Skocz do zawartości

Pielęgnacja obuwia - zasady ogólne


saphir.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 weeks later...

Również szybkie pytanie. 

Zakupiłem ostatnio buty Yanko Cambrige/Niger. Wiem, że przeleżały blisko 3 lata w pudełku nie pielęgnowane.

Potraktować je dubbinem od Terrago, aby odbiły sobie lata posuchy, czy użyć renovatora od saphira?

Nie są spękane, ale jak się wydaje brakuje im odżywienia.

yanko cam.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Żorż Ponimirski napisał:

@john220 - u mnie kuracja butów po zakupie wygląda tak:

1x renowator

1x krem

1x wosk. 

Później powtarzam kurację około raz na kwartał. Buty ze skóry dobrej jakości nie potrzebują nic więcej.

Brzmi jak plan.

Przyznam, że potraktowałem wcześniej Berwicki dubbinem po zakupie i wolałem zapytać czy w tym przypadku ma to jakikolwiek sens. Krótko mówiąc, po użyciu dubbinu, pommadier od saphira nie chciał się wchłaniać i to pomimo dokładnego wyczyszczenia butów przy pomocy mydła do skór.

Dopiero niedawno doprowadziłem je do porządku.

 Ewidentnie za dużo środków. Błąd początkującego ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, adamW napisał:

Absolutnie nie ma potrzeby uzywania Dubbinu do tego typu butow.

Dodatkowo, Dubbin moze trwale przyciemnic jasniejsze odcienie brązow co moze byc niekorzystne dla wlasciciela.

Drugie zdanie nad wyraz ciekawe, wezmę je bezwzględnie pod uwagę.

Swoją drogą muszę jeszcze dobrać pommadier do tych butów. Zgłoszę się do patine lub multirenowacji.

Może przy okazji ostatnie pytanie. Jak duża jest różnica pomiędzy saphir bdc a saphir mdor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, john220 napisał:

Panowie czy się różni Saphir Nappa od Renovatur? Zamówiłem na dzisiaj Renovatur a po otwarciu paczki o:

Tutaj możesz poczytać:

https://multirenowacja.pl/krem-do-delikatnej-skory-nappa-75ml-saphir-medaille-d-or.html

https://multirenowacja.pl/renowator-do-skor-licowych-gladkich-75ml-saphir-medaille-d-or.html

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Midlife-Crisis napisał:

Tak, tak dziękuję. Dotarłem do tego. W nappie widzę brak wosków pszczelich co oznaczałoby brak połysku po użyciu i szczotkowaniu. Moje pytanie zatem jest takie: reklamować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@john220

jeżeli towar został zakupiony w MULTIRENOWACJA.PL z takimi pytaniami i w podobnych przypadkach zawsze zachęcam, by od razu pisać e-mail do supportu. Pewnie sprawa byłaby już dawno wyjaśniona i załatwiona.

Ja bywam na forum, ale nie monitoruję wszystkiego. W takiej sytuacji nie wiem też nigdy, czy produkt w ogóle wyszedł od nas, czy z jednego z wielu sklepów które zaopatrujemy hurtowo. 

Jeżeli to zakup u nas, co mogę najlepszego zrobić w tym momencie, by pomóc? Odesłać do supportu :) Tam ekipa dokładnie sprawdzi co się stało i pomoże o wiele szybciej i sprawniej niż z pośrednikiem. Takie pomyłki zdarzają się niezmiernie rzadko. Dużo częściej klient nieświadomie klika inny produkt niż zamierzał także to należy zweryfikować w pierwszej kolejności. Taka pomyłka mogła nastąpić u nas tylko w 2 przypadkach - awaria systemu, niedoświadczony pracownik na zmianie, który poszedł na skróty. Nie wykluczam żadnej opcji, ale support dokładnie to zbada, jak będzie zgłoszenie. Także czekamy na kontakt i wtedy na pewno pomożemy :) 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, saphir.pl napisał:

@john220

jeżeli towar został zakupiony w MULTIRENOWACJA.PL z takimi pytaniami i w podobnych przypadkach zawsze zachęcam, by od razu pisać e-mail do supportu. Pewnie sprawa byłaby już dawno wyjaśniona i załatwiona.

Ja bywam na forum, ale nie monitoruję wszystkiego. W takiej sytuacji nie wiem też nigdy, czy produkt w ogóle wyszedł od nas, czy z jednego z wielu sklepów które zaopatrujemy hurtowo. 

Jeżeli to zakup u nas, co mogę najlepszego zrobić w tym momencie, by pomóc? Odesłać do supportu :) Tam ekipa dokładnie sprawdzi co się stało i pomoże o wiele szybciej i sprawniej niż z pośrednikiem. Takie pomyłki zdarzają się niezmiernie rzadko. Dużo częściej klient nieświadomie klika inny produkt niż zamierzał także to należy zweryfikować w pierwszej kolejności. Taka pomyłka mogła nastąpić u nas tylko w 2 przypadkach - awaria systemu, niedoświadczony pracownik na zmianie, który poszedł na skróty. Nie wykluczam żadnej opcji, ale support dokładnie to zbada, jak będzie zgłoszenie. Także czekamy na kontakt i wtedy na pewno pomożemy :) 

 

 

Tym razem jednak nie od was, a do żadnego z waszych pracowników nie miałem nigdy uwag. Profesjonalna obsługa.  Zamówiłem przy okazji innego zakupu. Chodziło raczej o różnicę w działaniu produktu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o różnicę, to zasadniczą różnicą jest fakt, iż NAPPA jest dużo delikatniejsza, bo dedykowana jest tym bardzo delikatnym i wrażliwym skórom. Standardowe środki dla przykładu dość często przyciemniają delikatne skóry. Przy kremie NAPPA będzie większa szansa, by tego nie było. Na pewno działa na skórę z mniejszą mocą, ale jest za to dużo bezpieczniejsza i delikatniejsza w działaniu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, saphir.pl napisał:

Jeżeli chodzi o różnicę, to zasadniczą różnicą jest fakt, iż NAPPA jest dużo delikatniejsza, bo dedykowana jest tym bardzo delikatnym i wrażliwym skórom. Standardowe środki dla przykładu dość często przyciemniają delikatne skóry. Przy kremie NAPPA będzie większa szansa, by tego nie było. Na pewno działa na skórę z mniejszą mocą, ale jest za to dużo bezpieczniejsza i delikatniejsza w działaniu. 

Dziękuję za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być problemów, ale pamiętaj o złotej zasadzie, niezależnie od tego jakiego produktu używasz:

Przed właściwym zastosowaniem każdego środka do skór należy przeprowadzić próbę na niewidocznym skrawku, sprawdzając działanie produktu na kolor i strukturę powierzchni. Jeżeli efekt jest właściwy, można przystąpić do dalszych czynności.

Dzięki temu zawsze będzie bezpiecznie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
3 godziny temu, Mily napisał:

Cześć, 

przepraszam jeśli w zły miejscu, ale nic innego nie znalazłem. Waham się nad odkupieniem jednej pary z drugiej ręki, ale posiada dziwny ślad i urwany kawałeczek obcasa. Czy da się coś z tym zrobić? 

Z góry dzięki

 

 

Ta plama to prawdopodobnie zaciek. Zwróć jeszcze uwagę, że na tylnym szwie na zdjęciu, które wrzuciłeś, brakuje jednego oczka szwu... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.