Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Hargin, w sprawie poprzedniej sprawy z UPS, SS zaproponowało mi bon na 30 euro. Normalnie go chyba nie przyjmę, bo to aż nieprzyzwoite, żeby oni ponosili jakiekolwiek koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosiareks Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Na stronie dodali kolejne modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Hargin, przesyłka do nich wraca już, przyślą nową, a do tego 30 euro zaproponowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringope24 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany Zastanawian sie czy aby na pewno SuSu jeat w pelni odpowiedzialne za dostawe i mozna te firme obwiniac za to co dostal Lebowski32? Jakie maja mozliwosci wplyniecia na firme kurierska? UPS pewnie byl wybrany bo sprawial "najmniej" problemow i byl solidny z ich perspektywy. Jesli takie przypadki beda sie powtarzac to, moga jedynie zerwac z nimi kontrakt. Wg mnie nie nalezy burzyc wizerunku firmy z powodu takich przypadkow. Produkcja to jedno, dostawa to drugie. Jesli paczka przyszla uszkodzona to oznacza, ze znalezlismy sie przypadkowo w procencie klientow do ktorych dostawa nie przebiegla pomyslnie. Nie trzeba winic menagerow, wszystkich swietych i calego swiata tylko zadzwonic zglosic sprawe i czekac na realizacje reklamacji. Klient indywidualny jak my nigdy nie bedzie pepkiem swiata dla kurierow, nie ma sie nawet co ludzic. Z drugiej strony kazdy ma prawi sie zdenerwowac gdy na cos dlugo czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz3M Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Na stronie dodali kolejne modele. Dwa ciekawe hudsony w jodełkę oraz havana w czerwoną kratkę. Czy model hudson posiada najszersze klapy dostępne w SuitSupply (oprócz tych co mają klapy w szpic)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepo Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Harginowi raczej chodziło o to, że my robiąc zakupy w SuSu zawieramy umowę z nimi, nie z firmą kurierską. To SuSu odpowiada przed nami za przesyłkę, to SuSu ma podpisany kontrakt z UPSem, w którym na pewno takie sytuacje są opisane. Natomiast nas to nie powinno interesować, nas powinno interesować to, czy paczka dochodzi do nas w takim stanie w jakim powinna 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wszyscy macie rację. Mnie najbardziej wkurza zachowanie UPS, które nie przejęło się moim zgłoszeniem. Po takim telefonie powinna wyć syrena na alarm w firmie i uruchomione śledztwo, kto odwala takie numery. A zamiast tego słyszę "nic nie mam odnotowane, nie wiem o co chodzi" na moje zgłoszenie, że ktoś niepowołany otworzył paczkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wincenty Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Sam wysyłam tysiące paczek i wiem jedno. Klient najpierw opierdziela sklep, który wysłał towar, w następnej kolejności firmę kurierską, a najbardziej odpowiedzialny za zniszczenia jest Sebek, który paczką rzuca bo ma przez swoją Karynę zły dzień. Natomiast oczywiście zgłaszać trzeba sklepowi, który ma umowę z firmą kurierską. Jeśli paczka jest odebrana i zniszczona, to klient musi się zrzec dostarczonej przesyłki na rzecz sklepu i sklep dogaduje się z kurierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wincenty, wszystko zgoda - ja tylko się dziwię, że UPS nie dba o kontrolę jakości wewnątrz, która przecież jej także w ich interesie. Przy dobrej organizacji powinni się dowiedzieć bardzo szybko, który "Sebek" to zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: oni pewnie wiedzą, że tak się czasem zdarza i prowadzenie "dochodzeń" jest kłopotliwe, a także kosztowne. Zawsze jest jakiś margines błędów. Mi osobiście, mimo wielu otrzymywanych przesyłek z wielu krajów, nigdy się to nie zdarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepo Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 3 razy przychodziła do mnie paczka z SuSu i za każdym razem odsyłałem, nie było żadnego problemu, a kurier z UPSu wypytywał co ja tak zamawiam cały czas w takich dużych paczkach Swoją drogą, takie rzeczy zdarzają się wszędzie, nie ma fizycznej możliwości odsiać takich ludzi, którzy szukają w sortowniach zarobku. Ostatnio z poczty polskiej dostałem przesyłkę, w której powinna być GoPro Hero Silver 4. Opakowanie od kamery było, tylko, że jego zawartość stanowiło tylko pół kilo cukru pudru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Ja się bardzo mocno zastanawiam nad zielonym harrisem. Ogólnie zapowiedź kolekcji całkiem mi się podoba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Bardzo ciekawy (też o nim dumam) spodnie bez szlufek dodatkowy plus. Szkoda, że zrobili go na pełnej podszewce. Brustasza trochę niekompatybilna z poszetkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Safari styl. Ale okulary przeciwsłoneczne powinny pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wincenty Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wincenty, wszystko zgoda - ja tylko się dziwię, że UPS nie dba o kontrolę jakości wewnątrz, która przecież jej także w ich interesie. Przy dobrej organizacji powinni się dowiedzieć bardzo szybko, który "Sebek" to zrobił Z reguły na magazynach są kamery i widać co się dzieje z paczką po dostarczeniu do niego jak i po tym jak wyjeżdzają do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
