Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę offtopic w świetle obowiązującej wyprzedaży, ale muszę zapytać:

Czy jest może na tym forum mój sąsiad, który również w Szczecinie z dzielnicy Pogodna zamawia od Suitsupply :D ?

Dzisiaj kurier przyjmując mój zwrot mówił, że nie jestem jedyną osobą której ostatnio dostarcza w okolicy przesyłki z Holandii :)

 

BTW: sprawa jest co prawda w toku wyjaśniania, ale zamawiając ostatnio tę Havanę http://eu.suitsupply.com/en/suits/havana-blue-stripe/P4225.html?vpid=P422504

przeżyłem dziwną niespodziankę. Otóż w mojej ocenie marynarka - rozmiar na etykiecie 46 -  była w rzeczywistości 44. Porównałem z inną Havaną i nie było innej opcji. SS obiecał zbadać sprawę. Spodnie były już normalne. Pewnie chińczyk w fabryce mógł się pomylić. Towar ogólnie pochodził z czyjegoś zwrotu.

Dlatego przestrzegam, że gdyby ktoś był zainteresowany tym artykułem to może się nadziać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... może komuś pasowały spodnie, a nie pasowała marynarka (lub odwrotnie) i dokonał "podmiany", jak to się niekiedy spotyka w sklepach stacjonarnych. Nieuczciwość nie zna granic, ani nie ma narodowości. 

Owszem, rozważałem taką możliwość, ale na etykiecie było jasno napisane, że to 46. Natomiast w klacie była ewidentnie za ciasna, zupełnie jak 44 Neapoli, które przymierzałem w salonie w Hamburgu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę offtopic w świetle obowiązującej wyprzedaży, ale muszę zapytać:

Czy jest może na tym forum mój sąsiad, który również w Szczecinie z dzielnicy Pogodna zamawia od Suitsupply :D ?

Dzisiaj kurier przyjmując mój zwrot mówił, że nie jestem jedyną osobą której ostatnio dostarcza w okolicy przesyłki z Holandii :)

 

BTW: sprawa jest co prawda w toku wyjaśniania, ale zamawiając ostatnio tę Havanę http://eu.suitsupply.com/en/suits/havana-blue-stripe/P4225.html?vpid=P422504

przeżyłem dziwną niespodziankę. Otóż w mojej ocenie marynarka - rozmiar na etykiecie 46 -  była w rzeczywistości 44. Porównałem z inną Havaną i nie było innej opcji. SS obiecał zbadać sprawę. Spodnie były już normalne. Pewnie chińczyk w fabryce mógł się pomylić. Towar ogólnie pochodził z czyjegoś zwrotu.

Dlatego przestrzegam, że gdyby ktoś był zainteresowany tym artykułem to może się nadziać ;)

 

Zamówiłem raz dwa garnitury - lazio i havana w rozmiarze 102. Wg opisu producenta havana powinna być luźniejsza, natomiast rzeczywistość była okrutna- nie było opcji żebym się zmieścił w havanę 102, natomiast lazio leży idealnie i zostało.

 

btw zamówiłem z outletu trzycześciowy lazio oraz dwurzędowy soho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally - bo Napoli to chyba najbardziej obszerny krój z dostępnych w SS - podejrzewam, że stąd ta różnica (na stronie podają, że Napoli jest o 2 cm większe od Havany w obwodzie klatki i w ramionach, o ponad 1 cm w talii). Na styleforum dużo użytkowników narzekało na obszerność kroju Napoli. 

 

poza tym zręczne ręce potrafią przeszyć metki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally - bo Napoli to chyba najbardziej obszerny krój z dostępnych w SS - podejrzewam, że stąd ta różnica (na stronie podają, że Napoli jest o 2 cm większe od Havany w obwodzie klatki i w ramionach, o ponad 1 cm w talii). Na styleforum dużo użytkowników narzekało na obszerność kroju Napoli.

poza tym zręczne ręce potrafią przeszyć metki :)

York chyba jednak go przebija ☺
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pepenix: w moim odczuciu wśród garniturów były w większości te same rzeczy, co ostatnio. Torchę więcej było nowych marynarek, ale też bez szału. 

 

Co do samego zamówenia w outlecie: zamówiłem w środę łącznie cztery garnitury i dwie marynarki. Parę godzin później dostałem mejla z obsługi klienta, że na niestety na stanie nie ma obu marynarek i dwóch garniturów, czyli 2/3 mojego zamówienia (sic!). Po wybraniu dwóch innych garniturów okazało się - znowu zaskoczenie -, że jednego z nich nie ma w magazynie. 

Sądząc po komentarzach innych osób moja sytuacja nie jest odosobniona i nie świadczy to najlepiej o organizacji wyprzedaży i samego SS. Nie wspominając już o tym, że przy poprzedniej wyprzedaży miała miejsce dokłądnie taka sama sytuacja.

Nie wypada jednak nie wspomnieć, że szybkość i poziom obsługi klienta jest bardzo dobry. 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja póki co chyba trafiam na rzeczy, które mają na stanie. Co prawda zamówiłem tylko jeden garnitur (lniane szare Soho w paski), ponieważ chcę zobaczyć jak stoją z jakością, etc. w innym asortymencie. Ciekawi mnie zwłaszcza granatowa lniana bomberka, na zdjęciach wygląda świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh co za zbieg losu. Akurat jak zaczęła się wyprzedaż byłem w locie do Bolonii :/

Nawet nie wiem co straciłem, bo teraz są same rzeczy z poprzednich edycji wyprzedaży. Były jakieś świeższe z poprzedniego sezonu czy tylko rzeczy z dwóch i więcej temu?

Trzeba było wsiąść do Frecciarossa i za godzinkę być w Mediolanie w salonie SS.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy osoby, które już zamówiły, mają już paczki wysłane?

Tak czy siak, takiego maila dostałem, jak nie miałem jeszcze potwierdzenia (potem potwierdzenie itp się pojawiło):

 

Dear Mr….,

Thank you for your message. You are correct about the delay, my apologies for that. But no worries because your order has gone true and you will get the webstore outlet items after the weekend.

Kind regards,
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mnie na razie cisza. Termin wysyłki to  6 dni roboczych, ale trzeba je liczyć nie od dnia złożenia zamówienia, ale od daty mejla z informacją o wysłaniu towaru. Różnica między tymi terminami przy ostatniej wyprzedaży wynosiła u mnie 3 do 4 dni roboczych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identycznie jak u Blueloafers - jednak pierwsze zamówienie puściłem w ciągu godziny od otwarcia outletu. Pozostałe dwa zamówienia, jedno z tego samego dnia złożone popołudniu i drugie z dnia następnego - wiszą jako oczekujące.

Ja dostalem dzis wczesnym ranem potwierdzenia wysylki i we wtorek end of the day mają dotrzeć do mnie kartoniki :) natomiast potwierdzenie transakcji dostałem tego samego dnia gdy otwarto outlet - widać miałem szczęście. Co do towaru, to stan zmieniał się w oka mgnieniu bo miałem coś wybranego na liście i za chwilę obok tej pozycji pojawił się komunikat "out of stock" co wskazywałoby, że aktualizowali stan towaru na bieżąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.