Hargin Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 Był ... jeszcze przed chwilą. Mogłem print screen zrobić. Być może jutro odblokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 A możesz streścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 Z tego co pamiętam. Od października ma być czynna polska strona, a nasz rynek został zaliczony jako jeden z najbardziej rozwojowych i perspektywicznych. Było też kilka słów o nowych usługach, które wprowadzają pilotażowo w USA, UK i Holandii - dostawa trzech garniturów w różnych rozmiarach, przy opłacie za jeden (USA), dostawa w jeden dzień (Holandia). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Blue Boy Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 Jeśli ktoś jest zainteresowany, to mam screeny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Servetch Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 I jeszcze o tym, że myślą coś o "customizacji" garniturów. Chyba coś jak z koszulami zrobili w zeszłym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 4 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 4 Wrzesień 2015 Panam, dorzucając dwa grosze do uwag Hargina - krój Lazio jest specyficzny. Nie nastawiałbym się na łatwe dekompletowanie marynarki. Taka marynarka np. granatowa z kroju Lazio będzie pasować raczej tylko do spodni na kant z tej samej faktury materiału. Havana ze swoim sportowym krojem oferuje w tej mierze dużo więcej, choć na fakturę, jak pisze Hargin, zawsze trzeba zwracać uwagę. Jednakże miękkie ramiona, naszyte kieszenie i do tego bawełna pozwalają na wybaczenie więcej niż strukturyzowana marynarka Lazio ze 100% wełny. W lansowanej przeze mnie wcześniej ciemnej Havanie nieformalnym plusem też były jasne kontrastowe guziki, jak przy tradycyjnej marynarce klubowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panam Napisano 5 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 5 Wrzesień 2015 Panowie bardzo dziękuję za pomoc. Dzięki waszej wiedzy, którą chcieliście się podzielić zaoszczędzę mnóstwo czasu oraz pieniędzy, które wydałbym potencjalnie na nieudany zakup. Cieszę się, że jestem częścią tej Społeczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panam Napisano 5 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 5 Wrzesień 2015 @Hargin - wziąłem te dwa pierwsze. Szeroko je opiszę, kiedy do mnie dotrą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Whitesnake Napisano 5 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 5 Wrzesień 2015 Pierwszy raz kupiłem w SuSu spodnie luzem. Pierwszy, ale z pewnością nie ostatni! Świetnie uszyte, w fajnym kroju. Poza tym, z działającymi detalami - np. wszywana od wewnątrz listwa trzymająca spodnie w pasie ma z dwa cm szerokości i trzyma jak diabli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 6 Wrzesień 2015 UPDATE moich przygód reklamacyjnych z SuSu: - tak jak pisałem otrzymałem propozycję 30% rabatu na garnitur oraz koszulę z egipskiej bawełny w formie gratisu, - wybrałem garnitur za 379€ (szara havana z kamizelką) z nowej kolekcji i koszulę za 129€ z linii czerwonej, - dostałem "ticket" na koszulę ... i garnitur ... białą letnią havanę w prążek (cena 299€)... WTF? Płacę "ticket" i zgłaszam prawdopodobną pomyłkę. Założyłem, że tak w systemie musieli wystawić, bo "moja" szara Havana zniknęła z oferty w oczekiwanym rozmiarze. - mija dzień, w nocy przychodzi odpowiedź, że ponownie jest im przykro (już chyba po raz 10 w krótkiej historii korespondencji), ale szara Havana wybyła.... i proponują mi inny garnitur. W moim zamówieniu w miejsce białej Havany pojawia się szare Lazio w drobny prążek. Jak nic SuSu postanowiło mnie ubrać Odpisuję, że się nie zgadzam na tą propozycję i wysyłam im prośbę o Sienne (granatowy pinstripe)... od wczoraj brak odpowiedzi. Trochę zaczynam być zirytowany, bo mam wrażenie, że "hojną" propozycją 30% upustu nie zamierzali objąć aktualnej "flagowej" oferty. Bez pytania wrzucają kolejne mało atrakcyjne modele, a jakby nie patrzeć finansuję nadal 70% tego zakupu. Nie jest to gratis od firmy, kiedy trudno wybrzydzać. Mizernie się zabrali za likwidowanie szkód, ale