giacco Napisano 15 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 15 Czerwiec 2020 Na jakiejś grupie na facebooku widziałem, że w US anulowali zamówienia „zawierające cenowe błędy systemu”. I także wcześniej wszyscy otrzymali maile z potwierdzeniem, więc....🧐 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 10 godzin temu, giacco napisał: Na jakiejś grupie na facebooku widziałem, że w US anulowali zamówienia „zawierające cenowe błędy systemu”. I także wcześniej wszyscy otrzymali maile z potwierdzeniem, więc....🧐 Prawda. Amerykanie pierwsi dostali maile SuSu załatwiło to słabo. Powinni od razu zamknąć konfigurator i anulować wszystkie zamówienia, a oni jeszcze wysłali maile potwierdzające szycie zamówień u krawców 😜 W ramach przeprosin - kod na 25usd. Decyzja musiała spaść nagle i niespodziewanie, bo ludzie nawet kontaktowali się z CS by zmienić zamówienie na co dostawali potwierdzenia. Niektórzy nawet bezczelnie pytali czy nie anuluja na co dostawali odpowiedź w stylu "nasza wina, bierzemy to na siebie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈 Słabe to jest bicie piany w internetach przez ludzi, którzy skorzystali z czyjejś ewidentnej pomyłki i teraz mają pretensje, że SuSu anuluje im zamówienia... Nie wspominając już o wcześniejszym festiwalu racjonalizacji swojego zakupu, w stylu SuSu to duża firma, już na mnie zarobili, itd... Może, trawestując wypowiedź pewnego polityka, trzeba było "kupować ale się nie cieszyć". Na koniec: święty nie jestem. Sam wrzuciłem tutaj info o tych "dziwnych cenach". Zamówiłem jeden garnitur za 650 zł i mógłbym się z tego tłumaczyć setką wymówek... ale prawda jest taka, że z ulgą odbiorę emaila z informacją o anulowaniu mojego zamówienia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. lubo69 Napisano 16 Czerwiec 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 7 minut temu, Aras napisał: z ulgą odbiorę emaila z informacją o anulowaniu mojego zamówienia. A nie możesz sam anulować? 8 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 9 minut temu, Aras napisał: Cóż... Niektórzy specjalnie zarejestrowali się na StyleForum, żeby powiedzieć "Tu Polska, nam nie anulowali" i "Wygląda na to, że w EU nic jeszcze nie anulowali"😈 Po prostu jestem zdziwiony brakiem organizacji w SuSu. Powinni od razu napisać, że nie dźwigną i cześć A co do tego, mam swoją dziwną teorię, że po prostu przygotowują nam tłumaczenie tej wiadomości i z tego względu dostaniemy ją z opóźnieniem 😜 Można się też rozwodzić o moralności wykorzystywania błędu pracownika dla uzyskania swoich korzyści (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Elegant Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 6 godzin temu, michasacuer napisał: (przyznam sie bez bicia, zamówiłem 3 bawełniane marynarki) ale z drugiej strony nie powinno być tak, że klienci dostają maile "Działamy" a potem że jednak nie Mam nadzieję, że wyślą wam chociaż poszetki bawełniane na otarcie łez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Podsumowując: - to na pewno nie był błąd, niemożliwe żeby w szanującej się firmie nie wyłapali takiej pomyłki - a w ogóle to wyszukiwanie błędów w cenach sklepów to norma na innym forum internetowym i to normalne żeby z tego korzystać - poza tym to duża firma to co jej szkodzi pokryć stratę - przecież takim zamówieniem i opisaniem tego na forum robię im reklamę, powinni mi być wdzięczni - a do tego wydałem już u nich mnóstwo pieniędzy więc mi się należy - a teraz te dranie anulują zamówienia, w ramach rekompensaty dają vouchery na kilkadziesiąt USD, zamiast wysłać to co obiecali i za co zapłaciłem! I to mimo że system automatycznie wygenerował mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia! Skandal! Tracę wiarę w ludzi... 