Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

Na Twoich zdjęciach ten garnitur, pod względem koloru, wygląda zupełnie inaczej niż na stronie Suitsupply. Na stronie może faktycznie sprawiać wrażenie ekstrawaganckiego i rzucającego się w oczy, a na podstawie Twoich zdjęć wydaje się być zdecydowanie bardziej stonowany. Dodaję go do mojej listy życzeń. :)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet :) SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany :)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet :) SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany :)

Zastanawian sie czy aby na pewno SuSu jeat w pelni odpowiedzialne za dostawe i mozna te firme obwiniac za to co dostal Lebowski32? Jakie maja mozliwosci wplyniecia na firme kurierska? UPS pewnie byl wybrany bo sprawial "najmniej" problemow i byl solidny z ich perspektywy. Jesli takie przypadki beda sie powtarzac to, moga jedynie zerwac z nimi kontrakt. Wg mnie nie nalezy burzyc wizerunku firmy z powodu takich przypadkow. Produkcja to jedno, dostawa to drugie.

Jesli paczka przyszla uszkodzona to oznacza, ze znalezlismy sie przypadkowo w procencie klientow do ktorych dostawa nie przebiegla pomyslnie. Nie trzeba winic menagerow, wszystkich swietych i calego swiata tylko zadzwonic zglosic sprawe i czekac na realizacje reklamacji. Klient indywidualny jak my nigdy nie bedzie pepkiem swiata dla kurierow, nie ma sie nawet co ludzic.

Z drugiej strony kazdy ma prawi sie zdenerwowac gdy na cos dlugo czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harginowi raczej chodziło o to, że my robiąc zakupy w SuSu zawieramy umowę z nimi, nie z firmą kurierską. To SuSu odpowiada przed nami za przesyłkę, to SuSu ma podpisany kontrakt z UPSem, w którym na pewno takie sytuacje są opisane. Natomiast nas to nie powinno interesować, nas powinno interesować to, czy paczka dochodzi do nas w takim stanie w jakim powinna :)

  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy macie rację.  Mnie najbardziej wkurza zachowanie UPS, które nie przejęło się moim zgłoszeniem. Po takim telefonie powinna wyć syrena na alarm w firmie i uruchomione śledztwo, kto odwala takie numery. A zamiast tego słyszę "nic nie mam odnotowane, nie wiem o co chodzi" na moje zgłoszenie, że ktoś niepowołany otworzył paczkę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wysyłam tysiące paczek i wiem jedno. Klient najpierw opierdziela sklep, który wysłał towar, w następnej kolejności firmę kurierską, a najbardziej odpowiedzialny za zniszczenia jest Sebek, który paczką rzuca bo ma przez swoją Karynę zły dzień. Natomiast oczywiście zgłaszać trzeba sklepowi, który ma umowę z firmą kurierską. Jeśli paczka jest odebrana i zniszczona, to klient musi się zrzec dostarczonej przesyłki na rzecz sklepu i sklep dogaduje się z kurierem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lebowski32: oni pewnie wiedzą, że tak się czasem zdarza i prowadzenie "dochodzeń" jest kłopotliwe, a także kosztowne. Zawsze jest jakiś margines błędów. Mi osobiście, mimo wielu otrzymywanych przesyłek z wielu krajów, nigdy się to nie zdarzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 razy przychodziła do mnie paczka z SuSu i za każdym razem odsyłałem, nie było żadnego problemu, a kurier z UPSu wypytywał co ja tak zamawiam cały czas w takich dużych paczkach ;) 

 

Swoją drogą, takie rzeczy zdarzają się wszędzie, nie ma fizycznej możliwości odsiać takich ludzi, którzy szukają w sortowniach zarobku. Ostatnio z poczty polskiej dostałem przesyłkę, w której powinna być GoPro Hero Silver 4. Opakowanie od kamery było, tylko, że jego zawartość stanowiło tylko pół kilo cukru pudru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wincenty, wszystko zgoda - ja tylko się dziwię, że UPS nie dba o kontrolę jakości wewnątrz, która przecież jej także w ich interesie. Przy dobrej organizacji powinni się dowiedzieć bardzo szybko, który "Sebek" to zrobił ;)

Z reguły na magazynach są kamery i widać co się dzieje z paczką po dostarczeniu do niego jak i po tym jak wyjeżdzają do klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.