Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, giacco napisał:

Na jakiejś grupie na facebooku widziałem, że w US anulowali zamówienia „zawierające cenowe błędy systemu”. I także wcześniej wszyscy otrzymali maile z potwierdzeniem, więc....🧐

 

Prawda. Amerykanie pierwsi dostali mailereceived_1006067986516650.thumb.png.787060229089a1b2d58f08366996f252.png

SuSu załatwiło to słabo. Powinni od razu zamknąć konfigurator i anulować wszystkie zamówienia, a oni jeszcze wysłali maile potwierdzające szycie zamówień u krawców 😜 W ramach przeprosin - kod na 25usd. Decyzja musiała spaść nagle i niespodziewanie, bo ludzie nawet kontaktowali się z CS by zmienić zamówienie na co dostawali potwierdzenia. Niektórzy nawet bezczelnie pytali czy nie anuluja na co dostawali odpowiedź w stylu "nasza wina, bierzemy to na siebie". 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈

Słabe to jest bicie piany w internetach przez ludzi, którzy skorzystali z czyjejś ewidentnej pomyłki i teraz mają pretensje, że SuSu anuluje im zamówienia...
Nie wspominając już o wcześniejszym festiwalu racjonalizacji swojego zakupu, w stylu SuSu to duża firma, już na mnie zarobili, itd...

Może, trawestując wypowiedź pewnego polityka, trzeba było "kupować ale się nie cieszyć".

Na koniec: święty nie jestem. Sam wrzuciłem tutaj info o tych "dziwnych cenach". Zamówiłem jeden garnitur za 650 zł i mógłbym się z tego tłumaczyć setką wymówek... ale prawda jest taka, że z ulgą odbiorę emaila z informacją o anulowaniu mojego zamówienia.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Aras napisał:

Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈

 

 

Po prostu jestem zdziwiony brakiem organizacji w SuSu. Powinni od razu napisać, że nie dźwigną i cześć :D 

A co do tego, mam swoją dziwną teorię, że po prostu przygotowują nam tłumaczenie tej wiadomości i z tego względu dostaniemy ją z opóźnieniem 😜 Można się też rozwodzić o moralności wykorzystywania błędu pracownika dla uzyskania swoich korzyści (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując:

- to na pewno nie był błąd, niemożliwe żeby w szanującej się firmie nie wyłapali takiej pomyłki

- a w ogóle to wyszukiwanie błędów w cenach sklepów to norma na innym forum internetowym i to normalne żeby z tego korzystać 

- poza tym to duża firma to co jej szkodzi pokryć stratę 

- przecież takim zamówieniem i opisaniem tego na forum robię im reklamę, powinni mi być wdzięczni 

- a do tego wydałem już u nich mnóstwo pieniędzy więc mi się należy 

- a teraz te dranie anulują zamówienia, w ramach rekompensaty dają vouchery na kilkadziesiąt USD, zamiast wysłać to co obiecali i za co zapłaciłem! I to mimo że system automatycznie wygenerował mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia! Skandal!

Tracę wiarę w ludzi...

  • Like 4
  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się samemu ani przez CS anulować zamówienia custom-made.
Nie da się też go zmienić.
Mam "w locie" dwa zamówienia w "realnych cenach" i próbowałem do jednego z nich dopłacić (zmienić konstrukcję na full-canvas). Mimo że nie rozpoczęła się jeszcze jego produkcja, to CS mi odpowiedział, że jakakolwiek zmiana zamówienia custom-made jest niemożliwa.

Nie chcę wyjść na adwokata diabła.. ale... co tam...  takie marynarki C1503M i C1517 znów w Polsce kosztują 2199 zł, chociaż powinny 1069 zł (za tyle były przed zmianą strony na nową). 
Ponownie napisałem do CS, że znów pojawił się ten sam błąd cenowy co na początku sezonu i powinni skorygować cenę... 
Ciekaw jestem, czy SuSu skontaktuje się (jak i skontaktowało się w przeszłości) z nabywcami tych marynarek w cenie 2199 zł i zwróci różnicę...
To taka drobna uwaga w ramach "symetryzmu".

Nie zmienia to oczywiście faktu, że biadolenie nad anulowanymi zamówieniami jest lekko niesmaczne...


 

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minutes ago, Zajac Poziomka said:

I teraz śmieli anulować? To faktycznie tym bardziej dranie!

