Dyjamentowski Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 Czy garnitury z tropikalnej wełny nadają się na co dzień? Nie wycierają jakoś szczególnie? Na ile rzeczywiście w nich jest chłodniej? Mają taki fajny szary Lazio. Drugie spodnie można dokupić. Chętnie bym przygarnął. 42 minutes ago, Karol Mateusz said: Dlaczego ja zawsze muszę się spóźnić na taki numer Nawet widziałem ten błąd/promocję i machnąłem ręką. Fortune favours the bold. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Elegant Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 9 godzin temu, Karol Mateusz napisał: Dlaczego ja zawsze muszę się spóźnić na taki numer Spokojnie, nie masz czego żałować, przynajmniej nie dolaczyles do towarzystwa cebulakow. Jestem zażenowany jak nasi rodacy postanowili wykorzystać oczywisty błąd ULUBIONEJ marki. Czy tak samo traktujecie panią Halinkę z ulubionego warzywniaka gdy przez pomyłkę wyda wam 50 zł za dużo? Nie dziwię się, że SuSu nadal nie otworzyło u nas swojego sklepu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 No tak, Pani Halinka z warzywniaka prowadzi sklep online z warzywami, oraz ostatnio otworzyła sieć sklepów stacjonarnych na całym świecie z owocami. Nie, nie skorzystałem z tej cebuli, ale nie wiem czym ludzi tak to stresuje, susu zarabia olbrzymia kasę na sprzedaży swoich produktów, tu straci trochę na jakimś błędzie. W polskim prawie, zgodnie z art. 543 KC, wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Czyli to co na metce musi być skasowane. Kiedyś kupiłem książkę w empiku za 0.01zl bo taka była cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 Nie myl metki/sprzedaży w sklepie fizycznym, gdzie moment zawarcia umowy sprzedaży jest jasno określony, ze sprzedażą online. SuSu miało tutaj pełne prawo do anulowania zamówień. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 To była tylko analogia do polskiego prawa. Czy susu anulowało czy nie, tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablocito Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 No tak, Pani Halinka z warzywniaka prowadzi sklep online z warzywami, oraz ostatnio otworzyła sieć sklepów stacjonarnych na całym świecie z owocami. Nie, nie skorzystałem z tej cebuli, ale nie wiem czym ludzi tak to stresuje, susu zarabia olbrzymia kasę na sprzedaży swoich produktów, tu straci trochę na jakimś błędzie. W polskim prawie, zgodnie z art. 543 KC, wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Czyli to co na metce musi być skasowane. Kiedyś kupiłem książkę w empiku za 0.01zl bo taka była cena.To wszystko prawda. I SuSu nie miało wyjścia, jak zrobić dobrą minę do złej gry z wielu powodów, ale jestem prawie pewien, że koszty, przynajmniej w części tej „wspaniałej promocji” poniosą osoby odpowiedzialne za ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 14 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2020 2 minuty temu, pablocito napisał: To wszystko prawda. I SuSu nie miało wyjścia, jak zrobić dobrą minę do złej gry z wielu powodów, ale jestem prawie pewien, że koszty, przynajmniej w części tej „wspaniałej promocji” poniosą osoby odpowiedzialne za ten błąd. Nie wiem jak jest w tamtym kraju, ale są duzo tonz nich nie ściągną, w Polsce jest max trzykrotność (art. 114-127), więc tam pewnie podobnie. Czyli powiedzmy z 10k€... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Roll kołnierzyka koszuli SuSu z linii Jort, materiał 85% bawełna, 15% kaszmir. @Wodzu - approved? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciato Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Koledzy proszę o poradę. Czy z Waszego doświadczenia; jest szansa zmieścić się w spodnie w rozmiarze 52? Przy wymiarach: pas 92 udo 58 łydka 42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Zależy które spodnie... Przykładowo, spodnie Brescia są szersze od Soho na całej długości a Braddon są szerokie tylko "u góry". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciato Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Chodzi o spodnie z kpl Havana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrot Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Z Havaną akurat wszystkie rodzaje spodni są możliwe. Ja mając 65 w udzie i 40 w łydce wchodzę bez problemu w 52 - zwężać muszę jedynie pas. Normalnie brałbym 50, ale wolę zwęzić pas niż liczyć na łaskę SuSu jeśli chodzi o zapas na poszerzenie nogawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciato Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Jak to mawiał klasyk "łatwiej kijek pocieńkować..." 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Ja dla odmiany poszerzam spodnie od kolana w dół (krój Braddon, Berescie nie muszę). Zwykle udaje się zyskać 1.5-2 cm na obwodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giacco Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Na jakiejś grupie na facebooku widziałem, że w US anulowali zamówienia „zawierające cenowe błędy systemu”. I także wcześniej wszyscy otrzymali maile z potwierdzeniem, więc....🧐 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 10 godzin temu, giacco napisał: Na jakiejś grupie na facebooku widziałem, że w US anulowali zamówienia „zawierające cenowe błędy systemu”. I także wcześniej wszyscy otrzymali maile z potwierdzeniem, więc....