Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

I na koniec koszula. Postanowiłem raz jeszcze spróbować koszul SuSu w rozmiarze 39-7 i extra slim fit. 
Dwie koszule z linii purple i blue ujdą. W klatce przydałoby się ze 2 cm więcej na obwodzie. Rękawy do skrócenia. Ogólnie za 150 zł sztuka nie jest źle, bo materiały/wzory mi sie podobają.

Natomiast koszule Jort są szyte zdecydowanie ciaśniej. 


Do zwrotu mam SH132ESF - bardzo ładnie wykonana koszula w pasy. W rzeczywistości kolor jest ciemniejszy i wpada lekko w morski odcień. W klatce maks. 53 cm, kołnierzyk 38,5 (maksymalnie 39 cm). Naprawdę slim long 39:)

SH132ESF_7.thumb.jpg.1b4d32b10c5dce4dd482b80d1cd2fff0.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minutes ago, Szydlowsky said:

właśnie się nad nią zastanawiam  , powiedz jak ten materiał wygląda pod światło , będzie przewiewny ? 

Wygląda pod światło jak każda "dziurawa wełna"😀

Myślę, że będzie przewiewny ale na pewno nie jest to najbardziej przewiewna marynarka, jaką miałem w rękach. Materiał ma jednak swoją sztywność i fakturę. 

 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pierwsze przyszło w środę (pierwszy dzień outletu). Drugie zamówienie 2 dni po otwarciu outletu przyjdzie dzisiaj. W zeszły piątek składałem zamówienie nr. 3 i mam nadzieję, że przyjdzie do końca tygodnia. Większe zamówienia pakują w kilku paczkach. Odesłać można w jednej, jeżeli dotyczący samego zamówienia. Nie wiem dlaczego tak jest, być może mają kilka magazynów...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 

Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.

Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Gocławianin napisał:

Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 

Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.

Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

Mi przyszła część jednego zamówienia i karty, które zamówiłem osobno.

Dodatkowo zdążyła przyjść mi kurtka z normalnego sklepu.

 

Co do naszych, polskich sklepów, ja miałem bardzo dobre doświadczenia z poszetką. Przysłałi mi zły krawat i w ramach rekompensaty po prostu dosłali właściwy. Trzeba też przyznać, że jak robią promocje (2+1 ostatnio), to też potrafi to być solidna redukcja ceny, a nie w jak niektórych innych sklepach 10%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gocławianin napisał:

Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".

Ostatnio miałem analogiczną sytuację w Milerze. Zamówiłem granatowego Turina w swoim rozmiarze, na którego czekałem od dłuższego czasu, zapłaciłem - po czasie dostaję telefon, że to jakiś błąd, bo nie mają tego rozmiaru jednak na stanie, ale mogę zamówić inną marynarkę jeśli chcę. Nie. Nie chcę innej. Plus taki, że szybko dostałem zwrot środków na konto. 

9 godzin temu, michasacuer napisał:

Komuś jeszcze nie doszły zamówienia z pierwszego dnia outletu? 🧐 Cały czas "order in process"

U mnie to samo - 24 listopada złożone zamówienie i w dalszym ciągu "in process". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też jeszcze nic nie przyszło jeśli chodzi o rzeczy. Natomiast zachowali się bardzo w porządku w przypadku jednego zamówienia. 
Zamówiłem marynarkę. Następnego dnia e-mail, że niestety nie mają jej na stanie, tzn. mają, ale nie przeszła ich kontroli jakości, a oni bardzo dbają o zadowolenie swoich klientów - i tu cała litania jak bardzo. Oczywiście od razu zlecili też zwrot środków.
Następnego dnia przepraszają ponownie, a w ramach rekompensaty przesyłają bon podarunkowy na kwotę 185 zł (marynarka miała kosztować 485 zł). Tu nie chodzi o kwotę - to mogłoby być i 50 zł, chodzi o gest. "Nasza wina, pomimo że to outlet i na dodatek w black week". Chciałbym żeby to było standardem w polskich markach, również tych "sartorialnych". Zamiast tego często jest "nie mamy Pana płaszcza, więc weź Pan sobie inny".
Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.
Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ostatni outlet był moim pierwszym kontaktem z Susu, odebrałem dziś drugi garnitur z zamówionych 4 i drugi ma nie do końca idealnie wszyte barki - czy to normalne? Pierwsze było Lazio, teraz Napoli. Nie jest to żadna skandaliczna niedoróbka, ale ciekawi mnie, czy to standard. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przy okazji zeszłego outletu przyszła inna koszula niż ta, którą zamawiałem. Obydwie były białe, ale materiał był inny niż ten, na którym mi zależało (miałem już ten sam model z regularnej sprzedaży), więc odesłałem. Niby szczegół - obie białe, może się nie zorientuje - ale zaważył na zwrocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, babicz999 napisał:

Mi anulowali z powodu braku jedna koszulę, jak cos bez vouchera.
Za to przyszedł trench z licznymi przetarciami i zagnieceniami materialu, sądzę że wiele krajów odwiedził zanim trafił do mnie, także te ich skrupulatna rewizje mozna miedzy bajki wsadzić.

dokładnie. W kwietniu zamówiłem dwie bawełniane marynarki i wyglądały jakby były psu z gardła wyjęte. Pogniecione, przetarte, no jak to przeleżała bawełna. Zwróciłem od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bartbart napisał:

Koledzy, odebrałem pierwsze zamówienie z SuSu, przy wzroście 191cm zamówiłem long, marynarki są jednak ~3cm za długie, rękawy również. Zamawiać regular czy szukać krawca? Jak duża może być różnica w długości marynarek  52 i 102, 56 i 106?

Możesz wstawić zdjęcie? Wydaje się to niemożliwe żeby przy takim wzroście long był zbyt długi.

'Stare' tabele rozmiarów masz na stronie outletu:

image.thumb.png.1e7d2d4445564bf3f21c45fe5370fd60.pngimage.thumb.png.53d3cff2dab44c3c0e2688e3dad35db6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.