Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jak zauważyłem swego czasu, że SuSu stopniowo usuwa dla kolejnych krajów tabele z wymiarami ubrań, profilaktycznie porobiłem screeny (przynajmniej dla tych najpopularniejszych krojów). Niech Wam służą

Jest pięknie:

Koszule po 123 zł, powiadacie... No to posłuchajcie takiej historii: Zajrzałem wczoraj przypadkiem do second-handu w miasteczku na wschodnich kresach (szczegół zapewne istotny, to znaczy w dużym

Posted Images

I na koniec koszula. Postanowiłem raz jeszcze spróbować koszul SuSu w rozmiarze 39-7 i extra slim fit. 
Dwie koszule z linii purple i blue ujdą. W klatce przydałoby się ze 2 cm więcej na obwodzie. Rękawy do skrócenia. Ogólnie za 150 zł sztuka nie jest źle, bo materiały/wzory mi sie podobają.

Natomiast koszule Jort są szyte zdecydowanie ciaśniej. 


Do zwrotu mam SH132ESF - bardzo ładnie wykonana koszula w pasy. W rzeczywistości kolor jest ciemniejszy i wpada lekko w morski odcień. W klatce maks. 53 cm, kołnierzyk 38,5 (maksymalnie 39 cm). Naprawdę slim long 39:)

SH132ESF_7.thumb.jpg.1b4d32b10c5dce4dd482b80d1cd2fff0.jpg

 

 

Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Szydlowsky said:

właśnie się nad nią zastanawiam  , powiedz jak ten materiał wygląda pod światło , będzie przewiewny ? 

Wygląda pod światło jak każda "dziurawa wełna"😀

Myślę, że będzie przewiewny ale na pewno nie jest to najbardziej przewiewna marynarka, jaką miałem w rękach. Materiał ma jednak swoją sztywność i fakturę. 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

U mnie pierwsze przyszło w środę (pierwszy dzień outletu). Drugie zamówienie 2 dni po otwarciu outletu przyjdzie dzisiaj. W zeszły piątek składałem zamówienie nr. 3 i mam nadzieję, że przyjdzie do końca tygodnia. Większe zamówienia pakują w kilku paczkach. Odesłać można w jednej, jeżeli dotyczący samego zamówienia. Nie wiem dlaczego tak jest, być może mają kilka magazynów...?

Link to post
Share on other sites

Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 

Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.

Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Gocławianin napisał:

Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 

Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.

Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

Mi przyszła część jednego zamówienia i karty, które zamówiłem osobno.

Dodatkowo zdążyła przyjść mi kurtka z normalnego sklepu.

 

Co do naszych, polskich sklepów, ja miałem bardzo dobre doświadczenia z poszetką. Przysłałi mi zły krawat i w ramach rekompensaty po prostu dosłali właściwy. Trzeba też przyznać, że jak robią promocje (2+1 ostatnio), to też potrafi to być solidna redukcja ceny, a nie w jak niektórych innych sklepach 10%.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Gocławianin napisał:

Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

Ostatnio miałem analogiczną sytuację w Milerze. Zamówiłem granatowego Turina w swoim rozmiarze, na którego czekałem od dłuższego czasu, zapłaciłem - po czasie dostaję telefon, że to jakiś błąd, bo nie mają tego rozmiaru jednak na stanie, ale mogę zamówić inną marynarkę jeśli chcę. Nie. Nie chcę innej. Plus taki, że szybko dostałem zwrot środków na konto. 

9 godzin temu, michasacuer napisał:

Komuś jeszcze nie doszły zamówienia z pierwszego dnia outletu? 🧐 Cały czas "order in process"

U mnie to samo - 24 listopada złożone zamówienie i w dalszym ciągu "in process". 

Link to post
Share on other sites
Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 
Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.
Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".
Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.
Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić.
Link to post
Share on other sites

Koledzy, ostatni outlet był moim pierwszym kontaktem z Susu, odebrałem dziś drugi garnitur z zamówionych 4 i drugi ma nie do końca idealnie wszyte barki - czy to normalne? Pierwsze było Lazio, teraz Napoli. Nie jest to żadna skandaliczna niedoróbka, ale ciekawi mnie, czy to standard. :)

Link to post
Share on other sites

Mnie przy okazji zeszłego outletu przyszła inna koszula niż ta, którą zamawiałem. Obydwie były białe, ale materiał był inny niż ten, na którym mi zależało (miałem już ten sam model z regularnej sprzedaży), więc odesłałem. Niby szczegół - obie białe, może się nie zorientuje - ale zaważył na zwrocie.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, babicz999 napisał:

Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.
Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić.

dokładnie. W kwietniu zamówiłem dwie bawełniane marynarki i wyglądały jakby były psu z gardła wyjęte. Pogniecione, przetarte, no jak to przeleżała bawełna. Zwróciłem od razu.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, bartbart napisał:

Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek  52 i 102, 56 i 106?

Możesz wstawić zdjęcie? Wydaje się to niemożliwe żeby przy takim wzroście long był zbyt długi.

'Stare' tabele rozmiarów masz na stronie outletu:

image.thumb.png.1e7d2d4445564bf3f21c45fe5370fd60.pngimage.thumb.png.53d3cff2dab44c3c0e2688e3dad35db6.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.