Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie póki co wszystko w porządku - czasem jakaś nitka, czasem brak wieszaka, ale na szczęście w moich zamówieniach nie było dotychczas brudnych/poplamionych/brzydko pachnących przedmiotów. Rozmiar również zawsze zgodnie z zamówieniem. A z Suitsupply przez Otrium jak dotąd kupiłem kilka marynarek i płaszcz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się nawet dwa razy zdarzyło, że przysłali marynarkę z wieszakiem. W większości przypadków marynarki miały oryginalne zszycia. Tylko raz trafił się egzemplarz bez oryginalnych zszyć i nieładnie pachnący. Zapach szybko się ulotnił, mimo to zwróciłem marynarkę, ale teraz żałuję bo za tą cenę (300zł) trzeba było ją jednak zostawić. A oczywiście po moim zwrocie ktoś kupił. Koszul SuSu kupiłem na otrium 4 sztuki i żadnych defektów nie stwierdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tentomek napisał:

Są jakieś działające kody na Suitsupply na otrium?

Póki co Welcome15 czyli standardowa 15-procentowa zniżka działa. Pozostałe chyba nie. Ja ostatnio czekałem, czekałem, czekałem - no i się nie doczekałem, bo produkt, który mnie interesował wyszedł. A jak sobie myślę, że tamta cena i tak była dużo lepsza niż w sklepie normalnym, to się pukam w głowę, po co mi ta obsesja w głowie chodzi na maksymalną obniżkę - mimo że od relatywnej obniżki najważniejsza jest cena finalna do zapłaty. To tak na marginesie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, Karol Mateusz said:

Czy obsługa klienta SS Wam odpisuje? Czekam już ponad tydzień na info o zaległej dostawie i kompletna cisza.

Nie wiem, jak teraz, ale jak chcesz mieć koniecznie odpowiedź, to kontaktuj się przez chat. Tam jest bot, ale możesz go zmusić, żeby połączył z człowiekiem.

Na maile odpisują powoli, ale odpisują. Teraz mają pewnie dużo zamówień plus urlopy, a sami nie mają nic sensownego do odpisania pewnie. Ja raz miałem problem ze zwrotem, który ciągnął się kilka miesięcy, ale to nie było tak, że próbowali mnie zlać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2024 o 16:39, garzagrossa napisał:

Nie wiem, jak teraz, ale jak chcesz mieć koniecznie odpowiedź, to kontaktuj się przez chat. Tam jest bot, ale możesz go zmusić, żeby połączył z człowiekiem.

Na maile odpisują powoli, ale odpisują. Teraz mają pewnie dużo zamówień plus urlopy, a sami nie mają nic sensownego do odpisania pewnie. Ja raz miałem problem ze zwrotem, który ciągnął się kilka miesięcy, ale to nie było tak, że próbowali mnie zlać.

Kilka miesięcy? 😮 A to ich nie obowiązują ich przepisy, że muszą oddać kasę w ciągu 14 dni? Jak płaciłeś kartą, to szybciej byś odzyskał kasę w ramach procedury chargeback w swoim banku. Mastercard/Visa by się zwrócili do nich z pytaniem o wyjaśnienie i od razu by był zwrot.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, dragonek said:

Kilka miesięcy? 😮 A to ich nie obowiązują ich przepisy, że muszą oddać kasę w ciągu 14 dni? Jak płaciłeś kartą, to szybciej byś odzyskał kasę w ramach procedury chargeback w swoim banku. Mastercard/Visa by się zwrócili do nich z pytaniem o wyjaśnienie i od razu by był zwrot.

To nie chodziło o sam transfer. DHL nie dostarczył zwrotu, a to nie był jedyny problem. Teraz zresztą zapowiada mi się coś podobnego ☹️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby dorzucić się do bazy doświadczeń:

Miałem przy ostatnim zamówieniu problem że nie zwrócili mi pieniędzy po zwrocie towaru. W tamtym momencie minęło już deklarowane 14 dni na zwrot pieniędzy. Napisałem przez formularz kontaktowy na stronie do którego jest link na dole strony ich portalu pomocowego w sekcji "Nie otrzymałem pełnego zwrotu pieniędzy lub prawidłowej kwoty". Zwrócili po paru dniach. Mówili, że pierwszy przelew wysłali ale go coś im odbiło i nie dotarł. To było gdzieś w październiku zanim zaczęły się jazdy ze znikaniem i pojawianiem się Polski na Otrium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, garzagrossa napisał:

To nie chodziło o sam transfer. DHL nie dostarczył zwrotu, a to nie był jedyny problem. Teraz zresztą zapowiada mi się coś podobnego ☹️

Teraz rozumiem. A na Otrium nic nie znalazłeś dla siebie z SuSu? Będzie dużo taniej, a problemów ze zwrotem kurierem DHLu do Otrium jeszcze chyba nikt nie raportował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to ten sam kurier do tego samego państwa. Więc w tym aspekcie różnicy bym się nie doszukiwał. Natomiast pakowanie Otrium względem SuSu jest beznadziejne. Pudełka są bardzo tandtne.

Ostatnio przysłali mi wielkie pudełko którego zawartość w większości było powietrze. Kurier zawrócił z tym z automatu na magazyn bo było w tragicznym stanie, zawinął na magazynie folią i po paru godzinach było w automacie DHL. Było kilka rzeczy i jakimś cudem wszystko było OK.

Wczoraj zamówiłem jedną marynarkę, małe pudełko, ale jedna ścianka nie wytrzymała (klej puścił)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, dragonek said:

Teraz rozumiem. A na Otrium nic nie znalazłeś dla siebie z SuSu? Będzie dużo taniej, a problemów ze zwrotem kurierem DHLu do Otrium jeszcze chyba nikt nie raportował.

🤦‍♂️ teraz dopiero się zorientowałem, że to o było pytania o SuSu a nie Otrium - moje problemy były z tym drugim. Ten outlet trwa już drugi rok i jedno zlało mi się z drugim. SuSu w normalnej cenie bym raczej nie kupił, są lepsze opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.