Skocz do zawartości

Zaprezentuj swój zakup- [zakupy grupowe klasycznebuty.pl -marzec 2015] Part 3


lupin

Rekomendowane odpowiedzi

dla mnie jest to niezrozumiałe, że sklep nie ma kosmetyków, które sam zaproponował miesiąc (!) temu jako bonus... poza tym dziwne jest, że już 2 tygodnie czeka od swojego dostawcy na towar...

i z tego co rozumiem nie wysłali jeszcze ani jednej pary butów ?

 

do tego kompletny brak informacji. jeżeli nie indywidualnej to chociaż do Wiltoma, że jest opóźnienie bo coś tam coś tam.

 

mam nadzieję, że jak już dostaną kosmetyki to nie okaże się nagle, że zabrakło prawideł :D :D

 

PS

może napisz do nich, żeby wysłali Ci listę całego zamówienia z dopiskiem do każdej pary butów jaki jest stan realizacji: odebrane / wysłane / czekają na kosmetyki / czekają X dni na przyjście z magazynu berwicka / czekają  X miesięcy na wyprodukowanie :D 

 

i napisz im, żeby na bieżąco Cię informowali. bo trochę to słabo wygląda, że po tygodniu sam musisz się do nich odzywać, żeby się dowiedzieć o kolejnym 14 dniowym opóźnieniu w wysyłce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalnie zamówiliśmy 46 par obuwia to sporo i po pierwsze za równo ja jak i sklep nie liczył na tak duże zamówienie grupowe.

 

Po drugie właściciel sam dzisiaj przyznał, że  obecne zamówienie kosmetyków Famaco, które miało starczyć na pół roku starczyło na 3 miesiące. Takim powodzeniem cieszą się teraz te kosmetyki w sklepie, że sprzedano je dużo szybciej niż przypuszczali. Zamówienie idzie bezpośrednio od producenta i dużo klientów zamawia w tym okresie towar. Stąd 2 tyg. oczekiwanie na dostawę. 

 

Rozumiem, że chcecie jak najszybciej dostać buty jednak proszę o cierpliwość. Listy nie będę publikował ani nawet o nią prosił, wierzę, że starają się by to kosmetyki były jak najprędzej. Sam na nie czekam.

 

Kowallo pamiętaj, że 9 złożyłem zamówienie dzisiaj mamy 19. Mówiłem, że 7-14 dni będzie trwała dostawa. Nawet jeśli finalnie dostaniemy zamówienie po 18 dniach to moim zdaniem warto czekać. 

 

Pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że zamówienie jest duże ale mimo wszystko trochę jestem rozczarowany tą sytuacją.

Czekamy tylko na kosmetyki?

Może jest możliwość wysyłki teraz tych butów, które sklep ma na stanie i dosłania kosmetyków później?

 

I jednak ta lista to jest dobry pomysł. W sumie to nie wiemy czy będziemy czekać tydzień, dwa czy 3 miesiące. To jest jednak spora różnica, a lista wyjaśniłaby sytuację dla każdego zamawiającego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiltom, 

jestem cierpliwy. po prostu nie wierzę w taki zbieg okoliczności, że jak akurat złożyliśmy zamówienie to skończyły się WSZYSTKIE  kosmetyki Famaco. 

tym bardziej, że zamówiłem buty na stanie + pastę koloru jasny brąz oraz czarny. 

 

moim zdaniem bardzo podstawowe zamówienie, które powinno zostać zrealizowane od ręki. 

 

i żeby było jasne.

to co mnie najbardziej w tym wszystkim wk****, jest to że dzisiaj / jutro powinien przyjść kurier z butami. a dopiero dowiaduję się, że sorry ale kolejne 14 dni lub więcej oczekiwania - i to tylko dlatego, że Tobie akurat chciało się do nich odezwać... bo ze strony sklepu totalny brak informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko na kosmetyki czekamy. Dam znać w przyszłym tygodniu jak terminy wysyłki. Co do butów, których nie ma na stanie w Berwicku ani sklepie to sklep będzie się kontaktował telefonicznie i  informował o terminie realizacji. 

 

Dosłanie kosmetyków to dodatkowy koszt dla sklepu. Pamiętajcie, że sklep ponosi koszty zarówno waszej wysyłki jak i kosztów ewentualnej wymiany obuwia. Coś za coś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcecie szczegółowych informacji o zamówieniu to proszę dzwonić do sklepu.

 

To nie jest secondhand gdzie dostawy są co kilka dni a towaru na stanie jest jak w makro. To sklep o powierzchni łącznie zapleczem może 70-80 m2 ( więc i magazyn mały).  Następne zamówienie grupowe z pewnością będzie planowane przeze mnie ze sporym wyprzedzeniem. O ile zdecyduję się organizować takowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiltom, 

żeby było wszystko jasne. jestem bardzo wdzięczny za zorganizowanie tego zamówienia, za to że chciało Ci się jechać, negocjować itp. itd. i do Ciebie nie mam absolutnie żadnych pretensji. Myślę, że podobnego zdania jest reszta uczestników tego zamówienia !

