Solecalupo Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Godzinę temu, bohuslav napisał: Kupiłem w preorderze 3 poszetki, otrzymałem tak jak większość niechlujnie wykonane, po zgłoszeniu do sklepu zaproponowano wymianę na nowe bez wad. W dniu dzisiejszym otrzymałem nowe. Wg mnie poszetka z dzikiem nadal pozostawia wiele do życzenia (ucięte uszy), a może to ja oczekuje zbyt wiele? 17 minut temu, Hargin napisał: Sądzę, że ten błąd w zaprojektowaniu tkaniny jest nieodwracalny i trudno oczekiwać mniej poucinanych poszetek z tego samego kuponu. No niestety to jest ewidentny błąd projektu (źle zaprojektowany wzór bez miejsca na zrolowanie brzegów) i tak jak napisał @Hargin z tym nic nie da się zrobić. Zostaje albo się z tym pogodzić albo zwrócić towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Zastanawiam się po co MM wysyła dalej te poszetki, zamiast wycofać i nie psuć marki. Koszt materiału istotnym kosztem, ale utrata zaufania kosztuje dużo więcej i jest trudna do odrobienia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 26 minut temu, Hargin napisał: Zastanawiam się po co MM wysyła dalej te poszetki, zamiast wycofać i nie psuć marki. Koszt materiału istotnym kosztem, ale utrata zaufania kosztuje dużo więcej i jest trudna do odrobienia. Bo to problem dla kilku osób z Forum, a 95% pozostałych klientów jest zadowolonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bohuslav Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 57 minut temu, Bacio napisał: Bo to problem dla kilku osób z Forum, a 95% pozostałych klientów jest zadowolonych. Obawiam się, że tych niezadowolonych może być więcej. Jestem w stanie pogodzić się z tym, że nie da się tego zrobić lepiej, ale przy wymianie oczekiwałbym informacji, że się nie da i mieć wybór czy to akceptuje czy nie. A teraz znowu mnie czeka telefonowanie do sklepu umawianie zwrotu bo na maile nie odpowiadają. Dodam że dotychczas byłem bardzo zadowolony z produktów Miler (posiadam pasek i phoenixa), ale ten numer z poszetkami nie ukrywam ze troch mnie boli. Na tym kończę swój wywód i mam nadziej, że to przypadkowe potkniecie przy pracy a nie obniżenie lotów, bo produkty oraz samo MM trzymały fajny poziom. Teraz stoję przed dylematem czy zaryzykować i zamówić jasnego phoenixa czy odpuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Bo to problem dla kilku osób z Forum, a 95% pozostałych klientów jest zadowolonych. Kolega z GUS? Klient zadowolony z źle zaprojektowanego towaru, to raczej klient nieświadomy. Brak marginesu na rulonik to bubel i tego zaklinanie rzeczywistości nie zmieni. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 18 minut temu, Hargin napisał: Kolega z GUS? Klient zadowolony z źle zaprojektowanego towaru, to raczej klient nieświadomy. Brak marginesu na rulonik to bubel i tego zaklinanie rzeczywistości nie zmieni. Gdyby inni (= nieforumowi) klienci Milera aż tak cierpieli przy tym produkcie, to by sprzedawca dalej go nie wysyłał, bo by za dużo gadania/odsyłania/przesyłania (zawracania głowy) mieli. Szacuję, że w tego typu produktach 5% zwrotów/niezadowolenia pozwala na radosną kontynuację sprzedaży. Nie wątpię, że te podejrzewane przeze mnie 95% klientów jest nieświadomych. Ale w tym przypadku 159 zł od nieświadomego jest cenniejsze niż 159 zł od świadomego, bo obarczone mniejszym ryzykiem zwrotu. Widać taka jest właśnie grupa docelowa produktu. Nie bronię Milera, bo jak pisałem mi też nie dotrzymali umowy w innym produkcie, ale człowiek ma łeb na karku i skoro dalej bubla sprzedaje, to znaczy, że dalej ludzie bubla kupują. Jak Fiata Multiplę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szydlowsky Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 * Majlera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Koval Napisano 23 Marzec 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Chcecie powiedzieć, że po wpisie T. Milera, potwierdzającym wadliwość tej serii poszetek, one nadal są wysyłane do klientów?! 