Edgar B Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 Chciałbym przestrzec wszystkich przed jakimikolwiek zakupami czy składaniem zleceń na krawaty lub muchy szyste na miarę u właściciela w nonchalant.pl - Przemysława Dziubka, czy w ich sklepie stacjonarnym przy Marszałkowskiej 27/35. Poniżej fakty.1. Krawat z dostarczonego przeze mnie jedwabiu satynowego oddał uszyty w sposób niezgodny z zamówieniem złożonym w sklepie i spisanym przez pracownika. Miał nie tylko inne wymiary, ale także został krzywo wykrojony i asymetrycznie. A wszystko to, mimo że zwracałem kilkukrotnie uwagę, by dbać o symetrię!2. Mucha została po prostu zszyta na kolanie – krzywo i wręcz po chamsku zaprasowana. W zamówieniu określałem, że ma być bardzo mięsiste wypełnienie, a do niej nie włożono nic! Nić łącząca części jedwabiu była widoczna. Poza tym była biała (!), a nie w kolorze beżu lub zbliżonym do koloru tkaniny, mało tego – zszyta luźno, że nić sama tworzyła pętelki. Coś takiego występuje w podstawówce, gdy dzieci uczą się szyć na lekcjach prac ręcznych/plastyki.Wykonanie krawata, muchy i poszetki – poza wyżej wskazanymi błędami w wymiarach, konstrukcji itd. – cechowała ogromna niechlujność i krzywizny, gołym okiem, niewpatrującym się nawet, widoczne!Porażające jest to, że ktoś bez wiedzy i umiejętności wykonuje coś takiego. Mało tego! Przemysław Dziubek oddaje to zlecającemu i imputuje mi próbę wyłudzenia (tak!) mojego materiału zniszczonego przez nonchalant.pl, gdy zażądałem zwrotu zniszczonego MOJEGO jedwabiu.Stosuje zabiegi retoryczno-kupieckie, jak drobny domokrążca w początku kapitalizmu w Polsce, wkłada w usta adwersarza słowa, uprzednio je lekko przebiegle modyfikując w swej quasi argumentacji, takie jakie jemu są potrzebne do wmawiania nieprawy.Swoje zabiegi próbuje nobilitować określeniami „umowa dżentelmeńska” :).Ponadto:--> zgubił materiał przekazany na próbę, który miał być skierowany do osoby szyjącej krawat i muchę, przez co musiałem zmienić typ jedwabiu --> ciągle przekładał termin realizacji – przez 3 miesiące nie mógł uszyć 2 małych akcesoriów - albo odpowiedzi po 1-2 tygodniach albo "mejl zaginął"--> próbował – po wszelkich ustaleniach – jeszcze podnieść znacznie cenę, co nie przeszkadzało mu w szermowaniu w co drugim słowie frazesem „umowa dżentelmeńska”. Poniżej zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 I mamy przykład kolejnej funkcji Forum BwB - zastępujemy UOKiK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KIERMAN Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 Czy przy cenach (bez rabatów, promocji itd.) poszetek na poziomie 50-150 zł i dobrych krawatów za 100-200 zł albo bardzo dobrych za 200-300 zł, warto bawić się w coś takiego? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edgar B Napisano 10 Listopad 2018 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 @ lubo69 Może to bardziej moje działanie równoległe. Sprawa jest w trakcie kierowania na drogę cywilną, także UOKiK. Ze względu na to, że nie mieszkam tylko w Polsce sprawę przekazałem prawnikowi. Chodzi o zasadę. Sprawa i działanie administracyjnoprawne nie przestrzegą innych zainteresowanych przed ewentualną współpracą z tym podmiotem. To ostatnie - przestroga jest najważniejsze. Oprócz pieniędzy pozwoli zaoszczędzić wiele czasu, zawodu i nerwów, a przede wszystkim niewybrednych ataków ze strony Przemysława Dziubka. To przeszło moje jakiekolwiek wyobrażenia, że dziś takie podejście może mieć miejsce, a szczególnie w sytuacji, gdy ktoś aspiruje do nazywania swojego punktu (ok. 1,7 m x 3,5 m) "butkiem". @ kierman.pl Za sam jedwab zapłaciłem 400 zł - mb. Chodziło mi o dłuższy krawat, a przede wszystkim szerszy - 11 cm. Poza tym chciałem tam zlecić szycie ok. 15-20 "kompletów" krawatów, much i