Skocz do zawartości

Zakupy online: reklamacje, obsługa klienta


pafcio0

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście ciężko to jednoznacznie stwierdzić na podstawie zdjęć, ale obawiam się jednak, że to pleśń (wilgotne prawidła zostały zapakowane do pudełek i w ciepłym miejscu czekały na wysyłkę). Prawideł drewnianych zwłaszcza cedrowych nie impregnuje się - impregnat olej, wosk etc. etc. służy do ochrony drewna przed wilgocią. Usunięcie mechaniczne „nalotu” niestety niczego nie zmieni, można oczywiście umyć prawidła i zostawić na słońcu (w suchym i przewiewnym miejscu) w celu usunięcia resztek grzybni ale nie będziesz miał pewności – a nie ryzykowałbym przeniesienia do butów tej hodowli.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem w końcu (po tygodniu...) odpowiedź z Bexley - w ich ocenie to nie pleśń tylko normalna reakcja dla tego typu drewna (cedru). Wychodzi na to, że mój szacowny rodziciel miał rację ;)

 

 

Dear Sir,
Thank you for your e-mail.
Cedar shoetrees produce cristals. That's not moldy. This is a normal reaction from this kind of wood. You just have to brush it. It won't come back.

Best regards
Cordialement,
Le Service Clients Bexley
www.bexley.fr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak aczkolwiek na zdjęciu zdecydowanie to nie wygląda na kryształki, może organoleptycznie sprawdzisz.  

Ps. Twój ojciec mówił, że to impregnat, Bexley,  że kryształki to już są dwie różne wersje.

Ja bym do wyjaśnienia sprawy tego do butów nie wkładał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj hodować dalej ten nalot na szalce Petriego i zobacz czy urośnie ;)

 

Hej, to dobra rada! Nie mając dostępu do pożywek laboratoryjnych, możesz spróbować zasiać pleśń na czymś organicznym (jogurt albo rosół?), jeśli zacznie rosnąć - no cóż, to nie są cedrowe kryształki...

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Mam taki oto problem: kupiłem dżinsową dwurzędówkę w yoox, w trzecim dniu noszenia guzik główny (zapinający) praktycznie wyrwał się z materiału, robiąc przy okazji dziurę (obecnie trzyma się na kilku nitkach). Jutro jadę pokazać krawcowej, więc jeszcze nie wiem, jaki będzie werdykt. Na pewno da się to naprawić (pewnie potrzebna będzie łatka i wewnętrzny guzik), a fakt, że to dwurzędówka, ma o tyle znaczenie, że nosi się ją praktycznie zawsze zapiętą, więc naprawy nie będzie widać "w akcji". Sklep zaproponował zwrot 10% kwoty zamówienia (22.5 euro). Mam mieszane uczucia, nie chodzi mi o wyciśnięcie z nich jak największej kasy, ale o fakt, że nie da się tego naprawić tak, aby nie został ślad. Biorąc pod uwagę koszt naprawy i "straty moralne", to chyba nie jest dużo?

 

Wg mnie jest to ewidentna wina mocowania, na pewno nie siłowałem się w żaden sposób, być może materiał po prostu nie wytrzymał. Problem z ewentualnym zwrotem jest o tyle, że marynarka była dość mocno przerabiana (co dodatkowo kosztowało). Pytanie jest takie - czy ktoś miał podobne problemy i jak się to skończyło?

 

Edit: może jeszcze uściślę - gdyby okazało się, że jednak jest problem, to czy np. można reklamować i odesłać do naprawy do producenta, niech on się martwi, co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak będzie w tym przypadku, ale w związku z tym - 

 

, że marynarka była dość mocno przerabiana...

 

 ...może być problem z wyegzekwowaniem reklamacji. To trochę jak z gwarancją samochodową - po tuningu często się ją traci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Dla odmiany muszę pochwalić obsługę klienta w "Happy Socks". Zamówienie złożyłem w zeszłym miesiącu (drobiazg kilka par skarpet, wysyłka do Polski darmowa). Po trzech tygodniach od zamówienia zwróciłem się z zapytaniem odnośnie losów przesyłki. Odpowiedź na maila dostałem w ciągu 20 minut. 

 

 

Hello Krzysztof,

Thank you for your e-mail.

I'm so sorry to hear that you have not yet received your order!
It shipped from the warehouse in Holland on June 30 and we have been experiencing some late
deliveries with the same date of dispatch. Something must have happened with the postal service
that week, unfortunately.

Please check that the shipping address is correct:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Most customers who have contacted us about this are now receiving their orders, so if the details
are correct the package should show up any day now!

We apologize for the delay!

Best regards,

 

Po kolejnym tygodniu czekania, zwróciłem się dzisiaj ponownie z zapytaniem - tym razem z prośbą o podanie numeru paczki, celem zweryfikowania, czy nie leży gdzieś w urzędzie pocztowym. Odpowiedź uzyskałem praktycznie natychmiast. 

