Skocz do zawartości

Sklepy w Polsce: jakość, kompetencje sprzedawcy


gribojedow

Rekomendowane odpowiedzi

Do jakiej kwoty ma być ten kapelusz. Czy możesz załączyć zdjęcie i podać kolor zbliżony do oczekiwanego?

Przepraszam wyciąłem post o kapeluszu, gdyż coś zbliżonego znalazłem. Kwota miała dla mnie drugorzędne znaczenie. Kolor najlepiej granatowy.

Taki fason znalazłem nomen omen model Architect: http://www.hats-plus.com/p-1212-biltmor ... t-hat.aspx

kolor: http://www.hats-plus.com/p-516-biltmore ... g-hat.aspx ten homburg zresztą ładny i chyba cieplejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytam, bo nie chcialbym wygladac smiesznie - czy sa wezly krawata, ktorych nie stosuje sie do krawata welnianego?

Raczej nie ma takich dogmatycznych zasad, ale w praktyce najczęściej najlepszym węzłem będzie four-in-hand, ze względu na grubość materiału - windsor lub półwindsor mogłyby wyjść zbyt masywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma takich dogmatycznych zasad, ale w praktyce najczęściej najlepszym węzłem będzie four-in-hand, ze względu na grubość materiału - windsor lub półwindsor mogłyby wyjść zbyt masywne.

Dodam, że four-in-hand w przypadku takiego krawata prawie zawsze wyjdzie bardzo ładnie, tzn. z łezką.

Rozumiem, dziękuję : )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest sens/cel dolnych guzikow w marynarkach skoro nie sa one nigdy zapinane?

Podejrzewam, że uwarunkowaie historyczne.

W pewnym sensie. Tak niezapinanie guzików zawsze pozwala od różnić mmarynarkę od munduru (co kiedyś nie było tak oczywiste jak dziś).

Co do marynarek na 3 guziki są dwie szkoły zapinania (1. górny i środkowy; 2. tylko środkowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logiczne podchodzac do sprawy moznaby pomyslec, ze kiedys te guziki byly w uzytku, ale ktos kiedys sie nie zapial (jakis celebrity) i tak sie przyjelo. Buszujac po necie trafilem na to:

http://www.askandyaboutclothes.com/Clot ... TheMan.htm

"Why do men never button the bottom button of your suit, sports jacket, vest or Cardigan sweater?

King Edward VII, “Bertie”, son of Victoria (1841 – 1910, King 1901 - 1910) was so heavy that he could not get the bottom button fastened on his vest or to be more historically kind, maybe he just forgot. His subjects taking it as a fashion statement followed his lead and today most men’s suits, sports jackets or vests are not designed to button the bottom button.

The tradition of not buttoning the bottom button may have also come from the early waistcoats, which were very long. It may have been out of necessity of being able to walk that the bottom buttons were left undone."

Pozdrawiam,

dsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.