poszetek, z różnych jedwabi przeze mnie dostarczonych. Dziś szerokość 11-12 cm jest dość rzadka i bardzo trudno dostępna. Jeżeli chodzi o gotowe krawaty w nonchalant.pl to - nie wchodząc w szczegóły - prezentują się one o wiele gorzej niż nawet te z TK Maxx, które kupimy w cenach 50-80 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakbog Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 Krawat został krzywo wykrojony, a mucha uszyta bez wypełnienia, więc nie warto kupować czegokolwiek w tym butiku? Jakoś tego nie łapię. Marynarki, które można kupić w Non'chalant, są również sprzedawane między innymi w Poszetce – co więcej, parę osób je już na tym forum polecało. W butiku na Marszałkowskiej można też odebrać torby Sartolane. Co do krawatów dostępnych w Non'chalant – tak się składa, że mam ich kilka. I nie wydaje mi się, żeby były jakiejś beznadziejnej jakości. Wiadomo, EoE to to nie jest, ale też tyle nie kosztuje. Zresztą gdzie jak gdzie, ale sądzę, że akurat na tym forum znajdują się osoby, które potrafią ocenić, czy oferowany krawat jest wart swojej ceny. Po prostu nie dramatyzowałbym. Choć przyznaję, że dobrze wiedzieć, że takie rzeczy się zdarzają. Z drugiej strony nie wiedziałem nawet, że szycie krawatów z dostarczonego materiału jest w Non'chalancie możliwe. To nie jest usługa, którą Non'chalant się chwali. Nie jestem pewien, czy w ogóle na stronie da się znaleźć informację o takiej usłudze. Swoją drogą zastanawiam się, czy z jedwabiu 1x1 (jak to zostało zapisane w potwierdzeniu przyjęcia tkaniny) rzeczywiście można wykroić poszetkę i muchę tak, żeby z pozostałego materiału dało się jeszcze wyciąć symetryczny kawałek na dłuższy i szerszy krawat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawcio Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 Uszycie krawata żenada, ale sam kupowałem w tym sklepie i nie widziałem takich atrakcji. Szkoda, że sklep się nie wypowie, zawsze dobrze poznać relację drugiej strony. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midlife-Crisis Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 35 minut temu, Pawcio napisał: Szkoda, że sklep się nie wypowie, zawsze dobrze poznać relację drugiej strony. Co może powiedzieć sklep, który zrobił taką robotę, oprócz "przepraszamy, ale ten krawiec u nas już nie pracuje" albo "to nie my, to insynuacja"? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 16 minut temu, Midlife-Crisis napisał: Co może powiedzieć sklep, który zrobił taką robotę Ja też jestem ciekaw, co może powiedzieć. Co innego mówią chłopcy, a co innego mężczyźni. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zajac Poziomka Napisano 10 Listopad 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 Uszycie krawata faktycznie kiepskie... ale podobne widywałem już i u bardzo uznanych marek np. Turnbull&Asser czy E.G. Capelli... choć w przypadku tego typu marek to raczej pojedyncze wypadki przy pracy niż reguła. Najładniejsze dopasowanie wzorów to jednak Sam Hober i nasz rodzimy @Embassy of Elegance… no i oba oferują też opcję bespoke, proponuję koledze @Edgar B spróbować następnym razem u któregoś z tych producentów... Poniżej kilka przykładów perfekcyjnego spasowania wzorów w moich krawatach EoE: 10 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koval Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 @Bacio, a co 'mówi' Ci to zdjęcie? '...przyszedł klient i nalegał, żeby krzywo krawat uszyć'... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawcio Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 To, że krawat został źle uszyty nie ulega wątpliwości, ale w poście były poruszone kwestie dotyczące reklamacji (czy raczej jej braku) i jestem ciekaw jak sklep ustosunkowałby się do tych zarzutów. @Zajac Poziomka piękna kolekcja, gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Awopiotr Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 W dniu 10.11.2018 o 16:07, Jakbog napisał: Po prostu nie dramatyzowałbym. Przecież ten krawat i mucha to są dramaty! Rzeczy należy nazywać po imieniu i w tym wypadku nie ma co "chrzanić" (przepraszam za słownictwo, ale przy tej jakości relatywizacja zdarzenia w ogóle nie powinna mieć miejsca) o nadmiernym dramatyzowaniu tylko stwierdzić fakt kompletnego spartolenia roboty. Wszelkie próby ratowania tego zamówienia przez wykonawcę tylko pogarszają jego sytuację. Przeprosić, wykonać ponownie i dodać rekompensatę to jedyne rozwiązanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakbog Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 @Awopiotr, a kto twierdzi, że krawat i mucha nie są dramatem? Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie będzie twierdził, że zostały one odszyte poprawnie. Natomiast ja w swoim poście dramatyzowaniem nazwałem postulowanie, by zaniechać jakichkolwiek zakupów w tym butiku. Chyba się zgodzisz, że to gruba przesada, bo związek logiczny między tymi dwiema kwestiami jest praktycznie żaden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajdowskip Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 @non'chalant tu jest, więc może jednak się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 10 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2018 3 godziny temu, Pawcio napisał: @Zajac Poziomka piękna kolekcja, gratulacje Dzięki! Mam od EoE około 25-30 krawatów i wszystkie cechuje fantastyczne wykonanie, na poziomie krawatów dwa-trzy razy droższych. Dodatkowym atutem jest personalizacja wymiarów. Szkoda tylko, że wybór wzorów mają mocno ograniczony. Chętnie zakupiłyby jeszcze drugie tyle krawatów EoE ale wszystkie wzory które chciałem mieć już kupiłem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 11 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 11 Listopad 2018 EoE wykonuje krawaty z materiałów powierzonych, co może być rozwiązaniem zarówno dla niezadowolonych z jakości szycia u innych producentów, jak i dla cierpiących na niedostatek wzorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rolnik z warszawy Napisano 4 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2018 Tak czytam i nie dowierzam. Po pierwsze jak można kupić taką brzydką tkaninę za 400zł ?!? W sumie treści zamówienia nie znamy, bo to że jest krzywo skrojony to może widać, ale szczegółów zamówienia Pan nie ujawnił, a dodatkowo nie mamy pomiarów. A Czy był to jedwab przeznaczony na krawat? Bo nie wiem czy koledzy wiedzą ale z byle jakiego kawałka jedwabiu nie da się uczyć krawata, a już na pewno symetrycznego. A co do muchy, to nawet na zdjęciu widać że ma wypełnienie, więc też trochę dziwne oskarżenie. Białej nici nie widać, pętelek też nie. Dziwne... Ogólnie sytuacja trochę dziwna. Widać gołym okiem, że oskarżający nie zna się zbyt bardzo na krawatach. Bo nie dawałby materiału na krawat który nie jest do tego przeznaczony. Smutne jest to że nie potrafi być obiektywny. Poszetka też była źle zrobiona?jeśli tak to gdzie jest zdjęcie? Wiele lat czytam to forum ale udzielałem się na nim, ale stwierdziłem tym razem że warto. Sam szyłem kilka razy krawat w nonchalancie i jestem bardzo zadowolony( 3 z grenadyny, 2 z drukowanego jedwabiu). DOdatkowo mam od nich wiele innych rzeczy i uważam że stosunek ceny do jakości jest idealny. Dodatkowo jak można zniechęcać do zakupu rzeczy gotowych w sklepie jeżeli nie korzysta się z żadnych z nich. Bo szycie na miarę a produkt gotowy to różnica. @Edgar B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sensacja Napisano 4 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2018 Zgadzam się z