 

 

Hello Krzysztof,

Thank you for your e-mail.

We are very sorry that you still have not received your order! It was shipped from the warehouse in Holland and after checking, they have not received the order in return. So unfortunately we have to say this order is lost. We will of course fully refund you! (the refund will be available to you within 2-3 working days)

At the moment we do not have tracked shipping in place for Europe + Australia and therefor we can not provide you with a tracking number.
But we are constantly working on improving the shopping experience and are looking into getting tracked shipping soon!

Best regards,

 

Innymi słowy zero dyskusji - paczkę wcięło to zwracamy kasę w 2-3 dni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Innymi słowy zero dyskusji - paczkę wcięło to zwracamy kasę w 2-3 dni. :)

 

Ciekawa sprawa z tymi paczkami z Happy Socks. Moja przygoda z zakupami na ich stronie zakończyła się dokładnie tak samo. Pierwszy mail brzmiał dosłownie tak samo, tylko później nie mieli dla mnie żadnego wytłumaczenia w sprawie braku numeru przesyłki. Odczekali trochę i z przeprosinami odesłali pieniądze po trzecim mailu. Nawet przeszło mi przez myśl, że żadnej paczki nigdy nie wysłali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

W jednej z trzech koszul H&C puścił mi szew (widocznie tylko mi się wydaje, że powinienem nosić extra slim fit).

Po ingerencji krawcowej koszula jak nowa, a stan konta pogorszył się o piątaka. Napisałem jednak z reklamacją - w sumie nigdy wcześniej mi się tak nie stało. Przeprosili, zaproponowali nową koszulę na ich koszt, "starej" (ma dwa miesiące) nie chcą z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem, ale optymistycznie uznałem, że użytkownicy akurat tego forum nie mają takich pomysłów. Ale dla jasności, mój post nie był pod hasłem "jak kupić markową koszulę za 5 zł". No i zdjęcia im musiałem wysłać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

JAKOŚĆ! :)

 

Mail z reklamacją wysłany 2015-03-19 17:18 GMT+01:00.

 

Dziś odpowiedź.  2015-06-08 12:40 GMT+02:00

 

Thank you for contacting the Harvie and Hudson customer service team,

 

We aim to get back to you as soon as possible with regards to your query and apologise for any delay as we are currently experiencing a high influx of emails.

 

Alternatively, if you would like to get in contact with us by phone, our telephone number is +44 207 839 8889.

 

Kind regards,

 

 

 

W skrócie: odpiszemy tak szybko, jak to będzie możliwe. 

Cieszyć się, że odpisali? Sam już nie wiem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno z wytłumaczeń zagubionych paczek.

Kilka razy zamawiałem za granicą próbki różnych materiałów. Ponad połowa przesyłek do mnie doszła i konieczne były ponowne wysyłania. Za każdym razem okazywało się, że firmy puszczały listy/paczki bez żadnego numeru nadania (żadnych poleconych, paczek rejestrowanych, itp.), po prostu, pakowali w kopertę i do skrzynki. A w Polsce jak to w Polsce, wiadomo, nie ma żadnej ewidencji, to czemu miałoby to zostać dostarczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malford of London - złożyłem i opłaciłem zamówienie 21 maja. 27 maja wysłali zamówienie. OK - może nie jest to bardzo długo, ale w porównaniu do np. Herring Shoes 6 dni to jednak niemało. Zresztą to i tak nic w porównaniu z dalszym ciągiem. W mailu informującym o wysłaniu paczki przesłali niedziałający link do śledzenia przesyłki. Po mojej interwencji  - wysłali poprawiony... który również nie działa. Zwróciłem im na to uwagę, ale nie dostałem odpowiedzi. 3 czerwca wysłałem do nich kolejnego maila z pytaniem co się dzieje z przesyłką, bo wciąż nie doszła, a tracking link nie działa. Otrzymałem odpowiedź, że nie mają pojęcia, pomylili numery ale że paczka została na pewno wysłana i że powinna wkrótce dojść... Jest już 12 czerwca, 22 dni od złożenia przeze mnie zamówienia, a paczki jak nie było, tak nie ma (i nie sądzę żeby doszła w najbliższym czasie). I ja rozumiem, że poczta może zgubić paczkę, czy że ktoś w sklepie mógł źle przepisać numer do śledzenia przesyłki - to co mnie wkurza, to fakt, że sklep otrzymał pieniądze, wysłał paczkę i w ogóle nie obchodzi go, że ja jej po 3 tygodniach od złożenia zamówienia nie mam - a wiedzą o problemach, bo wymieniliśmy już sporo maili. Nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował z pytaniem czy paczka już przyszła... Na moje maile w większości odpisują, ale sami z siebie nie monitorują sprawy w ogóle. Po mojej dotychczasowej styczności z innymi angielskimi sklepami online - duże rozczarowanie. Jeżeli dzisiaj do końca dnia paczka nie dojdzie - poproszę o zwrot pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.