Skocz do zawartości

Sklep ZACKROMAN.com - Ponadczasowa elegancja | Naturalne tkaniny


ZackRoman.com

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Sklep Szarmant napisał:

Dziś w promocji świątecznej są szaliki:

Dwa dni temu kupiłem od Was szalik. Dzisiaj dotarł kurierem. Jeszcze nawet pudełka nie otworzyłem, a już widzę, że promocyjnie staniał 30 zł.

Mam odsyłać i zamawiać jeszcze raz w niższej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bacio napisał:

Dwa dni temu kupiłem od Was szalik. Dzisiaj dotarł kurierem. Jeszcze nawet pudełka nie otworzyłem, a już widzę, że promocyjnie staniał 30 zł.

Mam odsyłać i zamawiać jeszcze raz w niższej cenie?

Miałem podobną sytuację w Shoepassion i odesłali mi różnicę w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

W Nowy Rok 🎆 przygotowaliśmy nowy niesamowity produkt dla Was. To garnitur tweedowy Pitti Uomo ➡️➡️➡️  https://zackroman.com/brazowa-marynarka-tweedowa-Pitti

Wykonany na miękko z fantastycznego tweedu. Bez sztywnej konstrukcji, bez grubego wypełnienia, bez podszewki i bez jakichkolwiek detali, które niepotrzebnie obciążałyby sylwetkę ✂️✂️✂️

Marynarka tweedowa uwagę przyciąga szerokimi klapami zamkniętymi, które zdecydowanie podkreślają sylwetkę V. Zaokrąglone kieszenie nakładane, koszulowe wszycie rękawa oraz zapięcie na dwa i pół guzika nadają ubraniu niezobowiązujący charakter. Rękawy są wąskie, a talia dobrze zaznaczona. Dzięki tym rozwiązaniom garnitur z tweedu nabiera nowoczesnego wyglądu.

Garnitur trafił na łamy GQ i W Magazine, a zdjęcia z Pitti były wielokrotnie udostępniane przez wiodące profile o modzie męskiej na Instagramie 💪💪💪

Każdy z elementów zestawu możesz również nosić oddzielnie, więc na stronie garnitur (marynarka, kamizelka i spodnie) jest przedstawione w formie osobnych produktów.

➡️ https://zackroman.com/brazowa-marynarka-tweedowa-Pitti
➡️ https://zackroman.com/brazowy-spodnie-tweedowe-pitti
➡️ https://zackroman.com/brazowa-tweedowa-kamizelka-w-krate

pittiuomo_sklep.png

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2018 o 22:54, Bacio napisał:

Dwa dni temu kupiłem od Was szalik. Dzisiaj dotarł kurierem. Jeszcze nawet pudełka nie otworzyłem, a już widzę, że promocyjnie staniał 30 zł.

Mam odsyłać i zamawiać jeszcze raz w niższej cenie?

Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Czy w dniu zakupu szalika cena była akceptowalna? Skoro Pan się zdecydował zakupić szalik w cenie jaka byłe w sklepie to skąd działania na publicznym forum w celu próby zwrotu 30 zł (słownie: trzydzieści złotych)? Bo sklep odważył się zrobić obniżkę?

  • Like 5
  • Oceniam pozytywnie 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, nets napisał:

Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Czy w dniu zakupu szalika cena była akceptowalna? Skoro Pan się zdecydował zakupić szalik w cenie jaka byłe w sklepie to skąd działania na publicznym forum w celu próby zwrotu 30 zł (słownie: trzydzieści złotych)? Bo sklep odważył się zrobić obniżkę?

To nie chodzi o "towar jest warty tyle, ile za niego chcesz zapłacić" tylko o to, że kolejna obniżka pojawia się jeszcze w okresie, w którym można bezkosztowo zwrócić towar i zamówić dokładnie ten sam w niższej cenie. Ja zapytałem wprost, czy bawimy się w bezsensowne odsyłanie, na którym zarobi tylko poczta polska czy równamy cenę w dół. Odzew z Shoepassion był bardzo pozytywny.

Wypowiedz w stosunku do klienta w tonie @nets kojarzy mi się z czasami słusznie minionymi - klient miał w ogóle szczęście, ze mu zechcieliśmy ten towar sprzedać.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, nets napisał:

Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Czy w dniu zakupu szalika cena była akceptowalna? Skoro Pan się zdecydował zakupić szalik w cenie jaka byłe w sklepie to skąd działania na publicznym forum w celu próby zwrotu 30 zł (słownie: trzydzieści złotych)? Bo sklep odważył się zrobić obniżkę?

Sklep może zrobić obniżkę, a klient może towar zwrócić w okresie 14 dni. Sklep może się ustosunkować do dziwnej - stworzonej przez siebie - sytuacji, gdzie klientowi może się bardziej opłacać dać zarobić listonoszowi dwa razy i marnować czas sprzedawcy. Jednak, z całym szacunkiem, nie uważam, aby moje zachowanie w postaci zadania pytania - zarówno w kwestii jego formy, miejsca, jak i celu - były "poniżej wszelkiej krytyki".

