Jump to content

michasacuer

Użytkownik
  • Content Count

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

michasacuer last won the day on March 27 2016

michasacuer had the most liked content!

Community Reputation

212

About michasacuer

  • Rank
    Aktywista
  • Birthday 03/21/1997

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Fotografia, film

Recent Profile Visitors

1,170 profile views
  1. Ja zawsze biorę jeden rozmiar w górę, tj. marynarka 48, płaszcz 50 i leży idealnie. Szkoda że nie mają rozmiaru 25 na stanie, najlepiej by było zamówić dwa i jeden zwrócić 🤔 Jeszcze jedno pytanie, mam 175cm wzrostu, w moim Napoli r24 rękawy są na styk is wyglądaj bardzo dobrze. Jak jest z długością rękawów w płaszczach? Może zaryzykować z 48/50? Mierzyłem kiedyś havane 46 i była trochę za ciasna w talii i na długość idealna
  2. Jak wypadają rozmiary płaszczy w SuSu względem garniturów? Mam garnitur Napoli 24 który jest lekko za szeroki w ramionach ale bardzo dobry w pasie i zastanawiam się nad rozmiarem tego modelu: https://suitsupply.com/pl-pl/men/coats/plaszcz--jasnoszary/J775.html Ktoś ma doświadczenie z rozmiarami płaszczy?
  3. michasacuer

    Mała renowacja

    Drobne plamy na bucie, nie mam zielonego pojęcia od czego mogły powstać (na szczęście tylko tyle z uszkodzeń). Polerowanie tego miejsca suchą ścierką trochę pomaga ale nadal widać delikatne odbarwienia. Czym to wyczyścić? Posiadam krem, renomat i renowator. Zdjęcie w załączniku, dzięki za pomoc
  4. Po prostu jestem zdziwiony brakiem organizacji w SuSu. Powinni od razu napisać, że nie dźwigną i cześć A co do tego, mam swoją dziwną teorię, że po prostu przygotowują nam tłumaczenie tej wiadomości i z tego względu dostaniemy ją z opóźnieniem 😜 Można się też rozwodzić o moralności wykorzystywania błędu pracownika dla uzyskania swoich korzyści (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie
  5. Prawda. Amerykanie pierwsi dostali maile SuSu załatwiło to słabo. Powinni od razu zamknąć konfigurator i anulować wszystkie zamówienia, a oni jeszcze wysłali maile potwierdzające szycie zamówień u krawców 😜 W ramach przeprosin - kod na 25usd. Decyzja musiała spaść nagle i niespodziewanie, bo ludzie nawet kontaktowali się z CS by zmienić zamówienie na co dostawali potwierdzenia. Niektórzy nawet bezczelnie pytali czy nie anuluja na co dostawali odpowiedź w stylu "nasza wina, bierzemy to na siebie".
  6. no cóż, u nas to januszowanie, za granicą "insane discount" Polecam styleforum, co tam sie teraz dzieje
  7. Podobno już anulują zamówienia, także tego
  8. Mimo wszystko podejrzana sprawa. Dlaczego niektóre materiały a nie wszystkie? Na jakąś szarą wełnę też było -950zł i ta sama historia, zero kustomizacji. No cóż, dowiemy się wkrótce. Dwie marynarki z bawełny zamówione.
  9. Podobno ceny w USD i EUR są takie jakie być powinny, Polska ma tego "farta" No najwyżej anulują zamówienie, co zależy skorzystać?
  10. To nie może być błąd. Dlaczego niektóre tkaniny mają niższą cenę a niektóre nie? Te z "błędem" nie mają prawie żadnych opcji (krój, guziki) a te w full price mają wszystkie opcje do wyboru. Pewnie chcą wyczyścić magazyny. Bawełny w większości mają ten "błąd"
  11. michasacuer

    Morjas

    Jest nas dwóch, czyli mają bardzo dobrze wypozycjonowana reklamę na FB. Ciekawe ile za nią płacą, bo codziennie ich widzę
  12. michasacuer

    Morjas

    Jakby kogoś interesował temat, znowu wyświetlo mi się na FB, tym razem oferta z secondsami ale nadal cena moim zdaniem nie zachęca na test. Tyle dobrego że oferują darmowy zwrot (przynajmniej tak jest napisane) https://www.morjas.com/sample-sale/?utm_source=facebook&utm_medium=paid_social&utm_campaign=hot_retargeting
  13. Skracanie rękawów w płaszczu z przeszyciem guzików w rękawach, jest to mocno inwazyjny zabieg?
  14. Wracając, ktoś ma info jak dobrać bawełnę (zapewne głównie gramaturę) pod marynarkę? 😜 O Wełnie napisano wszystko, o innych materiałach nie mogę znaleźć informacji
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.