trzeba poczekać... BTW. niebieskie spodnie, które poległy niespodziewanie są do kasacji Krawcowa była w lekkim szoku widząc jak się materiał rozszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panam Napisano 6 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 6 Wrzesień 2015 Bardzo cenię sobie marki, które szanują klienta nie tylko w momencie zakupu, ale również wtedy, gdy z zakupionego towaru wynikają komplikacje. Ostatniej jesieni kupiłem w Massimo pikowaną kurtkę husky. Kiedy popruła się po kilku tygodniach w salonie od ręki wymienili ją na nową. Niedawno w serwisie Nike.com kupiłem dość drogą kurtkę do biegania. Po kilku założeniach stwierdziłem, że nie posiada zalet, które opisywano i po prostu nie byłem z niej zadowolony. Na infolinii konsultant poinformował mnie, że wyślą do mnie kuriera po zwrot skoro nie jestem zadowolony. Wiedząc, że firma nie zostawi mnie na lodzi, kiedy towar się popsuje nie boje się wydawać pieniędzy na drogie rzeczy. Wiem, że posłużą mi długo a jeśli nie to będą je mógł zareklamować z pozytywnym efektem. Niestety sytuacja opisana przez Hargina pokazuje, że SuSu nie należy do takich firm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Co sądzicie o tym garniaczku. http://eu.suitsupply.com/en/suits/havana-grey-check/P3932.html?cgid=Suits&prefn1=styleFit&prefv1=Contemporary-Havana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 @werdzo88 - jeśli "garniaczek" to garnitur, to jest baaaarrdzzooo nieformalny Ja bym wybrał coś bardziej wyraźnego - mam wrażenie, że wzór zlewa się bardzo przez zarysowaną fakturę materiału, co czyni odbiór całości jako "szaro-bury". Z drugiej strony trudno jest wykonać dobre zdjęcie takiej tkaniny i być może "na żywo" wygląda dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Bardzo cenię sobie marki, które szanują klienta nie tylko w momencie zakupu, ale również wtedy, gdy z zakupionego towaru wynikają komplikacje. Ostatniej jesieni kupiłem w Massimo pikowaną kurtkę husky. Kiedy popruła się po kilku tygodniach w salonie od ręki wymienili ją na nową. Niedawno w serwisie Nike.com kupiłem dość drogą kurtkę do biegania. Po kilku założeniach stwierdziłem, że nie posiada zalet, które opisywano i po prostu nie byłem z niej zadowolony. Na infolinii konsultant poinformował mnie, że wyślą do mnie kuriera po zwrot skoro nie jestem zadowolony. Wiedząc, że firma nie zostawi mnie na lodzi, kiedy towar się popsuje nie boje się wydawać pieniędzy na drogie rzeczy. Wiem, że posłużą mi długo a jeśli nie to będą je mógł zareklamować z pozytywnym efektem. Niestety sytuacja opisana przez Hargina pokazuje, że SuSu nie należy do takich firm. Przy tym poziomie cen trudno oczekiwać specjalnych warunków posprzedażowych, ale sam sposób czynienia ustaleń jest daleki od przyzwoitości. Serwis sprzedażowy odpowiada na wiadomości bardzo szybko, a ja na odpowiedź czekam 4 dzień. Być może liczyli, że się okpią wciskając garnitury z minionych kolekcji, a trafili na "upartego Polaka" i jest kłopot W MD moja małżonka reklamowała buty. Poszła do kasjera, pokazała usterkę, a pan wydrukował kwit... nie zgłoszenie reklamacji, a zwrot pieniędzy. Bez słowa i z uśmiechem. Długo podnosiłem szczękę z podłogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 http://eu.suitsupply.com/en/suits/lazio-grey-check/P4755.html?cgid=Suits&prefn1=color&prefv1=Grey czy marynarka nada się do jeansów ? Lubie luźne stylizację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Nadać się pewnie nada, bo na zdjęciu widać, że marynarka pasuje do innego ubrania w kolorze granatowym. Może lepiej ten http://eu.suitsupply.com/en/suits/havana-grey-check/P4711.html?cgid=Suits?