 

Po prostu irytujący jest brak informacji ze sklepu. Może i magazyn mają mały, ale coś w tym magazynie jest...

 

A co do przyszłych zamówień grupowych w tym sklepie. myślę, że nie ma sensu robić zamówienia grupowego w takiej formie jaka jest teraz, skoro tak jak piszesz jest to mały sklep z małym magazynem... 

Lepiej żeby podali jakiś kod rabatowy czy coś takiego i wtedy każdy będzie składał zamówienie indywidualnie, a sklep będzie wysyłał buty na bieżąco.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za podjęcie się tego, jak się okazało niewdzięcznego, zadania. 

 

Dobrej nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiltom powinien iść na etat do sklepu, jako manager do spraw obslugi klienta oraz zarządca stanów magazynowych. Pewnie to co dla wielu z nas jest jasne, dla sklepu nie jest, a może sklep zamówił kosmetyki 3 miesiące temu i nadal czeka. Przykładowo, czy ktoś dostał od nich odpowiedź na mail? :)

Zbroje się w pokłady cierpliwości jakie zwykle mam zarezerwowane dla paczek z Chin.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

wiltom wykonał kawał dobrej roboty a czytając niektóre komentarze, słusznie nacechowane niepokojem, odnoszę wrażenie, że kierowane są do Tomka prawie jak do pracownika/właściciela sklepu.

 

Zamiast bić przysłowiową pianę proponuję podsumować fakty.

1. Tomek uzgodnił warunki zakupu i zniżki w sklepie.

2. Tomek zebrał i przekazał w naszym imieniu zamówienia.

Na tym etapie odpowiedzialność Tomka się kończy. Wszystko co wykonuje więcej, zakładam, że robi w dobrej wierze.

 

 

 

Do ustalenia:

1. Czy sklep potwierdził przyjęcie zamówienia? (pytanie do Tomka)

2. Czy ktokolwiek z zamawiających otrzymał już buty z tego zamówienia (prośba o info w wątku tylko od osoby, która otrzymała, zbędne są odpowiedzi w stylu 'ja jeszcze nie' )?

3. Czy z kimkolwiek (poza Tomkiem) sklep kontaktował się w sprawie zamówienia?

 

 

Rozumiem, że sklep nie spodziewał się takiego zainteresowania, że produkty akurat mogły się skończyć, że pyta dostawcy i oczekuje na odpowiedź, że czeka na dostawę, itd..

Nie rozumiem tylko ciszy ze strony sklepu - braku indywidualnych informacji zwrotnych do zamawiających.

 

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem jakieś 15 minut temu do sklepu, bardzo sympatyczny właściwiel. Potwierdził, że zamówienie zostało otrzymane, zapisał sobie moje dane i powiedział, że wróci do mnie ze szczegółami.

 

Tak jak pisał Tomek, chodzi tutaj o kosmetyki na które sklep jeszcze czeka. Właściciel wydawał się przejęty sprawą i zaproponował wymianę na inne kosmetyki, które ma na stanie. Sprawi co i jak i będzie do mnie jeszcze dziś dzwonił.

  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Czy sklep potwierdził przyjęcie zamówienia? (pytanie do Tomka)

2. Czy ktokolwiek z zamawiających otrzymał już buty z tego zamówienia (prośba o info w wątku tylko od osoby, która otrzymała, zbędne są odpowiedzi w stylu 'ja jeszcze nie' )?

3. Czy z kimkolwiek (poza Tomkiem) sklep kontaktował się w sprawie zamówienia?

 

Sklep potwierdził przyjęcie zamówienia. Wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane tak jak każdy chciał. Z tego co wiem to oprócz mnie jeszcze 2-3 osoby z Trójmiasta i okolic odebrały swoje zamówienia osobiście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniższe piszę jako użytkownik forum, nie administrator czy członek Stowarzyszenia:

 

Podsumowując akcję - zamówiono 46 par, co okazało się ogromną ilością. Przetworzenie zamówień ma trwać 7 - 14 dni co daje 3-7 przetwarzanych par butów dziennie.

Sklep ma mały magazyn, a zatem również i nie jakąś ogromną sprzedaż. Forumowicze i sklep zawarli umowę, z której sklep się nie wywiązuje, a przedstawiciele sklepu milczą.

Znane mi polskie sklepy z butami mają magazyny na kilkaset par...

Do tego kosmetyki do butów, które miały być gratisem, a według informacji są przyczyną sporego opóźnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniższe piszę jako użytkownik forum, nie administrator czy członek Stowarzyszenia:

 

Podsumowując akcję - zamówiono 46 par, co okazało się ogromną ilością. Przetworzenie zamówień ma trwać 7 - 14 dni co daje 3-7 przetwarzanych par butów dziennie.

Sklep ma mały magazyn, a zatem również i nie jakąś ogromną sprzedaż. Forumowicze i sklep zawarli umowę, z której sklep się nie wywiązuje, a przedstawiciele sklepu milczą.

