KarolK1 Napisano 20 Styczeń 2022 Zgłoszenie Share Napisano 20 Styczeń 2022 Nie polecam! Zamówienie w połowie listopada, próbowałem się skontaktować przez wiadomość w zamówieniu, późnej prze email i na końcu przez FB. Zero odpowiedzi. Zamawiam wiele produktów online - nigdy nie natrafiłem na taką obsługę klienta (albo jej brak ). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablocito Napisano 20 Styczeń 2022 Zgłoszenie Share Napisano 20 Styczeń 2022 To chociaż przeczytaj post kolegi powyżej 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feriak Napisano 27 Styczeń 2022 Zgłoszenie Share Napisano 27 Styczeń 2022 W dniu 23.02.2021 o 12:26, lamer napisał: Chciałem podzielić się, niestety nieprzyjemnym doświadczeniem jakie miałem ostatnio z @Benevento. Kupiłem dwie pary spodni na wyprzedaży w listopadzie, okazały się być sporo za duże, więc dokonałem zwrotu. No i od 3 miesięcy wysyłają mi ten zwrot, zero reakcji na telefony i maile. Od zawsze miałem problem z ich obsługą klienta - nieuznawanie rękojmi, brak numeru telefonu, nieodpisywanie na maile, brak paragonów, ale spodnie były ok więc przymykałem oko. Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, może to ich zmotywuje do działania. Czy któryś z forumowiczów miał podobne problemy z @Benevento Mam podobnie, spodnie flanelowe zamówione w listopadzie przyszły w grudniu, okazały się sporo za duże. Od ponad miesiąca czekam na wymianę. Na odpowiedź trzeba czekać tygodniami, a teraz odpisali, że zwrot wymiana już została wykonana. Tylko, że żadna przesyłka nie została do mnie wysłana. Tak więc teraz "przyglądają się sprawie". Ten sklep jest nie na moje nerwy, dałem się skusić dobrymi opiniami na temat jakości, ale to pierwszy i ostatni raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klient Napisano 2 Luty 2022 Zgłoszenie Share Napisano 2 Luty 2022 Sugeruje unikać tego sklepu. Zamówienie z listopada. Do lutego brak realizacji zamówienia. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na e- maile. Sklep widmo. Nie zdziwiłbym się gdyby zniknął w najbliższym czasie. Szkoda czasu i nerwów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klient1231 Napisano 1 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 1 Marzec 2022 Ja na zamówione spodnie czekałem ponad 3 miesiące i się nie doczekałem. Początkowo byłem mailowo celowo wprowadzany w błąd, że spodnie zaraz będą uszyte i do mnie wysłane, później pomimo wielu maili brak kontaktu email i nie odbieranie przez firmę telefonów. Ostatecznie poprzez portal społecznościowy dowiedziałem się, że firma Benevento nie ma nawet materiału, aby uszyć z niego moje spodnie. Po silnych naciskach pieniądze ostatecznie zwrócili. Zdecydowanie szkoda nerwów i czasu. Omijać z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klient Napisano 15 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 15 Marzec 2022 W dniu 2.02.2022 o 12:21, klient napisał: Sugeruje unikać tego sklepu. Zamówienie z listopada. Do lutego brak realizacji zamówienia. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na e- maile. Sklep widmo. Nie zdziwiłbym się gdyby zniknął w najbliższym czasie. Szkoda czasu i nerwów. W moim przypadku sprawa zakończyła się pomyślnie. Po umieszczeniu informacji na forum skontaktowała się ze mną firma, które zajmujemy się marketingiem Benevento. Firma zadeklarowała, że zamówienie dotrze do mnie w ciągu kilku dni i rzeczywiście tak się stało. Po odbiorze przesyłki otrzymałem jeszcze telefon od personelu Benevento. Podczas rozmowy wyjaśnili całą sytuację. Do zamówionych spodni nie ma zastrzeżeń. Wygląda na to, że trudności Benevento było przejściowe. Życzę firmie, żeby te trudności pokonała, bo spodnie robi na prawdę dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JakubAnderwald Napisano 17 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 17 Marzec 2022 W dniu 15.03.2022 o 23:53, klient napisał: Po umieszczeniu informacji na forum skontaktowała się ze mną firma, które zajmujemy się marketingiem Benevento. Firma zadeklarowała, że zamówienie dotrze do mnie w ciągu kilku dni i