Żorż Ponimirski Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 @Zajac Poziomka, a czym się różnią AC od TC ? Tutaj widzę nawet za 345E http://eu.heinrich-dinkelacker.com/rio-full-brogue-ac.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Wtrącę się: różnią się skórą cholewki, vide opis. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 2 godziny temu, Zajac Poziomka napisał: ....Nie mam pojęcia, czy sklep musi honorować zakup po takiej cenie.... Dla klienta stety, dla sprzedawcy niestety musi. Jeżeli tylko potwierdzi przyjęcie zamowienie, a najczęściej robi to automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roter6 Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 @Piotrwawa Nie chce mi się analizować ich regulaminu, ale generalnie sklep w przypadku oczywistych pomyłek nie musi honorować zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Teraz, roter6 napisał: @Piotrwawa Nie chce mi się analizować ich regulaminu, ale generalnie sklep w przypadku oczywistych pomyłek nie musi honorować zakupu. Regulamin ma się nijak do sfinalizowanego zamowienia, a jeżeli zostało potwierdzone i opłacone to takim jest. Zwłaszcza w przypadku konsumenta. Wprawdzie jest jeden wyjątek, ale nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek regulaminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roter6 Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 @Piotrwawa oczywiście, że regulamin ma znaczenie bo może precyzować dokładnie moment zakupu. Jeżeli klient dokonuje w systemie sklepowym de facto rezerwacji to nie wiąże się to z zawarciem umowy bo sklep jej nie potwierdził w automatycznej wiadomości. Edit: można się też uchylić od zawartej umowy ze względu na błąd w cenie. W szczególności gdy klient mógł o tym wiedzieć. Są na to wyroki sądów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 3 minuty temu, roter6 napisał: @Piotrwawa Edit: można się też uchylić od zawartej umowy ze względu na błąd w cenie. W szczególności gdy klient mógł o tym wiedzieć. Są na to wyroki sądów. Właśnie o tej okoliczności wspomniałem, ale póki co wyroki dotyczą rażących dysproporcji ceny. Różnica 80% za taka może nie być uznana. Zapisy w regulaminach, o których wspominasz, wg. mnie są nieskuteczne, a nawet niedozwolone, ale o tym chyba decyduje UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roter6 Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 @Piotrwawa to normalna praktyka jest: 1. Złożenie zamówienia 2. Automatyczne info o jego wpłynięciu z info, że w kolejnym mailu przyjdzie potwierdzenie 3. Potwierdzenie - tu już dobrze, żeby człowiek to akceptował;) Całe RTV/komputery tak działają bo mieli sporo wpadek. Zgoda co do rażącej dysproporcji, ale też kwotowa wielkość różnicy jak na PL jest istotna i będzie brana pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrwawa Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Teraz, roter6 napisał: @Piotrwawa to normalna praktyka ... Pisałem o sfinalizowanym zamówieniu:). Czyli potwierdzonym i opłaconym. Potwierdzać może ktokolwiek czy cokolwiek. Skutek ten sam. Dysproporcja to rzecz ocenna. Niestety dla sprzedawcy 80% rabatu to rzecz bardzo często spotykana na rynku. Dysproporcje walutowe nie będą miały nic do rzeczy. Akurat ten sprzedawca publikuje tez ceny w PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
careq Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Dziękujemy za Pańskie zamówienie na SHOEPASSION.com. Mamy nadzieje, że nasze produkty sprawią Panu wiele radości. Ten email jest równoważny z Pańskim zamówieniem i może być wydrukowany jako potwierdzenie. Ale nie o tym głównie mowa, bo jeżeli to faktycznie jest błąd, to skłonnym jestem do odstąpienia od umowy. Nasuwa się skądinąd pytanie, skąd ja mam wiedzieć czy to błąd? wchodzę na stronę sklepu - widzę ostatnie sztuki, znaczy promocja. Różnicowanie cen na niekorzyść Polski jest w tym sklepie permanentne i tylko pasujące na moją stopę kopyta przekonują mnie do dalszych u nich zakupów. Może warto się jednak zastanowić nad ujednoliceniem strony? Wszak paczki i tak z Niemiec są do Polski wysyłane. A skoro już o regulaminie mowa jest w nim również napisane, że "Koszt dostawy Towaru (koszty przesyłki) wynosi 4,95 Euro, niezależnie od ilości zamawianych produktów." tymczasem wysyłka do Polski poniżej 699 kosztuje 39zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Godzinę temu, careq napisał: Ale nie o tym głównie mowa, bo jeżeli to faktycznie jest błąd, to skłonnym jestem do odstąpienia od umowy. Nasuwa się skądinąd pytanie, skąd ja mam wiedzieć czy to błąd? wchodzę na stronę sklepu - widzę ostatnie sztuki, znaczy promocja. Zerknąłem na stronę, wiele butów Dinkelacker dostępnych na stronie polskiej ma przeliczenie EUR/PLN 1 do 1, w skrajnym przypadku jedną z przecenionych par można kupić za 295 PLN. Co do tych ostatnich sztuk, to akurat buty które wkleiłeś nie są przecenione i dostępna jest prawie cała