achimpe Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 7 minut temu, Gocławianin napisał: Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków. Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny". Mi przyszła część jednego zamówienia i karty, które zamówiłem osobno. Dodatkowo zdążyła przyjść mi kurtka z normalnego sklepu. Co do naszych, polskich sklepów, ja miałem bardzo dobre doświadczenia z poszetką. Przysłałi mi zły krawat i w ramach rekompensaty po prostu dosłali właściwy. Trzeba też przyznać, że jak robią promocje (2+1 ostatnio), to też potrafi to być solidna redukcja ceny, a nie w jak niektórych innych sklepach 10%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 U mnie zamówienie z 24.11 ciągle jest "In Progress". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
galibart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Dzisiaj dotarło zamówienie z 22.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommaso Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 2 godziny temu, Gocławianin napisał: Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny". Ostatnio miałem analogiczną sytuację w Milerze. Zamówiłem granatowego Turina w swoim rozmiarze, na którego czekałem od dłuższego czasu, zapłaciłem - po czasie dostaję telefon, że to jakiś błąd, bo nie mają tego rozmiaru jednak na stanie, ale mogę zamówić inną marynarkę jeśli chcę. Nie. Nie chcę innej. Plus taki, że szybko dostałem zwrot środków na konto. 9 godzin temu, michasacuer napisał: Komuś jeszcze nie doszły zamówienia z pierwszego dnia outletu? 🧐 Cały czas "order in process" U mnie to samo - 24 listopada złożone zamówienie i w dalszym ciągu "in process". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturlep Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 moje zamówienie z 22.11 cały czas - Order is in process Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babicz999 Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków. Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orlin Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Ja zamówiłem espadryle w rozmiarze 43, na pudełku było 43, ale w środku 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MH_fan Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Koledzy, ostatni outlet był moim pierwszym kontaktem z Susu, odebrałem dziś drugi garnitur z zamówionych 4 i drugi ma nie do końca idealnie wszyte barki - czy to normalne? Pierwsze było Lazio, teraz Napoli. Nie jest to żadna skandaliczna niedoróbka, ale ciekawi mnie, czy to standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajdowskip Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Mnie przy okazji zeszłego outletu przyszła inna koszula niż ta, którą zamawiałem. Obydwie były białe, ale materiał był inny niż ten, na którym mi zależało (miałem już ten sam model z regularnej sprzedaży), więc odesłałem. Niby szczegół - obie białe, może się nie zorientuje - ale zaważył na zwrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 1 godzinę temu, babicz999 napisał: Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera. Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić. dokładnie. W kwietniu zamówiłem dwie bawełniane marynarki i wyglądały jakby były psu z gardła wyjęte. Pogniecione, przetarte, no jak to przeleżała bawełna. Zwróciłem od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawk Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Zamówienie z 22.11 cały czas ''w trakcie'' - dużo nas panowie z tymi nie zrealizowanymi zamówieniami. Mam nadzieję, że nie anulują zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartbart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek 52 i 102, 54 i 106? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 4 minuty temu, bartbart napisał: Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek 52 i 102, 56 i 106? Możesz wstawić zdjęcie? Wydaje się to niemożliwe żeby przy takim wzroście long był zbyt długi. 'Stare' tabele rozmiarów masz na stronie outletu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Przy wzroście 189 mam 102. Raz zamówiłem 50 i 52 - za krótkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartbart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Zdjęcia na szybko. Granatowy Sienna (spodnie za szerokie) i Havana w kratkę. Widzę oczywiście inne wady, ale zastanawia mnie teraz przede wszystkim długość. Czekam na resztę zamówienia, może inne rzeczy będą lepiej pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FranciszekMaurer Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Moim zdaniem nie są za długie, jedynie rękawy do skrócenia. Chociaż przydałoby sie zdjęcie z tyłu. Tak czy inaczej przy rozmiarze regular, środkowy guzik będzie za wysoko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Długość marynarek jest jak najbardziej w porządku. Rękawy trzeba lekko skrócić, ale moim zdaniem wystarczy dołem - a to prosta przeróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartbart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 @blekit @FranciszekMaurer @eduardo @adamW dziękuję za pomoc. W weekend, wrzucę kolejne zdjęcia (jeśli doślą resztę), chętnie posłucham opinii, pewnie łatwiej będzie mi wtedy podjąć decyzję co zostawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy01 Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 Dzisiaj przyszła lniana marynarka z outletu. Materiał fajny i dobrze leży także zostawiam. Marynarka ma jednak jeden duży minus z którym z tego co wiem jest udziałem całej oferty Susu, mianowicie rękaw to 100% poliester. Gdyby jeszcze była to marynarka zimowa to przymknąłbym oko, ale z uwagi na to, że ma to być ubiór letni chciałbym jednak ją zmienić. Po 15 minutach spędzonych w niej w domu wydaje mi się ze czuje jednak różnice w oddychalności rękawów. Stąd moje pytanie na jaki materiał wymienić rękawówkę? Mam marynarki z podszewka z wiskozy, cupro czy jedwabiu i o ile czuć różnice w chwycie tkaniny to nie wiem która najbardziej nadaje się do typowo letniej marynarki. Zależy mi właśnie najbardziej na oddychalności materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gocławianin Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 @Jerzy01temat był całkiem niedawno poruszany na forum. Poza tym, czy aby na pewno zwrot "rękaw to 100 % poliester" odnośnie marynarki susu dotyczył tego samego, co "marynarki z podszewką z wiskozy, cupro, czy jedwabiu" w stosunku do innych marek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yetonek Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 Panowie, mieliście może taki "problem" że SuSu wysłał do was jedną rzecz a reszta jest wciąż In Progress? Bo mi przysłali 1ną koszulę, a reszta cały czas jest w trakcie realizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babicz999 Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 @upZnakomita większość tak ma.Mi doreczono 3/11 z zamówienia nr.1 oraz 4/10z drugiego.W niedziele mija dwa tygodnie, czyli czas w jakim miało być wszystko wysłane. Napisalem we wtorek maila do supportu czy dotrzymają terminu, niestety lecz do dziś nie otrzymałem odpowiedzi.Trzeba czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 14 minut temu, yetonek napisał: Panowie, mieliście może taki "problem" że SuSu wysłał do was jedną rzecz a reszta jest wciąż In Progress? Bo mi przysłali 1ną koszulę, a reszta cały czas jest w trakcie realizacji To na pewno Cię oszukali😃.A powaznie to chyba dotyczy wszystkich. Na kilkanaście przedmiotów zamówionych pierwszego dnia otrzymałem dwa😃 więc mikołajkowych prezentów nie będzie, znowu słodycze😄 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy01 Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 @Gocławianin Tak, chodziło mi o samą tkaninę podszewki wszywaną do rękawa. Większość moich marynarek ma tą samą tkaninę użytą do całej podszewki łącznie z rękawem. Chodziło mi bardziej o to czy któraś z tkanin nadaje się bardziej na lato z uwagi na przewiewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 3 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2020 Może sprzedali więcej niż mają teraz kombinują może ktoś odda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.