Awopiotr

Użytkownik
  • Zawartość

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

83

O Awopiotr

  • Tytuł
    Aktywista
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Ale to nie są B-52!
  2. Mimo, że zachowuję się jak sprzedawca chodzący w śmiesznych butach, posiadam gust o którym się nie duskutuje i podejrzewam niewinnych konsumentów o posiadanie śmierdzących haluksów to pozwolę sobie jeszcze raz zwrócić uwagę na dwoe kwestie: -czy te buty mają takie plamy jak na zdjęciu czy to jest jakaś gra świateł? - na zdjęciu mają też inny kolor - tak jest w rzeczywistości? Jeżeli na obydwa pytania odpowiedź jest twierdząca to dochodzą jeszcze dwa ważkie argumenty za uznaniem reklamacji lub uzyskaniem znacznej obniżki.
  3. Na tle lnianych koszul które użytkuję (Dolomiten, M&S, Pure) len od Olgi jest dość sztywny, ale prasuje się dość łatwo. Jak na len to jest to cienki materiał i chętnie kupię następną taką koszulę. Zdjęcie po calym dniu jazdy samochodem w upalny dzień - wg mnie taki jest urok lnu i zagięcia mi nie przeszkadzają!
  4. Większe wrażenie niż te załamania robi skóra- wygląda na strasznie suchą i poplamioną!
  5. W TM natknąłem się na buty "labyrinthus SLEEK" - drugie E odwrócone poprzeczkami w lewo. Czy ktoś zetknął się już z tą marką?
  6. Tego typu, ale zamszowy. To co do tej pory widziałem to skóra gładka. @Krzysztof G - dziękuję za namiary.
  7. Gdzie kupić taki skórzany pasek jak na zdjęciu? Czy tylko na zamówienie? Gdzie? P.S. Zdjęcie zaczerpnięte z profilu na Instagramie użytkownika @trulesorub.
  8. Niezła koordynacja z balkonami:-)
  9. Dlaczego dziwne? @p_b żuje gumę balonową, a że prezentuje się okazale to i balony okazałe!
  10. W nieodległej przeszłości bardzo przydawała się umiejętność "czytania" między wierszami - tam właśnie znajdowało się prawdziwe przesłanie tekstu. Ta umiejętność nadal się przydaje (szczególnie do analizy tekstów różnych polityków i dziennikarzy). Odcinając się od sprawy reklamacji @Bacio i @FONos, powyższy tekst jest bardzo ciekawy jeżeli trochę w nim poszperamy szukając mniej lub bardziej ukrytych treści. Chyba moderator mógłby tam coś jeszcze powycinać.
  11. Wszystko jasne. Próba takiego odwrócenia ról jest faktycznie bardzo irytująca. A jeżeli słowo "przepraszam" naprawdę nie padło ani razu to kiepsko to świadczy o obsłudze klienta.
  12. Odpowiedź p. Mejlera faktycznie dość sucha, jakby upominająca klienta że jest natrętem. Ale mniejsza z tym. Z korespondencji zrozumiałem, że w styczniu padła propozycja zwrotu gotówki lub czekania 3 miesiące - brak konkretnej daty oznacza że to jest oientacyjny termin. Właśnie mija i za chwilę marynarka się pojawi zgodnie z propozycją ze stycznia. Wygląda więc to na dlugą bo długą, ale jednak realizację umowy w uzgodnionych terminach. Coś pomyliłem?
  13. Przerabiałem zapięcie w rękawiczkach i przy okazji zamówiłem model na zimę. Skóra z jelenia norweskiego, zapięcie boczne podpatrzone kiedyś przeze mnie u jakiegoś klienta, ocieplina z wełny z domieszką. Tym razem poprosiłem p. Jamrozińskiego o głębsze wcięcie kciuka i efekt jest znacznie lepszy niż przy pierwszej zamawianej parze. To chyba nie jest koniec zamówień!
  14. Dziękuję za cenne uwagi. To prawda że przy prawym ramieniu tworzy się taka fałda. Wybieram się do Mediolanu w maju i planuję poddać się pomiarom osobiście. I może wtedy dojdzie korekty koszuli. Materiał to denim TU-0003.
  15. Zostaw. Mam taki sam problem z koszulkami na dwa guziki. Kołnierzyk rozjeżdża się jak u Słowackiego i wygląda to naprawdę słabo. A te wstawki nie wyglądają źle.