Skocz do zawartości

[POLSKA] Benevento


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.02.2021 o 12:26, lamer napisał:

Chciałem podzielić się, niestety nieprzyjemnym doświadczeniem jakie miałem ostatnio z @Benevento.
Kupiłem dwie pary spodni na wyprzedaży w listopadzie, okazały się być sporo za duże, więc dokonałem zwrotu.
No i od 3 miesięcy wysyłają mi ten zwrot, zero reakcji na telefony i maile.

Od zawsze miałem problem z ich obsługą klienta - nieuznawanie rękojmi, brak numeru telefonu, nieodpisywanie na maile, brak paragonów, ale spodnie były ok więc przymykałem oko.

Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, może to ich zmotywuje do działania.
Czy któryś z forumowiczów miał podobne problemy z @Benevento

Mam podobnie, spodnie flanelowe zamówione w listopadzie przyszły w grudniu, okazały się sporo za duże. Od ponad miesiąca czekam na wymianę. Na odpowiedź trzeba czekać tygodniami, a teraz odpisali, że zwrot wymiana już została wykonana. Tylko, że żadna przesyłka nie została do mnie wysłana.
Tak więc teraz "przyglądają się sprawie".

Ten sklep jest nie na moje nerwy, dałem się skusić dobrymi opiniami na temat jakości, ale to pierwszy i ostatni raz.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugeruje unikać tego sklepu. 

Zamówienie z listopada. Do lutego brak realizacji zamówienia. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na e- maile. Sklep widmo. Nie zdziwiłbym się gdyby zniknął w najbliższym czasie. Szkoda czasu i nerwów. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ja na zamówione spodnie czekałem ponad 3 miesiące i się nie doczekałem. Początkowo byłem mailowo celowo wprowadzany w błąd, że spodnie zaraz będą uszyte i do mnie wysłane, później pomimo wielu maili brak kontaktu email i nie odbieranie przez firmę telefonów. Ostatecznie poprzez portal społecznościowy dowiedziałem się, że firma Benevento nie ma nawet materiału, aby uszyć z niego moje spodnie. Po silnych naciskach pieniądze ostatecznie zwrócili. Zdecydowanie szkoda nerwów i czasu. Omijać z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 2.02.2022 o 12:21, klient napisał:

Sugeruje unikać tego sklepu. 

Zamówienie z listopada. Do lutego brak realizacji zamówienia. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na e- maile. Sklep widmo. Nie zdziwiłbym się gdyby zniknął w najbliższym czasie. Szkoda czasu i nerwów. 

W moim przypadku sprawa zakończyła się pomyślnie.

Po umieszczeniu informacji na forum skontaktowała się ze mną firma, które zajmujemy się marketingiem Benevento.

Firma zadeklarowała, że zamówienie dotrze do mnie w ciągu kilku dni i rzeczywiście tak się stało.

Po odbiorze przesyłki otrzymałem jeszcze telefon od personelu Benevento. Podczas rozmowy wyjaśnili całą sytuację.

Do zamówionych spodni nie ma zastrzeżeń. Wygląda na to, że trudności Benevento było przejściowe. 

Życzę firmie, żeby te trudności pokonała, bo spodnie robi na prawdę dobre. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2022 o 23:53, klient napisał:

Po umieszczeniu informacji na forum skontaktowała się ze mną firma, które zajmujemy się marketingiem Benevento.

Firma zadeklarowała, że zamówienie dotrze do mnie w ciągu kilku dni i rzeczywiście tak się stało.

Jak to strasznie źle świadczy o etyce pracy takiej firmy 😕

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, JakubAnderwald napisał:

Jak to strasznie źle świadczy o etyce pracy takiej firmy 😕

Ja tego nie oceniam. Sprawozdałem uczciwie przebieg zdarzeń. 

Na marginesie dodam, że w tym samym czasie, w którym zamówiłem spodnie w benevento zamówiłem jednocześnie koszulę MTM w jednej z warszawskich firm (której właściciel swego czasu wiódł prym na tym forum). Od 4 miesięcy zapewniają mnie, że realizacja zamówienie jest tuż tuż, a koszuli dalej nie mam. 

Z tych dwóch przypadków benevento wypada jednak zdecydowanie korzystniej :) być może sprawą tej koszuli też warto byłoby się podzielić z Szanownymi Czytelnikami forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, klient napisał:

Ja tego nie oceniam. Sprawozdałem uczciwie przebieg zdarzeń. 

