Solecalupo Napisano 26 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2017 Godzinę temu, Sidhe napisał: To może tym razem nie o produktach MM, lecz trochę o ich marketingu. Ogólnie ten, nastawiony na atakowanie klientów nowinkami (co przełożyło się na startowanie z milionem nowych kolekcji co wiemy jak się skończyło) jest całkiem skuteczny. Ładne zdjęcia, sesje, model i w ogóle nie ma się do czego przyczepić. Nie było*. Otóż 4 e-maile, 1 sms (!!!!), niezliczona liczba postów na fb i nawet wydawać by się mogło, że miły post Pana Tomka pokazujący zdjecie sprzed pięciu lat i całkiem wzruszająca historia o elegancji. Co "niesmacznego" łączy te rzeczy? Upierdliwe, natarczywe, natrętne wypominanie, że za X dni ceny wzrosną o tyle i tyle. Cholera jasna, rozumiem robić odliczenia do pre-ordera, odliczanie do outletu (Massimo Dutti), ale MILER robiąc odliczanie do podniesienia cen i jeszcze w dodatku w taki natarczywy sposób, pokazuje, że wcale nie zależy mu na kliencie, a na kasie. To nawet nie jest powiedziane jakoś ładnie eufemistycznie, że "tego i tego dnia kończy się preorder/promocja", tylko chamsko i wrednie że podniosą ceny. Choćby taki przemiły post https://www.facebook.com/TomaszMiler123/posts/728850633940815:0 , aż do tego momentu: " A jeśli pozowlicie na chwilę prywaty to dodam, że dzisiaj ostatni dzień przed zmianą ceny preorderowej, która od jutra wzrośnie o 100 zł. To już ostatni chwile kiedy możecie kupić jeszcze Phoenixa lub dowolny inny garnitur czy marynarkę z kolekcji W/L 2017 za 1499 zamiast 2499! " SMS spod adresu "MILER" całkiem rozumiem, w końcu zamawiając coś od nich podawałem swoje dane i akceptowałem mnóstwo regulaminów. Tylko znowu ten fragment smsa " Od poniedziałku ceny wzrastają! Udanego weekendu " . Nie rozumiem, ma być udany bo jeszcze nie wzrosły i mogę u Was kupować? Swoją drogą polecam przejrzeć maila od nich i ich profil na facebooku który co rusz przypomina o podwyżce cen. No nieładnie, przynajmniej w mojej skromnej opinii... O ile rozumiem narzekanie na jakość to tego zupełnie nie rozumiem. Zauważę że Szarmant robi bardzo podobnie. Zagrywki w stylu dziś kończy się preorder na garnitur (ten dwurzędowy szary) tak samo smsy z przypomnieniem że właśnie dziś jest ostatni dzień a potem nagle preorder trwa jeszcze 2 tygodnie!. Z koszulami jest tak samo. Już pare razy zapowiadany był termin gdy preorder się kończy a trwa nadal i jest co raz uzupełniany nowymi modelami koszul. Nie podoba się? Odlubić, odlinkowąć, zrezygnować z subskrypcji itd. Naprawdę chyba gdzieś są jakieś granice narzekania. Odczuwam tutaj powoli jakąś zazdrość że komuś (Milerowi) za dobrze idzie i nasza narodowa cecha znów się uaktywnia. Dokopmy mu bo ma za dobrze. Zauważę że Miler nie kryje wcale się z agresywnym marketingiem i wiele razy w jego live'ach mówił że będziemy atakowani takimi informacjami. A Lancerto? Wszędzie pełno ich reklam. Mr Vintage za chwile mam wrażenie mi z lodówki wyskoczy! Na zmianę reklamy albo wpisy na blogu czy na FB. Każdy ma swój sposób promocji i reklamy i chyba nic nam do tego! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sidhe Napisano 26 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2017 Akurat zazdrosny o to, że Milerowi idzie dobrze nie jestem, bo właściwie jedyne źródło dostania w Polsce w RTW naprawdę świetnej jakości i klasyki w dobrej jak na skalę Europejską cenę. Poszetki krawaty, degustacje. Agresywny marketing również uważam za skuteczny, choć nadmieniłem, że sporo ludzi go za to potępia. TO, co mi się nie spodobało to forma z jaką się do mnie zwracają. Nie "koniec preordera", ale "za 2 dni wzrosną ceny". I Ci co mniej zwracający uwagę na detale uznadzą, że to to samo (bo treść niesie taką samą), ale już powiedzenie tego samego na dwa różne sposoby daje całkiem inny wydźwięk, a strategia jaką stosuje Miler (choć pewnie to nawet nie jest wina Pana Tomka, po prostu ktoś od jego działu marketingu napisał taki skrypt i niestety tak zostało) wydaje mi się mieć wydźwięk negatywny niestety. Uważam, ze to jednak w miarę konstruktywna krytyka i czy ktoś to weźmie pod uwagę czy też nie, może wpłynąć na opinię ludzi