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shenkt Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Bardzo cenię sobie marki, które szanują klienta nie tylko w momencie zakupu, ale również wtedy, gdy z zakupionego towaru wynikają komplikacje. Ostatniej jesieni kupiłem w Massimo pikowaną kurtkę husky. Kiedy popruła się po kilku tygodniach w salonie od ręki wymienili ją na nową. Niedawno w serwisie Nike.com kupiłem dość drogą kurtkę do biegania. Po kilku założeniach stwierdziłem, że nie posiada zalet, które opisywano i po prostu nie byłem z niej zadowolony. Na infolinii konsultant poinformował mnie, że wyślą do mnie kuriera po zwrot skoro nie jestem zadowolony. Wiedząc, że firma nie zostawi mnie na lodzi, kiedy towar się popsuje nie boje się wydawać pieniędzy na drogie rzeczy. Wiem, że posłużą mi długo a jeśli nie to będą je mógł zareklamować z pozytywnym efektem. Niestety sytuacja opisana przez Hargina pokazuje, że SuSu nie należy do takich firm. Nie wyrabiałbym sobie opinii o marce na podstawie jednego incydentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Niestety złe wieści szybko się rozchodzą i chyba mocniej wpływają na postrzeganie marki niż te dobre. Nawet nie chodzi o to, że materiał uległ uszkodzeniu według mnie, ale o sposób rozwiązania sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Tak, o uszkodzeniu może decydować wiele czynników - zły dobór tkaniny, jej uszkodzenie mechaniczne przed lub w trakcie szycia, moje wcześniejsze użytkowanie (choć tu akurat trudno mi znaleźć swoją winę - bo dbam o rzeczy i raczej zachowuję się przyzwoicie dom-garaż-praca-garaż-dom) czy nawet zwykły zbieg okoliczności. Faktem jest, że po 4 miesiącach garnitur traci swoje funkcje użytkowe. To po stronie sprzedającego leży obowiązek udowodnienia (pierwsze pół roku), że nie jest to wada produktu. Nie poprosili o wysyłkę spodni, ale arbitralnie uznali, że uszkodzenie jest następstwem punktowego przeciążenia materiału. Sposób załatwienia przez nich sprawy zaakceptowałem , choć nie musiałem. Oczywiście dochodzenie rękojmi u sprzedawcy z innego kraju, nawet z UE, nie jest przyjemne. Szkoda mi czasu mimo wszystko, bo zwrot pieniędzy zapewne bym wywalczył, ale ile by mnie to kosztowało to istotna kwestia. Tak więc .... czekam nadal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blueloafers Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Wyladowala 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 blueloafers i jak wrażenia mógłbyś ja wrzucić z jakaś stylizacją ? jaki materiał gruby ,cienki ? Miły w dotyku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panam Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Nie wyrabiałbym sobie opinii o marce na podstawie jednego incydentu. Uważam, że tym jednym incydentem SuSu pokazało, że reklamacji raczej nie uznaje. Przez co muszę się liczyć z tym, że kiedy wystąpią wady w jakimś produkcie, który co prawda jest niedrogi ale tylko relatywnie, to zostanę z tym sam. To, że spodnie Hargina rozerwały się pod wpływem punktowego napięcia materiału jest oczywiste tylko, że spodnie powinny wytrzymać napięcia materiału, które towarzyszyła im np. podczas siadania. Moim zdaniem firma po prostu nie chce przyznać się do tego, że ten materiał na spodnie codziennego użytku się nie nadawał. Ta sytuacja jest tożsama z tą dot. butów Shoepassion opisywaną przez Midlife-Crisis w innym wątku. Rozumiem, że każdy użytkownik tego forum w sposób ponadprzeciętny interesuje się męską elegancją i przez to może zatracać odczucie pewnych kwestii. Jednak uważanie za normalną rzecz rozpatrzenie reklamacji w sposób negatywny butów za tysiąc złotych w których wada wystąpiła po 3 miesiącach jest lekka przesadą. Nie wiem co jest większą stratą zarówno dla SuSu i SP, wymiana towaru na nowy przez co cieszyliby się dobrą opinią i zyskali nowych klientów czy zaoszczędzenie kilkudziesięciu euro i zyskanie negatywnej opinii oraz straty potencjalnych klientów, którzy czytają oba wątki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Procedura reklamacyjna się jeszcze nie zakończyła, poczekałbym z gromami na finał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proki1971 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Co nie zmienia faktu, że idzie jak po grudzie I to już jednak chyba wystarczające, żeby jakies gromy padły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Gromy to na nich padną, jak przeholują i opis sytuacji wyląduje na styleforum.net ... bo nadal cisza... może po weekendzie jeszcze nie doszli, jak wiadomo w NL wolno więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.