Na marginesie dodam, że w tym samym czasie, w którym zamówiłem spodnie w benevento zamówiłem jednocześnie koszulę MTM w jednej z warszawskich firm (której właściciel swego czasu wiódł prym na tym forum). Od 4 miesięcy zapewniają mnie, że realizacja zamówienie jest tuż tuż, a koszuli dalej nie mam. 

Z tych dwóch przypadków benevento wypada jednak zdecydowanie korzystniej :) być może sprawą tej koszuli też warto byłoby się podzielić z Szanownymi Czytelnikami forum. 

Podziel się, albo zagroź im chargebackiem, albo najlepiej obie te rzeczy! Moja historia z pewną firmą tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Dla mnie ich obsługa klienta to istna masakra. Bardzo lubię ich spodnie - przewinęło się przez moją szafę jakieś 10 par. Nauczony doświadczeniem z minionych lat i sugestiami Kolegów postanowiłem tym razem próbnie zrobić zakup za pobraniem. Złożyłem pierwsze zamówienie na 2 pary na początku września. Po 2 tygodniach przyszła pierwsza para (pobranie tylko na tę pierwszą). Wszystko, jak zwykle, super. Wcześniej też zamówienia przychodziły rozdzielnie, więc spokojnie sobie czekałem, a w międzyczasie złożyłem zamówienie na jeszcze 3 kolejne pary :) Od tego czasu cisza. Nie odpowiadają na wiadomości mailowe, fb, z profilu klienta. Raz udało mi się dodzwonić i bardzo miła pani powiedziała jak tylko podałem nazwisko i jeszcze przed przekazaniem nrów zamówić "a, to pan. Muszę iść na szwalnię ustalić i się do Pana odezwę mailowo." Było to 2 tygodnie temu :) Boję się, że jak te zamówienia ostatecznie do mnie przyjdą, to już będę mieszkał gdzie indziej albo w ogóle zdążę już zaprzestać życia :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2022 o 12:05, mapsajm napisał:

Dla mnie ich obsługa klienta to istna masakra. Bardzo lubię ich spodnie - przewinęło się przez moją szafę jakieś 10 par. Nauczony doświadczeniem z minionych lat i sugestiami Kolegów postanowiłem tym razem próbnie zrobić zakup za pobraniem. Złożyłem pierwsze zamówienie na 2 pary na początku września. Po 2 tygodniach przyszła pierwsza para (pobranie tylko na tę pierwszą). Wszystko, jak zwykle, super. Wcześniej też zamówienia przychodziły rozdzielnie, więc spokojnie sobie czekałem, a w międzyczasie złożyłem zamówienie na jeszcze 3 kolejne pary :) Od tego czasu cisza. Nie odpowiadają na wiadomości mailowe, fb, z profilu klienta. Raz udało mi się dodzwonić i bardzo miła pani powiedziała jak tylko podałem nazwisko i jeszcze przed przekazaniem nrów zamówić "a, to pan. Muszę iść na szwalnię ustalić i się do Pana odezwę mailowo." Było to 2 tygodnie temu :) Boję się, że jak te zamówienia ostatecznie do mnie przyjdą, to już będę mieszkał gdzie indziej albo w ogóle zdążę już zaprzestać życia :) 

 

Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachęcony dwiema wiadomościami sms od Benevento złożyłem zamówienie na dwie pary spodni. Zamówienie opłaciłem przelewem tydzień temu.

Niestety, przed zakupem nie sprawdziłem opinii kolegów na forum. I tak oto — pieniądze już dawno zeszły mi z konta, jednak na stronie benevento moje zamówienie ma wciąż status „nieopłacone”. Telefonów nie odbierają, na mejle nie odpisują.

Niezależnie od tego jakie tam spodnie szyją, Benevento to oszuści. Odradzam każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/24/2022 at 9:58 AM, Customer_Service said:

Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40

Ten numer telefonu nie odpowiada. Benevento to oszuści i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2022 o 09:57, montparnasse napisał:

Ten numer telefonu nie odpowiada. Benevento to oszuści i tyle.

@montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem.  Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując, Benevento ma problem z obsługą klienta. Znikają z forum, a w ich miejsce pojawia się Obsługa_Klienta, która rzekomo zajmuje się obsługą ich klienta. Niestety, okazuje się że Obsługa_Klienta ma problem z obsługą klienta…

Naprawdę, są inne dobre spodnie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.