Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, o uszkodzeniu może decydować wiele czynników - zły dobór tkaniny, jej uszkodzenie mechaniczne przed lub w trakcie szycia, moje wcześniejsze użytkowanie (choć tu akurat trudno mi znaleźć swoją winę - bo dbam o rzeczy i raczej zachowuję się przyzwoicie :) dom-garaż-praca-garaż-dom) czy nawet zwykły zbieg okoliczności. Faktem jest, że po 4 miesiącach garnitur traci swoje funkcje użytkowe. To po stronie sprzedającego leży obowiązek udowodnienia (pierwsze pół roku), że nie jest to wada produktu. Nie poprosili o wysyłkę spodni, ale arbitralnie uznali, że uszkodzenie jest następstwem punktowego przeciążenia materiału. Sposób załatwienia przez nich sprawy zaakceptowałem , choć nie musiałem. Oczywiście dochodzenie rękojmi u sprzedawcy z innego kraju, nawet z UE, nie jest przyjemne. Szkoda mi czasu mimo wszystko, bo zwrot pieniędzy zapewne bym wywalczył, ale ile by mnie to kosztowało to istotna kwestia. Tak więc .... czekam nadal... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrabiałbym sobie opinii o marce na podstawie jednego incydentu.

 

Uważam, że tym jednym incydentem SuSu pokazało, że reklamacji raczej nie uznaje. Przez co muszę się liczyć z tym, że kiedy wystąpią wady w jakimś produkcie, który co prawda jest niedrogi ale tylko relatywnie, to zostanę z tym sam. To, że spodnie Hargina rozerwały się pod wpływem punktowego napięcia materiału jest oczywiste tylko, że spodnie powinny wytrzymać napięcia materiału, które towarzyszyła im np. podczas siadania. Moim zdaniem firma po prostu nie chce przyznać się do tego, że ten materiał na spodnie codziennego użytku się nie nadawał.

 

Ta sytuacja jest tożsama z tą dot. butów Shoepassion opisywaną przez Midlife-Crisis w innym wątku. Rozumiem, że każdy użytkownik tego forum w sposób ponadprzeciętny interesuje się męską elegancją i przez to może zatracać odczucie pewnych kwestii. Jednak uważanie za normalną rzecz rozpatrzenie reklamacji w sposób negatywny butów za tysiąc złotych w których wada wystąpiła po 3 miesiącach jest lekka przesadą. Nie wiem co jest większą stratą zarówno dla SuSu i SP, wymiana towaru na nowy przez co cieszyliby się dobrą opinią i zyskali nowych klientów czy zaoszczędzenie kilkudziesięciu euro i zyskanie negatywnej opinii oraz straty potencjalnych klientów, którzy czytają oba wątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update:

 

- wysłałem rano SuSu przypomnienie, że "żyję i usycham z tęsknoty" 

- popołudniu otrzymałem informację, że zamówienie "jest procesowane"..

- na moim koncie zażyczona Siena wskoczyła do koszuli jako "order in process", a proponowany przez obsługę Lazio jest widoczny jako.... wysłany :shock: (domyślam się, że to wina skryptów w sklepie).

 

Jeśli sprawa znajdzie swój finał, to w efekcie otrzymam dużo większy rabat niż pierwotnie zaproponowany, bo nie zmienili ceny za Sienę (pozostała cena 70% Lazio za 299€). To daje uzysk 209€ za Sienę (cennikowo 399€) i gratis koszula (cennikowo 129€) - razem 319€. Prawie tyle ile zapłaciłem za Madisona, który się "rozszedł". Zaczynam odnosić wrażenie, że więcej by zyskali wizerunkowo, gdyby od razu zaproponowali garnitur z "niebieskiej lini" jako gratis. Mniej nerwów i kombinowania. Zobaczymy czy tak zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś temat paypala był poruszany  w tym wątku .To ciekawostka :) nie było można kupić bez podpiętej karty kredytowej(ja osobiście nie mam żadnej podpiętej karty  ) ,Aktualnie można  Przez przypadek kupiłem marynarkę ,niby się nad nią zastanawiałem , ale liczyłem przy zakupie że znowu mi odrzuci Transakcję bo nie mam tej karty kredytowej hahah :) A tu nagle Dziękuje za transakcję hehe >ja również 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sprawa znajdzie swój finał, to w efekcie otrzymam dużo większy rabat niż pierwotnie zaproponowany, bo nie zmienili ceny za Sienę (pozostała cena 70% Lazio za 299€). To daje uzysk 209€ za Sienę (cennikowo 399€) i gratis koszula (cennikowo 129€) - razem 319€. Prawie tyle ile zapłaciłem za Madisona, który się "rozszedł". Zaczynam odnosić wrażenie, że więcej by zyskali wizerunkowo, gdyby od razu zaproponowali garnitur z "niebieskiej lini" jako gratis.

no i skóra na niedźwiedziu podzielona
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello,
podłączam się do lekko zawiedzonych klientów, aczkolwiek problem zdecydowanie na mniejszą skalę niż u Hargina.
Nowy garnitur, zaledwie dwa razy przymierzony, także lekko się zdziwiłem, gdy krawcowa powiedziała mi, że szew na plecach się rozchodzi. Szczęśliwie łatwo to poprawić.

Gdybym obudził się z tym kwiatkiem na weselu to mogłoby nie byc zaciekawie.

post-5364-0-06629000-1441790764_thumb.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe :) Dobrze ci doradca klienta odpowiedział. Tu zapinasz guzik wewnętrzny. Nie jest to specjalnie wygodne rozwiązanie, ale sprawdza się i akurat model Washington tak ma   :)

OK bo juz sie martwilem, w porzednim wedle size advisora, spodnie byly niezapinalne (44). Marynarka troche za mala i rekaw mial rozwalony szew.

W 46 spodnie ok, marynarka pasuje, ciutke moze bardziej taliowana mogalby byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenia z zakupu SS w Düsseldorfie:

 

Obsługa bardzo miła i z motywacją. Jest prawie wszystko w moim rozmiarze 46, co w sieciówkach nie do pomyślenia. Moim karygodnym błędem było jednak skorzystanie z przeróbek krawieckich z wysyłką. Jednak tak dobrze dopasowane nie było, jak sprzedawca zapewniał i na dodatek po zwężeniu marynarki źle wszyta podszewka, co prowadzi do nieładnej fałdy w dolnej części pleców. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.