Jump to content

Sanctim

Użytkownik
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15

About Sanctim

  • Rank
    Zwykły
  • Birthday 09/17/1991

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Łódź

Kontakt

  • nazwisko
    Kochaniec

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Mam Witchena i przez rok było całkiem okej. Po roku zaczęły się problemy: rozprucie w podszewce w środku, trochę zaczęła latać rączka. Jeżeli znajdziesz Witchena za mniej niż 150 to warto jako taka walizka na rok.
  2. Gdzie do prania oddajecie swoje garnitury w Łodzi?
  3. Co do Aplhy to ja bym sobie odpuścił. Kupiłem 3 lata temu na zimę kurtkę Alphy (chyba model industrial). Po jednym sezonie zaczęły się pojawiać odprucia i ogólnie nie byłem zadowolony z zakupu, bardzo słabe materiały.
  4. Niedługo będę mógł się wypowiedzieć o parasolu z Poszetki - właśnie przyszedł. Pierwsze odczucia bardzo dobre, zobaczymy jak sprawdzi się w deszczu i czy nie zmieni właściwości po kilku tygodniach.
  5. Produnkt: Niezbędnik Gentlemana - Daily Wallet, Kolor skóry: Czarny + pakowanie jako prezent. Niestety nie mogę polecić tego produktu ze sklepu Miler, tak samo jak nie mogę polecić opcji pakowania jako prezent. Oczywiście pudełko było dobrze zapakowane, ładny papier, ale niezbędnik przyszedł porysowany i brudny. Gdybym mógł go otworzyć wcześniej, przed wręczeniem, to by nie było takiego wstydu. Zaproponowano mi wymianę, ale ze swojej strony uważam, że jest to niemożliwe ponieważ niezbędnik został podarowany jako prezent i raczej nic już z tym nie zrobię. Kontrola jakości jak widać nie istnieje. Nie wstawiałem posta wcześniej ponieważ nie chciałem już obsmarowywać sklepu, kolejny raz zresztą. Dziwi mnie bardzo taki spadek jakości produktów, który nie jest odzwierciedlony w opiniach na stronie. Dla porównania dodam zdjęcie mojej bilonówki, używanej ponad pół roku: (ta swoją drogą ma dziwne zmarszczenia z tyłu, ale to ma zostać wymienione w najbliższym czasie).
  6. Ja mam jeden kupiony w styczniu i jest bardzo fajny. Też kilkukrotnie miałem zawał podczas obmacwania się po kieszeniach Kupiłem teraz bratu na urodzny cały zestaw i przyszedł brudny i porysowany (Czekam na odpowiedź sklepu) więc nie wiem czy stara, dobra seria im się skończyła czy po prostu trafiłem na bubel.
  7. Kolejne pytanie do CT: jak tam jest liczona długość rękawów? Najmniejszy pokazuje mi 32" co po przeliczeniu daje 81,28. Czy to nie jest jakiś błąd na stronie bo to przypomina bardziej całą długość koszuli, a nie rękawów. Jest to dużo większa wartość niż w wólczance (65cm) lub w sklepie Miler (65,5cm)
  8. Czyli tak jak napisałem - podeszwa ledwo dotknięta, inaczej wyglądała cała reszta
  9. Myślę, że takich butów nie da się zniszczyć w jedną noc, nawet jakby ktoś bardzo próbował. Podeszwa w szpilkach mojej żony po weselu wygląda na lekko dotkniętą, a w niektórych miejscach nawet wyglądała na niedotkniętą. Inaczej wyglądała cała reszta but, ale to przez to, że chodziliśmy po jakichś trawach żeby robić zdjęcia.
  10. Można też użyć jakiegoś darmowego klienta VPN, którym zmienisz sobie kraj z jakiego chcesz wejść na stronę przez zmianę IP i całkowicie oszuka stronę i z automatu wybierze inny kraj i walutę. Tunnel bear jest darmowy np.
  11. Moja sprawa została rozwiązana na czas. Rozwiązanie było bardzo proste, szkoda, że nikt nie wpadł na nie wcześniej podczas pierwszej lub drugiej rozmowy telefonicznej - wałczer na koszule. Z reszty zamówionych produktów jestem bardzo zadowolony, jedynie rękawy są do skrócenia (pamiętam, że kiedyś była taka możliwość, oczywiście odpłatnie i zgłoszę się z tym już w wiadomości prywatnej). Plus za to, że ktoś z obsługi zareagował i podjął się rozwiązania sytuacji, minus za to, że nie próbowano jej rozwiązać wcześniej, do tego koszula, której nie było na stanie cały czas była dostępna do kupienia w sklepie internetowym (została zdjęta dopiero 21.06 po moim przypomnieniu, że cały czas można ją dodać do koszyka).
