Skocz do zawartości

Zaprezentuj swój zakup- [zakupy grupowe klasycznebuty.pl -marzec 2015] Part 3


lupin

Rekomendowane odpowiedzi

A kupiłeś coś od nich?

Bo ja sporo.

Dużo podróżuję, ze względu na dziadowskie sklepy w Polsce do tej pory przywoziłem sobie buty z wojaży.

Teraz na miejscu w Gdańsku mam sklep, jakiego wcześniej nie spotkałem.

Takiej obsługi, poziomu fachowości, cierpliwości dla Klienta i podejścia przy wyborze butów na próżno można szukać gdzie indziej.

Jak również  chęci do realizowania  niestandardowych zamówień, fanaberii, dogadywania się na gębę, zostawiania butów do napraw, zelowania bez pokwitowania i innych które się w głowie dzisiaj nie mieszczą.

Nie biorę udziału jako kupujący w tej akcji, ale może błędy są  też po Waszej stronie Panowie, a nie tylko po stronie sklepu?

A wyobraź sobie, że niektórym mieści się w głowie. Zdarzają się sklepy, gdzie właściciel pamięta Cię nawet po roku i dłużej od ostatniej wizyty, gdzie możesz umówić się "na gębę" i mieć pewność, że ustalenia będą respektowane, gdzie gdy realizacja Twojego zamówienia może się opóźnić dostajesz telefon z taką informacją (i przeprosinami i wyjaśnieniem dlaczego) odpowiednio wcześniej. 

 

Wierzę, że na żywo w sklepie obsługa wzorowa, ale obserwując perypetie związane z tym zamówieniem "z boku" (nie brałem udziału w zamówieniu) nie jestem w stanie zrozumieć jak można nie informować klientów sklepu o tym co się dzieje z ich zamówieniem za które uczciwie zapłacili. Jak można kontaktować się ze wszystkimi zainteresowanymi przez użytkownika forum, który robi za przekaźnik, zbiera pytania z forum, dzwoni do sklepu, przepisuje tu ich odpowiedzi (podziwiam wiltom, że Ci się chce). Powinni samemu założyć tutaj profil i odpowiadać na pytania o ceny/czas realizacji (przed złożeniem zamówienia) i postępy w realizacji (w czasie zamówienia). Zdumiewa mnie to.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się oszukiwać, sklep bardzo dużo stracił również w moich oczach. Miejmy nadzieję, że wszystko dobrze się zakończy, ale kolejne grupowe zamówienie jest już chyba bez sensu.

 

Dla mnie w ogóle nie do pomyślenia jest, że całość musiał organizować i spinać forumowicz, osoba trzecia (za co mu chwała). Do ostatniej chwili liczyłem, że ktoś się jednak włączy. Jest na polskim rynku tylko jedno forum o klasycznej elegancji, duże zamówienie, ważne wizerunkowo, dużo może od niego zależeć. Przedstawiciel firmy powinien tutaj czatować, uspokajać, odpowiadać na pytania. Pieniądze leżą na ulicy, wystarczy się po nie schylić.

 

Można się zasłaniać, że kosmetyki nie doszły, że dużo zamówień - ale akurat na brak kontaktu w sprawie nie ma usprawiedliwienia.

 

Jeśli wiem, że spóźnię się na jakieś spotkanie, to odpowiednio wcześniej o tym informuję.

 

Ciekawe, czy nasze dzieci dożyją czasów, w których poziom obsługi w polskich sklepach internetowych choć zbliży się do aktualnego poziomu obsługi w brytyjskich czy amerykańskich e-sklepach.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, don't make the village. Jak ktoś się niecierpliwi, to niech sobie weźmie telefon, zadzwoni do sklepu z zapytaniem o swoje buciki, i uspokoi skołatane serce. Mnie to coś z 3 minuty zajęło.

     A o ile mnie pamięć nie myli i historia operacji na rachunku nie kłamie, to pieniądze przelałem na konto wiltoma. Jeśli zatem coś poszło by nie tak, to jego ścigałbym bezwzględnie i nie zaznałby spokoju dniem czy nocą ;)

    To żart. Swoją drogą wiltom, podziwiam Twoją odwagę, mam tylko nadzieję, że nie odechce Ci się podobnych akcji organizować na przyszłość, po lekturze niektórych tekstów tutaj.

    Z informacji ogólnych: sklep czeka na dostawę od producenta, "magazynowe" mają być tuż po świętach , a co się szyje, to wiadomo, dłużej. 

