Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety ja również muszę opisać tutaj smutne doświadczenie ze sklepem MILER dokładając cegiełkę żalu i rozczarowania. 

Chciałem zamówić kilka prezentów dla mojego brata na 30 urodziny, dogadałem się z rodzicami, że za nich też kupię prezent, sprawdziłem jaki jest czas dostawy (według regulaminu najdłuższy możliwy to 7 dni roboczych). Impreza urodzinowa ma być 24.06. 

Złożyłem zamówienie 11.06, opłacone kartą na 4 produkty (pasek, zestaw ze skóry, koszula vichy i koszula biała). Zamówienie od 12.06 wisi na statusie "przyjęte do realizacji". Od tamtej pory każdego dnia wchodzę na stronę żeby zobaczyć czy coś się ruszyło i nic. Dzisiaj, to jest 20.06, czyli jeden dzień przed upłynięciem 7 dni roboczych, stwierdziłem, że sam zadzwonię do sklepu i dowiem się czy przesyłka dojdzie na czas czy nie (zamówienie cały czas widnieje jako "przyjęte do realizacji"). Próbowałem dzwonić 2 razy na telefon komórkowy, który był wyłączony - nic takiego, może się rozładował. Później 4 razy na telefon stacjonarny - nikt nie odbiera do godziny 14 (czyli 2h przed zamknięciem obsługi klienta - info ze strony). W końcu po 14:30 stwierdziłem, że zadzwonię jeszcze raz na komórkę podaną na stronie i w końcu jest, zgłasza się ktoś, podaję numer zamówienia i słyszę "a tak, właśnie miałam do Pana dzwonić w sprawie tego zamówienia". Chwila rozmowy i okazuje się, żę nie ma koszuli classic w rozmiarze 41, zostałem poinformowany, mogą mi wysłać rozmiar 42 z przesuniętym guzikiem "bo rozmiar całej reszty jest taki sam, Pani powiedziała, żę to jeszcze potwierdzi i oddzwoni do mnie za chwilę. Rozmiarówkę sprawdziłem na stronie i oczywiście jest niewielka różnica pomiędzy 42 i 41.  Po 35 minutach dostaję telefon i informację, że nie ma tej koszuli i co mają zrobić z zamówieniem. Na moje pytanie dlaczego informują mnie o brakach w moim zamówieniu dopiero teraz usłyszałem tylko 'mieliśmy dużo pracy'. Poprosiłem o zwrot pieniędzy za koszulę i chyba to wszystko co mogę zrobić. Pani powiedziała, że przeprasza i może wyjaśnić całą sytuację, poinformowałem, że nie bardzo interesuje mnie co się stało bo to ja teraz muszę powiedzieć komuś "słuchaj nie mam w sumie prenetu dla Ciebie bo myślałem, że jest wysyłany do mnie od prawie 10 dni, ale jednak im się pomyliło". Takie zachowanie, brak profesjonalizmu i brak przepływu informacji wewnątrz sklepu jest dla mnie po prostu niedopuszcalne i prawdopodobnie były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Jestem wielce rozczarowany bo bardzo podoba(ł) mi się zapał z jakim Pan Tomasz działa na swoim blogu, sklepie i miło było patrzeć jak jakaś marka z Polski się tak szybko rozwija. Jak widać chyba za szybko skoro nie potrafią dopilnować takich prostych spraw jak sprawdzenie stanu magazynowego przez 7 dni roboczych. Wstyd. 

 

Edycja: 
Jeżeli ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę taką koszulę w rozmiarze 43 do piątku to proszę o informację.

Edycja 2: W tym miejscu pojawiła się edycja, która trochę zmienia srpawę - w rozmowie telefonicznej cały czas rozmawiałem z obsługą o rozmiarze 43, nie jestem w stanie powiedzieć czy to Pani z obsługi pomyliła rozmiar podczas rozmowy czy też ja. Rzeczywiście rozmiary 42 i 41 są takie same i można w nich przesuwać guzik. To zostało wyjaśnione podczas rozmowy z innym pracownikiem w wiadomościach prywatnych. Mimo wszystko jestem rozczarowany brakiem kontaktu przez poprzednie dni bo jak widać wystarczy chwilę porozmawiać żeby wyjaśnić sytuację. Zaoszczędziło by to sporo stresu pracownikom oraz mi. Sprawa aktualnie jest wyjaśniana w wiadomościach prywatnych, poinformuję o jej zakończeniu. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Aż pozwolę sobie wziąć udział w dyskusji bo z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie.

