Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@kamilp

Jeśli nie przekonują cię odpowiedzi innych użytkowników (to pytanie zostało już zadane kilka razy w różnych wątkach w ciągu paru dni), to zamiast spamować, 

zwyczajnie zasięgnij informacji u źródła:

61 225 87 82 (8:00-16:00 pon-pt) - kontakt w sprawie zamówień składanych przez Internet oraz wysyłki
61 226 63 23 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt w sprawie whisky 
61 226 63 24 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt ze sklepem stacjonarnym oraz w sprawie szycia na miarę. Pod tym nr telefonu udzielamy informacji dotyczących produktów innych niż whisky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@4inHand Nie wiem czy ktoś jeszcze jest uchwytny ze sklepu do odpowiedzi na zapytania przez weekend? :)

Chciałbym nabyć paski i połączyć je z preorderem torby skórzanej, który jest jeszcze w trakcie realizacji, żeby uniknąć podwójnych kosztów wysyłki naturalnie. Czy to możliwe? I jeśli tak, to wystarczy, że złożę nowe zamówienie z odpowiednim komentarzem i np. z opcją odbioru osobistego (żeby system nie naliczył kosztów dostawy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Apik napisał:

@4inHand Nie wiem czy ktoś jeszcze jest uchwytny ze sklepu do odpowiedzi na zapytania przez weekend? :)

Chciałbym nabyć paski i połączyć je z preorderem torby skórzanej, który jest jeszcze w trakcie realizacji, żeby uniknąć podwójnych kosztów wysyłki naturalnie. Czy to możliwe? I jeśli tak, to wystarczy, że złożę nowe zamówienie z odpowiednim komentarzem i np. z opcją odbioru osobistego (żeby system nie naliczył kosztów dostawy)?

Ja tak robiłem kilka razy i nie  było z tym problemu. Dział wysyłki jest ogarnięty :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że firma Miler trochę zagalopowała się z kolejnymi preorderami, podczas gdy poprzednie jeszcze nie są zrealizowane. Co więcej - wyprzedają wszystko nie mając nic na wymianę. Mój garnitur Phoenix (zamówiony w sierpniu) okazał się mieć za małą na mnie marynarkę (zbyt taliowana - oczywiście to moja wina). Wymiana rozmiaru 176/100 z wersji slim na classic okazała się niemożliwa, gdyż tej ostatniej już nie ma na stanie. Reklamowany Mix&Match działa tak, że na marynarkę będę musiał czekać do stycznia. Dodatkowo martwi mnie, że kazano mi nie odsyłać spodni - będę więc miał marynarkę uszytą z potencjalnie innej serii tkaniny.

Po dwóch miesiącach oczekiwania postanowiłem, że nie będę rezygnował, bo produkt naprawdę fajny. Niech to będzie ostrzeżenie na wypadek gdyby ktoś chciał planować, że wykorzysta zamówiony produkt na jakimś konkretnym wydarzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz

S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry)
M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry)

Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. :)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Aron napisał:

Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz

S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry)
M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry)

Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. :)

To gdyby ktoś był zainteresowany to zmierzyłem swoje paski rozmiar 90 i bez klamry ich długość to dokładnie 105 cm czyli wychodzi że odpowiednikiem rozmiaru 90 jest "S"

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.11.2016 o 19:11, tkowalcz napisał:

Sądzę, że firma Miler trochę zagalopowała się z kolejnymi preorderami, podczas gdy poprzednie jeszcze nie są zrealizowane. Co więcej - wyprzedają wszystko nie mając nic na wymianę. Mój garnitur Phoenix (zamówiony w sierpniu) okazał się mieć za małą na mnie marynarkę (zbyt taliowana - oczywiście to moja wina). Wymiana rozmiaru 176/100 z wersji slim na classic okazała się niemożliwa, gdyż tej ostatniej już nie ma na stanie. Reklamowany Mix&Match działa tak, że na marynarkę będę musiał czekać do stycznia. Dodatkowo martwi mnie, że kazano mi nie odsyłać spodni - będę więc miał marynarkę uszytą z potencjalnie innej serii tkaniny.

