arekx

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18

O arekx

  • Tytuł
    Zwykły
  • Urodziny
  1. Z ciekawostek to raz, zamawiając w sklepie EU (normalnym, nie outlecie) marynarkę z dostawą do Polski, wysłali mi towar z USA. Dotarło bez problemu, bez dodatkowych opłat. Ewentualny zwrot byłby do EU. Więc potrafią słać z USA do PL tylko nie wiadomo od czego to zależy.
  2. Ciekawe dlaczego przy niektórych koszulach w ogóle nie ma metek "producenta". Konkretnie koszula z materiału zefir. Potem się zastanawiam od kogo to
  3. Kopertówka, mała torba (lub coś zbliżonego) - brąz i czarna - na co warto skierować swoje oczy? (do noszenia portfel, klucze, telefon i właściwie tyle więc nic dużego).
  4. 14 dni to za mało. Moje zamówienie wisi z "przyjęto do realizacji" od 26 dni roboczych. Nie ma żadnej informacji o powodzie opóźnienia w sekcji "wiadomości" w podglądzie zamówienia (a chyba do tego ta sekcja służy - komunikacji obustronnej w temacie zamówienia?). Dopiero wypytywanie na czacie odkrywa karty, że "opóźnienia w dostawie materiału" i 30 dni roboczych stuknie jak nic. Zautomatyzujcie powiadamianie klientów o opóźnieniach bo irytuje głównie brak informacji (czas oczekiwania irytuje znacznie mniej).
  5. Mnie Sebago (model spinnaker) wykonaniem wnętrza nie przekonały. Dla gołej stopy w środku jest "tarka" obcierająca palce. Wyjściem są skarpety stópki.
  6. Hm, tabel rozmiarowych nie ma.
  7. W sklepie to samo co w wysyłce. Jak Cię poinformują na miejscu, że nie masz łamać butów to albo nie kupisz albo się dostosujesz.
  8. W outlecie zwyczajnie umieszczają to co jest obecnie na stanie (w lepszych cenach) czy pojawiają się też jakieś inne rzeczy?
  9. Według tego przepisu możesz zajechać buty maksymalnie i nadal je zwrócić. Tylko wtedy możesz liczyć się z potrąceniem całości kwoty jako odzwierciedlenia zmniejszenia wartości rzeczy. Pytanie gdzie jest wyznaczona granica w której następuje początek zmniejszania wartości rzeczy - tego ustawa nie definiuje i to jest kwestia do dogadania się stron. Dla jednych zagięcie na cholewce wynikające z paru kroków już takim zmniejszeniem może być, dla innych nie.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy, aż takich szczegółowych spraw nie reguluje jak to by dać możliwość oceny czy but jest wygodny czy nie. Jeśli terminy nie minęły i pozostałe warunki z ustawy są spełnione to można odstąpić. Można w tym okresie też używać ale przy zwrocie trzeba się liczyć z potrąceniem z powodu zmniejszenia wartości (kwota to albo kwestia porozumienia pomiędzy stronami, a przy jego braku musiał by wypowiedzieć się sąd). "4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9."
  11. Z jakiegoś powodu przednia część wkładki w shoepassion jest mniej komfortowa niż w yanko (wrażenie twardości w przedniej części spodu stopy, tak z 2-3cm od palców, przy stawaniu). Nie wiem z czego to wynika bo naciskając palcem w obu markach przednia część wnętrza buta wydaje się równie twarda. Być może kwestia kształtu/profilowania. Teraz zastanawiam się czym warto spróbować to zniwelować? Wkładek jest ogromna ilość do wyboru - http://www.shoepassion.pl/wkladki-do-butow.html , oryginalnych raczej się nie wyjmie. Półwkładki?
  12. Te czerwone carminy też pasują na szeroką stopę. Kosztowne to forum
  13. Następnym razem trzeba inaczej pytać - na zasadzie: "ile wytrzymała Wam podeszwa w butach jakiej marki i przy jakim typie użytkowania". Wtedy się czegoś dowiemy.
  14. Osobiście to rozmiarówka może być taka jaka jest tylko zasygnalizować wyraźniej, że koniecznie skonsultować z tabelą wymiarów bo jest inna. Inna sprawa, że nie ma podanego stanu spodni więc długość nogawki (gdzie jest mierzona od paska do końca nogawki) nic nikomu nie daje - nie wiadomo jaką wybrać, nie ma jak na sobie wymierzyć. To do czego bym dążył na Waszym miejscu to zminimalizowanie błędnych "pierwszych" zamówień. Ja wpadłem i na pasie jak i na długości spodni (nie za wysoki stan => nogawka wyszła za długa).
  15. Dopatrzyłem się produktu SAPHIR MDOR Mirror Gloss (dostępne w multirenowacji w kolorach czarny i bezbarwny) Lustra jeszcze nie miałem okazji robić (wkrótce ...). W zasobach mam jedynie MDOR Pate de Luxe o odpowiednich kolorach. Spodziewam się, że samo Pate de Luxe wystarczy do zrobienia lustra. Po co więc osobny produkt Mirror Gloss i ew. jak się go użytkuje w połączeniu (czy bez) pate de luxe?