Xune Napisano 9 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 9 Listopad 2016 @4inHand "Poporwadzi"? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 9 Listopad 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 9 Listopad 2016 @xkoziol --> aaa o to Ci chodzi Teraz rozumiem. Niezbyt miły post, ale odpowiem --> Są tacy ludzie, którzy piszą o sobie w trzeciej osobie. Nie należę do tych osób i nie jestem autorem tego plakatu (ani żaden z moich pracowników). Mam nadzieję, że możesz teraz spać spokojnie i dalej mnie lubić 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 10 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 10 Listopad 2016 Wygląda na to,że nie trafiłem w rozmiar Berwicków z preorderu Jak się ma sprawa uzupełnienia rozmiarówki modelu 3010 w najbliższym czasie? (rozmiar 9,5 konkretnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal. Napisano 15 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 Jest tam ktoś? Na forum milczycie, na maile nie odpowiadacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 15 Listopad 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 Panowie chciałbym umówić się z Wami tak, że nie będziemy rozpatrywać spraw zamówień indywidualnych w tym wątku. To jest miejsce do zasięgnięcia informacji o marce, a nie dział pomocy. @michal. nie wiem co odpisać np. na Twój ostatni post. Nie podałeś swojego maila. nie mamy jak sprawdzić co nam wysłałeś, forum czyta tylko jeden pracownik i ja, osoby odpowiedzialne za wysyłkę i obsługę klienta, które są najbardziej kompetentne, nie zaglądają tutaj. Wiele osób pisze do nas na "noreply@" Czasem maila nie dochodzą... Może być mnóstwo powodów więc jeśli myślisz, że coś jest nie tak, najlepiej wziąć sprawy w swoje ręce... 61 225 87 82 (8:00-16:00 pon-pt) - kontakt w sprawie zamówień składanych przez Internet oraz wysyłki61 226 63 23 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt w sprawie whisky 61 226 63 24 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt ze sklepem stacjonarnym oraz w sprawie szycia na miarę. Pod tym nr telefonu udzielamy informacji dotyczących produktów innych niż whisky. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcous Napisano 15 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 chciałbym zauważyć, iż dostępne godziny kontaktu w sprawie whisky (zwłaszcza w soboty) wydaję się kończyć zbyt wcześnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 15 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 Tomku, zadałem pytanie, które przewija się w wielu innych tematach firm w wielu miejscach - pytanie nt. uzupełnienia rozmiarówki. O dalsze szczegóły, zwrot, wymiane itd. dopytywał będę naturalnie odpowiednimi kanałami komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 15 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 Dnia 10.11.2016 o 18:32, Apik napisał: Wygląda na to,że nie trafiłem w rozmiar Berwicków z preorderu Jak się ma sprawa uzupełnienia rozmiarówki modelu 3010 w najbliższym czasie? (rozmiar 9,5 konkretnie). Aktualnie nie planujemy kolejnego zamówienia butów Berwick. Jaki kolor jest Panu potrzebny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 15 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopad 2016 1 minutę temu, Miler Spirits&Style napisał: Aktualnie nie planujemy kolejnego zamówienia butów Berwick. Jaki kolor jest Panu potrzebny? Interesuje mnie kolor Brązowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 16 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 16 Listopad 2016 12 godzin temu, Apik napisał: Interesuje mnie kolor Brązowy Mamy rozmiar 9.5 w kolorze Vintage Brown (czekoladowy). Proszę o napisanie wiadomości prywatnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McQueen Napisano 18 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 18 Listopad 2016 Dziękuję za obsługę . Porównanie koloru Berwick 3182 DB vs Berwick 2428 DB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSlave Napisano 19 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Listopad 2016 Dnia 2.11.2016 o 17:54, 4inHand napisał: @xkoziol obawiam się, że przerobienie klapy z frakowej na otwartą jest niemożliwe. Wszystko dlatego, że butonierka musi być równoległa do górnej krawędzi klapy. A można zamówić bez butonierki? Pewnie odpowiedź na to pytanie również brzmi tak: Dnia 30.10.2016 o 09:06, 4inHand napisał: każda nawet najmniejsza modyfikacja kwalifikuje garnitur jako MTM Czy po zamówieniu garnituru, a jeszcze przed odebraniem będzie można skorygować zamawiany rozmiar? Np. w przypadku odwiedzenia sklepu i przymiarce już po złożeniu zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoszU Napisano 19 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Listopad 2016 Dnia 4.11.2016 o 00:36, 4inHand napisał: - MTM Miler z tkaniny kolekcyjnej - 3k z tkaniną - mamy tutaj przewagę nad innymi markami MTM - posiadamy stock tkaniny i możemy obniżyć cenę garnituru dzięki atrakcyjniejszym warunkom pozyskania tkaniny. (...) Na każdym poziomie garnitur MTM zapewnia pełną i dowolną personalizację zgodnie z pomysłem zamawiającego. Cena pozostaje ta sama niezależnie od kroju. Oznacza to, że dwurzędówka z dowolnym układem guzików, nakładanymi kieszeniami, na półpodszewce i ze spodniami na szelki z mankietem kosztuje dokładnie tyle samo co jednorzędówka na dwa guziki ze spodniami na pasek. Generalnie mamy możliwość wykonania nawet najbardziej skomplikowanych projektów MTM umożliwiających dziesiątki modyfikacji, ALE pamiętając, że MTM to nie bespoke i wykonywane jest bez przymiarki planuję sprzedawać je w oparciu o modyfikacje istniejącej rozmiarówki dając jednocześnie bardzo dużą gwarancję "trafienia" w dziesiątkę. Domyślam się, iż cena za trzyczęściowy garnitur byłaby wyższa. Chciałbym wiedzieć, o ile, a także czy różniłaby się w przypadku różnych krojów kamizelek - jedno-, dwurzędowa bez klap/z klapami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yeutez Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Chciałem zamówić koszule OCBD jednak wyskakuje błąd. Wszystkie rozmiary są wyszarzone. Czyżby koszule były już niedostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 @Miler Spirits&Style lub Panowie obeznani w sprawie - w jaki sposób określony został rozmiar pasków? Jest to obwód pasa, inaczej mówiąc odległość od początku klamry do środkowej dziurki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
123 Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Z tego co pamiętam to tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 (edytowane) Godzinę temu, Wodzu napisał: @Miler Spirits&Style lub Panowie obeznani w sprawie - w jaki sposób określony został rozmiar pasków? Jest to obwód pasa, inaczej mówiąc odległość od początku klamry do środkowej dziurki? Tak, rozmiar to obwód pasa Za to ja mam pytanie jak dobrać rozmiar pasków plecionych bo tam już nie ma długości podanej nigdzie Edytowane 25 Listopad 2016 przez FONos 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alterte Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Czy możecie dodać koszulę do koszyka, czy tylko też pojawia się u Was komunikat o błędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brazzi Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 36 minut temu, alterte napisał: Czy możecie dodać koszulę do koszyka, czy tylko też pojawia się u Was komunikat o błędzie? Powtarza się przy różnych produktach. Dany egzemplarz jest dostępny, a przy próbie dodania wyskakuje, że jest nieaktywny. Wygląda jakby ktoś namieszał w opcjach panelu administracyjnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KIERMAN Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Mam pytanie o paski skórzane - czy paski wyglądają tak jak na zdjęciu głównym, czy tak jak na dodatkowych zdjęciach? Chodzi mi o dodatkowy kawałek skóry na klamrach - jeśli jest, to czy można go zdjąć tak, żeby cała klamra była odsłonięta? (chodzi mi o ten pasek: https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-skorzany-do-spodni-czarny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 @Miler Spirits&Style, można jakoś zakupić modele butów z wcześniejszego preorderu? Jeżeli nie, to wypadałoby je ukryć - a już na pewno nie powinno się ich obejmować promocją z okazji Black Friday. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Godzinę temu, KIERMAN napisał: Mam pytanie o paski skórzane - czy paski wyglądają tak jak na zdjęciu głównym, czy tak jak na dodatkowych zdjęciach? Chodzi mi o dodatkowy kawałek skóry na klamrach - jeśli jest, to czy można go zdjąć tak, żeby cała klamra była odsłonięta? (chodzi mi o ten pasek: https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-skorzany-do-spodni-czarny) Na ile ja się orientuje to są dwa różne paski (zdjęcia dodatkowe są od innego paska, pasek o który pytasz na pewno nie ma tej skóry i wygląda jak na zdjęciu głównym wiem bo sam zamawiałem): https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-skorzany-do-spodni-czarny https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-skorzany-czarny-do-spodni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KIERMAN Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noSmialy Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Dokładnie. Są to dwa inne paski. To musi być błąd na stronie. Ten pasek mam i nie ma żadnego materiału na klamrze (tak jak na zdjęciu). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KIERMAN Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Dziękuję Panowie, wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.