Aras Napisano 29 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2020 I na koniec koszula. Postanowiłem raz jeszcze spróbować koszul SuSu w rozmiarze 39-7 i extra slim fit. Dwie koszule z linii purple i blue ujdą. W klatce przydałoby się ze 2 cm więcej na obwodzie. Rękawy do skrócenia. Ogólnie za 150 zł sztuka nie jest źle, bo materiały/wzory mi sie podobają. Natomiast koszule Jort są szyte zdecydowanie ciaśniej. Do zwrotu mam SH132ESF - bardzo ładnie wykonana koszula w pasy. W rzeczywistości kolor jest ciemniejszy i wpada lekko w morski odcień. W klatce maks. 53 cm, kołnierzyk 38,5 (maksymalnie 39 cm). Naprawdę slim long 39:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roter6 Napisano 29 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2020 @Aras do mnie też z outletu taka dotarła;) Świetna jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szydlowsky Napisano 30 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2020 18 godzin temu, Aras napisał: C1334 - Havana właśnie się nad nią zastanawiam , powiedz jak ten materiał wygląda pod światło , będzie przewiewny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aras Napisano 30 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2020 30 minutes ago, Szydlowsky said: właśnie się nad nią zastanawiam , powiedz jak ten materiał wygląda pod światło , będzie przewiewny ? Wygląda pod światło jak każda "dziurawa wełna"😀 Myślę, że będzie przewiewny ale na pewno nie jest to najbardziej przewiewna marynarka, jaką miałem w rękach. Materiał ma jednak swoją sztywność i fakturę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gocławianin Napisano 30 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2020 Znowu rzucili trochę nowych rzeczy do outletu, przynajmniej dla rozm. 50 i M,L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Komuś jeszcze nie doszły zamówienia z pierwszego dnia outletu? 🧐 Cały czas "order in process" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 u mnie z drugiego zamówienia (składanego w pierwszym dniu) przyszła połowa. Odpisali na whatsup, że druga połowa przyjdzie oddzielą przesyłką. Że im się to opłaca..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian1 Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 U mnie też jeszcze nic nie przyszło z pierwszego zamówienia. Wczoraj napisałem @, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu26 Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 U mnie pierwsze przyszło w środę (pierwszy dzień outletu). Drugie zamówienie 2 dni po otwarciu outletu przyjdzie dzisiaj. W zeszły piątek składałem zamówienie nr. 3 i mam nadzieję, że przyjdzie do końca tygodnia. Większe zamówienia pakują w kilku paczkach. Odesłać można w jednej, jeżeli dotyczący samego zamówienia. Nie wiem dlaczego tak jest, być może mają kilka magazynów...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MH_fan Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 U mnie dwa zamówienia zrobione w niedzielę tydzień temu: z pierwszego zamówienia przyszło 1/3, drugie zamówienie ma przyjść dzisiaj (1/1), a o tym, na co najbardziej czekam żadnego info, ale jestem uzbrojony w cierpliwość. 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gocławianin Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków. Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny". 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
achimpe Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 7 minut temu, Gocławianin napisał: Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków. Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny". Mi przyszła część jednego zamówienia i karty, które zamówiłem osobno. Dodatkowo zdążyła przyjść mi kurtka z normalnego sklepu. Co do naszych, polskich sklepów, ja miałem bardzo dobre doświadczenia z poszetką. Przysłałi mi zły krawat i w ramach rekompensaty po prostu dosłali właściwy. Trzeba też przyznać, że jak robią promocje (2+1 ostatnio), to też potrafi to być solidna redukcja ceny, a nie w jak niektórych innych sklepach 10%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 U mnie zamówienie z 24.11 ciągle jest "In Progress". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
galibart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Dzisiaj dotarło zamówienie z 22.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommaso Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 2 godziny temu, Gocławianin napisał: Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny". Ostatnio miałem analogiczną sytuację w Milerze. Zamówiłem granatowego Turina w swoim rozmiarze, na którego czekałem od dłuższego czasu, zapłaciłem - po czasie dostaję telefon, że to jakiś błąd, bo nie mają tego rozmiaru jednak na stanie, ale mogę zamówić inną marynarkę jeśli chcę. Nie. Nie chcę innej. Plus taki, że szybko dostałem zwrot środków na konto. 9 godzin temu, michasacuer napisał: Komuś jeszcze nie doszły zamówienia z pierwszego dnia outletu? 🧐 Cały czas "order in process" U mnie to samo - 24 listopada złożone zamówienie i w dalszym ciągu "in process". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturlep Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 moje zamówienie z 22.11 cały czas - Order is in process Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babicz999 Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków. Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orlin Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Ja zamówiłem espadryle w rozmiarze 43, na pudełku było 43, ale w środku 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MH_fan Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Koledzy, ostatni outlet był moim pierwszym kontaktem z Susu, odebrałem dziś drugi garnitur z zamówionych 4 i drugi ma nie do końca idealnie wszyte barki - czy to normalne? Pierwsze było Lazio, teraz Napoli. Nie jest to żadna skandaliczna niedoróbka, ale ciekawi mnie, czy to standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajdowskip Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Mnie przy okazji zeszłego outletu przyszła inna koszula niż ta, którą zamawiałem. Obydwie były białe, ale materiał był inny niż ten, na którym mi zależało (miałem już ten sam model z regularnej sprzedaży), więc odesłałem. Niby szczegół - obie białe, może się nie zorientuje - ale zaważył na zwrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasacuer Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 1 godzinę temu, babicz999 napisał: Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera. Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić. dokładnie. W kwietniu zamówiłem dwie bawełniane marynarki i wyglądały jakby były psu z gardła wyjęte. Pogniecione, przetarte, no jak to przeleżała bawełna. Zwróciłem od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawk Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Zamówienie z 22.11 cały czas ''w trakcie'' - dużo nas panowie z tymi nie zrealizowanymi zamówieniami. Mam nadzieję, że nie anulują zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartbart Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek 52 i 102, 54 i 106? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 4 minuty temu, bartbart napisał: Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek 52 i 102, 56 i 106? Możesz wstawić zdjęcie? Wydaje się to niemożliwe żeby przy takim wzroście long był zbyt długi. 'Stare' tabele rozmiarów masz na stronie outletu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 2 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2020 Przy wzroście 189 mam 102. Raz zamówiłem 50 i 52 - za krótkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.