W każdym razie - oczywiście szalika oraz swetra nie odesłałem i nawet nie miałem takiego zamiaru. Poznaliśmy reakcję Shoepassion na podobną sytuację. Poznaliśmy też reakcję Szarmanta... A nie, nie poznaliśmy. Był brak jakiejkolwiek reakcji.

 

Patrząc na pozytywne reakcje pod postem @nets zauważam, że mój wpis mógł zostać - zupełnie niesłusznie - potraktowany jako pieniackie szczypanie się o 30 zł. To wskazuje tylko, że za mało się znamy osobiście i trzeba mi wreszcie pojawić się na spotkaniu Forumowym.

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nets napisał:

Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Czy w dniu zakupu szalika cena była akceptowalna? Skoro Pan się zdecydował zakupić szalik w cenie jaka byłe w sklepie to skąd działania na publicznym forum w celu próby zwrotu 30 zł (słownie: trzydzieści złotych)? Bo sklep odważył się zrobić obniżkę?

Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o "towar jest warty tyle, ile za niego chcesz zapłacić" tylko o to, że kolejna obniżka pojawia się jeszcze w okresie, w którym można bezkosztowo zwrócić towar i zamówić dokładnie ten sam w niższej cenie. Ja zapytałem wprost, czy bawimy się w bezsensowne odsyłanie, na którym zarobi tylko poczta polska czy równamy cenę w dół. Odzew z Shoepassion był bardzo pozytywny.

Wypowiedz w stosunku do klienta w tonie [mention=7682]nets[/mention] kojarzy mi się z czasami słusznie minionymi - klient miał w ogóle szczęście, ze mu zechcieliśmy ten towar sprzedać.

Sklep sprzedaje setki produktów miesięczne, ma nie wprowadzać obniżki na sezonowy produkt, dzięki któremu zwiększy obrót dlatego że Sz.P. Bacio będzie zniesmaczony?

 

Okres w którym można zwrócić produkt trwa dla sklepu 365 dni w roku, analitycy siedzący w Delhi i pracujący dla Szarmanta 24/7 tylko czekają na okazję, aby tak zgrać promocję, aby żaden z forumowiczów nie mógł zwrócić produktu, bo minął ustawowy okres na zwrot default_wink.png

 

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bacio napisał:

Poznaliśmy też reakcję Szarmanta... A nie, nie poznaliśmy. Był brak jakiejkolwiek reakcji.

@nets

Mysle ze sklep dal Ci szanse na prosta matematyke: 3 przesylki (2x do Ciebie i 1x zwrot) beda kosztowaly wiecej niz zaoszczedzone na szaliku 30zl. Moze zwyczajnie byli w szoku, ze ktos zadal takie pytanie?

Dopuszczam mozliwosc, ze nie mam raccji- moze sklep Zack Roman na takie ewentualnosci ma uruchomiona usluge bezplatnej wymiany produktu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja musi kiedyś się zacząć i zawsze będzie ktoś, kto akurat dzień czy godzinę wcześniej kupił dany produkt w cenie regularnej. Nie mam nic od Szarmanta i nie znam jego polityki promocyjnej, ale jeśli to była zwykła promocja, a nie licytowanie się sam ze sobą, jakie uprawia np. Vistula, ogłaszając co rusz to niższe ceny, chociaż dopiero co zapewniali, że mam się pospieszyć, bo to już koniec tej mniej korzystnej promocji i w domyśle nic więcej nie będzie, no to nie ma się o co pieklić

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 4.01.2019 o 15:01, Bacio napisał:

W każdym razie - oczywiście szalika oraz swetra nie odesłałem i nawet nie miałem takiego zamiaru. Poznaliśmy reakcję Shoepassion na podobną sytuację. Poznaliśmy też reakcję Szarmanta... A nie, nie poznaliśmy. Był brak jakiejkolwiek reakcji.

Jeżeli nie miał Pan zamiaru odsyłać szalika to po co to wszystko?

W dniu 4.01.2019 o 15:01, Bacio napisał:

Patrząc na pozytywne reakcje pod postem @nets zauważam, że mój wpis mógł zostać - zupełnie niesłusznie - potraktowany jako pieniackie szczypanie się o 30 zł. 

W przypadku odesłania szalika to zgodnie z regulaminem sklepu to Pan ponosi koszty zwrotu towaru. Więc w zasadzie mówimy o kwocie rzędu 14-16 złotych.

Mam pytanie odnośnie czapki męskiej w kolorze brązowym:

https://zackroman.com/czapka-meska-brazowa

Można prosić o podanie wymiarów A i B. Dziękuję.

czapak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nets napisał:

Jeżeli nie miał Pan zamiaru odsyłać szalika to po co to wszystko?

Zwrócenie uwagi na dość typowy błąd dyskryminacji istniejących klientów względem potencjalnych nowych. W tym przypadku zupełnie bez sensu - bo o to nieproszony - zwróciłem uwagę na tę kwestię. Z uwagi na okres świąteczno-noworoczny przerwa od pracy była zbyt długa i chyba przez to wszedłem w rytm konsultacji. Moja głupota, bo normalnie to konsultuję za pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ZackRoman.com changed the title to Sklep ZACKROMAN.com - Ponadczasowa elegancja | Naturalne tkaniny

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.