  12. Niestety ja również muszę opisać tutaj smutne doświadczenie ze sklepem MILER dokładając cegiełkę żalu i rozczarowania. Chciałem zamówić kilka prezentów dla mojego brata na 30 urodziny, dogadałem się z rodzicami, że za nich też kupię prezent, sprawdziłem jaki jest czas dostawy (według regulaminu najdłuższy możliwy to 7 dni roboczych). Impreza urodzinowa ma być 24.06. Złożyłem zamówienie 11.06, opłacone kartą na 4 produkty (pasek, zestaw ze skóry, koszula vichy i koszula biała). Zamówienie od 12.06 wisi na statusie "przyjęte do realizacji". Od tamtej pory każdego dnia wchodzę na stronę żeby zobaczyć czy coś się ruszyło i nic. Dzisiaj, to jest 20.06, czyli jeden dzień przed upłynięciem 7 dni roboczych, stwierdziłem, że sam zadzwonię do sklepu i dowiem się czy przesyłka dojdzie na czas czy nie (zamówienie cały czas widnieje jako "przyjęte do realizacji"). Próbowałem dzwonić 2 razy na telefon komórkowy, który był wyłączony - nic takiego, może się rozładował. Później 4 razy na telefon stacjonarny - nikt nie odbiera do godziny 14 (czyli 2h przed zamknięciem obsługi klienta - info ze strony). W końcu po 14:30 stwierdziłem, że zadzwonię jeszcze raz na komórkę podaną na stronie i w końcu jest, zgłasza się ktoś, podaję numer zamówienia i słyszę "a tak, właśnie miałam do Pana dzwonić w sprawie tego zamówienia". Chwila rozmowy i okazuje się, żę nie ma koszuli classic w rozmiarze 41, zostałem poinformowany, mogą mi wysłać rozmiar 42 z przesuniętym guzikiem "bo rozmiar całej reszty jest taki sam, Pani powiedziała, żę to jeszcze potwierdzi i oddzwoni do mnie za chwilę. Rozmiarówkę sprawdziłem na stronie i oczywiście jest niewielka różnica pomiędzy 42 i 41. Po 35 minutach dostaję telefon i informację, że nie ma tej koszuli i co mają zrobić z zamówieniem. Na moje pytanie dlaczego informują mnie o brakach w moim zamówieniu dopiero teraz usłyszałem tylko 'mieliśmy dużo pracy'. Poprosiłem o zwrot pieniędzy za koszulę i chyba to wszystko co mogę zrobić. Pani powiedziała, że przeprasza i może wyjaśnić całą sytuację, poinformowałem, że nie bardzo interesuje mnie co się stało bo to ja teraz muszę powiedzieć komuś "słuchaj nie mam w sumie prenetu dla Ciebie bo myślałem, że jest wysyłany do mnie od prawie 10 dni, ale jednak im się pomyliło". Takie zachowanie, brak profesjonalizmu i brak przepływu informacji wewnątrz sklepu jest dla mnie po prostu niedopuszcalne i prawdopodobnie były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Jestem wielce rozczarowany bo bardzo podoba(ł) mi się zapał z jakim Pan Tomasz działa na swoim blogu, sklepie i miło było patrzeć jak jakaś marka z Polski się tak szybko rozwija. Jak widać chyba za szybko skoro nie potrafią dopilnować takich prostych spraw jak sprawdzenie stanu magazynowego przez 7 dni roboczych. Wstyd. Edycja: Jeżeli ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę taką koszulę w rozmiarze 43 do piątku to proszę o informację. Edycja 2: W tym miejscu pojawiła się edycja, która trochę zmienia srpawę - w rozmowie telefonicznej cały czas rozmawiałem z obsługą o rozmiarze 43, nie jestem w stanie powiedzieć czy to Pani z obsługi pomyliła rozmiar podczas rozmowy czy też ja. Rzeczywiście rozmiary 42 i 41 są takie same i można w nich przesuwać guzik. To zostało wyjaśnione podczas rozmowy z innym pracownikiem w wiadomościach prywatnych. Mimo wszystko jestem rozczarowany brakiem kontaktu przez poprzednie dni bo jak widać wystarczy chwilę porozmawiać żeby wyjaśnić sytuację. Zaoszczędziło by to sporo stresu pracownikom oraz mi. Sprawa aktualnie jest wyjaśniana w wiadomościach prywatnych, poinformuję o jej zakończeniu.
  13. Sanctim

    Buty, trochę taniej

    Takie miałem obawy, "zewnątrz" buty od MD nie wyglądają tak źle.
  14. Sanctim

    Buty, trochę taniej

    Czy te z MD nie będą gorsze jakościowo?
  15. Mam prawie identyczne doświadczenia z Wólczańką - 3 koszule zamówione podczas trwania promocji, dostarczone ze sporym opóźnieniem. Nikt nie informował mnie mailowo czy telefonicznie i możliwości opóźnienia. Mimo wszystko uważam, żę za taką cenę można ryzykować i poczekać 2-3 tygodnie jeżeli komuś się nie spieszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.