Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie pozostawili cień nadziei :P 

Dear Suitsupply,

is there any chance you will be running an outlet this season? And if the answer is yes - what is the most probable launch date?


Dear Szymon,

Thank you for your email. Unfortunately the date of the outlet is unknown now. Once it is known, the date will be in the newsletter. 
Please let me know if you need any further assistance. I will be more than happy to help you.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytacie się studenta z call center kiedy sieć zamierza otworzyć outlet? A skąd oni mają to wiedzieć? Panią kasjerkę w supermarkecie też się pytacie kiedy i jakie promocje planuje sklep? Z całym szacunkiem dla pracy zarówno kasjerek jak i pracowników infolinii, to jednak nie są osoby do których powinno się kierować takie pytania.

  • Oceniam pozytywnie 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia SuSu otwieranie outletu regularnie co roku, albo nawet co pół to biznesowy strzał w kolano. Cała ich strategia polega na polityce sprzedaży bez organizowania sezonowych obniżek i wyprzedaży. Klient ma wiedzieć, że kupując produkt nie przepłaca i nie warto czekać. Jeśli przyzwyczają klientów, że outlet jest co roku albo co pół to czym to się właściwie będzie różniło od wyprzedaży w Zarze? To jest kierunek od którego oni od początku uciekają i jak widać po rozwoju firmy ta strategia się sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, cichosza napisał:

Z punktu widzenia SuSu otwieranie outletu regularnie co roku, albo nawet co pół to biznesowy strzał w kolano. Cała ich strategia polega na polityce sprzedaży bez organizowania sezonowych obniżek i wyprzedaży. Klient ma wiedzieć, że kupując produkt nie przepłaca i nie warto czekać. Jeśli przyzwyczają klientów, że outlet jest co roku albo co pół to czym to się właściwie będzie różniło od wyprzedaży w Zarze? To jest kierunek od którego oni od początku uciekają i jak widać po rozwoju firmy ta strategia się sprawdza.

Dokładnie, potem nikt nie kupuje w regularnej cenie tylko czeka na wyprzedaże ...najgorzej mają Ci w typowej rozmiarówce bo na wyprzedażach już często i tak nie ma ich rozmiarów. Zresztą chyba widać to po wpisach wyżej .. chętnych na zakup wielu ale każdy czeka że będzie jeszcze taniej ... ja taki outlet traktuje jako ewentualny zakup czegoś czego normalnie bym nie kupił nie ze względu na cenę ale zwyczajnie nie jest mi niezbędne, będę nosił rzadko ale jak się trafi taka okazja to czemu nie :) 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie można tego porównać do Zary czy innych bo w ich outlecie próżno szukać towarów które są akurat w sprzedaży tj. aktualnej kolekcji. Raczej są to kolekcje sprzed roku, czasem nawet starsze. I to wg mnie jest właściwy zamysł outletu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, cichosza napisał:

Tak, ale jeśli outlet miałby być dwa razy do roku, otwierany zawsze o tej samej porze, tak jak oczekują niektórzy to już naprawdę niedaleko do wyprzedaży z Zary.

Herring Shoes dwa razy do roku robi promocje, a bynajmniej nie kojarzy się z Zarą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto przeczytać moje obie wypowiedzi, a nie wyrywać jedną z kontekstu. Odnoszę się do modelu biznesowego SuSu, a nie do jakości produktów. Miałem wrażenie, że jest to oczywiste, ale skoro nie to potwierdzam, że jakość zarówno Herringa jak i SuSu nie kojarzy się z Zarą.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na forum jest ekspert od zarządzania sprzedażą, to mógłby wytłumaczyć teorię outletu SS, z podaniem modelu matematycznego, czyli równań różniczkowych opisujących dynamikę systemu.

Na zdrowy rozum - jeśli po kolekcji zostają resztki, to najlepiej je oddać na przemiał. Nie da się kupić takiej, niż w cenie regularnej.

Jeśli zostaje więcej, to jest dylemat. Przemiał to spora strata. Sprzedaż za pół ceny oznacza minimalizację strat (a może nawet zysk) i albo dalszą stratę (ktoś już kupił i nie kupi w cenie regularnej), albo zyski (komuś się tak spodoba towar, że zostanie stałym klientem i kupi więcej, już w cenie regularnej). Ciężko to wypośrodkować.

Natomiast utrzymywanie napięcia (otworzą czy nie? i kiedy?) to jest oczywiście mistrzowska zagrywka.

  • Oceniam pozytywnie 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, FONos napisał:

ja taki outlet traktuje jako ewentualny zakup czegoś czego normalnie bym nie kupił nie ze względu na cenę ale zwyczajnie nie jest mi niezbędne, będę nosił rzadko ale jak się trafi taka okazja to czemu nie :) 

mam dokładnie takie same podejście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dla niektórych jest to oczywiste, ale z kronikarskiego obowiązku napisze: jeśli ktoś chciałby przejrzeć amerykański outlet, ale odbija się od dostępu z uwagi na polską lokalizację, wystarczy wejść na normalną stronę SuSu, zmienić lokalizację na USA, a potem w drugiej karcie odpalić link do outletu. U mnie działa :) Wybór, przynajmniej w moim rozmiarze 46, bardzo dobry, sporo letnich klimatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabyłem taką oto marynarkę:

http://eu.suitsupply.com/pl/jackets/havana-jasnoniebieski-kratka/C112321.html

Jestem zaskoczony wysoką gramaturą tego lnu, materiał ma dużą grubość. Rozmiar 26 jest dla mnie mocno dopasowany. Len ma tendencję do kurczenia się po praniu, czy powinienem obawiać  się skurczenia po praniu w pralni chemicznej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.