    I może starajmy się pamiętać, że to jest jednak forum dla hmmm.... no gentlemanów, czy jakoś tak. A to, zdaje się, zobowiązuje.

 

  Pozdrawiam wszystkich a zwłaszcza wiltoma ;)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

    Z informacji ogólnych: sklep czeka na dostawę od producenta, "magazynowe" mają być tuż po świętach , a co się szyje, to wiadomo, dłużej. 

  

Wczoraj przez telefon zostałem poinformowany, że buty "magazynowe" mają być wysłane w tym tygodniu. Te co są w magazynach producenta miały być wysłane do nas w przyszłym tygodniu. Co się szyje - brak informacji co do wysyłki.

Jak widzisz kompletnie różne informacje.

 

Wczoraj podczas rozmowy telefonicznej wyraźnie powiedziałem, że brak informacji jest irytujący i sklep powinien zacząć się kontaktować z nami w celu uspokojenia nastrojów :) Żeby nie było że chowam się za innymi użytkownikami forum powiedziałem wprost, że jestem jednym z udzielających się na forum niezadowolonych użytkowników :)

 

Dlatego cały czas czekam na kompletną listę złożonego przez nas zamówienia z informacjami co do przewidywanego czasu realizacji odnośnie do każdego zamówienia. Dzisiaj rano również się przypomniałem w tej sprawie oraz podesłałem link do tego tematu z sugestią zajęcia stanowiska przez sklep. Zasugerowałem również, żeby sklep skontaktował się z każdym indywidualnie w celu potwierdzenia zamówienia (czy z prawidłami czy bez, itp.).

 

Wydaje mi się, że już bardziej dosadnie nie jestem w stanie przekazać informacji do sklepu, że powinni się z nami skontaktować - no, chyba że pójdę w mniej dżentelmeńską formę :P

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest europejski standard, żebym ja teraz dzwonił.

 

Europejski standard jest taki, że sklep do mnie dzwoni.

 

Albo się zgadzamy na bycie drugą kategorią europejskich konsumentów, albo się nie zgadzamy.

To nie dzwoń.

A umawiałeś się ze sprzedawcą, składając zamówienie, że do Ciebie zadzwoni? 

Dobra, wracam do pracy, bo jak nie zarobię to nie będę jakąkolwiek kategorią europejskiego konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do Kolegów Forumowiczów.

Wątek dotyczy prezentacji butów.

Nikt z Was nie dostał/odebrał butów?

Nie ma się czym chwalić?

Ja chętnie rzuciłbym okiem na to co już Sklep zrealizował, przecież piszecie, że część odebraliście, na resztę czekacie.

 

Dostaję powiadomienia o odpowiedziach w temacie, wchodzę, żeby sprawdzić co kto kupił czym się chwali, a tutaj samo biadolenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przez telefon zostałem poinformowany, że buty "magazynowe" mają być wysłane w tym tygodniu. Te co są w magazynach producenta miały być wysłane do nas w przyszłym tygodniu. Co się szyje - brak informacji co do wysyłki.

Jak widzisz kompletnie różne informacje.

 

Wczoraj podczas rozmowy telefonicznej wyraźnie powiedziałem, że brak informacji jest irytujący i sklep powinien zacząć się kontaktować z nami w celu uspokojenia nastrojów :) Żeby nie było że chowam się za innymi użytkownikami forum powiedziałem wprost, że jestem jednym z udzielających się na forum niezadowolonych użytkowników :)

 

Dlatego cały czas czekam na kompletną listę złożonego przez nas zamówienia z informacjami co do przewidywanego czasu realizacji odnośnie do każdego zamówienia. Dzisiaj rano również się przypomniałem w tej sprawie oraz podesłałem link do tego tematu z sugestią zajęcia stanowiska przez sklep. Zasugerowałem również, żeby sklep skontaktował się z każdym indywidualnie w celu potwierdzenia zamówienia (czy z prawidłami czy bez, itp.).

 

Wydaje mi się, że już bardziej dosadnie nie jestem w stanie przekazać informacji do sklepu, że powinni się z nami skontaktować - no, chyba że pójdę w mniej dżentelmeńską formę :P

Pisząc "magazynowe" miałem na myśli magazyny producenta. Wysyłka do nas w przyszłym, albo początkiem następnego, a że to de facto świąteczny, to napisałem, że tuż po. Nie widzę tu "kompletnie różnych informacji". 