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 A dlaczego by nie? Będą (prawdopodobnie) wysyłane tak długo, aż niezadowolenie klientów zacznie negatywnie wpływać na rachunek ekonomiczny firmy. Dopóki zadowolenie mniej wymagających przeważa nad niezadowoleniem wymagających - dopóty saldo jest dodatnie. Od zawsze, a szczególnie od lat 50-tych (kiedy rozwinął się tak zwany konsumencki model sprzedaży) uczciwość (czy jak to zwać) w handlu nie popłaca. Nie atakuję zgryźliwie wzmiankowanej firmy - po prostu stwierdzam fakt, który można potwierdzić tysiącami codziennych obserwacji. Wyjątki potwierdzają regułę, zresztą te wyjątki muszą być poparte sukcesem ekonomicznym "wyjątkowego" sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 Przecież MM jest członkiem wspierającym Stowarzyszenie, co chyba zobowiązuje do przestrzegania zasad w modelu przewyższającym ten "konsumencki". ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 58 minut temu, Hargin napisał: co chyba zobowiązuje do przestrzegania zasad w modelu przewyższającym ten "konsumencki" To jest gdzieś zapisane, czy domniemane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 To jest gdzieś zapisane, czy domniemane? Przeczytaj pierwszy akapit na głównej stronie BwBWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artb Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 Bywaly czasy, ze w kiepskich transmisjach na zywo obraz rozjezdzal sie z fonia. Mam tak w przypadku tej historii, wlasciciel mowi jedno, a produkt wyglada inaczej. Parafrazujac wyznaczniki dobrej koszuli mozna zazartowac, ze zwierzeta z poszetek rowniez maja "dzielony karczek" 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 5 minut temu, artb napisał: Bywaly czasy, ze w kiepskich transmisjach na zywo obraz rozjezdzal sie z fonia. Mam tak w przypadku teh historii, wlasciciel mowi jedno, a produkt wyglada inaczej. Parafrazujac wyznaczniki dobrej koszuli mozna zazartowac, ze zwierzeta z poszetek rowniez maja "dzielony karczek" Chcąc być uczciwym odnośnie poszetek widziałem/słyszałem owszem reklamy w stylu "genialne, najlepsze, jedyne itd. ..." ale jedynie w odniesieniu do wzorów a nie wykonania a to jak widać nie wyszło. Wg mnie najlepszemu może się zdarzyć a kto nie zadowolony może zwrócić i po krzyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 Godzinę temu, FONos napisał: Chcąc być uczciwym odnośnie poszetek widziałem/słyszałem owszem reklamy w stylu "genialne, najlepsze, jedyne itd. ..." ale jedynie w odniesieniu do wzorów a nie wykonania a to jak widać nie wyszło. Wg mnie najlepszemu może się zdarzyć a kto nie zadowolony może zwrócić i po krzyku. Jestem naprawdę daleki od krytykowania firmy Milera - szanuję i kibicuje. Nawet, nie przeszkadza mi ten "agresywny" marketing, jak niektórym kolegom, bo wiem, że nie jest on skierowany do takich klientów jak większość członków tego forum i go po prostu ignoruję. Niemniej, pomimo całej sympatii do tej marki nie potrafię zracjonalizować sensu dalszego sprzedawania ewidentnie wadliwych poszetek za 160 zł przez firmę pozycjonującą się jako wyższą półkę. Naprawdę, za 160 zł można kupić już niezłą koszulę, a w kwestii poszetek - np. za 190 zł u Zaremby można kupić legendę - poszetkę Drake's. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 Teraz, bodzixon napisał: Jestem naprawdę daleki od krytykowania firmy Milera - szanuję i kibicuje. Nawet, nie przeszkadza mi ten "agresywny" marketing, jak nie którym kolegom, bo wiem, że nie jest on skierowany do takich klientów jak większość członków tego forum i go po prostu ignoruję. Niemniej, pomimo całej sympatii do tej marki nie potrafię zracjonalizować sensu dalszego sprzedawania ewidentnie wadliwych poszetek za 160 zł przez firmę pozycjonującą się jako wyższą półkę. Naprawdę, za 160 zł można kupić już niezłą koszulę, a w kwestii poszetek - np. za 190 zł u Zaremby można kupić legendę - poszetkę Drake's. Tu się akurat zgadzam, jeśli przyznali się że kolekcja jest wadliwa, powinni ją wycofać, ... być może wydrukować od nowa ... Wygląda na to że pewnie niezadowolonych jest niewielu (pewnie tylko wąskie grono z BwB) więc po co wycofywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artb Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 4 minutes ago, bodzixon said: nie potrafię zracjonalizować sensu dalszego sprzedawania ewidentnie wadliwych poszetek za 160 zł Bo " ciemny lud to kupi" ma dlugie tradycje. Magia pozycjonowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 58 minut temu, FONos napisał: Tu się akurat zgadzam, jeśli przyznali się że kolekcja jest wadliwa, powinni ją wycofać, ... być może wydrukować od nowa ... Wygląda na to że pewnie niezadowolonych jest niewielu (pewnie tylko wąskie grono z BwB) więc po co wycofywać 56 minut temu, artb napisał: Bo " ciemny lud to kupi" ma dlugie tradycje. Magia pozycjonowania. Może się mylę, ale uważam, że w Polsce rynek nabywców obszytych ręcznie "kawałków materiału" za 160 zł jest niszowy i to bardzo. I na dłuższą metę taka polityka może przynieść więcej szkód niż pożytków, pomimo chwilowej "opłacalności". Jeszcze jedno słowo do @FONos w kwestii możliwości zwrotu. To nie jest do końca tak. Wczoraj kurier UPS obudził mnie o 7:09. Gdyby zamówiony towar mi bardzo nie odpowiadał (np. byłaby to poszetka za 160 zł z poucinanymi uszami zwierząt) to byłbym bardzo zły: po pierwsze, przesyłka obudziła mnie (a dla mnie, jak to dla Ryśka Riedla - "siódma rano - to dla mnie noc" - zwłaszcza jak jestem na urlopie); po drugie, straciłbym czas - pakując, nadając, czekając w kolejce na poczcie etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 14 minut temu, bodzixon napisał: Jeszcze jedno słowo do @FONos w kwestii możliwości zwrotu. To nie jest do końca tak. Wczoraj kurier UPS obudził mnie o 7:09. Gdyby zamówiony towar mi bardzo nie odpowiadał (np. byłaby to poszetka za 160 zł z poucinanymi uszami zwierząt) to byłbym bardzo zły: po pierwsze, przesyłka obudziła mnie (a ja jak to Rysiek Riedel - "siódma rano - to dla mnie noc" - zwłaszcza jak jestem na urlopie); po drugie, straciłbym czas - pakując, nadając, czekając w kolejce na poczcie etc. No cóż ja też nienawidzę wręcz odsyłania ... ale jakoś powoli się przyzwyczajam zwłaszcza że rzeczy którymi się tutaj w większości interesujemy nie występują praktycznie stacjonarnie ... a kurierzy wiedzą że do mnie nie przychodzi się przed 12 bo zabijam wzrokiem Witam sowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 2 minuty temu, FONos napisał: No cóż ja też nienawidzę wręcz odsyłania ... ale jakoś się powoli się przyzwyczajam zwłaszcza że rzeczy którymi się tutaj w większości interesujemy nie występują praktycznie stacjonarnie ... a kurierzy wiedzą że do mnie nie przychodzi się przed 12 bo zabijam wzrokiem Witam sowe Zamawiając buty, koszule, marynarki etc. przez internet z takimi niedogodnościami, jak zwroty się godzę, ale przy zwrotach takich prostych konstrukcji jak poszetki, czy nawet krawaty się irytuję, jak są odmienne od tego co