O.v.K. Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Ja się bardzo mocno zastanawiam nad zielonym harrisem. Ogólnie zapowiedź kolekcji całkiem mi się podoba Ja z kolei, gdybym miał stosowne fundusze, wszedłbym chętnie w posiadanie jasnobrązowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Jasnobrazowy też wygląda bdb. Mi się bardzo podoba biała Havana, ale to niestety raczej nie przy mojej karnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szego Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 Wybaczcie za off top, ale w sprawie UPS też miałem podobną sytuację. Zamówiłem paczkę z Zalando, po tygodniu ciszy i braku paczki zadzwoniłem do UPS, żeby dowiedzieć się, co się stało. Okazało się, że paczka od kilku dni leży w magazynie w moim mieście; kurier nie chciał jej dostarczyć, gdyż była uszkodzona. Paczka podarta, zawartość w porządku, więc odebrałem. Teraz żałuję, że nie pociągnąłem tego dłużej i nie zapytałem nawet dlaczego 1. paczka była podarta 2. Nikt do mnie nawet nie zadzwonił. Kpina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 Jasnobrazowy też wygląda bdb. Mi się bardzo podoba biała Havana, ale to niestety raczej nie przy mojej karnacji. A to przypadkiem nie ciemne kolory mocniej eksponują jaśniejszą karnację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filion Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 W Twoim przypadku chyba krój Napoli będzie pasował lepiej (szersze ramiona niż w Lazio). Ja obstawiam rozmiar 50 (ramiona 48/klatka 112/talia 98). Być może będzie wymagał delikatnego taliowania. Faktycznie Napoli ma wyższy guzik niż Lazio, ale nie jest to duża różnica. Dzięki za poradę. Zdecydowałem się na tą 50. Jeśli chodzi o kolor garnituru to w słońcu i dobrym, białym świetle jest taki jak na stronie, natomiast w pozostałych przypadkach kolor jak na zdjęciach. http://eu.suitsupply.com/pl/suits/napoli-niebieski-gładki/P4271.html?cgid=Suits&prefn1=styleFit&prefv1=Klasyczne-Napoli Poniżej zamieszczam wspomniane zdjęcia, co myślicie, zostawić i dopasować czy jednak inny rozmiar potrzebny? Ewentualnie co by trzeba było zmienić w obecnym rozmiarze? Mi się wydaje że wystarczyło by wyszczuplenie marynarki no i oczywiście dopasowanie spodni. Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 Pewnie gdyby w ramionach był 1 cm mniej ,to wyglądałyby lepiej - jednak wtedy byłoby ciasno w klatce. Przód wygląda bardzo dobrze, a plecy przyzwoicie jak na RTW (chyba jeszcze nie rozprułeś szlicht, co powinno poprawić dopasowanie na samym dole). Ja bym nie taliował. Rękawy w punkt. Spodnie jak skrócisz powinny się układać lepiej. Generalnie IMHO jest ok, na ile pozwalają ocenić to średniej jakości zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 A to przypadkiem nie ciemne kolory mocniej eksponują jaśniejszą karnację?Kontrast nie może być za duży, ale też za mały. W białym garniturze czuję, że wygladalbym jak żagiel Może jak kiedyś będę mieszkał gdzieś na południu i będę choć trochę opalony przez dłużej niż dwa tygodnie, spróbuję. Na razie będę podziwiał zdjęcia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 Też zwróciłem uwagę na ten biały garnitur, ale głównie z tego powodu, że szukam białych spodni. Do tej pory nie spotkałem satysfakcjonującego mnie materiału. Jednak nie widzę dla siebie zastosowania dla tej białej marynarki, całego białego garnituru raczej nie założę. Podobnie jak blekit mam jasne włosy i karnację. Podobają mi się te spodnie http://eu.suitsupply.com/en/trousers/off-white-trousers/B773.htmlniestety są dość drogie, ale w sumie skoro biała marynarka miałaby wisieć w szafie to zakup garnituru nie byłby ekonomiczny. Zastanawiam się, czy te spodnie trzeba prać w pralni. EDIT: Pojawiło się kilka nowych rzeczy w przedsprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2016 @Aron: zobacz te: http://www.massimodutti.com/pl/pl/personal-tailoring/the-collection/country-lux-c1595504.html ja zamówiłem na próbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.