Co do kompletnej listy zamówienia, to osobiście kompletnie mnie ona nie interesuje, może jej w ogóle nie być, interesuje mnie tylko i wyłącznie moje zamówienie. Tak na marginesie, opublikowanie na forum listy dotyczącej zamówienia każdego z użytkowników, czy to przez sklep czy przez kogokolwiek innego, mogłoby naruszać ustawę o ochronie danych osobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie tutejszych opinii. Wręcz przymusem internetowego sklepu jest kontakt z klientem, który wpłaca pieniądze licząc na uczciwość. Nie widzi towaru, nie sprawdzi, nie dostanie go "z rączki do rączki". Nie podoba mi się sytuacja gdy to sklep "rozdaje karty" przy obdarzeniu go zaufaniem i już nie chodzi mi o szybką wysyłkę, bo każdemu noga może się powinąć. Chodzi mi o podejście, o chęć rozwiązania problemu ze strony sklepu biorąc pod uwagę nawet samo cholernie duże zamówienie. Pięć minut wystarczyłoby na stworzenie naprawdę wyczerpującej informacji przez właściciela lub pracownika sklepu i umieszczenie jej tutaj. Spójrz proszę o obsługę patine.pl czy shoepassion, to są sklepy, które realnie są w stanie pomóc, jak nie przyspieszeniem realizacji zamówienia to choćby dobrym słowem.

 

1. Nie wpłacałeś pieniędzy do sklepu tylko na konto jednego z forumowiczów.

2. Nie obdarzyłeś zaufaniem sklepu tylko forumowicza.

3. Nikt nikogo nie zmuszał do niczego, poproś forumowicza o zwrot środków i po sprawie. 

 

To nie sklep wpadł na forum i zaproponował rabat tylko forum zwróciło się do sklepu o udzielenie rabatu. Nikt nikogo nie na razie nie okradł a atmosfera jak byście chcieli spalić ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi się podejście "obrońców": nic nie musiałeś, w ogóle jakieś fanaberie, że żądasz informacji, a jak ci się nie podoba to spadaj na drzewo. Serio, panowie? Poprzez organizatora obdarzyliśmy zaufaniem sklep, który teraz nie wywiązuje się z tego, co nam zaproponował. Skoro tak jest, to informacja co się właściwie dzieje byłaby wskazana. Nie wszystko na tym świecie regulowane jest przez prawo, niektóre rzeczy są, po prostu, w dobrym tonie i wypada je robić, mimo że nie zawarto ich w żadnej ustawie, ani kodeksie.
Sugeruję zakończenie tej jałowej dyskusji oraz zadzwonienie do sklepu przez każdego z użytkowników forum biorących udział w zamówieniu i dowiedzenie się, co się dzieje. Być może da to właścicielowi pojęcie o skali tego w co się zaangażował i uświadomi ilu klientów, prawdopodobnie, stracił.

 

Dark, wynika absurdalny żart, jak sądzę i nic więcej.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kompletnej listy zamówienia, to osobiście kompletnie mnie ona nie interesuje, może jej w ogóle nie być, interesuje mnie tylko i wyłącznie moje zamówienie. 

Cóż za piękne, solidarne podejście!   :shock:

 

Tak na marginesie, opublikowanie na forum listy dotyczącej zamówienia każdego z użytkowników, czy to przez sklep czy przez kogokolwiek innego, mogłoby naruszać ustawę o ochronie danych osobowych.
 
hahahaha
rozmiar buta i nick forum oraz modele butów to dane osobowe?  8-)
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cóż za piękne, solidarne podejście!   :shock:

 

 

 
hahahaha
rozmiar buta i nick forum oraz modele butów to dane osobowe?  8-)

 

michau Kolego, ale mnie naprawdę kompletnie nie interesuje jakie buty zamówiłeś Ty czy też ktokolwiek z Szanownych Forumowiczów. Tak powinieneś rozumieć zdanie, które cytujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą odbyłem rozmowę ze sklepem i właściciel(o ile się nie mylę) powiedział, że dziś lub najpóźniej jutro udzieli na forum potrzebnych informacji.
Swoją drogą, rzeczywiście wydawał się być bardzo sympatycznym i pomocnym człowiekiem.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że zamówienie było grupowe.

Dostałeś rabat 15% tylko i wyłącznie dlatego, że zamawiałeś w grupie.

Przydałaby się zatem choć odrobina solidarności, dżentelmenie.

I solidaryzuję się, jak najbardziej, i mam wielką nadzieję, że zarówno Ty jak i każdy z nas dostanie swoje zamówienie i będzie zadowolony. Ale dalej kompletnie nie interesuje mnie to, jakie buty, ile sztuk, jaki rozmiar, w jakiej cenie, z prawidłami czy bez, itepe, zamówiłeś. 

