TomiW01 Napisano 23 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2016 Nie widzę 4485, a są podobno wszystkie... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 23 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2016 8 godzin temu, Jamjest napisał: Czy jest w planach preorder carminy? Nie, ale już niedługo są w planach nowe Carminy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 23 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2016 Dnia 21.10.2016 o 20:31, gratek napisał: Czy aktualny preorder na Berwicki obejmuje tylko buty widocznie na stronie sklepu, czy na całą kolekcję? Cytując poprzedni raz odpowiedziałem w niejasny sposób więc odpowiem jeszcze raz. Tak, aktualny preorder obejmuje wyłącznie buty widoczne w sklepie na wszystkich 4 stronach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 23 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2016 Dnia 22.10.2016 o 17:01, wielgol napisał: Czy w przypadku nietrafienia z kopytem/rozmiarem jest mozliwosc zwrotu butow zamowionych w preorderze? Oczywiście, że tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jamjest Napisano 23 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 23 Październik 2016 30 minut temu, 4inHand napisał: Nie, ale już niedługo są w planach nowe Carminy A planujecie coś z cordovanu?Ewentualnie - czy jest opcja zamówienia konkretnego modelu, ale od Was a nie bezpośrednio z carminy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waski Napisano 25 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2016 Nic tak nie poprawia nastroju w smutny i deszczowy dzień jak wizyta miłego Pana, poprzedzona telefonem od bardzo miłej i przesympatycznej Pani 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 25 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2016 Błękitna w biały prążek, to jakiś produkt spod lady , nie ma takiej koszuli w ofercie? Może to MTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waski Napisano 25 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2016 Żaden spod lady, wszystkie z próbnika, ale "su misura" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 26 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Październik 2016 21 godzin temu, Aron napisał: Błękitna w biały prążek, to jakiś produkt spod lady , nie ma takiej koszuli w ofercie? Może to MTM? Tak, to są koszule MTM Dnia 24.10.2016 o 15:55, xkoziol napisał: Drodzy Państwo, jakiś czas temu wielu z nas otrzymało informację, że: " Poznaliśmy oficjalną datę dostarczenia garniturów do siedziby naszej firmy oraz rozplanowaliśmy już ich wysyłkę. Wszystkie garnitury odbierzemy dnia 20 października i kolejno, po przyjęciu dostawy, nastąpi ich wysyłka (w dniach 21-24 października)." Jakie są losy Phoenixów w jej świetle? Wysyłka garniturów rozpocznie się jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 17 godzin temu, xkoziol napisał: Rozumiem to tak: "Szanowni Państwo, Z przyczyn od nas niezależnych wysyłka zamówionych garniturów opóźni się o blisko tydzień względem umówionego terminu. Za tę zwłokę bardzo przepraszamy jednocześnie zapewniając, że dołożymy wszelkich starań aby zrealizować zamówienia jak najszybciej. Z poważaniem" Dobrze rozumiem?? Celna, przemyślana i bolesna uwaga. Niemniej nie sposób nie zauważyć, że faktycznie mamy opóźnienie zatem dobrze rozumiesz. Opóźnienie wynika nie wynika z naszej złej woli lub braku kompetencji tylko ze zwłoki w dostawie tkanin z Anglii i jest jedną z bardziej bolesnych sytuacji jakie miały miejsce w historii mojej firmy ponieważ nie mogliśmy na nią wpłynąć w żaden sposób. Mogę tylko przeprosić. Na szczęście, dzisiaj we wczesnych godzinach porannych odebraliśmy wszystkie Phoenixy i rozpoczęła się właśnie ich wysyłka. Garnitury będą pakowane dzisiaj przez cały dzień i całą noc i mamy nadzieję, że wysyłka w całości zakończy się jutro. Z tej przyczyny kontakt telefoniczny z działem wysyłki sklepu będzie