Szkoda, że  firma odpowiada wyłącznie na interwencje forumowiczów. Zwykła droga e-mail z zapytaniem o termin realizacji zamówienia pozostaje bez odpowiedzi - przynajmniej w moim przypadku.

O opóźnieniach w dostawach towaru (garnitur 7 dni roboczych) i przyczynach również nikt nie informuje, a to akurat powinien być standard.

Kiepska sprawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem jasnobrązowy pasek i granatowy krawat. Miałem pewne obawy, że kolor paska będzie odbiegał od koloru moich butów (określany jako czerwonobrązowy), ale po otrzymaniu przesyłki okazał się strzałem w dziesiątkę. Krawat bardzo ładny i też wygląda lepiej na żywo. Zatem polecam obydwa produkty, chociaż ja zakupiłem je w urodzinowej promocji.

Jeszcze jedna uwaga. W maju 2015 roku była mowa o planowanej trzeciej sylwetce, bardziej atletycznej, slim fit. Ciągle na nią czekam i mam nadzieję, że w końcu się doczekam. O ile 96 w pasie jest ok, to w klatce 107 to o jakieś 3 cm za mało (rozmiar 39). Jeżeli nie stały asortyment, to może jakiś preorder...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sprawa została rozwiązana na czas. Rozwiązanie było bardzo proste, szkoda, że nikt nie wpadł na nie wcześniej podczas pierwszej lub drugiej rozmowy telefonicznej - wałczer na koszule. Z reszty zamówionych produktów jestem bardzo zadowolony, jedynie rękawy są do skrócenia (pamiętam, że kiedyś była taka możliwość, oczywiście odpłatnie i zgłoszę się z tym już w wiadomości prywatnej). 

 Plus za to, że ktoś z obsługi zareagował i podjął się rozwiązania sytuacji, minus za to, że nie próbowano jej rozwiązać wcześniej, do tego koszula, której nie było na stanie cały czas była dostępna do kupienia w sklepie internetowym (została zdjęta dopiero 21.06 po moim przypomnieniu, że cały czas można ją dodać do koszyka). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest odosobniony przypadek. Ja np. ostatnio kupiłem buty, których - jak się okazało - nie było. I dowiedziałem się o tym po dwóch tygodniach czekania, dopiero po tym jak sam zadzwoniłem zorientować się co z moim zamówieniem, które wg strony internetowej powinno być realizowane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (wcześniej bezskutecznie próbowałem dowiedzieć się tego mailowo).

Sytuacja w moim przypadku była o tyle dziwna, że specjalnie czekałem aż pojawi się dostępny mój rozmiar. No i nadal strona internetowa umożliwia zakup tych butów.

Szkoda, że to tak działa, [EDIT] zwłaszcza jeśli wcześniej można było kupić takie buty w nieco tylko wyższej cenie gdzie indziej i zrezygnowało się z tego w zaufaniu, że po zakupie na shopmiler otrzyma się produkt i ostatecznie zostaje się na lodzie. Skłamałbym gdybym napisał, że mnie to nie denerwuje.

Edytowane przez Kily
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Godzinę temu, Bartosz_U napisał:

Chciałbym zorientować się, jaka jest różnica w wysokości stanu spodni w Waszych garniturów, konkretnie chodzi mi o rozmiary 176, 182 i 188.

Panie Bartoszu, wysokość stanu zależy również od szerokości pasa. Proszę podać ten wymiar, żebym mógł pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy między 88 a 96. Jeśli jesteśmy przy spodniach, abym nie dopytywał o to w przyszłości :) :

  • zapas materiału z tyłu należy do standardowych - tj. po 4-5 cm z obu stron;
  • istnieje możliwość doszycia regulatorów zamiast szlufek oraz dorobienia pojedynczych zakładek na gotowym produkcie lub ewentualnym przyszłym preorderze?

