Skocz do zawartości

Gdzie kupować koszule przy ograniczonym budżecie?


gamer7772

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!  Otóż jestem studentem pierwszego roku. Na codzień chodze w koszulach, bardziej lub mniej casualowych. Niestety, w sklepach zwykle się spotykam spotykam z następującym problemami:
- krój koszuli nie odpowiada (np. mały kołnierzyk)
- nieodpowiedni skład (domieszka poliestru, której nie znoszę)
- słabej jakości bawełna (easy iron. podobno włókna takiej koszuli traktowane sa amoniakiem, żeby się nie gniotły. efekt jest podobny do koszuli z poliestru)
- zły rodzaj kołnierzyka ( chętnie noszę kent, ale się zdarza , że mają tylko włoskie, z takich, jakie mi się podobają)
- brak mojego rozmiaru (zwłaszcza wyprzedarze)
- zbyt wysoka cena (mam nieco ograniczony budżet; dysponując większą kwotą, łatwo rozwiązać pozostałe problemy , kupując koszule droższych marek albo szyjąc na miarę; niestety, zazwyczaj na jedną koszule mogę przeznaczyć 100-150 zł),

Uwzgędniwszy powyższe punkty, może mi zaproponować jakis fajny sklep gdzie można kupić koszule. Może to być sieciówka (mieszkam w Warszawie), może być online (choć preferuje sklepy stacjonarne)

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli budżet pozwala jedynie zaszaleć w czasie wyprzedaży, to:

 

- rozsądnym wyjściem jest Allegro - okazje różne oraz koszule Massimo Dutti - garniturowe są przeciętne, ale casualowe mogą być (ceny już od ok. 60 zł bez przesyłki, choć trzeba towar dokładnie oglądać - sporo rzeczy uszkodzonych)

- outlety i posezonowe obniżki

 

Ja np. dwie ładne i dobre jakościowo, nowe koszule kupiłem za 59 zł (wiele lat temu, fakt) i 69 zł (chyba ze dwa lata temu), jedną w outlecie, drugą w Vistuli. Mając 150 zł w momencie wyprzedaży praktycznie każda koszula jest w zasięgu, ale trzeba uwzględnić ewentualne poprawki (ja prawie zawsze muszę skracać rękawy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Charles Tyrwhitt.