podczas kolejnych preorderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 27 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2017 16 godzin temu, Sidhe napisał: (ciach) na skalę Europejską cenę (ciach) uznadzą (ciach) Jak zaczyna się kogoś krytykować za formę przekazu, to wypadałoby samemu poprawną ją zachować ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sidhe Napisano 27 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2017 Ja nie oferuję i nie sprzedaję żadnych produktów, nie jestem też ich specem ds. marketingu, mówię tylko o moich wewnętrznych odczuciach jako konsument. "Nie trzeba być reżyserem by powiedzieć, że film był do dupy" ;). 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 16 godzin temu, Sidhe napisał: Ja nie oferuję i nie sprzedaję żadnych produktów, nie jestem też ich specem ds. marketingu, mówię tylko o moich wewnętrznych odczuciach jako konsument. "Nie trzeba być reżyserem by powiedzieć, że film był do dupy" ;). Ocena filmu to ocena produktu a my tutaj rozmawiamy o ocenie reklamy zatem porównanie zupełnie nietrafione Rozumiem, że reklama Milera może kogoś denerwować ale nie rozumiem "nagonki" tylko na tę markę. Podałem przykłady innych reklam podobnie agresywnych ale rozumiem że koledze przeszkadza tylko reklama Milera? Czy zatem reklamy na bilbordach, w radiu czy nachalne reklamy w telewizji tysiąca środków paramedycznych w trakcie filmów koledze nie przeszkadzają? Możemy wydzielić osobny wątek w sali klubowej i sobie o reklamie jako takiej podyskutować ale dyskutujmy obiektywnie a nie tylko w stosunku do jednej marki bo ta jest be a inne super mimo że robią dokładnie to samo!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avallach Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Kolega @FONos z uporem maniaka cały czas od początku tego wątku ewentualne mankamenty występujące w produktach marki Miler tłumaczy tak, że "przecież w innych też jest źle". To jest jakaś dziwna komparatystyka negatywna, zupełnie tego nie rozumiem - masz w tym jakiś biznes? Przecież tytuł tego wątku nie pozostawia złudzeń, co do tego jakie produkty są tu potencjalnie opisywane. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 2 godziny temu, FONos napisał: Podałem przykłady innych reklam podobnie agresywnych ale rozumiem że koledze przeszkadza tylko reklama Milera? Czy zatem reklamy na bilbordach, w radiu czy nachalne reklamy w telewizji tysiąca środków paramedycznych w trakcie filmów koledze nie przeszkadzają? Myślę, że po prostu wobec firm, które powstały tak naprawdę dzięki forum, istnieją tutaj szczególne oczekiwania - co do jakości produktów, podejścia do klienta, etc (w ramach tego również przekazu marketingowego). Dlatego odniesienia do reklam specyfików od konara i tym podobnych są nietrafne. Notabene w przypadku Tomka takie nasze podejście o tyle jest nietrafne, że działalność firmy dalece wykroczyła w zakresie targetu poza krąg forumowiczów i ten - nie da się ukryć trochę mało finezyjny i wszechobecny - przekaz marketingowy nie jest skierowany do nas. Choć trochę doświadczony forumowicz z łatwością dokonana wyborów zakupowych bez wpływu treści reklamowych, a jak jednak da się uwieść i będzie rozczarowany - cóż, są możliwości zwrotu. Inna sprawa że klienci, w tym forumowicze, mają pełne prawo oceniać spójność przekazu reklamowego z rzeczywistością - jakością produktów, indywidualną komunikacją z klientem, terminowością itd. Niewątpliwie taka spójność jest istotną wartością i rzutuje na wizerunek marki. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 54 minuty temu, Avallach napisał: Kolega @FONos z uporem maniaka cały czas od początku tego wątku ewentualne mankamenty występujące w produktach marki Miler tłumaczy tak, że "przecież w innych też jest źle". To jest jakaś dziwna komparatystyka negatywna, zupełnie tego nie rozumiem - masz w tym jakiś biznes? Przecież tytuł tego wątku nie pozostawia złudzeń, co do tego jakie produkty są tu potencjalnie opisywane. Tak mam procent od prowadzenia pozytywnego pijaru dla nich! Gdyby kolega czytał całość dokładnie to wiedziałby że jestem po prostu za równym traktowaniem i o ile rozumiem rozżalenie poszetkami (obcięciem ich wzoru) to już np nie rozumiem rozżalenia obszyciem (gdyż jak pokazałem inni robią to podobnie) czy reklamę tej marki (gdyż także pokazałem że inni robią podobnie) dlaczego więc te zarzuty są wobec tylko tej jednej marki a nie do wszystkich? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 30 minut temu, Kyle napisał: Myślę, że po prostu wobec firm, które powstały tak naprawdę dzięki forum, istnieją tutaj szczególne oczekiwania - co do jakości produktów, podejścia do klienta, etc (w ramach tego również przekazu marketingowego). Marka Miler powstała dzięki forum? No to chętnie poczytałbym opinie Pana Tomka na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avallach Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 23 minuty temu, FONos napisał: jestem po prostu za równym traktowaniem W takim razie śmiało traktuj równo, ale ten wątek jest o produktach marki Miler, a nie produktach 50-ciu różnych marek i właśnie o to mi tu chodzi. I owszem, śledzę ten konkretny wątek od początku i czytam Twoje wypowiedzi, w których cały czas stosujesz dziwną manierę mówienia, że "nie chcę żeby to zabrzmiało tak, albo siak, ale inni też mają źle". Jeśli komuś szczególnie odpowiadają/nie odpowiadają produkty innych marek związanych z tym forum, może moderatorzy przychylą się do stworzenia odpowiednich wątków na forum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernestson Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 36 minut temu, FONos napisał: Marka Miler powstała dzięki forum? No to chętnie poczytałbym opinie Pana Tomka na ten temat W jakiejś mierze na pewno, nawet gdyby Tomek nie chciał tego przyznać. To forum przyczyniło się do powstania marek takich jak (kolejność przypadkowa) Szarmant, Poszetka, Miler, Niestroj Leatherworks, The Shine i pewnie paru innych o których teraz zapomniałem. Oczywiście nie można wykluczyć że i bez forum by powstały, jednak jest też bardzo prawdopodobne, że gdyby nie forum bwb, założyciele tych marek dalej byliby bankowcami, tłumaczami czy pracownikami szpitala. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 2 godziny temu, Avallach napisał: Przecież tytuł tego wątku nie pozostawia złudzeń, co do tego jakie produkty są tu potencjalnie opisywane. Tytuł wątku mówi tylko o dyskusji o produktach i to o porównaniu kolekcji starej i nowej a nie o dyskusji o marketingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirat Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Godzinę temu, Ernestson napisał: W jakiejś mierze na pewno, nawet gdyby Tomek nie chciał tego przyznać. To forum przyczyniło się do powstania marek takich jak (kolejność przypadkowa) Szarmant, Poszetka, Miler, Niestroj Leatherworks, The Shine i pewnie paru innych o których teraz zapomniałem. Oczywiście nie można wykluczyć że i bez forum by powstały, jednak jest też bardzo prawdopodobne, że gdyby nie forum bwb, założyciele tych marek dalej byliby bankowcami, tłumaczami czy pracownikami szpitala. Do tego można dołożyć sieć użytkowników forum, która sprzyja wymianie wiedzy, doświadczeń. Ja, na ten przykład, jestem w stanie podać kilku użytkowników forum, którzy przyczynili się do powstania części ze wspomnianych marek, dzieląc się wiedzą lub kontaktami. Ps. Czekam na "roll out" Ernestson Bespoke. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sidhe Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 https://shopmiler.com/pl/p/Zielony-krawat-w-paski/1574 Ciekawi mnie to 59% domieszka ciekawego materiału, krawat z nowej kolekcji, czyżby znowu testowanie nowych metod produkcji? 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 No no... w promocji, w preorder, za 200zł ... interesująca oferta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 36 minut temu, Sidhe napisał: https://shopmiler.com/pl/p/Zielony-krawat-w-paski/1574 Ciekawi mnie to 59% domieszka ciekawego materiału, krawat z nowej kolekcji, czyżby znowu testowanie nowych metod produkcji? No to nieźle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avallach Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Zawsze można zareklamować jako niezniszczalny krawat, który wytrzyma nawet uderzenie tajfunu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swordfishtrombone Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 200 PLN w preorderze za krawat w większości poliestrowy? Czegoś takiego jak żyję nie widziałem... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 17 minut temu, swordfishtrombone napisał: 200 PLN w preorderze za krawat w większości poliestrowy? Czegoś takiego jak żyję nie widziałem... Widać takie światowe tendencje: https://www.zalando.pl/lab-pal-zileri-krawat-blauschwarz-lab22c000-k11.html https://www.zalando.pl/the-kooples-classic-krawat-tha22c002-g11.html https://www.zalando.pl/patrizia-pepe-krawat-navy-p1422c004-k11.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Zalando jest normalnie trensetterem męskiej elegancji 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aver Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 https://shopmiler.com/pl/p/Bordowy-krawat-w-paski/1558 Tu też słabo. PS Czekam, aż poprawią "krawat w czarne centki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Aczkolwiek to może być chwyt marketingowy. Wszyscy zaczną przeglądać ofertę MM szukając innych "prawdziwków", jednocześnie zapoznając się z nią Tomasz M. jawi się Moriartym handlu męską odzieżą i akcesoriami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Janusz Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Może ktoś ma premie od realizacji niekoniecznie dobrze sformułowanych celów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Panowie, krótki komentarz dot. trzech ostatnio poruszonych spraw. 1. Nachalny marketing, o którym mówicie to usługa świadczona przez Google i Facebook o nazwie remarketing. Niestety nie mam tyle kasy żeby "wyskakiwać z lodówki". Remarketing to jedna z najtańszych strategii marketingowych i dlatego robi ją każda marka. Nie ma w tym nic nachalnego, ani nieprzyzwoitego, ale rozumiem, że subiektywnie może tak to być odbierane przez niektóre osoby. Co ciekawe, wrażenie "wszechobecności marki MILER" może wynikać WYŁĄCZNIE z częstego odwiedzania naszych serwisów internetowych 2. Ta kolekcja krawatów jest dla mnie przełomowa ponieważ po raz pierwszy jest w całości wyprodukowana w Polsce i w całości oparta o włoskie tkaniny pochodzące od jednego z najlepszych producentów od wielu pokoleń mieszczących się w samym sercu Como. Od lat wybierałem krawaty "uznaniowo" tak jak robi to większość marek. Często w ciągu np. godzinnego lub krótszego spotkania na targach. Natomiast tym razem po raz pierwszy zaprojektowaliśmy kolekcję w koordynacji z pozostałymi jej elementami z wielomiesięcznym wyprzedzeniem bazując na niewiarygodnie dużej liczbie próbek (myślę, że około kilkanaście tysięcy). Cały proces zajął kilka dni. Było to możliwe tylko daltego, że producenci zaczynają dostrzegać MiMe i nam ufać. Ciekawi, zaskakuje i czasem smuci mnie trochę Wasze (przynajmniej niektórych z Was) rozumienie jakości i domniemanie dążeń biznesowych, które stoją za często zupełnie przypadkowymi sytuacjami. Przy ilościach krawatowych, tkanina będąca mieszanką poliestru z jedwabiem jest max. 5-6% tańsza niż czysty jedwab. To dlatego ten JEDEN krawat nie jest tańszy. W zasadzie to zdecyodwałem się na niego nie ze względu na skład tkaniny (z resztą celem tego składu jest osiągnięcie konkretnych właściwości, a nie obniżenie kosztów - jeśli chcesz tanio, to po co ci jedwab?), tylko jej chwyt i wzór/kolor, który pasuje do całej kolekcji. Swoją drogą byłoby miło gdyby ktoś podlinkował np. te krawaty, które mu się podobają z czystego jedwabiu lub jedwabiu z bawełną, czy wiskozą - bo przecież ten z poliestru to tylko 1 na 28 nowych modeli. Powiem szczerze, że jestem zaskoczony taką reakcją (szczególnie jeśli ktoś ma tylko kilkanaście postów z czego większość jest poświecony krytyce MiMe) ponieważ wydaje mi się, że w tej chwili nikt w Polsce nie jest w stanie zaoferować podobnego stosunku jakości do ceny w połączeniu z selekcją tak uniwersalnych tkanin zgodnych ze światowymi trendami. Wszystkie ręcznie wykonane krawaty z self-tippingiem (!) sprzedawane w wielopaku 2+1 kosztują 133 