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.07.2017 o 12:28, Bartosz_U napisał:

Powiedzmy między 88 a 96. Jeśli jesteśmy przy spodniach, abym nie dopytywał o to w przyszłości :) :

  • zapas materiału z tyłu należy do standardowych - tj. po 4-5 cm z obu stron;
  • istnieje możliwość doszycia regulatorów zamiast szlufek oraz dorobienia pojedynczych zakładek na gotowym produkcie lub ewentualnym przyszłym preorderze?

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Zmierzyłem dla Pana spodnie, przyjąłem pas 92.

176/92 - wysokość stanu 16 cm + 4 cm pas
182/92 - wysokość stanu 19 cm + pas
188/92 - wysokość stanu 22 cm + pas

Nie doszywamy regulatorów i nie robimy zakładek - te opcje są dostępne w MTM :)

Spodnie można poszerzyć w pasie +/- 4 cm na obwodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Miler Spirits&Style napisał:

Zmierzyłem dla Pana spodnie, przyjąłem pas 92.

176/92 - wysokość stanu 16 cm + 4 cm pas
182/92 - wysokość stanu 19 cm + pas
188/92 - wysokość stanu 22 cm + pas

Nie doszywamy regulatorów i nie robimy zakładek - te opcje są dostępne w MTM :)

Spodnie można poszerzyć w pasie +/- 4 cm na obwodzie.

Czegoś nie rozumiem Co to biodrówki ? 16 cm stanu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, 50groszy napisał:

Czegoś nie rozumiem Co to biodrówki ? 16 cm stanu?

 

Godzinę temu, Miler Spirits&Style napisał:

Dochodzi do tego pas, stan określiłbym jako średni. Widać to na zdjęciach produktowych, które można obejrzeć na naszym sklepie internetowym :)

Średni będzie w okolicach 27-30 cm . Mieliście jakieś szkolenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, secondhand_man napisał:

 

Średni będzie w okolicach 27-30 cm . Mieliście jakieś szkolenie ?

Nie przesadzałbym, że średni to aż tyle. To oczywiście zależy od wzrostu, natomiast przy średnim zakładałbym okolice 25 cm jako średni. Zgodzę się na pewno z tym, że 20 cm to biodrówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od ustalenia o jaki dokładnie wymiar chodzi bo łatwo tu o nieporozumienie. Można mierzyć różnicę między całkowitą długością spodni a wewnętrzną długością nogawki, długość szwu od połączenia przedniej i tylnej części nogawki do końca rozporka albo samą długość rozporka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zmierzyłem spodnie jeszcze raz. Jak słusznie zauważył @Ernestson są różne metody pomiaru. Uściślę: zastosowałem metodę zmierzenia nogawki z zewnętrznej i wewnętrznej strony. Dziś zmierzyłem jeszcze raz i okazało się, że wczoraj  zaniżyłem ich wysokość - bez pasa różnica między pomiarami to ~19 cm, zatem z pasem będą to 23 cm. Biję się w pierś i przepraszam @Bartosz_U za wprowadzenie w błąd, a @50groszy, @secondhand_man oraz @MateuszT. dziękuję za czujność.

Co do określenia, czy ten stan jest średni czy niski, nie mam nic do dodania - takie określenia są sprawą subiektywną. Żeby rozwiać wątpliwości mogę ponownie zachęcić do obejrzenia zdjęć produktowych, a zainteresowanym mogę przesłać inne zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

@JakubAnderwald Zerknij na dwa poniższe linki i posty dookoła podlinkowanych.

 

Singla od Barona jest modelem dość podobnym wzornictwem. Używam od maja zeszłego roku i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Wyjściowa cena Singli jest wyższa, ale kody rabatowe u nich to standard. Jak nie robiłeś zakupów wcześniej - jest 20% dla nowego klienta, a 30% w miarę regularnie się trafia. Jeśli chodzi o skórę to z tego co pamiętam przy torbie była plakietka że to skóra w wykończeniu anilinowo-kazeinowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.