4 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdynianin Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 @Zajac Poziomka akurat ten ostatni punkt to troszkę chyba błędny, bo w PL oprócz automatycznego potwierdzenia zamówienia, wysłali też po jakimś czasie info o rozpoczęciu realizacji zamówienia, jeśli dobrze patrzę na powyższe posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 I teraz śmieli anulować? To faktycznie tym bardziej dranie! 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Nie da się samemu ani przez CS anulować zamówienia custom-made. Nie da się też go zmienić. Mam "w locie" dwa zamówienia w "realnych cenach" i próbowałem do jednego z nich dopłacić (zmienić konstrukcję na full-canvas). Mimo że nie rozpoczęła się jeszcze jego produkcja, to CS mi odpowiedział, że jakakolwiek zmiana zamówienia custom-made jest niemożliwa. Nie chcę wyjść na adwokata diabła.. ale... co tam... takie marynarki C1503M i C1517 znów w Polsce kosztują 2199 zł, chociaż powinny 1069 zł (za tyle były przed zmianą strony na nową). Ponownie napisałem do CS, że znów pojawił się ten sam błąd cenowy co na początku sezonu i powinni skorygować cenę... Ciekaw jestem, czy SuSu skontaktuje się (jak i skontaktowało się w przeszłości) z nabywcami tych marynarek w cenie 2199 zł i zwróci różnicę... To taka drobna uwaga w ramach "symetryzmu". Nie zmienia to oczywiście faktu, że biadolenie nad anulowanymi zamówieniami jest lekko niesmaczne... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdynianin Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 40 minutes ago, Zajac Poziomka said: I teraz śmieli anulować? To faktycznie tym bardziej dranie! Niespecjalnie mnie to interesuje czy dranie czy nie, czy był błąd, czy go nie było. Po prostu chodzi mi o trzymanie się faktów. I też o jakieś wyważenie, bo jak patrzę na niektóre posty to mam wrażenie, że obie strony się nakręcają, więc życzę wszystkim (sobie też), tego samego co serialowy wiedźmin Geralt na dworze Calanthe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Nic nie zamówiłem i się zastanawiam, czy anulują. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Anulowali. 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdynianin Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 15 minutes ago, mosze said: Nic nie zamówiłem i się zastanawiam, czy anulują. Pytanie czy dostaniesz voucher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal04 Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Anulowali i wysłali voucher na 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
achimpe Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 4 godziny temu, Zajac Poziomka napisał: Podsumowując: - to na pewno nie był błąd, niemożliwe żeby w szanującej się firmie nie wyłapali takiej pomyłki - a w ogóle to wyszukiwanie błędów w cenach sklepów to norma na innym forum internetowym i to normalne żeby z tego korzystać - poza tym to duża firma to co jej szkodzi pokryć stratę - przecież takim zamówieniem i opisaniem tego na forum robię im reklamę, powinni mi być wdzięczni - a do tego wydałem już u nich mnóstwo pieniędzy więc mi się należy - a teraz te dranie anulują zamówienia, w ramach rekompensaty dają vouchery na kilkadziesiąt USD, zamiast wysłać to co obiecali i za co zapłaciłem! I to mimo że system automatycznie wygenerował mi potwierdzenie przyjęcia zamówienia! Skandal! Tracę wiarę w ludzi... Jak widzę takie śmieszne próby umoralniania, to mnie aż skręca. To nie jest miejsce na takie dyskusje i nie sądzę żeby było to potrzebne. Każdy postąpił w tej kwestii zgodnie z własnym sumieniem, a jak komuś coś pęka w okolicy pośladków to niech to zgłosi do policji/prokuratury/UOKiKu czy gdzie tam należy, zamiast prawić morały do których ma wątpliwe prawo. SuSu też święte nie jest, jeden z forumowiczów podobnie jak ja zamówił trzyczęściowy garnitur. Gdy do niego przyszedł bez kamizelki, SuSu twierdziło, że tak ma być. Ja dostałem. informację, że tak ma nie być i dostałem voucher. Niezbyt to eleganckie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablocito Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Moim zdaniem SuSu ma mieć eleganckie garnitury i je sprzedawać z zyskiem. Jeżeli poniesie straty przez błąd pracownika to może:a)Obciążyć tegoż pracownikab)Anulować zamówienie jeżeli prawo na to pozwala.Forum o klasycznej elegancji jest od dyskutowania o elegancji, w tym i eleganckim zachowaniu. Komentowanie pewnych zachowań, co czyni [mention]Zajac Poziomka [/mention] jest według mnie tym samym, co komentowanie położenia guzika i fałdów na plecach w marynarce. Nie odbieram tego jako umoralnianie, tylko jako opinię na temat tego, co jest, a co nie jest eleganckie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