Niespecjalnie mnie to interesuje czy dranie czy nie, czy był błąd, czy go nie było. Po prostu chodzi mi o trzymanie się faktów. I też o jakieś wyważenie, bo jak patrzę na niektóre posty to mam wrażenie, że obie strony się nakręcają, więc życzę wszystkim (sobie też), tego samego co serialowy wiedźmin Geralt na dworze Calanthe :-)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Zajac Poziomka napisał:

Podsumowując:

- to na pewno nie był błąd, niemożliwe żeby w szanującej się firmie nie wyłapali takiej pomyłki

- a w ogóle to wyszukiwanie błędów w cenach sklepów to norma na innym forum internetowym i to normalne żeby z tego korzystać 

- poza tym to duża firma to co jej szkodzi pokryć stratę 

- przecież takim zamówieniem i opisaniem tego na forum robię im reklamę, powinni mi być wdzięczni 

- a do tego wydałem już u nich mnóstwo pieniędzy więc mi się należy 

- a teraz te dranie anulują zamówienia, w ramach rekompensaty dają vouchery na kilkadziesiąt USD, zamiast wysłać to co obiecali i za co zapłaciłem! I to mimo że system automatycznie wygenerował mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia! Skandal!

Tracę wiarę w ludzi...

Jak widzę takie śmieszne próby umoralniania, to mnie aż skręca. To nie jest miejsce na takie dyskusje i nie sądzę żeby było to potrzebne. Każdy postąpił w tej kwestii zgodnie z własnym sumieniem, a jak komuś coś pęka w okolicy pośladków to niech to zgłosi do policji/prokuratury/UOKiKu czy gdzie tam należy, zamiast prawić morały do których ma wątpliwe prawo.

SuSu też święte nie jest, jeden z forumowiczów podobnie jak ja zamówił trzyczęściowy garnitur. Gdy do niego przyszedł bez kamizelki, SuSu twierdziło, że tak ma być. Ja dostałem. informację, że tak ma nie być i dostałem voucher. Niezbyt to eleganckie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem SuSu ma mieć eleganckie garnitury i je sprzedawać z zyskiem. Jeżeli poniesie straty przez błąd pracownika to może:

a)Obciążyć tegoż pracownika

b)Anulować zamówienie jeżeli prawo na to pozwala.

Forum o klasycznej elegancji jest od dyskutowania o elegancji, w tym i eleganckim zachowaniu. Komentowanie pewnych zachowań, co czyni [mention]Zajac Poziomka [/mention] jest według mnie tym samym, co komentowanie położenia guzika i fałdów na plecach w marynarce. Nie odbieram tego jako umoralnianie, tylko jako opinię na temat tego, co jest, a co nie jest eleganckie.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Zajac Poziomka napisał:

......Tracę wiarę w ludzi...

Dorabiając do stypendium, w spółdzielni studenckiej, „pilnowałem” nocami pewnego obiektu zwanego parkingiem strzeżonym. Cudzysłów użyty nie bez powodu ponieważ częściej spałem niż pilnowałem otrzymując za to spanie wynagrodzenie. Właśnie mi uzmysłowiłeś, że przez tę postawę Ci wszyscy ludzie mogli stracić nie tylko wiarę wew mnie, ale też i samochody. Zły Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, każdy się wymądrza, to co, mi nie wolno? ;) Nie widzę nic złego w zrobieniu takiego zamówienia i potem absolutnie nic złego w anulowaniu takiego zamówienia przez samą firmę. Myślę, że złem byłoby wkurzanie się o anulowanie i potem narzekanie, że powinni zrealizować, albo jeszcze gorzej próba wyciągania konsekwencji prawnych.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Marcin_L napisał:

Trochę gównoburza, ale trzymałbym się tego, że pacta sunt servanda, a SuSu to nie harcerze, tylko profesjonaliści. Powinni wykonać umowę i dostarczyć towar. 

Tylko, że tu rozchodzi się o to, że przy wysypanej aplikacji nie ma "pacta" :)

Bardzo cieszę się, że nie zrealizowali tych zamówień, bo to by oznaczało, że inni kupujący, by się musieli na to zrzucić :)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/8/2020 at 11:47 AM, achimpe said:

Daj znać jak to wygląda z mniejszym rozmiarem gdy przyjdzie. Nie wiem jakie są różnice w pozostałych wymiarach, o czym wspomniał mosze, ale jestem ciekaw czy będzie dobra w barkach i za mała gdzie indziej czy po prostu będzie dobrze leżeć.

W ramionach idealny, ale wszędzie indziej za mały, włącznie z za wąskimi spodniami. Zapinałem się na głębokim wydechu. Havana chyba nie jest dla mnie.

Odsyłam. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dyjamentowski napisał:

W ramionach idealny, ale wszędzie indziej za mały, włącznie z za wąskimi spodniami. Zapinałem się na głębokim wydechu. Havana chyba nie jest dla mnie.

Odsyłam. Dzięki za pomoc.

Jedyna opcja to zwężenie o rozmiar większej marynarki w takim przypadku, ale z wysokim ryzykiem, jak było wspomniane. Może faktycznie Havana nie jest dla Ciebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.