Parmigiano Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 Kupienie dobrych a drogich win nie jest specjalnym wyzwaniem ale znalezienie przyzwoitej butelki wina w przedziale cenowym 20-30zł to już sztuka:) Moi obecni ulubieńcy do codziennych posiłków. Cena wina: białe M.T-2,90eu czerwone C.C-4,90eu 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 Ceny oczywiście w sklepach włoskich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skalpel Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 Cieszę się niezmiernie, że taki temat powstał. Jestem osobą bardzo początkującą w temacie wina, staram się uczyć i poszerzać swoją wiedzę ale nie jest to łatwe w szczególności w przedziale cenowy w granicach jak wyżej. Ze swojej strony szczerze mogę polecić rieslniga z .... żabki A mowa o: Riesling ERBEN Privat. Cena chyba około 18zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szego Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 W Lidlu jest dostępne fajne musujące Prosecco Superior - 24,99 zł. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 Hehe Trochę jakbyśmy roztrząsali buty z CCC lub Deichmanna Mi również brakuje argumentów, aby ocenić wina innymi kategoriami niż "dobre"/"niedobre" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomiW01 Napisano 8 Maj 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2016 Dobre/niedobre od zawsze jest najlepszym wyznacznikiem jakim się kieruję przy kupowaniu wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...