zamówiłem. PS. Dzisiaj kurier mi przyniósł krawat z @poszetka.com z "10 marca" i w rzeczywistości jest ładniejszy niż na zdjęciach. Jak kurierzy by mnie zawsze budzili takimi fajnymi przesyłkami to bym się tak bardzo nie denerwował 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 Teraz, bodzixon napisał: Zamawiając buty, koszule, marynarki etc. przez internet z takimi niedogodnościami, jak zwroty się godzę, ale przy zwrotach takich prostych konstrukcji jak poszetki, czy nawet krawaty się irytuję, jak są odmienne od tego co zamówiłem. Mnie dziś bardziej zirytowali krawcy we wrocławskim Lancerto ... zostawiłem marynarkę z kolekcji Mr.Vintage dwurzędówkę w kratę do poprawy bo guziki są krzywo poprzyszywane a niestety przy kracie to bardzo widać (nie trzymają linii) i nie potrafią tego poprawić i musze pół miasta jechać 3 razy .... wolę już iść na pocztę odsyłać poszetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 24 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2017 5 minut temu, FONos napisał: Mnie dziś bardziej zirytowali krawcy we wrocławskim Lancerto ... zostawiłem marynarkę z kolekcji Mr.Vintage dwurzędówkę w kratę do poprawy bo guziki są krzywo poprzyszywane a niestety przy kracie to bardzo widać (nie trzymają linii) i nie potrafią tego poprawić i musze pół miasta jechać 3 razy .... wolę już iść na pocztę odsyłać poszetki Dlatego nigdy nie korzystam z usług sklepowych krawców, choćby mieli mi dopłacać Mojej krawcowej w 95% przypadków rzucam spodnie i koszule na blat i odbieram idealne Teraz próbuje kilku by mieć tak z marynarkami Naprawdę miło się gawędzi, ale robimy offtop i zaraz ktoś nas pogoni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sidhe Napisano 26 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2017 To może tym razem nie o produktach MM, lecz trochę o ich marketingu. Ogólnie ten, nastawiony na atakowanie klientów nowinkami (co przełożyło się na startowanie z milionem nowych kolekcji co wiemy jak się skończyło) jest całkiem skuteczny. Ładne zdjęcia, sesje, model i w ogóle nie ma się do czego przyczepić. Nie było*. Otóż 4 e-maile, 1 sms (!!!!), niezliczona liczba postów na fb i nawet wydawać by się mogło, że miły post Pana Tomka pokazujący zdjecie sprzed pięciu lat i całkiem wzruszająca historia o elegancji. Co "niesmacznego" łączy te rzeczy? Upierdliwe, natarczywe, natrętne wypominanie, że za X dni ceny wzrosną o tyle i tyle. Cholera jasna, rozumiem robić odliczenia do pre-ordera, odliczanie do outletu (Massimo Dutti), ale MILER robiąc odliczanie do podniesienia cen i jeszcze w dodatku w taki natarczywy sposób, pokazuje, że wcale nie zależy mu na kliencie, a na kasie. To nawet nie jest powiedziane jakoś ładnie eufemistycznie, że "tego i tego dnia kończy się preorder/promocja", tylko chamsko i wrednie że podniosą ceny. Choćby taki przemiły post https://www.facebook.com/TomaszMiler123/posts/728850633940815:0 , aż do tego momentu: " A jeśli pozowlicie na chwilę prywaty to dodam, że dzisiaj ostatni dzień przed zmianą ceny preorderowej, która od jutra wzrośnie o 100 zł. To już ostatni chwile kiedy możecie kupić jeszcze Phoenixa lub dowolny inny garnitur czy marynarkę z kolekcji W/L 2017 za 1499 zamiast 2499! " SMS spod adresu "MILER" całkiem rozumiem, w końcu zamawiając coś od nich podawałem swoje dane i akceptowałem mnóstwo regulaminów. Tylko znowu ten fragment smsa " Od poniedziałku ceny wzrastają! Udanego weekendu " . Nie rozumiem, ma być udany bo jeszcze nie wzrosły i mogę u Was kupować? Swoją drogą polecam przejrzeć maila od nich i ich profil na facebooku który co rusz przypomina o podwyżce cen. No nieładnie, przynajmniej w mojej skromnej opinii... 