Jump to content

Edgar B

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Edgar B

  • Rank
    Początkujący

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Berlin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @ lubo69 Może to bardziej moje działanie równoległe. Sprawa jest w trakcie kierowania na drogę cywilną, także UOKiK. Ze względu na to, że nie mieszkam tylko w Polsce sprawę przekazałem prawnikowi. Chodzi o zasadę. Sprawa i działanie administracyjnoprawne nie przestrzegą innych zainteresowanych przed ewentualną współpracą z tym podmiotem. To ostatnie - przestroga jest najważniejsze. Oprócz pieniędzy pozwoli zaoszczędzić wiele czasu, zawodu i nerwów, a przede wszystkim niewybrednych ataków ze strony Przemysława Dziubka. To przeszło moje jakiekolwiek wyobrażenia, że dziś takie podejście może mieć miejsce, a szczególnie w sytuacji, gdy ktoś aspiruje do nazywania swojego punktu (ok. 1,7 m x 3,5 m) "butkiem". @ kierman.pl Za sam jedwab zapłaciłem 400 zł - mb. Chodziło mi o dłuższy krawat, a przede wszystkim szerszy - 11 cm. Poza tym chciałem tam zlecić szycie ok. 15-20 "kompletów" krawatów, much i poszetek, z różnych jedwabi przeze mnie dostarczonych. Dziś szerokość 11-12 cm jest dość rzadka i bardzo trudno dostępna. Jeżeli chodzi o gotowe krawaty w nonchalant.pl to - nie wchodząc w szczegóły - prezentują się one o wiele gorzej niż nawet te z TK Maxx, które kupimy w cenach 50-80 zł.
  2. Chciałbym przestrzec wszystkich przed jakimikolwiek zakupami czy składaniem zleceń na krawaty lub muchy szyste na miarę u właściciela w nonchalant.pl - Przemysława Dziubka, czy w ich sklepie stacjonarnym przy Marszałkowskiej 27/35. Poniżej fakty.1. Krawat z dostarczonego przeze mnie jedwabiu satynowego oddał uszyty w sposób niezgodny z zamówieniem złożonym w sklepie i spisanym przez pracownika. Miał nie tylko inne wymiary, ale także został krzywo wykrojony i asymetrycznie. A wszystko to, mimo że zwracałem kilkukrotnie uwagę, by dbać o symetrię!2. Mucha została po prostu zszyta na kolanie – krzywo i wręcz po chamsku zaprasowana. W zamówieniu określałem, że ma być bardzo mięsiste wypełnienie, a do niej nie włożono nic! Nić łącząca części jedwabiu była widoczna. Poza tym była biała (!), a nie w kolorze beżu lub zbliżonym do koloru tkaniny, mało tego – zszyta luźno, że nić sama tworzyła pętelki. Coś takiego występuje w podstawówce, gdy dzieci uczą się szyć na lekcjach prac ręcznych/plastyki.Wykonanie krawata, muchy i poszetki – poza wyżej wskazanymi błędami w wymiarach, konstrukcji itd. – cechowała ogromna niechlujność i krzywizny, gołym okiem, niewpatrującym się nawet, widoczne!Porażające jest to, że ktoś bez wiedzy i umiejętności wykonuje coś takiego. Mało tego! Przemysław Dziubek oddaje to zlecającemu i imputuje mi próbę wyłudzenia (tak!) mojego materiału zniszczonego przez nonchalant.pl, gdy zażądałem zwrotu zniszczonego MOJEGO jedwabiu.Stosuje zabiegi retoryczno-kupieckie, jak drobny domokrążca w początku kapitalizmu w Polsce, wkłada w usta adwersarza słowa, uprzednio je lekko przebiegle modyfikując w swej quasi argumentacji, takie jakie jemu są potrzebne do wmawiania nieprawy.Swoje zabiegi próbuje nobilitować określeniami „umowa dżentelmeńska” :).Ponadto:--> zgubił materiał przekazany na próbę, który miał być skierowany do osoby szyjącej krawat i muchę, przez co musiałem zmienić typ jedwabiu --> ciągle przekładał termin realizacji – przez 3 miesiące nie mógł uszyć 2 małych akcesoriów - albo odpowiedzi po 1-2 tygodniach albo "mejl zaginął"--> próbował – po wszelkich ustaleniach – jeszcze podnieść znacznie cenę, co nie przeszkadzało mu w szermowaniu w co drugim słowie frazesem „umowa dżentelmeńska”. Poniżej zdjęcia
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.