Skocz do zawartości

Zaprezentuj swój zakup- [zakupy grupowe klasycznebuty.pl -marzec 2015] Part 3


lupin

Rekomendowane odpowiedzi

Ja swoje buty odebrałem w tym samym tygodniu, w którym Kolega Wiltom złożył zamówienie.

Pan Zbigniew miał wydrukowaną listę, którą przy swoim imieniu i nazwisku podpisałem.

Gdyby nie nasz Kolega Tomek, nie wiem kiedy kupiłbym swoje pierwsze obuwie goodyear welted :)

Czekam na następną taką akcję!

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wielgol 

zapomniałeś, że do równania wkradła się jedna niewiadoma ;)

 

i aktualnie wygląda ono tak:

9 marca + X dni oczekiwania na kosmetyki + 14 dni przygotowanie = 23 marca + X = wysyłka + 2 dni kurier = 25 marca + X :)

X zawiera się w przedziale od 0 do nieskończoności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem do sklepu. Ciągle czekają na kosmetyki. 

Prawdopodobnie dzisiaj lub jutro, Wiltom lub ja dostanę na maila listę całego zamówienia z dopiskami o realizacji (czy tylko czekamy na kosmetyki, czy idą buty od producenta, czy dopiero się szyją, itp ...)

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem do sklepu. Ciągle czekają na kosmetyki. 

Prawdopodobnie dzisiaj lub jutro, Wiltom lub ja dostanę na maila listę całego zamówienia z dopiskami o realizacji (czy tylko czekamy na kosmetyki, czy idą buty od producenta, czy dopiero się szyją, itp ...)

Dzięki za info.

Mam nadzieję, że podzielisz się (lub wiltom) tą listą na forum. ;)

Osobiście wolałbym dopłacić te parę złotych na późniejszą wysyłkę kosmetyków, aby otrzymać wcześniej buty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani wiltom ani jakikolwiek inny forumowicz nie jest odpowiedzialny za realizację zamówienia.
 

Do dzisiaj nie dostałem ani butów, ani informacji o terminie realizacji, ani informacji o ewentualnym opóźnieniu.

Spodziewałem się, że Sklep wykaże się odrobiną honoru i powiadomi zainteresowanych.

 

Ciekawe czy ogarnie się i odezwie do zamawiających zanim Ci zgłoszą sprawę odpowiednim służbom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Paparazzo,

Czym się tak stresujesz? Byłem, jedne odebrałem, drugie w szyciu. Sklep istnieje, ludzie też prawdziwi, buty na półkach i w kartonach. Jeżeli zamówienie jest realizowane 3 etapowo FORUM -> SKLEP -> PRODUCENT to można się spodziewać opóźnienia. Wyzywasz ludzi od oszustów i grozisz służbami - tęsknisz za poprzednim ustrojem? Lista jest, jest na niej również mały bałagan - u mnie na przykład zapomniano wpisać prawidła. Myślę że wszystko dobrze się skończy, potrzeba jedynie trochę cierpliwości. 

 

Pozdrawiam,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Paparazzo,

Czym się tak stresujesz? Byłem, jedne odebrałem, drugie w szyciu. Sklep istnieje, ludzie też prawdziwi, buty na półkach i w kartonach. Jeżeli zamówienie jest realizowane 3 etapowo FORUM -> SKLEP -> PRODUCENT to można się spodziewać opóźnienia. Wyzywasz ludzi od oszustów i grozisz służbami - tęsknisz za poprzednim ustrojem? Lista jest, jest na niej również mały bałagan - u mnie na przykład zapomniano wpisać prawidła. Myślę że wszystko dobrze się skończy, potrzeba jedynie trochę cierpliwości. 

 

Pozdrawiam,

M

Michale,

 

dziękuję serdecznie za wycieczki personalne i pytania retoryczne :D ale wiedz, że daleko mi do człowieka zestresowanego czy niecierpliwego :D

Opierając się jedynie na faktach (nie pogłoskach i informacjach od osób trzecich) stwierdzam, jak powyżej.

 

Cieszę się bardzo, że odebrałeś swoje buty. Niech dobrze się noszą :) Ja swoich nie odebrałem, a Sklep ani nie potwierdził, ani nie skontaktował się (takie były ustalenia) ze mną w sprawie terminu realizacji lub przekazania informacji o opóźnieniu.

 

Znam już przypadki, które pomimo bardzo dużego zaufania ze strony kupujących (podobne fora) kończyły się na nieszczęście dla nich w sądach.

Fakt, że odebrałeś swoje buty nie oznacza jeszcze i nie jest żadnym potwierdzeniem, że i ja otrzymam swoje.

 

Z tego co piszesz, nawet zestawienie zawiera błędy ;) To nie o cierpliwość się zatem rozchodzi tylko rzetelność sprzedawcy.