Po dwóch miesiącach oczekiwania postanowiłem, że nie będę rezygnował, bo produkt naprawdę fajny. Niech to będzie ostrzeżenie na wypadek gdyby ktoś chciał planować, że wykorzysta zamówiony produkt na jakimś konkretnym wydarzeniu.

W sprawie garnituru skontaktowałem się z Panem we wiadomości prywatnej - liczę, że uda nam się rozwiać wszelkie wątpliwości :)

Odnośnie utrudnionego kontaktu przez ten weekend - wynikał on oczywiście z ogromnej ilości zamówień, jednak staraliśmy się odpowiedzieć na większość e-maili. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że najłatwiejszym medium do komunikacji jest Facebook, także jeżeli nie uda się Panom otrzymać szybko odpowiedzi, proszę śmiało korzystać z kontaktu przez Facebooka. System powiadomień jest tam bardzo wygodny i nie pozwala przeoczyć żadnej wiadomości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się niestety co do zarzutów o brakach rozmiarów do wymiany po zakończeniu pre-orderu (w moim wypadku butów).

Gdy padają pytania czy będzie można wymienić, odpowiedź zawsze brzmi - oczywiście! Niestety rzeczywistość jest mniej kolorowa, niektórym się uda, ale ogólnie w rozmiarówce "hula wiatr"

Nie będąc pewnym rozmiaru, trzeba zamówić 2 pary albo wcale. (Ewentualnie ktoś ryzykuje, a potem musi odesłać, na swój koszt + np. dochodzi strata za wybranie kuriera w pierwotnej przesyłce).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, alterte napisał:

Czyli po zakończeniu promocji, sprytnie.

Domniemanie złej woli jest niepotrzebne, ponieważ złej woli z naszej strony nigdy nie ma. Koszule przyjechały dzisiaj rano ze szwalni. Jest wśród nich kilka nowych modeli, np. takich jak ten na zdjęciu,  i musimy najpierw zrobić im zdjęcia i przygotować jako produkty w sklepie online. Nasze zespół robi co może, ale po intensywnym Black Friday zajmie nam to dzień lub dwa. Nie jest to związane z innymi promocjami w najmniejszym stopniu. Dzięki za wyrozumiałość ;) 

Zrzut ekranu 2016-11-28 o 20.29.29.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Apik napisał:

Zgadzam się niestety co do zarzutów o brakach rozmiarów do wymiany po zakończeniu pre-orderu (w moim wypadku butów).

Gdy padają pytania czy będzie można wymienić, odpowiedź zawsze brzmi - oczywiście! Niestety rzeczywistość jest mniej kolorowa, niektórym się uda, ale ogólnie w rozmiarówce "hula wiatr"

Nie będąc pewnym rozmiaru, trzeba zamówić 2 pary albo wcale. (Ewentualnie ktoś ryzykuje, a potem musi odesłać, na swój koszt + np. dochodzi strata za wybranie kuriera w pierwotnej przesyłce).

Jeśli zapytałeś kogoś z nas czy wymiana butów po zakupie w preorderze jest możliwa, to jedyna prawidłowa odpowiedź to "Oczywiście". Jeśli jednak formułując pytanie w ten sposób miałeś na myśli to czy gwarantujemy 100% dostępność każdego modelu butów do wymiany po preorderze to niestety zaszło nieporozumienie. W tym drugim przypadku odpowiedzielibyśmy, że niestety jest to niemożliwe i tak dobrze nie ma nawet w magazynach producenta. Przykro mi, że kupiłeś buty, które są dla Ciebie nieodpowiednie i nie możemy wymienić ich od razu co oznacza zwrot z wysyłką na Twój koszt. Z pewnością jednak możesz zapamiętać jaki rozmiar jest dla Ciebie OK (mniejszy lub większy niż zamówiłeś) i zamówić go w kolejnym preorderze marki Berwick jeśli kiedyś taki zorganizujemy :) ... a z ciekawości zapytam jeszcze jaki model butów i w jakim rozmiarze zamówiłeś? 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Aron napisał:

Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz

S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry)
M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry)

Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. :)

@Miler Spirits&Style Dodajcie proszę to info (+ szerokość paska) na stronie, bo teraz kilka osób (m.in. Aron i Pani Patrycja) straciło czas na wyjaśnienia, które byłyby zupełnie niepotrzebne, gdy ta informacja była na stronie. Nie licząc w ogóle kosztów utraconej sprzedaży przez brak kluczowych informacji przy sprzedaży internetowej.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, 4inHand napisał:

Jeśli zapytałeś kogoś z nas czy wymiana butów po zakupie w preorderze jest możliwa, to jedyna prawidłowa odpowiedź to "Oczywiście". Jeśli jednak formułując pytanie w ten sposób miałeś na myśli to czy gwarantujemy 100% dostępność każdego modelu butów do wymiany po preorderze to niestety zaszło nieporozumienie. W tym drugim przypadku odpowiedzielibyśmy, że niestety jest to niemożliwe i tak dobrze nie ma nawet w magazynach producenta. Przykro mi, że kupiłeś buty, które są dla Ciebie nieodpowiednie i nie możemy wymienić ich od razu co oznacza zwrot z wysyłką na Twój koszt. Z pewnością jednak możesz zapamiętać jaki rozmiar jest dla Ciebie OK (mniejszy lub większy niż zamówiłeś) i zamówić go w kolejnym preorderze marki Berwick jeśli kiedyś taki zorganizujemy :) ... a z ciekawości zapytam jeszcze jaki model butów i w jakim rozmiarze zamówiłeś? 

Tomku, poniekąd się z Tobą zgadzam, nie można oczekiwać, że każdy model, w każdym kolorze i w każdym rozmiarze, w przynajmniej kilku egzemplarzach będzie grzecznie czekał, gdyż kogoś może najść ochota na wymianę :)

Niemniej jednak, przy takim pre-orderze trzeba liczyć się z tym, że wiele osób może kupować buty danego producenta czy dane kopyto po raz pierwszy, a jak wszyscy dobrze wiemy, utrafienie dobrego rozmiaru nie jest takie łatwie, przynajmniej z początku. Warto więc by było, aby rozmiarów było trochę więcej niż wynika to z samych zamówień, w końcu niesprzedane modele się nie przeterminują. W innym sklepie, przy okazji innego pre-orderu, zapewnili mnie np., że rozmiar na ewentualną wymianę będzie (akurat wymieniać nie musiałem, więc nie wiem jak byłoby w rzeczywistości, nie interesowała mnie później już dostępność).

A co do ostatniego pytania - zamówiłem poniższy model w rozmiarze 9 UK:

https://shopmiler.com/pl/obuwie/oksfordy/buty-berwick-3010-brown

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę pochwalić za jakość tych krawatów.

https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty/krawat-z-szantungu-zielony

https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty/krawat-z-szantungu-brazowy

 

Idealne proporcję. Każdy węzeł bez problemu wychodzi bardzo dobrze zwłaszcza 4in hand. Czego np z szantungu od poszetki czy embassyofelegance nie mogę powiedzieć. Zbyt cienki w kluczowych miejscach a jestem średniego wzrostu co powoduję że 4 in hand duży, ładny ciężko zrobić.

 

Minus wielki za pakowanie produktu. Toteż otrzymałem 2 krawaty zwinięte parę razy w jedno malutki pudełko wielkości ja wiem 15cm x 10 cm . Biorąc po uwagę, że kupiłem 2 wypadło by zapakować w 2 ładne pudełka (kij już o rozmiary) w takiej cenię. A może chciałem na prezent?  Cena hmm raczej bym nie kupił  w pierwotnej cenie.(kupiłem za 269 zł jeden). Lecz to moja subiektywna ocena. 

 

Wniosek za cenne po obniżce  zdecydowanie od miller Cena podobna ,biorę od Miller(jakość lepsza) .Cena 2 razy większa biorę od poszetki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.