Lebowski32 Napisano 4 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 4 Luty 2016 @ Hargin, trochę odbiegając od moich narzekań - kiedyś Suitsupply przyjęło ode mnie garnitur z powrotem po upływie 40 dni i chyba nawet rachunku nie miałem, jeśli dobrze pamiętam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 4 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 4 Luty 2016 Dobrze wiedzieć Ja nigdy jeszcze nic im nie zwracałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fan_dobrego_buta Napisano 4 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 4 Luty 2016 A o której mówisz ? http://eu.suitsupply.com/pl/pre_order_jackets/hudson-zielony-gładki/C944.html?cgid=pre_order_jackets Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 4 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 4 Luty 2016 http://eu.suitsupply.com/pl/pre_order_jackets/hudson-zielony-gładki/C944.html?cgid=pre_order_jackets Odradzam .Co prawda to nie ten sam model bo ja zamówiłem Havane .Lecz zapewne ten sam materiał .Oczywiście nic nie tracisz bo zawsze można zwrócić .Ale w mojej ocenie szkoda czasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 5 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty 2016 Obiecane zdjęcia lnu Spence Bryson (Havana): kolor prawidłowy plecy marynarki pod światło, dobrze widać gęstość splotu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 5 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty 2016 Na Twoich zdjęciach ten garnitur, pod względem koloru, wygląda zupełnie inaczej niż na stronie Suitsupply. Na stronie może faktycznie sprawiać wrażenie ekstrawaganckiego i rzucającego się w oczy, a na podstawie Twoich zdjęć wydaje się być zdecydowanie bardziej stonowany. Dodaję go do mojej listy życzeń. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał W. Napisano 5 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty 2016 Kolega zamówił livorno 48, jednak ramiona nie leżą tak jak powinny, są lekko za duże. Czy jest szansa, że lazio 48, które ma takich sam wymiar ramion (45cm) będzie leżeć lepiej ze względu na inne wypełnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 5 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty 2016 Lazio ma lekkie wypełnienie ramion. Podejrzewam, że identyczne jak w Livorno. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Hargin, w sprawie poprzedniej sprawy z UPS, SS zaproponowało mi bon na 30 euro. Normalnie go chyba nie przyjmę, bo to aż nieprzyzwoite, żeby oni ponosili jakiekolwiek koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosiareks Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Na stronie dodali kolejne modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Hargin, przesyłka do nich wraca już, przyślą nową, a do tego 30 euro zaproponowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringope24 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: nie wygłupiaj się nawet SuSu jest odpowiedzialne za dostarczenie Ci zakupionego przedmiotu i to, czy sam szef przywiezie Ci pod drzwi garnitur, czy kurier nie ma znaczenia. Z ich strony zachowanie ok, a na tą chwilę ryzyko nie istnieje. Nie ma chyba sensu płakać nad porwanym kartonem. Jak chcesz sprezentuję Ci nowy, nieporwany Zastanawian sie czy aby na pewno SuSu jeat w pelni odpowiedzialne za dostawe i mozna te firme obwiniac za to co dostal Lebowski32? Jakie maja mozliwosci wplyniecia na firme kurierska? UPS pewnie byl wybrany bo sprawial "najmniej" problemow i byl solidny z ich perspektywy. Jesli takie przypadki beda sie powtarzac to, moga jedynie zerwac z nimi kontrakt. Wg mnie nie nalezy burzyc wizerunku firmy z powodu takich przypadkow. Produkcja to jedno, dostawa to drugie. Jesli paczka przyszla uszkodzona to oznacza, ze znalezlismy sie przypadkowo w procencie klientow do ktorych dostawa nie przebiegla pomyslnie. Nie trzeba winic menagerow, wszystkich swietych i calego swiata tylko zadzwonic zglosic sprawe i czekac na realizacje reklamacji. Klient indywidualny jak my nigdy nie bedzie pepkiem swiata dla kurierow, nie ma sie nawet co ludzic. Z drugiej strony kazdy ma prawi sie zdenerwowac gdy na cos dlugo czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz3M Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Na