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodzixon Napisano 26 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2017 18 godzin temu, Sidhe napisał: To może tym razem nie o produktach MM, lecz trochę o ich marketingu. Ogólnie ten, nastawiony na atakowanie klientów nowinkami (co przełożyło się na startowanie z milionem nowych kolekcji co wiemy jak się skończyło) jest całkiem skuteczny. Ładne zdjęcia, sesje, model i w ogóle nie ma się do czego przyczepić. Nie było*. Otóż 4 e-maile, 1 sms (!!!!), niezliczona liczba postów na fb i nawet wydawać by się mogło, że miły post Pana Tomka pokazujący zdjecie sprzed pięciu lat i całkiem wzruszająca historia o elegancji. Co "niesmacznego" łączy te rzeczy? Upierdliwe, natarczywe, natrętne wypominanie, że za X dni ceny wzrosną o tyle i tyle. Cholera jasna, rozumiem robić odliczenia do pre-ordera, odliczanie do outletu (Massimo Dutti), ale MILER robiąc odliczanie do podniesienia cen i jeszcze w dodatku w taki natarczywy sposób, pokazuje, że wcale nie zależy mu na kliencie, a na kasie. To nawet nie jest powiedziane jakoś ładnie eufemistycznie, że "tego i tego dnia kończy się preorder/promocja", tylko chamsko i wrednie że podniosą ceny. Choćby taki przemiły post https://www.facebook.com/TomaszMiler123/posts/728850633940815:0 , aż do tego momentu: " A jeśli pozowlicie na chwilę prywaty to dodam, że dzisiaj ostatni dzień przed zmianą ceny preorderowej, która od jutra wzrośnie o 100 zł. To już ostatni chwile kiedy możecie kupić jeszcze Phoenixa lub dowolny inny garnitur czy marynarkę z kolekcji W/L 2017 za 1499 zamiast 2499! " SMS spod adresu "MILER" całkiem rozumiem, w końcu zamawiając coś od nich podawałem swoje dane i akceptowałem mnóstwo regulaminów. Tylko znowu ten fragment smsa " Od poniedziałku ceny wzrastają! Udanego weekendu " . Nie rozumiem, ma być udany bo jeszcze nie wzrosły i mogę u Was kupować? Swoją drogą polecam przejrzeć maila od nich i ich profil na facebooku który co rusz przypomina o podwyżce cen. No nieładnie, przynajmniej w mojej skromnej opinii... Nie rozumiem. Jak tak bardzo Ci to przeszkadza to "odlikuj" Milera na portalach społecznościowych i wyślij mu maila, że cofasz zgodę na wysyłanie Ci informacji handlowej. Marketing Milera, co by nie było, jest chyba skuteczny. Jak zaczynałem się interesować męską klasyczną elegancją (ok. 1,5 roku temu) to Miler sprzedawał portfele i pokrowce na klucze, a teraz proszę - cała kolekcja RTW, a na jego trunk show walą tłumy. Rozumiem, że można krytykować Milera za jakość produktów, politykę cenową, obsługę, ale za marketing? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aver Napisano 26 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2017 Mnie też martwi niechlujstwo. Widać je w najnowszych wpisach, np. http://milerszyje.pl/moze-wyglada-garnitur-mtm.html Nie wiem, czy kiedykolwiek widziałem tyle błędów w tak krótkim tekście. Po kolei: ganriturów, doskoanle, odorbinę, zdecyodwanym, pojawiłą, ganriturów, ganritu, ganirturu, krawato, konkstrukcji, gnairtur, zdjecie, Więcje. Z interpunkcją jest równie źle. W dodatku nikt nie postanowił tego poprawić, chociaż od publikacji minęło już kilka dni... Wydaje mi się, że ludzie zainteresowani elegancją są dość wyczuleni na formę i obchodzi ich też język, więc taki wpis tym bardziej jest pomyłką. Po jego przeczytaniu trudno byłoby mi zdecydować się na MTM u Was. Nie podejrzewam bynajmniej, że byłby równie zły jak sam tekst, na pewno nie - po prostu łatwo poczuć się niepoważnie traktowanym, co zniechęca dość skutecznie. Wiem, że nie jest to standard, ale nie piszcie tak więcej, proszę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.