Znane mi polskie sklepy z butami mają magazyny na kilkaset par...

Do tego kosmetyki do butów, które miały być gratisem, a według informacji są przyczyną sporego opóźnienia.

 

Przepraszam Roland, ale sklep nie ma jeszcze opóźnienia w wysyłce. Każdy zamawiający wiedział od początku, że czas realizacji to od 7 do 14 dni. Każdy wiedział na co się pisze. Nikt nie kupował kota w worku. Dwa tygodnie mijają we wtorek 24 marca. Dajmy obsłudze czas na realizację. 

 

1.Co do sprzedaży to nie wiem jakiej jest wielkości sądząc jednak po inwestycjach jakie są czynione sprzedaż stale rośnie(otwarty outlet i punkt szewski w Gdyni). 

2.Mały magazyn to pojęcie względne. Tak samo jak magazyn na kilkaset par (od 100-900 par.) Sądzę, że na pewno sklep ma zapasy między 150 a 300 par. Przy czym zamawiane buty były w ponad 70 proc. Berwickami. 

3. Kosmetyki zostały domówione u producenta ( warto dodać, że są osoby, które zamawiały po 3-4 pary obuwia tym samym liczba gratisów zwiększa się przy każdym zamówieniu do 6-8 sztuk). Przypominam, że zamówienie złożyło 36 osób.  

 

Dziwi mnie roszczeniowa postawa w tym momencie. Proszę o cierpliwość. W razie pytań proszę dzwonić do sklepu z pewnością tam każdy otrzyma szczegółowe info na temat swojego zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie roszczeniowa postawa w tym momencie.

Tomek ma trochę racji. Sklep nie mógł spodziewać się takiego zainteresowania.

Gdyby na początku swojej działalności exoxe/skalpel/igor/4inhand dostali zamowienia na 50szt spodziewam się, że też mieliby problemy z terminami.

Kontaktu sklepu z zamawiającymi w tym miejscu nie oceniam.

Sklep ma czas na realizację więc pozwólmy się wykazać :)

 

Nawet jak sklep nie zdąży i zajdzie konieczność osobistych odwiedzin w 36 osób, będzie to miły powód do forumowego spotkania plenerowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Roland, ale sklep nie ma jeszcze opóźnienia w wysyłce. Każdy zamawiający wiedział od początku, że czas realizacji to od 7 do 14 dni. Każdy wiedział na co się pisze. Nikt nie kupował kota w worku. Dwa tygodnie mijają we wtorek 24 marca. Dajmy obsłudze czas na realizację. 

 

Zgadzam się z powyższym.

Niepokojący, przynajmniej dla mnie, był brak informacji co do postępu w realizacji zamówienia. Nie sam czas, bo ten jest zgodny z założeniami. Jeszcze...

 

 

W razie pytań proszę dzwonić do sklepu z pewnością tam każdy otrzyma szczegółowe info na temat swojego zamówienia.

haha to teraz sklep będzie siedział na telefonie. :P

Jednak jestem zwolennikiem listy, która byłaby aktualizowana przez jedną osobę w takim wątku. Czy to sam sklep czy organizatora.

 

W każdym razie ja teraz dzwonię, a potem czekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem argument, że sklep nie mógł się spodziewać takiego zainteresowania jest nietrafiony - a ten argument pojawił się już kilka razy wraz z argumentem, że właściciel sklepu jest pasjonatem :)

 

W pierwszym temacie założonym przez Wiltoma, w którym chciał się zorientować czy byliby chętni za nakup grupowy w pewnym momencie padło 'zbliżamy się do 50 par'.

Wstępne rezerwacje a konkrety wraz z przelewami to dwie różne rzeczy, ale odniosłem wrażenie, że te 'prawie 50 par' było podstawą rozmów Wiltoma ze sklepem jak już pojechał na negocjacje... i stąd się wziął rabat + bonusy. 

 

A skoro sami twierdzą, że to bardzo duże zamówienie dla nich to według mnie tym bardziej powinni się postarać, żebyśmy byli zadowoleni i po prostu informować. Wysłanie maila do Wiltoma, że jest opóźnienie bo czekają na kosmetyki albo maila z listą wszystkich zamówień z dopiskiem na jakim są etapie albo nawet wysłanie tych 36 indywidualnych maili to jest zajęcie na maks 2 h - bardzo niewiele jak dla właściciela - pasjonata, któremu zależy na klientach...

Pomijam już to, że gdybym ja był właścicielem - pasjonatem to z czystej ciekawości zajrzałbym na forum, z którego otrzymałem tak duże zamówienie :)

 

Wiltom, 

nie bierz tego wszystkiego do siebie. nie przepraszaj za sklep (że nie mogli się spodziewać takiej ilości zamówień, że mają mały magazyn itp itd.). Ty załatwiłeś wszystko czego od Ciebie oczekiwałem (tak jak i pewnie reszta forumowiczów) czyli niższą cenę i gratisy. Dlatego jeszcze raz dzięki !

 

Reszta jest po stronie sklepu i ich podejścia do klienta.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.