achimpe Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 Jasne pablacito, można wyrazić swoje zdanie na temat tego jakie zachowanie jest eleganckie lub nie, też swoje wyraziłem, ale kolejne posty z wyrzucaniem, wypominaniem i moralizowaniem żeby poprawić swoje samopoczucia i wywyższać się nad innymi to co najmniej nie na miejscu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 16 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2020 6 godzin temu, Zajac Poziomka napisał: ......Tracę wiarę w ludzi... Dorabiając do stypendium, w spółdzielni studenckiej, „pilnowałem” nocami pewnego obiektu zwanego parkingiem strzeżonym. Cudzysłów użyty nie bez powodu ponieważ częściej spałem niż pilnowałem otrzymując za to spanie wynagrodzenie. Właśnie mi uzmysłowiłeś, że przez tę postawę Ci wszyscy ludzie mogli stracić nie tylko wiarę wew mnie, ale też i samochody. Zły Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Mateusz Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 Dobra, każdy się wymądrza, to co, mi nie wolno? Nie widzę nic złego w zrobieniu takiego zamówienia i potem absolutnie nic złego w anulowaniu takiego zamówienia przez samą firmę. Myślę, że złem byłoby wkurzanie się o anulowanie i potem narzekanie, że powinni zrealizować, albo jeszcze gorzej próba wyciągania konsekwencji prawnych. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_L Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 Trochę gównoburza, ale trzymałbym się tego, że pacta sunt servanda, a SuSu to nie harcerze, tylko profesjonaliści. Powinni wykonać umowę i dostarczyć towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babicz999 Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 Już vouchery na sprzedaż się pojawiają, od co większych dandysow 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Mateusz Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 4 godziny temu, Marcin_L napisał: Trochę gównoburza, ale trzymałbym się tego, że pacta sunt servanda, a SuSu to nie harcerze, tylko profesjonaliści. Powinni wykonać umowę i dostarczyć towar. Tylko, że tu rozchodzi się o to, że przy wysypanej aplikacji nie ma "pacta" Bardzo cieszę się, że nie zrealizowali tych zamówień, bo to by oznaczało, że inni kupujący, by się musieli na to zrzucić 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyjamentowski Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 On 6/8/2020 at 11:47 AM, achimpe said: Daj znać jak to wygląda z mniejszym rozmiarem gdy przyjdzie. Nie wiem jakie są różnice w pozostałych wymiarach, o czym wspomniał mosze, ale jestem ciekaw czy będzie dobra w barkach i za mała gdzie indziej czy po prostu będzie dobrze leżeć. W ramionach idealny, ale wszędzie indziej za mały, włącznie z za wąskimi spodniami. Zapinałem się na głębokim wydechu. Havana chyba nie jest dla mnie. Odsyłam. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
achimpe Napisano 17 Czerwiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Czerwiec 2020 Godzinę temu, Dyjamentowski napisał: W ramionach idealny, ale wszędzie indziej za mały, włącznie z za wąskimi spodniami. Zapinałem się na głębokim wydechu. Havana chyba nie jest dla mnie. Odsyłam. Dzięki za pomoc. Jedyna opcja to zwężenie o rozmiar większej marynarki w takim przypadku, ale z wysokim ryzykiem, jak było wspomniane. Może faktycznie Havana nie jest dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.