Jump to content

saphir.pl

Partner
  • Content Count

    3,322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

saphir.pl last won the day on September 23 2018

saphir.pl had the most liked content!

Community Reputation

2,155

2 Followers

About saphir.pl

  • Rank
    Mirror Shine

Kontakt

  • Strona WWW
    http://multirenowacja.pl

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

7,491 profile views
  1. Panowie, napisałem elaborat bardzo małą czcionką na 4 ogromne strony, tłumacząc wszystko od A do Z. Zanim wcisnąłem "dodaj odpowiedź", chwilę się zastanowiłem i skasowałem to wszystko, bo uświadomiłem sobie, że jednak tylko na podstawie zdjęć bez żadnych konsultacji rozpatruję publicznie reklamację, która nie wpłynęła, a robię to jako sprzedawca na forum opanowanym przez wymagających klientów No przecież to jest nie fair, a poza tym nie mam szans i będziemy tak ciągnąć, łapiąc się za słówka tygodniami Ja często strzelam sobie po kolanach, odsłaniając Wam kuchnię, ale staram się nie trafić w głowę przypadkiem Krótko zatem, kończąc sprawę - nie ważne czy problemem jest but pogięty, czy niepogięty i wystarczy go pogiąć, by nie było problemu - jeżeli w takich sprawach dla klienta problem jest poważny proszę jednak kontaktować się z supportem. Jak możemy, na pewno pomożemy. Jak nie możemy, to postaramy się chociażby sprawę wyjaśnić używając do tego celu wszystkich koniecznych w danym przypadku narzędzi i ponosząc koszty z tym związane (konsultacje, wysyłki, opinie ... etc.). Także podtrzymuję swoje ogólnikowe podejście do tematu, że "asymetryczne łamanie" to trudny problem do przepchnięcia, ale nie potrafię w żaden sposób ustosunkować się do tej sprawy opierając się na zdjęciach. Każdą sprawę trudną dla klienta rozpatrujemy indywidualnie, najlepiej mając buty u siebie. Niczego nie unikamy, od niczego się nie dystansujemy. Mamy określony standard i procedury. Wszystkich nie uszczęśliwimy, ale staramy się jak możemy. Kiedy klient nie kontaktuje się z supportem, a z forum, możemy tego nie zauważyć, przegapić lub domniemywać, że problem nie jest dla klienta wcale tak oczywisty czy w ogóle istotny. Poza tym czasy takie, że póki nie zostanie to jasno określone, nigdy nie możemy być pewni czy dana sprawa, to na pewno sprawa naszego sklepu. Także proszę o zrozumienie. Dla mnie EOT.
  2. To chyba jednak nadinterpretacja, bo saphir.pl napisał: Z fabrykami i rzeczoznawcami takie sprawy konsultujemy od zawsze, także ich opinie są dla ostatecznego rozstrzygnięcia istotne. Robimy to po to, by ocena była jak najbardziej obiektywna. Bywa, że dzięki temu zyskuje klient, więc tym bardziej uważam to za dobrą praktykę. My lubimy mieć solidne podstawy w sprawach, które są dla naszych klientów ważne, a dla nas trudne. Sprzedawca może oczywiście uznać każdą reklamację bez konsultacji z kimkolwiek, ale jak tak będzie robił to szanse na przetrwanie drastycznie spadną. Asymetryczne łamanie będzie trudne do uznania zawsze, bo ani sprzedawca, ani rzeczoznawca, ani producent nie będzie weryfikował, czy klient faktycznie ma równe nogi, czy inne pary klienta łamią się tak samo czy inaczej, czy oba buty eksploatowane są tak samo ... etc. Także tu takie argumenty nie mają wielkiego znaczenia i jeżeli skóra obu butów faktycznie nie odbiega od norm i standardów danej marki czy ogólnie przyjętych, trudno o pozytywne rozpatrzenie. Chyba wszystkie sklepy obuwnicze się z tym zderzają, bo w rozmowach ze znajomymi sprzedawcami z naszej branży przewija się to nieustannie. Ja doskonale rozumiem perspektywę klienta i najczęściej wcielam się w jego adwokata, nawet jak nie ma racji. To w ogóle generowało spięcia w mojej poprzedniej pracy, gdzie zajmowałem się między innymi reklamacjami - byłem ponoć zbyt prokliencki Jednak cały czas nie przypominam sobie reklamacji, w której udałoby się coś ugrać przy asymetrycznym łamaniu skóry. Jeżeli macie dobre doświadczenia w tej materii z innymi sklepami czy producentami to chętnie się z tym zapoznam. Nawet na PRV. Może jest tu gdzieś przestrzeń do innego spojrzenia na zagadnienie. Chętnie przy najbliższej okazji pogadam o tym z jednym czy drugim fachowcem. Podkreślam, że nikt tu publicznie nie rozpatruje tej czy innej reklamacji. Odpowiadam raczej na ogólne pytanie "Czy tego typu reklamacje są uznawane".
