Jump to content
Korneliuss

Co mam dziś na sobie

Recommended Posts

Blueloafers, dzięki za tą grenadynę z shantungu! Szukam takiej ale bordowej!

...i poszedł w nadzieji, że takową mają ;)

A zestaw mega super!

Haha dzieki! ;-)

Moze cos takiego: http://www.shibumi-berlin.com/Ties/7-Fold-Shantung-Grenadine-Silk-Tie-Burgundy-Handrolled::1489.html

albo moze kolor sliwkowy: http://vandafineclothing.com/store/neckties/639-plum-white-dot-shantung-grenadine.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem oba. Śliwka ma kropki, ale jest śliwką i nie będę za bardzo miał jej do czego dopasować. Burund to jest to czego szukałem, ale jakoś nie lubię jednokolorowych krawatów i brakuje mi tutaj kropek :/

Będę myślał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponownie SS madison blue stripes

Wysłane z mojego telefonu przez Tapatalk

 

 

Fajnie, że zaczyna się coś dziać na ulicach ;).

Wymieniłbym jedynie poszetkę - żółty z pomarańczowym trochę mi się gryzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za dobre słowo. Taki urok "dłubanego" zdjęcia, aby oddać możliwie najlepiej kolor garnituru. Żółty z poszetki występuje we wzorze paisley krawata (niebieskie elementy do garnituru). Na żywo nie wyglądało bardzo źle, a drugi raz sie raczej nie powtórzy w takiej konfiguracji z uwagi na mnogość opcji dostępnych :-)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hargin - ten garnitur wymiata :)
@Blueloafers - super te spodnie od Luxire, kuszą co raz bardziej... ale skarpetki to bym wybrał inne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JD! dzieki! Przyznaje ze kroj jest juz w tym modelu dopracowany. Czekam wlasnie na 2 kolejne pary tym razem z tkanin VBC, Skarpetki, no coz, mialy byc niebieskie nawiazujac do marynarki. Mysle ze sa dobre ;-)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JD! dzieki! Przyznaje ze kroj jest juz w tym modelu dopracowany. Czekam wlasnie na 2 kolejne pary tym razem z tkanin VBC, Skarpetki, no coz, mialy byc niebieskie nawiazujac do marynarki. Mysle ze sa dobre ;-)

Super zestaw i skarpetki wg mnie fajnie pasują kolorystycznie.

PS. Jaki jest Twój zamysł w szyciu spodni MTM? Rozmiar, jakość materiałów?

Pytam z ciekawości, bo wiem że mieszkasz w Londku, a tam jest pod dostatkiem dobrych spodni RTW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W koncu typowo letni zestaw.

 

marynarka: Suitsupply, 100% len bez podszewki

spodnie: mtm od Luxire, 100% len, oliwkowa zielen

koszula: mtm od Luxire, bawelna seersucker

krawat: Vanda Fine Clothing, jedwab drukowany bez podszewki

poszetka: Drake's, len

buty: Laszlo Vass, kopyto F, granatowy zamsz

wow, spodnie robią robote.

brakuje mi wystających mankietów koszuli.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

;-) Na tym zdj sie juz tak bardzo nie przechylam w (swoje) prawo. Zyczylbym sobie zeby rekawy byly jeszcze z 0.5cm krotsze, ale dziurki juz na to nie pozwalaly

 

post-5525-0-77656800-1430226703_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super zestaw i skarpetki wg mnie fajnie pasują kolorystycznie.

PS. Jaki jest Twój zamysł w szyciu spodni MTM? Rozmiar, jakość materiałów?

Pytam z ciekawości, bo wiem że mieszkasz w Londku, a tam jest pod dostatkiem dobrych spodni RTW.

 

Zamysl jest taki: dopasowanie, mozliwosc wlasnego projektu zarowno pod katem tkaniny jak i detali oraz w duzej mierze cena. Nigdzie w Londynie nie dostane takich spodni RTW w tej cenie, musialbym zaplacic przynajmniej 3-4 razy tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.