rzeczywiście tak się stało. Jak to strasznie źle świadczy o etyce pracy takiej firmy 😕 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xune Napisano 17 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 17 Marzec 2022 W dniu 15.03.2022 o 23:53, klient napisał: Wygląda na to, że trudności Benevento było przejściowe. Zdecydowanie przejściowe - przechodzą z miesiąca na miesiąc, z roku na rok 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klient Napisano 17 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 17 Marzec 2022 13 godzin temu, JakubAnderwald napisał: Jak to strasznie źle świadczy o etyce pracy takiej firmy 😕 Ja tego nie oceniam. Sprawozdałem uczciwie przebieg zdarzeń. Na marginesie dodam, że w tym samym czasie, w którym zamówiłem spodnie w benevento zamówiłem jednocześnie koszulę MTM w jednej z warszawskich firm (której właściciel swego czasu wiódł prym na tym forum). Od 4 miesięcy zapewniają mnie, że realizacja zamówienie jest tuż tuż, a koszuli dalej nie mam. Z tych dwóch przypadków benevento wypada jednak zdecydowanie korzystniej być może sprawą tej koszuli też warto byłoby się podzielić z Szanownymi Czytelnikami forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 17 Marzec 2022 Zgłoszenie Share Napisano 17 Marzec 2022 18 minut temu, klient napisał: Ja tego nie oceniam. Sprawozdałem uczciwie przebieg zdarzeń. Na marginesie dodam, że w tym samym czasie, w którym zamówiłem spodnie w benevento zamówiłem jednocześnie koszulę MTM w jednej z warszawskich firm (której właściciel swego czasu wiódł prym na tym forum). Od 4 miesięcy zapewniają mnie, że realizacja zamówienie jest tuż tuż, a koszuli dalej nie mam. Z tych dwóch przypadków benevento wypada jednak zdecydowanie korzystniej być może sprawą tej koszuli też warto byłoby się podzielić z Szanownymi Czytelnikami forum. Podziel się, albo zagroź im chargebackiem, albo najlepiej obie te rzeczy! Moja historia z pewną firmą tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ludzki Pan Napisano 3 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 3 Październik 2022 W tej firmie nadal stabilnie.😒 Czekam na spodnie 2 miesiące. Kontakt z nimi o ponury żart. Dodałem komentarz na Insta to odezwał się do mnie jakiś inny ich klient, tak samo potraktowany. Jak to jest możliwe że oni jeszcze istnieją na rynku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 3 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 3 Październik 2022 3 godziny temu, Ludzki Pan napisał: Jak to jest możliwe że oni jeszcze istnieją na rynku? Sprzedaż detaliczna nie jest istotną częścią ich biznesu, z tego co kojarzę szyją przede wszystkim dla innych firm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JakubAnderwald Napisano 4 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2022 Aż się prosi przejąć ich część detaliczną i zrobić dobrą obsługę klienta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolK1 Napisano 4 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2022 No cóż u mnie po ostatnim wpisie też się odezwali emailowo zapewniając, że zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 tygodni. Mijają kolejne miesiące i spodni nie ma . W listopadzie minie rok od złożenia zamówienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablocito Napisano 4 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2022 A czy wiadomo dla jakich firm szyją? Wtedy można by po prostu tam kupować. Ni chyba że to już inna jakość za inną cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stormont Napisano 4 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2022 11 godzin temu, pablocito napisał: A czy wiadomo dla jakich firm szyją? Wtedy można by po prostu tam kupować. Ni chyba że to już inna jakość za inną cenę. ad Kalendas Graecas sp. z o.o. