesłałem. Niby szczegół - obie białe, może się nie zorientuje - ale zaważył na zwrocie.
  6. @Bogusław najwyższa linia Jort ma bardzo dobre materiały, głównie od Thomas Mason. Na wiosnę kupiłem w outlecie parę sztuk po ok. 200 zł i po paru miesiącach użytkowania stwierdzam, że to był bardzo dobry zakup. Linie blue czy purple to loteria, miałem kilka takich, z których byłem niezadowolony pod względem materiału, bo odszycie było porządne.
  7. @Aras tak też zrobiłem wczoraj, wstawiając na bazarek kamizelkę z outletu, nic na niej nie zarabiając. Jeśli mam to odesłać, to wolę odstąpić zainteresowanemu koledze, choć logistycznie to bywa nieco trudniejsze niż naklejenie gotowej etykiety zwrotnej i zamówienie kuriera.
  8. @moszez mojej strony to tylko uprzejmość wobec kol. @Nawrot, na razie nic nie sprzedaję. Jak będę chciał "rzucić na rynek", zrobię to zgodnie z regulaminem. Znam zasady. Ale dzięki za zwrócenie uwagi, więcej moich wpisów na ten temat w tym wątku nie będzie
  9. U mnie nie było zamówienia w historii, potem wróciło i to już z adnotacją "order has been sent", a towar będzie jutro, bo dostałem link do śledzenia. Zamawiałem w niedzielę.
  10. Ja również - drugiego. W tym pierwszym była mowa o wczesnym dostępie na 48 godzin przed szerokim otwarciem. I ten drugi był dokładnie 48 godzin później.
  11. Kupiłem sobie ten właśnie pasek w kwietniu, ale mimo potraktowania nanoprotektorem bardzo brzydko i szybko się zestarzał, więc w sumie do żadnych "eleganckich" stylizacji nie pasuje. Noszę go do dżinsów.
  12. Ta strona wygląda na jakąś wersję roboczą, jest dużo niedoróbek i błędów w opisach produktów. Mam nadzieję, że to tylko przejściowe.
  13. @Jakub.B https://expert.suitsupply.com/ ta oferta jest nadal aktywna. oddzwaniają natychmiast, wystarczy wpisać maila - jeśli w bazie powiązany jest z numerem telefonu, od razu jest połączenie z Holandii. Sympatyczny gość Szymon (Holender z polskim pochodzeniem) mówi biegle po polsku. Dla mnie np. załatwił "powrót" towarów, które zniknęły ze strony. Dostałem link, w którym mogłem zapłacić za towary wycofane z oferty
  14. Błąd był oczywisty, bo łatwo znaleźć błędy w drugą stronę - ceny mocno zawyżone. Np. w dzianinach bluza, która kosztowała 319 zł, teraz kosztuje 499 zł, koszulka polo zamiast 319 zł - 599 zł - pierwsze z brzegu.
  15. @Dain być może to Ci pomoże zdecydować (poszukaj pytania Ubiór na pogrzeb) https://mrvintage.pl/2016/04/pytania-czytelnikow-23.html. zdjęcia słabo pokazują prawdziwy kolor tych marynarek, obie wyglądają na nich kiepsko, więc może po prostu wybierz tę, którą oceniasz jako ładniejszą, lepszą?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.