Jump to content

Shenkt

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53

About Shenkt

  • Rank
    Zwykły
  • Birthday 09/17/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  1. Kosmetyki niewiele tutaj pomogą - broda sama w sobie nie jest zła - polecam jednak udać się do dobrego barbera, który nada jej odpowiedni kształt. Będzie o niebo lepiej.W obecnym stanie jest jak ładny garnitur RTW, który ktoś uparcie nosi , mimo kompletnie nie trafionego rozmiaru.
  2. Ja uwielbiam shantung za jego casualowy charakter, postawiłbym go na równi z knitem, jeśli chodzi o formalność. Te od EoE dodatkowo naprawdę ciężko brzydko zawiązać. Według mnie jeśli odpowiednio się prezentujemy w reszcie naszego zestawu, to nikt nie uzna naszego krawata za stary, powyciagany etc.
  3. Jak dla mnie to nawet lepiej [emoji14]
  4. W ostatnim chyba jednak można było zwracać.
  5. U mnie też nie, pewnie ulepszają.
  6. No cóż, nie wiem czy dyskusja na ten temat ma sens na tym forum. Dla świętego spokoju zaspokoję Twoją ciekawość. Uściślijmy - nie napisałem nigdzie,że mój trening skupia się tylko na powerlfitingu. W tej chwili jest raczej ogólnorozwojowy. Możesz w nim znaleźć 3 ćwiczenia typowe dla tego tego sportu. Białka mam 35%, nie 45. Ważę w tej chwili 68kg (zszedłem z 77, wtedy moja pula kcal wynosiła ok. 4200 ) przy 170cm wzrostu i dość szybkim metaboliźmie. Nie mam jakiegoś gigantycznego stażu, jest to ok. 4 miesiące masy i ponad 3 przymusowej redukcji (muszę się odczulić z pewnych alergenów pokarmowych). Wrzucam swój aktualny tening FBW; dla ścisłości priorytetem jest tu klatka, ponieważ odstaje od reszty. MC/Siady 130kg x5 w 5s Wyciskanie na ławce płaskiej 65 x 12 w 5s Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 95kg x 5 w 5s OHP 47,5kg x 5 w 5s Wyciskanie hantelek na klatkę na skosie 25kg x 12 w 3 s Ropiętki 12,5kg x 12 w 3s Podciąganie na drążku szerokim nachwytem x 12 w 3s DIPSY z obciążeniem 15kg x 12 w 3s Podciąganie na drążku podchwytem na biceps x 13 w 3s / Uginanie ramion ze sztangą łamaną 33,8kg x 8 w 3s Allachy 65kg do upadku w 3s Do tego kompleksowe rozciąganie raz lub dwa w tygodniu. Możesz to pokazywać komu chcesz, dla mnie ten trening jest satysfakcjonujący zarówno pod względem efektów jak i zabawy, dlatego też nie zamierzam wprowadzać żadnych modyfikacji, zanim sam nie zauważę stagnacji. P.S Są ludzie, którzy robią przy sporo większej wadze i wzroście masę na takiej samej kalorce jak moja, często nawet mniejszej. Następnym razem przemyśl to dobrze proszę , zanim komuś zaczniesz coś sugerować i negować jego wypowiedzi nie znając szczegółów.
  7. Ja dziś spróbowałem cavendishów w moim rozmiarze i (niestety) są dla mnie zbyt obszerne w śródstopiu i pięcie ,a na długość idealne. Orjentujecie się może czy któreś loafersy cj'a są robione na kopycie węższym w ww. miejscach?
  8. @swordfishtrombone Oczywiście miałem na myśli kawę bez cukru. @Hargin Sam na tą chwilę stosuję podział 35% białko, 45% węgle i 20% tłuszcz przy 2200 kcal i zmniejszam co ok.10dni kaloryczność , zwiększając przy tym udział białka. W moim przypadku jest to jednak krótka (stosunkowo) redukcja tkanki tłuszczowej po okresie "masy" i stąd zwracam większą uwagę na rozkład makro składników, niż osoby niećwiczące, które nie muszą bać się utraty tkanki mięśniowej. Jeśli chcesz tylko chudnąć, to powinna wystarczyć sama kontrola kalorki - pamiętaj też, że im mniej ważysz, tym mniejsze zapotrzenowanie kaloryczne ma Twoje ciało , więc je również warto odrobinę zmniejszać (chociażby 50-100 kalorii na tydzień/dwa) aż do uzyskania docelowej sylwetki. @Krzysiek_W Masz rację, na tym polega istota tej diety. Organizm pali zasoby, które ma przygotowane na takie chwile. Tymi zasobami jest tłuszcz. Ta dieta jest szeroko stosowana przez kulturystów, którzy raczej by jej nie zachwalali, gdyby 'spalali' pod czas jej stosowania mięśnie. Sam amatorsko uprawiam kulturystykę i powerlifting i nie zaobserwowałem spadku ani mięśni, ani enegii na ciężkim, ponad 3 godzinnym treningu ze stosunkowo dużymi ciężarami. Do tego mam bardzo szybki metabolizm, co w wypadku sprawdzenia się twojej sugestii oznaczałoby, że powinienem te mięśnie tracić jeszcze szybciej. Na koniec dodam ,że w tej chwili mieszczę się z posiłkami w okienku 2 godzinnym, czasami mniejszym. PS. Do liczenia kalorii i makro polecam aplikację myfitnesspal
  9. Ja również obecnie stosuje IF i uważam ,że w okresie redukcji, przy stosunkowo niskim zapotrzebowaniu kalorycznym nie ma nic lepszego. Nawet dla ludzi nie uprawiających żadnego sportu jest to świetny sposób na zrzucenie i utrzymanie wagi. @Hargin Poza oknem żywieniowym tylko woda, napoje nie słodzone cukrem np. cola zero. Można też kawę ,nawet z mlekiem ,ale z nim bez przesady. W sumie można pić wszystko, co nie ma (prawie) kalorii.
  10. Świetnie leżą ! Niech się dobrze noszą
  11. Dotarłyyyy! Moje Ramsay również bardzo trafione ,a wszystko za sprawą rad Marcina dotyczących rozmiaru. Jeśli chodzi o nabytek - dostałem dokładnie to, czego oczekiwałem, czyli dużo bardziej mięsista skóra niż w monkach Yankoorazi idealne dla mnie kopyto. Czy będą wygodne okaże się na jazdach próbnych Znalazłem kilka wad, jednak żadna nie jest niepokojąca. Wielkie dzięki Marcin za organizacje akcji, potrafisz uszczęśliwiać ludzi
  12. No nie wiem, mnie tam 1 model nie urządza (a jest obecny już od jakiegoś czasu w ofercie).
  13. W tej kategorii cenowej Hairmate będzie IMO najlepsze. Znają się na rzeczy,z czystym sercem mogę polecić PS. cała załoga jest świetna, więc wyboru kobieta / mężczyzna musisz dokonać sam
  14. W takim razie niecierpliwie czekamy na przesylki
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.