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablocito Napisano 4 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ludzki Pan Napisano 5 Październik 2022 Zgłoszenie Share Napisano 5 Październik 2022 Komentarze z insta ładnie znikają to trochę wygląda jakby zrobili sobie z tego naciągnia źródło dochodu. Rozważam zgłoszenie oszustwa na policji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mapsajm Napisano 22 Listopad 2022 Zgłoszenie Share Napisano 22 Listopad 2022 Dla mnie ich obsługa klienta to istna masakra. Bardzo lubię ich spodnie - przewinęło się przez moją szafę jakieś 10 par. Nauczony doświadczeniem z minionych lat i sugestiami Kolegów postanowiłem tym razem próbnie zrobić zakup za pobraniem. Złożyłem pierwsze zamówienie na 2 pary na początku września. Po 2 tygodniach przyszła pierwsza para (pobranie tylko na tę pierwszą). Wszystko, jak zwykle, super. Wcześniej też zamówienia przychodziły rozdzielnie, więc spokojnie sobie czekałem, a w międzyczasie złożyłem zamówienie na jeszcze 3 kolejne pary Od tego czasu cisza. Nie odpowiadają na wiadomości mailowe, fb, z profilu klienta. Raz udało mi się dodzwonić i bardzo miła pani powiedziała jak tylko podałem nazwisko i jeszcze przed przekazaniem nrów zamówić "a, to pan. Muszę iść na szwalnię ustalić i się do Pana odezwę mailowo." Było to 2 tygodnie temu Boję się, że jak te zamówienia ostatecznie do mnie przyjdą, to już będę mieszkał gdzie indziej albo w ogóle zdążę już zaprzestać życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 24 Listopad 2022 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2022 W dniu 22.11.2022 o 12:05, mapsajm napisał: Dla mnie ich obsługa klienta to istna masakra. Bardzo lubię ich spodnie - przewinęło się przez moją szafę jakieś 10 par. Nauczony doświadczeniem z minionych lat i sugestiami Kolegów postanowiłem tym razem próbnie zrobić zakup za pobraniem. Złożyłem pierwsze zamówienie na 2 pary na początku września. Po 2 tygodniach przyszła pierwsza para (pobranie tylko na tę pierwszą). Wszystko, jak zwykle, super. Wcześniej też zamówienia przychodziły rozdzielnie, więc spokojnie sobie czekałem, a w międzyczasie złożyłem zamówienie na jeszcze 3 kolejne pary Od tego czasu cisza. Nie odpowiadają na wiadomości mailowe, fb, z profilu klienta. Raz udało mi się dodzwonić i bardzo miła pani powiedziała jak tylko podałem nazwisko i jeszcze przed przekazaniem nrów zamówić "a, to pan. Muszę iść na szwalnię ustalić i się do Pana odezwę mailowo." Było to 2 tygodnie temu Boję się, że jak te zamówienia ostatecznie do mnie przyjdą, to już będę mieszkał gdzie indziej albo w ogóle zdążę już zaprzestać życia Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montparnasse Napisano 1 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2022 Zachęcony dwiema wiadomościami sms od Benevento złożyłem zamówienie na dwie pary spodni. Zamówienie opłaciłem przelewem tydzień temu. Niestety, przed zakupem nie sprawdziłem opinii kolegów na forum. I tak oto — pieniądze już dawno zeszły mi z konta, jednak na stronie benevento moje zamówienie ma wciąż status „nieopłacone”. Telefonów nie odbierają, na mejle nie odpisują. Niezależnie od tego jakie tam spodnie szyją, Benevento to oszuści. Odradzam każdemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montparnasse Napisano 6 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2022 On 11/24/2022 at 9:58 AM, Customer_Service said: Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40 Ten numer telefonu nie odpowiada. Benevento to oszuści i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. papiez_ Napisano 7 Grudzień 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2022 9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 7 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2022 W dniu 6.12.2022 o 09:57, montparnasse napisał: Ten numer telefonu nie odpowiada. Benevento to oszuści i tyle. @montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem. Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 7 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2022 Podsumowując, Benevento ma problem z obsługą klienta. Znikają z forum, a w ich miejsce pojawia się Obsługa_Klienta, która rzekomo zajmuje się obsługą ich klienta. Niestety, okazuje się że Obsługa_Klienta ma problem z obsługą klienta… Naprawdę, są inne dobre spodnie… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.