dzisiaj ograniczony. Jeszcze raz przepraszam wszystkich za utrudnienia, ale jednocześnie bardzo dziękuję za wsparcie i wyrozumiałość 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 W ramach niewielkiej rekompensaty chciałbym uhonorować wkład forumowiczów BWB w rozwój marki Miler i jako absolutnie pierwszym zaprezentować nasz najnowszy projekt. Jest to mój kolejny krok rozwijający MiMe, który stał się możliwy dzięki Phoenixowi i przybliża nas do zaoferowania w stałej ofercie pełnej kolekcji ubrań garniturowych RTW i w przyszłości konkurowania z dużymi markami sieciowymi. Biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze 2 lata temu mieliśmy siedzibę w pokoju i piwnicy, wierzę, że mamy na to realne szanse jeśli uda mi się zachować taką samą dynamikę poczynań biznesowych (choć nerwy mam już trochę zszarpane ). Nasz najnowszy projekt mamy gotowy od kilku tygodni, ale postanowiliśmy, że upublicznimy go dopiero po wywiązaniu się z Phoenixa. Jutro, po zakończeniu wysyłki garniturów rusza nowy preorder, który tym razem obejmie nie tylko garnitur Phoenix, ale także Onyx, smoking (moja duma!!!) Broadway i marynarkę sportową Turin. Oto one! Mam nadzieję, że się Wam spodobają ... a 5 XI zespół MiMe znów zagości w Warszawie 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 Z szacunkiem przyznaję, że biznes plan polegający na zalewie preorderów z kalkulacją ceny jakby zapożyczoną z udanego modelu Charles Tyrwhitt, notorycznych bolesnych spóźnieniach (pozwolę sobie przypomnieć seven-foldy z Niemiec), permisywnym podejściu do błędów w zamówieniach i niedociągnięć w produktach, oraz przemiłym, apologetycznym front-end staff wydaje się działać doskonale. Ja sam "nabieram się", o ile dobrze liczę, już po raz jedenasty. Bardzo kibicuję, mając nadzieję, że obu stronom starczy cierpliwości. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matepard Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 1 godzinę temu, 4inHand napisał: Nasz najnowszy projekt mamy gotowy od kilku tygodni, ale postanowiliśmy, że upublicznimy go dopiero po wywiązaniu się z Phoenixa. Jutro, po zakończeniu wysyłki garniturów rusza nowy preorder, który tym razem obejmie nie tylko garnitur Phoenix, ale także Onyx, smoking (moja duma!!!) Broadway i marynarkę sportową Turin. Oto one! Mam nadzieję, że się Wam spodobają ... a 5 XI zespół MiMe znów zagości w Warszawie @4inHand groźby karalne cisną się na usta Motywujesz do pomnażania dochodów. 48 minut temu, lubo69 napisał: Z szacunkiem przyznaję, że biznes plan polegający na zalewie preorderów z kalkulacją ceny jakby zapożyczoną z udanego modelu Charles Tyrwhitt, notorycznych bolesnych spóźnieniach (pozwolę sobie przypomnieć seven-foldy z Niemiec), permisywnym podejściu do błędów w zamówieniach i niedociągnięć w produktach, oraz przemiłym, apologetycznym front-end staff wydaje się działać doskonale. Ja sam "nabieram się", o ile dobrze liczę, już po raz jedenasty. Bardzo kibicuję, mając nadzieję, że obu stronom starczy cierpliwości. @lubo69 lepiej bym tego nie napisa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 Doskonały pomysł ze smokingiem w czasach pseudosmokingów sieciowych. Na następny rzut proponuje spodnie sztuczkowe w klasyczny prążek Szary garnitur w doskonałym odcieniu, macie gust i wyczucie złotego środka kolorystycznego. Ciekaw jestem wełny. Ale czemu klapy zamknięte Ja się domyślam intencji - w swej "szarości" ma mieć pazurek i nie ma nie być kopią granatowego, który miał być maksymalnie uniwersalny - lecz akurat osobiście preferuję i szarość i klapy otwarte... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 6 godzin temu, lubo69 napisał: Z szacunkiem przyznaję, że biznes plan polegający na zalewie preorderów z kalkulacją ceny jakby zapożyczoną z udanego modelu Charles Tyrwhitt, notorycznych bolesnych spóźnieniach (pozwolę sobie przypomnieć seven-foldy z Niemiec), permisywnym podejściu do błędów w zamówieniach i niedociągnięć w produktach, oraz przemiłym, apologetycznym front-end staff wydaje się działać doskonale. Ja sam "nabieram się", o ile dobrze liczę, już po raz jedenasty. Bardzo kibicuję, mając nadzieję, że obu stronom starczy cierpliwości. Rzeczywiście ująłeś to trafnie i z klasą. Również doceniam sprawność marketingowo-biznesową Firmy - i choć "wyczaiłem" te mechanizmy - to też się nadal "nabieram" Ostatnio pewien produkt zamówiłem w pośpiechu, bo raz-dwa miał zniknąć (chwyt niewyszukany, aczkolwiek ciągle skuteczny), a dziś widzę, ze zainteresowanie takie sobie - i termin zamknięcia preorderu i jego realizacji przesunięty bez ostrzeżenia o tydzień, a w stosunku do terminu obiecanego przed opłaceniem zamówienia - o dwa tygodnie. To już jest mniej eleganckie... Ale nadal jeszcze pozytywne Emocje w stosunku do produktów Firmy każą chłodnej Refleksji przymykać oko... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Janusz Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 To tylko taka serdeczna rada - ja osobiście po tym oceniam dojrzałość danej firmy, jak radzi sobie z opóźnieniami i problemami. Dojrzałe organizacyjnie przeważnie nie mają problemów z komunikacją "mamy problem / opóźnienie spowodowane... " od razu kiedy już to potwierdzili. Te na początku drogi lubią ukrywać te rzeczy, zamiatając pod dywan i mając nadzieję, że ryzyko może się nie zmaterializuje, a jak już, to może nikt nie zauważy. Ja to nazywam "zarządzanie metodą na biskupa" - czyli modlimy się, że może problem sam się rozwiąże 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 Czekam na szczegóły techniczne sportowej marynarki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artisan Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 ... a ja na szary Onyx (chyba tak się nazywa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 8 godzin temu, lubo69 napisał: Z szacunkiem przyznaję, że biznes plan polegający na zalewie preorderów z kalkulacją ceny jakby zapożyczoną z udanego modelu Charles Tyrwhitt, notorycznych bolesnych spóźnieniach (pozwolę sobie przypomnieć seven-foldy z Niemiec), permisywnym podejściu do błędów w zamówieniach i niedociągnięć w produktach, oraz przemiłym, apologetycznym front-end staff wydaje się działać doskonale. Ja sam "nabieram się", o ile dobrze liczę, już po raz jedenasty. Bardzo kibicuję, mając nadzieję, że obu stronom starczy cierpliwości. Bardzo zgrabnie opisane! Ostatnio znalazłem się w rankingu blogów w Playboyu gdzie, pomimo że zająłem drugie miejsce autor rankingu w konkluzji stwierdził, że lepiej żebym jednak pisał o whisky ... czyli poleca mnie, ale nie poleca. Gdyby miał Twoje pióro na pewno umiałby mi to powiedzieć tak, że jeszcze bym się cieszył, że coś wygrałem A na poważnie to jeśli naprawdę zdarzały Ci się u nas zarówno błędy w zamówieniach jak i niedociągnięcia w produktach (wady) to musiały to być wyjątkowo niefartowne sytuacje. IMO nasza wysyłka jest bardzo ogarnięta i responsywna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 3 godziny temu, Miro napisał: Doskonały pomysł ze smokingiem w czasach pseudosmokingów sieciowych. Na następny rzut proponuje spodnie sztuczkowe w klasyczny prążek Szary garnitur w doskonałym odcieniu, macie gust i wyczucie złotego środka kolorystycznego. Ciekaw jestem wełny. Ale czemu klapy zamknięte Ja się domyślam intencji - w swej "szarości" ma mieć pazurek i nie ma nie być kopią granatowego, który miał być maksymalnie uniwersalny - lecz akurat osobiście preferuję i szarość i klapy otwarte... Smoking jest oczywiście z pasem i będzie sprzedawany w komplecie z szelkami i muszką. No i to brytyjska barathea w kolorze midnight blue od Standeven Sztuczkowych spodni raczej nie będzie w RTW To przepiękna fil a fil 100% merino od Standeven. Głęboki melanż ciemnego grafitu i kremowego, który daje w efekcie kolor szary. A co do klap... no cóż, zapytałeś i sam sobie odpowiedziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 2 godziny temu, Caporegime napisał: To tylko taka serdeczna rada - ja osobiście po tym oceniam dojrzałość danej firmy, jak radzi sobie z opóźnieniami i problemami. Dojrzałe organizacyjnie przeważnie nie mają problemów z komunikacją "mamy problem / opóźnienie spowodowane... " od razu kiedy już to potwierdzili. Te na początku drogi lubią ukrywać te rzeczy, zamiatając pod dywan i mając nadzieję, że ryzyko może się nie zmaterializuje, a jak już, to może nikt nie zauważy. Ja to nazywam "zarządzanie metodą na biskupa" - czyli modlimy się, że może problem sam się rozwiąże No cóż, kiedy dowiedzieliśmy się, że będziemy mieli opóźnienie natychmiast zadzwoniliśmy do wszystkich klientów więc nie czuję się żebym miał czapkę biskupią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jamjest Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 Własnie super te klapy. Niestety ale pewnie zakupię;) A czy możesz zdradzic cokolwiek o sportowej marynarce?Pełna podszewka?Jakieś dane co do wełny? EDIT: szary będzie z kamizelką? EDIT 2: telefon faktycznie był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 1 godzinę temu, Wodzu napisał: Czekam na szczegóły techniczne sportowej marynarki. Proszę bardzo - tkanina jest oczywiście brytyjska, splot to bridseye, a wełna 100% merino by Alfred Brown, 360g. Marynarka różni się od Phoenixa węższymi rękawami, delikatniejszym wypełnieniem ramion, nakładanymi kieszeniami (o bardzo ciekawych proporcjach i dynamicznym kształcie). Jest także nieco skrócona, ma 2 rozcięcia no i jest na półpodszewce 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 27 Październik 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 9 minut temu, 4inHand napisał: A na poważnie to jeśli naprawdę zdarzały Ci się u nas zarówno błędy w zamówieniach jak i niedociągnięcia w produktach (wady) to musiały to być wyjątkowo niefartowne sytuacje. IMO nasza wysyłka jest bardzo ogarnięta i responsywna No to lecimy z pamięci: kieliszki: zamówione dwa identyczne, przyszedł jeden z wąsem, jeden bez; whisky: na prezent, z ceną naklejoną w środku; kaszkiet: przysłany zły kolor; koszula: zaraz odpadł guzik; druga koszula: błąd w szyciu, przez co marszczy się; trzecia koszula MTM: zła szerokość rękawa, ale to też mój błąd; key jacket: bez kółka, ponoć tak ma być; krawat: 0,5 cm węższy niż w opisie. Dużo tego, widać rzeczywiście jestem pechowy; do Benevento też mam pecha, przynajmniej tak twierdzi pan Zbyszek Albo po prostu jestem Nemezis wszystkich partnerów forum Jutro pewnie Phoenix przyjdzie w złym rozmiarze I od razu żeby oddać sprawiedliwość: wszystko rozstrzygane na korzyść klienta, z klasą i uśmiechem. A dziś pan z drugiej strony linii telefonicznej bardzo profesjonalny i rzeczowy, choć pewnie ma już trochę dość swojego szefa, co jeszcze z jednym preorderem nie skończył, a już z drugim zaczął Pozdrawiam - keep'em coming! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 27 Październik 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2016 10 minut temu, Jamjest napisał: Własnie super te klapy. Niestety ale pewnie zakupię;) A czy możesz zdradzic cokolwiek o sportowej marynarce?Pełna podszewka?Jakieś dane co do wełny? EDIT: szary będzie z kamizelką? EDIT 2: telefon faktycznie był Tak, szary będzie z kamizelką Nie wiem jeszcze tego na 100%, bo pokaże to dopiero sprzedaż, ale Phoenix i Onyx to będą prawdopodobnie jedyne dwa garniaki, które sprzedawać będziemy w systemie mix&match. Dlatego warto któryś mieć, ponieważ kiedy znasz swój rozmiar, w preorderze zawsze będzie można zamówić każdy z 50 dostępnych rozmiarów dowolnego garnituru niezależnie od tego czy normalnie szylibyśmy go do zatowarowania sklepu i czy byłby w nim dostępny w normalnej sprzedaży. IMO to bardzo komfortowa sytuacja i duża zaleta preorderu, bo w wypadkach nietypowych rozmiarów to w sumie nie RTW a MTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.