  3. @adamW, zatem masz wyraźnie wyrobione zdanie i nie potrzebujesz jednej czy drugiej opinii. Ja wskazuję jedynie drugą stronę, w której asymetryczne łamanie skór jest interpretowane w sposób, który klienta nie satysfakcjonuje niestety. Najczęściej sprowadza się to wszystko do akceptacji (lub nie) standardu, jaki dana marka oferuje. Dziś tego typu sprawy można konsultować nawet bezpośrednio z producentem - można poprzez FB/Mail/Insta podesłać zdjęcie do producenta X czy Y z nieskrępowaną opinią i pytaniem. Jeżeli po takim kontakcie klient wyczuje, że jest cień szansy na inne spojrzenie na dane zagadnienie od strony producenta, bardzo chętnie się tego chwycę i być może wtedy będę mógł już napisać - "tak, zdarza się, że w takich przypadkach reklamacje są uznawane". Na razie żałuję, ale nie mogę tak napisać. Natomiast niezależnie od jednych czy drugich opinii, reklamację możesz złożyć zawsze.
  4. To są trudne do rozstrzygania przypadki i nie przypominam sobie podobnej historii, w której rzeczoznawca czy producent skłaniałby się do uznania reklamacji. Kiedy się drąży i przyciska, raczej wskazują na to, że normy zostały zachowane, a skóra jest naturalnym materiałem, który nie musi łamać się tak samo na obu butach. Szewcy ujmują to dosadniej, ale nie zacytuję Mi doświadczenie podpowiada, że dla jednego klienta może to być jakiś problem estetyczny, a drugi w zderzeniu z takim stanem rzeczy kompletnie nie wie o czym mowa. Ja nie jestem obiektywny, ale skoro zostałem wskazany to subiektywnie od siebie, ale zaznaczam, że ja lubię falującą skórę i nie muszę mieć racji - patrząc na fotki i mając świadomość, że te potrafią wyolbrzymiać detale i przekłamać to dla mnie w prawym bucie nie ma tragedii. Raczej dość naturalny proces. Za to lewy wygląda jak nowy
  5. To jest jedna z moich ulubionych realizacji Andrzeja, a geneza projektu przedstawiona w taki sposób, że sentyment się pogłębia Naprawdę jest MOC! Gratulacje!
  6. Środków nie kupuje się przecież do 1 pary Jak nubuck olejowany to bez stresu weź sobie 1-2 wybrane produkty i spokojnie wystarczy do tej pary i wielu innych. Sam ocenisz z czasem czy jest sens coś dobierać. Nie polegaj na internetowych opiniach, bo zawsze będą skrajnie różne. Poza tym skrajnie różne potrafią być oczekiwania i potrzeby ludzi. Spróbujesz i szybko wyrobisz sobie własne zdanie w temacie. A tak, będziesz odbijał się od jednej racji do drugiej i tak "wkoło Wojtek"
  7. Kwestia dość indywidualna. Może ktoś o podobnych parametrach podpowie, ale proponuję przede wszystkim napisać e-mail do supportu. Tam na podstawie statystyk postarają się coś zasugerować. Jeżeli jest możliwość, warto zakupić 2-3 pary, zostawić najlepiej pasującą, resztę odesłać. To dziś dość powszechna praktyka.
  8. Viccel rezygnuje z niektórych opcji, bo różnice między nimi nie są duże. Jest trochę zmian i zamieszania. W przyszłym roku będziemy temat rozwijać mocniej i wtedy też okaże się jakiego ostatecznie kształtu nabierze oferta. Jeżeli macie jakieś konkretne życzenia można podsyłać PRV, odnotuję sobie i postaram się o to powalczyć dla polskich odbiorców.
  9. Marne szanse niestety. Import zza oceanu to trochę droga przez mękę, którą dzielnie znosiliśmy, ale jak już przyzwyczailiśmy się do bólu, długich terminów, częstych zmian przepisów ... etc. producent postanowił wycofać się z EU. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji dotyczącej ewentualnej alternatywy. Natomiast jeżeli komuś bardzo podeszły wieszaki HP, proponuję uzupełniać garderobę póki jest jeszcze jakiś wybór, gdyż na 99% nowych dostaw już nie będzie
  10. Jeżeli zdołasz wywlec te buty na lewą stronę, to kto wie A tak poważniej, to jeżeli skóra jest stosunkowo dobra to po usunięciu wykończenia jest szansa osiągnąć raczej efekt nubuku: Ale to raczej zabawa dla profesjonalistów i zapaleńców. No i ryzyko zepsucia butów zawsze istnieje, także warto się zastanowić. EDIT: Dotarło do mnie to, czego mój umysł widocznie nie chciał przyjąć: "materiałowych" Nidyrydy niestety
  11. Akurat przy nich siedziałem To pewnie model Boots 701 (dostępne w 3 opcjach)
  12. W zasadzie wszystko już zostało napisane. Najwięcej zależy od subiektywnych odczuć więc w ramach i zasadach niewiele da się tu ująć. Albo mierzysz off-line i wiesz wszystko. Albo stawiasz na on-line i liczysz się z ryzykiem, że możesz nie trafić i konieczna będzie wymiana lub nawet 2-3. Po takiej serii wiesz już na tyle dużo, że kolejne zakupy są raczej bezproblemowe. Dobra opcją, z której coraz więcej osób korzysta jest zamówienie wielu par, pozostawienie najlepiej pasującej i odesłanie innych. Off-line najczęściej masz koszty w postaci paliwa i czasu. On-line wysyłki, zatem zwracaj uwagę na opcje darmowych wysyłek i/lub wymian. Kiedyś zebraliśmy trochę materiału od naszych stałych klientów. Może ten wpis trochę pomoże: https://blog.patine.pl/jaki-rozmiar-wybrac/
  13. Okazało się, że można edytować ankietę, także zwolenników Dark Brown poproszę o głos lub komentarz, jeżeli ktoś zmienił zdanie. Jakoś to sobie przeliczę
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.