 

Pełen luzik :D

Przecież to nie Ty się będziesz tłumaczył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzę trochę między młot a kowadło, ale według mnie dla oceny tego, czy umowa ze sklepem została wykonana nienależycie najpierw konieczne byłoby przeanalizowanie jej treści.

Jakie terminy dostaw poszczególnych butów są w niej ustalone? Czy na sprzedawcy ciąży obowiązek informowania o postępie zamówienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Paparazzo,

 

Pozwoliłem sobie wyedytować cytat, tak żeby nie przytaczać całości. 

A. Ja swoich nie odebrałem, a Sklep ani nie potwierdził, ani nie skontaktował się (takie były ustalenia) ze mną w sprawie terminu realizacji lub przekazania informacji o opóźnieniu.

B. Znam już przypadki, które pomimo bardzo dużego zaufania ze strony kupujących (podobne fora) kończyły się na nieszczęście dla nich w sądach.

Fakt, że odebrałeś swoje buty nie oznacza jeszcze i nie jest żadnym potwierdzeniem, że i ja otrzymam swoje.

C. Z tego co piszesz, nawet zestawienie zawiera błędy ;) To nie o cierpliwość się zatem rozchodzi tylko rzetelność sprzedawcy.

 

A. Przykro mi z tego powodu. O ustaleniach informował organizator a nie sklep. W mojej ocenie Ty masz umowę z organizatorem, nie ze sklepem, organizator ma natomiast umowę ze sklepem. Sklep nie mógł cię oszukać, sklep mógł oszukać organizatora. Jeżeli masz pretensje to uważam że, powinieneś je kierować do organizatora. Ja osobiście jestem zdania że, jeżeli ktoś się podejmuje takiej akcji pro bono to trzeba przymknąć oko na niektóre sprawy. Ja na przykład przy zamawianiu etui (na tym forum) nie dostałem paragonu, jak poprosiłem o wyjaśnienia zostałem lekko zlinczowany. 

B. Jeżeli znasz takie przypadki to jesteś świadomy ryzyka a jednak je podejmujesz ze względu zapewne na kuszące warunki umowy.

C. Pytanie kto przygotowywał zestawienie? Organizator czy sklep?

 

Podsumowując, za mało wiemy żeby wydawać wyroki i nazywać kogokolwiek oszustem. Nie chciałem w żaden sposób nikogo urazić tym ani poprzednim postem, uważam że czasami warto się wstrzymać z osądami i podsumować zamówienie na koniec. Co nam się podobało a co nie i jak to poprawić. Takie nakręcanie towarzystwa nie przyniesie niczego dobrego. 

 

Pozdrawiam,

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co- sklep wyrobił sobie opinię :)

A kupiłeś coś od nich?

Bo ja sporo.

Dużo podróżuję, ze względu na dziadowskie sklepy w Polsce do tej pory przywoziłem sobie buty z wojaży.

Teraz na miejscu w Gdańsku mam sklep, jakiego wcześniej nie spotkałem.

Takiej obsługi, poziomu fachowości, cierpliwości dla Klienta i podejścia przy wyborze butów na próżno można szukać gdzie indziej.

Jak również  chęci do realizowania  niestandardowych zamówień, fanaberii, dogadywania się na gębę, zostawiania butów do napraw, zelowania bez pokwitowania i innych które się w głowie dzisiaj nie mieszczą.

Nie biorę udziału jako kupujący w tej akcji, ale może błędy są  też po Waszej stronie Panowie, a nie tylko po stronie sklepu?

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie tutejszych opinii. Wręcz przymusem internetowego sklepu jest kontakt z klientem, który wpłaca pieniądze licząc na uczciwość. Nie widzi towaru, nie sprawdzi, nie dostanie go "z rączki do rączki". Nie podoba mi się sytuacja gdy to sklep "rozdaje karty" przy obdarzeniu go zaufaniem i już nie chodzi mi o szybką wysyłkę, bo każdemu noga może się powinąć. Chodzi mi o podejście, o chęć rozwiązania problemu ze strony sklepu biorąc pod uwagę nawet samo cholernie duże zamówienie. Pięć minut wystarczyłoby na stworzenie naprawdę wyczerpującej informacji przez właściciela lub pracownika sklepu i umieszczenie jej tutaj. Spójrz proszę o obsługę patine.pl czy shoepassion, to są sklepy, które realnie są w stanie pomóc, jak nie przyspieszeniem realizacji zamówienia to choćby dobrym słowem.

  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i, ale może błędy są  też po Waszej stronie Panowie, a nie tylko po stronie sklepu?

Jakie to niby błędy- każdy zamówił buty i akcesoria we wskazanym terminie, wpłaty też na pewno były zrealizowane we wskazanym terminie. Nie bardzo wiem o jakich fanaberiach piszesz- ja poszedłem na łatwiznę i zamówiłem model i rozmiar butów które były na sklepie. Kosmetyki też wybrałem z tych dostępnych na stronie. Czy to są fanaberie?

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.