🧐 Prawda. Amerykanie pierwsi dostali maile SuSu załatwiło to słabo. Powinni od razu zamknąć konfigurator i anulować wszystkie zamówienia, a oni jeszcze wysłali maile potwierdzające szycie zamówień u krawców 😜 W ramach przeprosin - kod na 25usd. Decyzja musiała spaść nagle i niespodziewanie, bo ludzie nawet kontaktowali się z CS by zmienić zamówienie na co dostawali potwierdzenia. Niektórzy nawet bezczelnie pytali czy nie anuluja na co dostawali odpowiedź w stylu "nasza wina, bierzemy to na siebie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈 Słabe to jest bicie piany w internetach przez ludzi, którzy skorzystali z czyjejś ewidentnej pomyłki i teraz mają pretensje, że SuSu anuluje im zamówienia... Nie wspominając już o wcześniejszym festiwalu racjonalizacji swojego zakupu, w stylu SuSu to duża firma, już na mnie zarobili, itd... Może, trawestując wypowiedź pewnego polityka, trzeba było "kupować ale się nie cieszyć". Na koniec: święty nie jestem. Sam wrzuciłem tutaj info o tych "dziwnych cenach". Zamówiłem jeden garnitur za 650 zł i mógłbym się z tego tłumaczyć setką wymówek... ale prawda jest taka, że z ulgą odbiorę emaila z informacją o anulowaniu mojego zamówienia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. lubo69 Napisano 16 Czerwiec 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 7 minut temu, Aras napisał: z ulgą odbiorę emaila z informacją o anulowaniu mojego zamówienia. A nie możesz sam anulować? 8 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 9 minut temu, Aras napisał: Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈 Po prostu jestem zdziwiony brakiem organizacji w SuSu. Powinni od razu napisać, że nie dźwigną i cześć A co do tego, mam swoją dziwną teorię, że po prostu przygotowują nam tłumaczenie tej wiadomości i z tego względu dostaniemy ją z opóźnieniem 😜 Można się też rozwodzić o moralności wykorzystywania błędu pracownika dla uzyskania swoich korzyści (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Elegant Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 6 godzin temu, michasacuer napisał: (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie Mam nadzieję, że wyślą wam chociaż poszetki bawełniane na otarcie łez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Podsumowując: - to na pewno nie był błąd, niemożliwe żeby w szanującej się firmie nie wyłapali takiej pomyłki - a w ogóle to wyszukiwanie błędów w cenach sklepów to norma na innym forum internetowym i to normalne żeby z tego korzystać - poza tym to duża firma to co jej szkodzi pokryć stratę - przecież takim zamówieniem i opisaniem tego na forum robię im reklamę, powinni mi być wdzięczni - a do tego wydałem już u nich mnóstwo pieniędzy więc mi się należy - a teraz te dranie anulują zamówienia, w ramach rekompensaty dają vouchery na kilkadziesiąt USD, zamiast wysłać to co obiecali i za co zapłaciłem! I to mimo że system automatycznie wygenerował mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia! Skandal! Tracę wiarę w ludzi... 4 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdynianin Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 @Zajac Poziomka akurat ten ostatni punkt to troszkę chyba błędny, bo w PL oprócz automatycznego potwierdzenia zamówienia, wysłali też po jakimś czasie info o rozpoczęciu realizacji zamówienia, jeśli dobrze patrzę na powyższe posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 I teraz śmieli anulować? To faktycznie tym bardziej dranie! 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Nie da się samemu ani przez CS anulować zamówienia custom-made. Nie da się też go zmienić. Mam "w locie" dwa zamówienia w "realnych cenach" i próbowałem do jednego z nich dopłacić (zmienić konstrukcję na full-canvas). Mimo że nie rozpoczęła się jeszcze jego produkcja, to CS mi odpowiedział, że jakakolwiek zmiana zamówienia custom-made jest niemożliwa. Nie chcę wyjść na adwokata diabła.. ale... co tam... takie marynarki C1503M i C1517 znów w Polsce kosztują 2199 zł, chociaż powinny 1069 zł (za tyle były przed zmianą strony na nową). Ponownie napisałem do CS, że znów pojawił się ten sam błąd cenowy co na początku sezonu i powinni skorygować cenę... Ciekaw jestem, czy SuSu skontaktuje się (jak i skontaktowało się w przeszłości) z nabywcami tych marynarek w cenie 2199 zł i zwróci różnicę... To taka drobna uwaga w ramach "symetryzmu". Nie zmienia to oczywiście faktu, że biadolenie nad anulowanymi zamówieniami jest lekko niesmaczne... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdynianin Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 40 minutes ago, Zajac Poziomka said: I teraz śmieli anulować? To faktycznie tym bardziej dranie! Niespecjalnie mnie to interesuje czy dranie czy nie, czy był błąd, czy go nie było. Po prostu chodzi mi o trzymanie się faktów. I też o jakieś wyważenie, bo jak patrzę na niektóre posty to mam wrażenie, że obie strony się nakręcają, więc życzę wszystkim (sobie też), tego samego co serialowy wiedźmin Geralt na dworze Calanthe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.