rozmiarówka. Dla kogoś kto trochę interesuje się klasycznymi butami oczywiste jest, że 295, czy nawet 595 PLN za buty tej marki to zdecydowanie nie jest normalna cena, nawet podczas promocji. Nie sugeruję, że wykorzystałeś błąd z premedytacją, HD to marka o małej rozpoznawalności, a Ty nie masz obowiązku znać cen regularnych butów tej firmy. Mój poprzedni komentarz miał na celu zwrócenie uwagi forumowiczów na to, że podana przez Ciebie oferta jest chociaż bardzo atrakcyjna to jest po prostu błędem administratora strony. Świadome wykorzystanie tego jest wątpliwe etycznie i po prostu mało eleganckie. Co kto zrobi z tą informacją to już jego decyzja, ja nie zamierzam korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 24 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2019 Ta podeszwa jest tak wysoka czy tylko mi się wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 6 godzin temu, Krzysiek_W napisał: Ta podeszwa jest tak wysoka czy tylko mi się wydaje? Triple leather @Zajac Poziomka - ja szczerze mówiąc słyszałem bardzo niewiele o marce HD, a do wczoraj nie miałem pojęcia, że kosztują 600E. Tym ciekawiej, że sam byłem beneficjentem jak najbardziej prawidłowej promocji na buty SP na Redenbachu tańszych o 40% niż te standardowe i gdybym zobaczył HD za 590zł to nawet bym się nie zastanowił że może być coś nie tak. Co innego, że są toporniejsze niż najtoporniejsze Vassy i nawet by mi przez myśl nie przeszło ich kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flozbi Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 @Żorż Ponimirski No widzisz, nie znałeś marki, a tu już proszę 2 strony tylko o niej, super promocja i to pewnie darmowa, zamówienia zostaną anulowane, a o marce wiadomo więcej. Dobre posunięcie;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Shoepassion pogardza polskim rynkiem, nie odpowiada na żadne wiadomości, buty przecenione o połowę na niemieckiej stronie w Polsce kosztują nadal 100 %, a wybór towarów jest bardzo okrojony. Niech giną. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 5 godzin temu, flozbi napisał: @Żorż Ponimirski No widzisz, nie znałeś marki, a tu już proszę 2 strony tylko o niej, super promocja i to pewnie darmowa, zamówienia zostaną anulowane, a o marce wiadomo więcej. Dobre posunięcie;-) szkoła @xkoziola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flozbi Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 1 godzinę temu, Velahrn napisał: Shoepassion pogardza polskim rynkiem, nie odpowiada na żadne wiadomości, buty przecenione o połowę na niemieckiej stronie w Polsce kosztują nadal 100 %, a wybór towarów jest bardzo okrojony. Niech giną. Jestem zdecydowanie za!👍na tę okoliczność nawet chętnie wychylę🍸 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Godzinę temu, xkoziol napisał: ? Skojarzyło mi się, bo często (trafnie) identyfikowałeś ukryte próby marketingu szeptanego. Pamiętasz "look od zera" i nowa sartorialna markę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flozbi Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Z tego co pamiętam z xkoziol mieliśmy odrębne zdania, fakt było to historycznie daleko, ale jak już chcesz @Żorż Ponimirski to lepsza szkoła kozła niż osła;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawcio Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 2 godziny temu, Velahrn napisał: Shoepassion pogardza polskim rynkiem, nie odpowiada na żadne wiadomości, buty przecenione o połowę na niemieckiej stronie w Polsce kosztują nadal 100 %, a wybór towarów jest bardzo okrojony. Niech giną. Mi odpisali na fb ale w stylu, że modelu nie ma i nie będzie, nie proponując nic w zamian. Co do różnych cen, to moim zdaniem bardzo kiepsko to wygląda. Chyba darowali sobie polski rynek po zamknięciu sklepu w Warszawie. Ich strata, wybór marek butów jest ogromny i nie co ich żałować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
careq Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Zamówienie zostało anulowane, ani be, ani me ani kukuryku, cytując klasyka. Coś mi to w parze nie idzie z niemieckim ordnungiem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Jakby firma napisała, przepraszamy, błąd w systemie itp. być może coś bym kupił w przyszłości, a tak... słabo. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flozbi Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Tylko przyszłości nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mango Napisano 25 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2019 Odbiegajac od PRowych wtop- czy linia patine jest warta uwagi? Wpadl mi w oko no5295 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flozbi Napisano 20 Marzec 2019 Zgłoszenie Share Napisano 20 Marzec 2019 Ponownie sobie z nas pożartowali http://www.shoepassion.pl/sale-meskie.html Jak zrobili promocję to na ~20% czyli jakieś 30% mniej niż u naszych zachodnich sąsiadów😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.