  Naprawdę czytanie ze zrozumieniem i bez emocji nie jest niczym złym.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą odbyłem rozmowę ze sklepem i właściciel(o ile się nie mylę) powiedział, że dziś lub najpóźniej jutro udzieli na forum potrzebnych informacji.

Swoją drogą, rzeczywiście wydawał się być bardzo sympatycznym i pomocnym człowiekiem.

Dzięki za wieści. 

A w trakcie rozmowy coś więcej zdradził? 

Wiemy już, z wielu postów, że właściciel jest bardzo sympatycznym i pomocnym rozmówcą telefonicznym, jak również dość tajemniczym i skrytym  8-)

 

Swoją drogą niezłe podchody i zabawa w głuchy telefon się robi. ;)

Myślę, że ten zakup grupowy powinien się nazywać "Klasyczne buty i gratisowe zgadywanki"  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie wyjaśniłem, że nastroje robią się bojowe i procesja z widłami i pochodniami może ruszyć lada dzień ^^
A tak serio, to nic nowego: brak kosmetyków, podział na 3 grupy(na stanie, jadą, produkują się) i ewentualna możliwość zamiany kosmetyków na te, które są na miejscu w sklepie żeby było szybciej.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również rozmawiałem z właścicielem i powiedziałem mu o nastrojach. Też obiecał wejść na forum i udzielić informacji. Uzgodniłem np. zmianę kosmetyku na saphira, żeby nie trzeba było czekać na tę zamówione. Wysyłka przez to ma być najpewniej jutro. Się zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeoraszam za nieobecnosc na forum, choroba mnie zmogla. Widze ze bez listy zamowien sie nie obejdzie. Jutro zadzwonie i mam nadzieje ze dam wam szybka odpowiedz co do terminu zrealizowanych zamowien (nick+ termin realizacji). Wiem ze pierwsza partia z kosmetykami miala wyjsc pod koniec tego tygodnia. Kolejna jak tylko dostana kos etyki z famaco. Najdalej po swietach.

Jesli ktos chce skladac zawiadomienia na mnie do Prokuratury lub policje to rozczaruje was bo nie spelniam zadnych przeslanek by byc uznanym za oszusta. Tak samo jak sam sklep. To z czym mamy do czynienia to jedynie problem natury niewykonania zobowiazania a wiec z zakresu prawa cywilnego.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę wtrącić 3 grosze (jako osoba która nie uczestniczyła w tym zakupie grupowym) to jeśli sklep i forumowicze nie będą mieli siebie dość i w przyszłości ponownie  powstanie  projekt zakupu grupowego, to może  zrobić to  w taki sposób w jaki kupowaliśmy prawidła w KH. Każdy z forumowiczów który zadeklarował chęć uczestnictwa w projekcie otrzymał mailem kod rabatowy i mógł samodzielnie dokonać zakupu w niższej cenie. W ten sposób kupujący i sklep zawarli umowę kupna-sprzedaży bez pośredników i każdy ewentualny problem mogli rozwiązać bez angażowania osób trzecich, tudzież mogli korzystać z praw przysługujących konsumentowi przy zawieraniu transakcji na odległość.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednoczesnie dziekuje za słowa poparcia w licznych wiadomosciach od uzytkownikow nie zwiazanych z watkiem tym zakupowym. Mam nadzieje, ze zamowienie zostanie zrealizowane w zadowalajacym wszystkich terminie a kolejne zamowienia grupowe jesli beda realizowane sprawniej.z tego co wiem to chyba obecna strona sklepu wyklucza rabatowanie kodem. Jednak sklep pracuje nad zmianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 W imieniu sklepu KlasyczneButy.pl informuję Państwa, że od jutra czyli od 27.03.2015 zaczynamy  realizację grupowych zamówień z Forum. W pierwszym etapie zostaną zrealizowane zamówienia z  obuwiem, które  znajduje się  w naszym magazynie lub zostały zamówione u producenta i w następnym tygodniu powinny do nas dotrzeć. Przed wysyłkę bedziemy się z Państem kontaktować telefonicznie, celem omówienia ewentualnej zamiany kosmetyków do pielęgnacji obuwia.

W drugim etapie – za ok. 2-3 miesiące – realizowane będą zamówienia specjalne na buty, które muszą zostać wyprodukowane.

Obsługa sklepu internetowego Klasycznebuty.pl dołoży wszelkich starań, aby zamówione produkty zostały dostarczone do Państwa jak najszybciej. 

 

Pozdrawiam

Dominika

  • Oceniam pozytywnie 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.