stronie dodali kolejne modele. Dwa ciekawe hudsony w jodełkę oraz havana w czerwoną kratkę. Czy model hudson posiada najszersze klapy dostępne w SuitSupply (oprócz tych co mają klapy w szpic)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepo Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Harginowi raczej chodziło o to, że my robiąc zakupy w SuSu zawieramy umowę z nimi, nie z firmą kurierską. To SuSu odpowiada przed nami za przesyłkę, to SuSu ma podpisany kontrakt z UPSem, w którym na pewno takie sytuacje są opisane. Natomiast nas to nie powinno interesować, nas powinno interesować to, czy paczka dochodzi do nas w takim stanie w jakim powinna 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wszyscy macie rację. Mnie najbardziej wkurza zachowanie UPS, które nie przejęło się moim zgłoszeniem. Po takim telefonie powinna wyć syrena na alarm w firmie i uruchomione śledztwo, kto odwala takie numery. A zamiast tego słyszę "nic nie mam odnotowane, nie wiem o co chodzi" na moje zgłoszenie, że ktoś niepowołany otworzył paczkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wincenty Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Sam wysyłam tysiące paczek i wiem jedno. Klient najpierw opierdziela sklep, który wysłał towar, w następnej kolejności firmę kurierską, a najbardziej odpowiedzialny za zniszczenia jest Sebek, który paczką rzuca bo ma przez swoją Karynę zły dzień. Natomiast oczywiście zgłaszać trzeba sklepowi, który ma umowę z firmą kurierską. Jeśli paczka jest odebrana i zniszczona, to klient musi się zrzec dostarczonej przesyłki na rzecz sklepu i sklep dogaduje się z kurierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebowski32 Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wincenty, wszystko zgoda - ja tylko się dziwię, że UPS nie dba o kontrolę jakości wewnątrz, która przecież jej także w ich interesie. Przy dobrej organizacji powinni się dowiedzieć bardzo szybko, który "Sebek" to zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 @Lebowski32: oni pewnie wiedzą, że tak się czasem zdarza i prowadzenie "dochodzeń" jest kłopotliwe, a także kosztowne. Zawsze jest jakiś margines błędów. Mi osobiście, mimo wielu otrzymywanych przesyłek z wielu krajów, nigdy się to nie zdarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepo Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 3 razy przychodziła do mnie paczka z SuSu i za każdym razem odsyłałem, nie było żadnego problemu, a kurier z UPSu wypytywał co ja tak zamawiam cały czas w takich dużych paczkach Swoją drogą, takie rzeczy zdarzają się wszędzie, nie ma fizycznej możliwości odsiać takich ludzi, którzy szukają w sortowniach zarobku. Ostatnio z poczty polskiej dostałem przesyłkę, w której powinna być GoPro Hero Silver 4. Opakowanie od kamery było, tylko, że jego zawartość stanowiło tylko pół kilo cukru pudru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Ja się bardzo mocno zastanawiam nad zielonym harrisem. Ogólnie zapowiedź kolekcji całkiem mi się podoba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Bardzo ciekawy (też o nim dumam) spodnie bez szlufek dodatkowy plus. Szkoda, że zrobili go na pełnej podszewce. Brustasza trochę niekompatybilna z poszetkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blekit Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Safari styl. Ale okulary przeciwsłoneczne powinny pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wincenty Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Wincenty, wszystko zgoda - ja tylko się dziwię, że UPS nie dba o kontrolę jakości wewnątrz, która przecież jej także w ich interesie. Przy dobrej organizacji powinni się dowiedzieć bardzo szybko, który "Sebek" to zrobił Z reguły na magazynach są kamery i widać co się dzieje z paczką po dostarczeniu do niego jak i po tym jak wyjeżdzają do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
O.v.K. Napisano 6 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2016 Ja się bardzo mocno zastanawiam nad zielonym harrisem. Ogólnie zapowiedź kolekcji całkiem mi się podoba Ja z kolei, gdybym miał stosowne fundusze, wszedłbym chętnie w posiadanie jasnobrązowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.