przedmówcą. Mam 4 krawaty z nonchalant i są to chyba najlepsze cena/jakość krawaty jakie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_b Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Przeciez to partactwo najwyzszej klasy. Jakakolwiek proba obrony tego zamowienia jest skazana na porazke. Jezeli material klienta jest niewlasciwy do wykonania zamowienia, to profesjonalista powinien od razu takiej informacji udzielic. @rolnik z warszawy od lat czyta forum ale zarejestrowal sie kilkanascie godzin temu zeby wziac w obrone te karykature krawatu. Przypadek? 8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmichal Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Jeżeli nonchalant stwierdza, że materiał się nie nadaje lub oni nie są w stanie wykonać odpowiedniego produktu to nie powinni się tego podejmować. Nie twierdzę, że sklep jest zły, być może nie wyszedł im ten produkt. Nie jest to jednak wina kupującego, bo on ma prawo nie znać się na materiałach, ale wina sklepu za uszycie takiego produktu i powinni albo zwrócić pieniądze albo uszyć nowy i wskazać, że potrafią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zimmermann Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 .Panie Przemysławie, daj Pan spokój, ludzie już zapomnieli o tym temacie. Niepotrzebnie Pan go odkopał żeby się bronić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rolnik z warszawy Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Nie każdy odwiedzający forum musi od razu mieć tu konto. Ja po prostu staram się popatrzeć na sprawę z obu stron. Nie wiemy tego czy Pan Przemysław nie uprzedził zleceniodawcy. Nie wiemy też jak na prawdę przebiegały rozmowy i czy wszystko co napisał wyżej niezadowolony klient jest prawdą. Nie chce bronić wykonania, bo nie jest najlepsze, po prostu chciałbym skłonić do myślenia, żeby na temat spojrzeć z obu stron. @zimmermann Nie jestem Panem Przemysławem. Myślę, że gdyby miał ochotę wchodzić w konwersację z kupującym to zrobiłby to oficjalnie poprzez konto nonchalant. Ja jestem tylko zwykłym warszawskim klientem. Dodatkowo gdybym był Panem Przemysławem to na pewno zrobiłbym to wcześniej. Nieprawdaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
De Lasalle Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Że się tobie chce, niePrzemysławie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zimmermann Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Ja po prostu staram się popatrzeć na sprawę z obu stron.No tak, obiektywizm w Twoim pierwszym poście wręcz bije po oczach Z mojej strony EOT. Czy jesteś Przemysławem czy nie, moim zdaniem bardziej zaszkodziłeś swoim wpisem tej firmie niż pomogłeś ja na pewno już nie skorzystam z ich oferty. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Whitesnake Napisano 7 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2018 W dniu 5.12.2018 o 12:24, rolnik z warszawy napisał: Nie każdy odwiedzający forum musi od razu mieć tu konto. Ja po prostu staram się popatrzeć na sprawę z obu stron. Nie wiemy tego czy Pan Przemysław nie uprzedził zleceniodawcy. Nie wiemy też jak na prawdę przebiegały rozmowy i czy wszystko co napisał wyżej niezadowolony klient jest prawdą. Nie chce bronić wykonania, bo nie jest najlepsze, po prostu chciałbym skłonić do myślenia, żeby na temat spojrzeć z obu stron. @zimmermann Nie jestem Panem Przemysławem. Myślę, że gdyby miał ochotę wchodzić w konwersację z kupującym to zrobiłby to oficjalnie poprzez konto nonchalant. Ja jestem tylko zwykłym warszawskim klientem. Dodatkowo gdybym był Panem Przemysławem to na pewno zrobiłbym to wcześniej. Nieprawdaż? Mi to wygląda na podszywanie się pod obiektywnego widza.. To Pan szył ten krawat, czy kolega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.