złote każdy. Według mnie to powód do zadowolenia dla konsumenta i dla producenta ponieważ osiągnięcie tak korzystnej ceny przy tym dodatku nie jest proste. Co do ostatniego tematu, czyli tego czy MiMe powstało "tak naprawdę" dzięki BWB to ja odbieram to tak, że Kyle po prostu trochę niefortunnie to sformułował. Lubię BWB, jestem członkiem założycielem tego Stow. obecnym na spotkaniu założycielskim (więc paradoksalnie i niekwestionowalnie BWB w NIEWIELKIM stopniu powstało też dzięki mnie) i trwam przy nim nawet kiedy nie jest za miło, np. tutaj i teraz. Bez wątpienia moja historia jest związana z tym forum, ale wypowiedzi na ten temat w tym wątku traktuje jako subiektywne opinie pojedynczych użytkowników/członków BWB nie będące oficjalnym stanowiskiem BWB i szanując te opinie zastrzegam sobie prawo do nie kontynuowania dyskusji 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. lubo69 Napisano 29 Marzec 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Tomaszu, Jeśli liczba postów jest wyznacznikiem wiarygodności zawartej w nich krytyki MiMe, pozwolisz że zajmę stanowisko jako użytkownik plasujący się w pierwszej dziesiątce forum pod względem liczby postów/punktów reputacji, który napisał więcej postów pochwalnych o MiMe i wszystkich poprzednich wcieleniach niż postów krytycznych, a jednocześnie stały klient MiMe i Gentleman's Choice. Umiejętności prowadzenia działalności handlowej trudno Ci odmówić. Jestem przekonany, że sklep z piaskiem Miler Sand Wholesale & Retail, z siedzibą w samym środku Sahary, prosperowałby całkiem nieźle. Co do nowatorskiego składu materiałowego (jednego z krawatów w) nowej kolekcji - cóż, ja tego nie kupuję, dosłownie i w przenośni. Już kupiwszy Phoenixa w cenie 1499 miałem teorie spiskowe ("a co jeśli ten garnitur jest rzeczywiście wart TYLKO 1499???"). Kupując poliestrowy krawat za dwie stówy (OK, taniej jeśli kupię trzy, zasubskrybuję newsletter, zdecyduję się w 48 godzin, wykorzystam kod rabatowy z FB i zrobię 50 przysiadów) miałbym nieodparte wrażenie, że ktoś mnie w imię Klasycznej Męskiej Elegancji trochę robi w... trąbę. Estetyka to nie wszystko - tak naprawdę większość krawatów Embassy of Elegance mi się niespecjalnie podoba (!), ale je kupuję, i to nie dlatego że to krawaty Embassy of Elegance (z tego powodu może kupowałbym co najwyżej krawaty Drake's i nosił metką do przodu). Na Styleforum można poczytać historie wielkich brytyjskich marek, jak Aquascutum, Burberry, Mackintosh, Church - marki niegdyś legendarne, teraz odcinające kupony i często produkujące badziewie w karygodnych cenach. Ludzie to jednak nadal kupują, dla metki, w nieświadomości, z sentymentu albo dlatego, że tak naprawdę (prawie) wszyscy teraz szyją badziewie. Może ta równia pochyła spadania z wysokiego konia ma dotyczyć i MiMe ("dzisiejsze MiMe to już nie to co kiedyś, ale kupuję, wszak to Miler"), ale chyba ten cykl jest zanadto przyspieszony, bo przecież MiMe nie może o sobie napisać "supplying fine menswear since 1896". Nie będę Ci doradzał biznesowo, bo to jak doradzać ekonomicznie prof. Belce. Nie wiem czy ciągniesz zbyt wiele srok za ogon - nie znam się na tym i nie wiem co to remarketing. Mogę napisać, co bym chciał. Chciałbym, żeby fajny Kolega Tomasz Miler prowadził na Podgórnej w Poznaniu legendarny sklep z dewizą "less is more". Concept store, 10 modeli koszul (genialny projekt 10 koszul umarł bodaj przy czwartej), 3 modele garnituru, 3 marynarki, dostępna pełna rozmiarówka i wzorcowa obsługa klienta. Przewidywalne, uczciwe ceny, żebym nie miał kwasu, że pod koniec sezonu będzie 70% off. Kurka, niech nawet będzie subskrypcja jak na kosmetyki w Amazonie: masz numer mojej karty, dokładnie co 365 dni obciążasz ją stałą kwotą 299 złotych i trzy dni później, rok w rok, wysyłasz mi taką samą (tej samej jakości!) białą OCBD. Chciałbym, aby 30-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem, a 60-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem i nigdy mu nie przyszło do głowy, że może być inaczej. Ze smutkiem myślę, że tak niestety nie będzie, choć nie wiem dlaczego. 1 31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.