Skocz do zawartości

Benevento

Użytkownik
  • Zawartość

    553
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

430

O Benevento

  • Tytuł
    Aktywista

Kontakt

  • Strona WWW
    http://benevento.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Not Telling

Ostatnie wizyty

1298 wyświetleń profilu
  1. Benevento - Tailored to Perfection

    @Wodzu, może po prostu ma Pan za wąskie spodnie, albo stan jest za płytki? Bez zdjęć nie jesteśmy w stanie niczego stwierdzić. PS. Dodam, że ciało mężczyzny nie jest wyciosane z drewna więc na to jak spodnie leżą w kroku wpływa wiele czynników, choćby nawet pozycja modela czy też rodzaj tkaniny. Pozwolę sobie użyć zdjęcia Pana Szymona celem porównania tego samego kroju przy użyciu innej tkaniny. Dodam również, że pozycja modela jest zupełnie inna. Mam nadzieję, że Pan Szymon się tutaj nie obrazi, że jego zdjęcia są przedmiotem dyskusji. Link do artykułu: http://alltiedup.pl/2017/08/lato-w-miescie/
  2. Benevento - Tailored to Perfection

    Dzięki owocnej współpracy z Panem Szymonem Jeziorko http://alltiedup.pl/ możemy zaprezentować wam nasze spodnie uszyte z tkaniny VBC Perennial dostępne tutaj: http://www.benevento.pl/spodnie-garniturowe/219-spodnie-welniane-120s-jasno-bezowe.html jak i również kamizelkę uszytą z tkaniny Reda Milano dostępną tutaj: http://www.benevento.pl/kamizelki/208-kamizelka-meska-120s-wool-reda.html
  3. Benevento - Tailored to Perfection

    Wprowadzamy dość dużo istotnych zmian celem usprawnienia realizacji zamówień. Od kilku tygodni informujemy naszych klientów, że wszelkie niestandardowe zamówienia nie podlegają zwrotowi. Zmian będzie więcej o czym na bieżąco będziemy was informować.
  4. Benevento - Tailored to Perfection

    O godzinie 20:24:46sec. złożył Pan zamówienia z pustym komentarzem, następnie wysłał Pan wiadomość do obsługi klienta o godzinie 20:30:59sec. celem wykonania modyfikacji. Karta rozkroju wraz z dodatkowymi uwagami od klienta drukowana jest automatycznie z systemu, jeżeli nie ma komentarza do zamówienia to krojownia nie dostanie tejże informacji. Pan Szymon odpisał Panu "wykonamy spodnie zgodnie z wytycznymi zawartymi w komentarzu do zamówienia" - komentarza do zamówienia Pan nie dodał. Od siebie dodam, że jest to dla nas bardzo ważny element ponieważ podczas składaniu zamówienia akceptuje Pan nasz regulamin gdzie jest napisane, że spodnie zmodyfikowane nie podlegają zwrotowi co zdarza się często, że klienci zapominają o tym fakcie i wynikają z tego powodu nieporozumienia. Czy teraz ma Pan nieco jaśniejszy obraz danej sytuacji? Proszę również o określenie czy kopie tej wiadomości wysłać na maila, ponieważ jak widzę rozmowa odbywa się już na dwóch kanałach.
  5. Benevento - Tailored to Perfection

    Bardzo mi przykro Panie Arku ale nie dodał Pan adnotacji do zamówienia, dlatego zamówienie poszło w wersji standardowej. Dodam, że nadzwyczajnie silnie pracujemy żeby tak nie było. W polu oznaczonym nr.1 powinien znajdować się komentarz, a znajduje się tylko potwierdzenie płatności. Pozdrawiam Zbigniew Cojg
  6. Benevento - Tailored to Perfection

    Tak, to te spodnie z linku.
  7. Benevento - Tailored to Perfection

    Pan @Haz ostatnio otrzymał spodnie, więc być może będziemy mieli okazję zobaczyć je na jego stronie, jeśli nie postaramy się zrobić więcej poglądowych zdjęć i dodać je do naszej strony.
  8. Benevento - Tailored to Perfection

    @Tomasz Fedak Pas nie ma tutaj znaczenia. Długość listwy przy rozmiarze 28 to 15,0 cm -15,5 cm bez paska spodniowego.
  9. Benevento - Tailored to Perfection

    W zależności od rozmiaru/długości spodni zmienia się długość zamka. Proszę podać jaki rozmiar Pana interesuje?
  10. Benevento - Tailored to Perfection

    Pragniemy poinformować, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy tkaninę w szarą jodełkę, zatem wszystkie zaległe zamówienia zostaną zrealizowane do 3 dni. Z szarą jodełką otrzymaliśmy granatową jodełkę, poniżej zdjęcia i link do sklepu. http://www.benevento.pl/spodnie-garniturowe/226-spodnie-welniane-120s-granatowa-jodelka.html
  11. Benevento - Tailored to Perfection

    Ad.1. Z tym problemem raczej nie da się już nic zrobić ale jak widać jest sposób żeby to obejść. Ad.2. Poprawione. Ad.3. Z pewnością będzie taka opcja. Ad.4. Przy następnym zamówieniu proszę napisać, że chce Pan spodnie w rozmiarze 33.5 i takie też uszyjemy.
  12. Benevento - Tailored to Perfection

    @BrotherM Jak tylko rozpoczniemy szycie to oczywiście przedstawimy zdjęcia real photo.
  13. Benevento - Tailored to Perfection

    Uwaga. Chciałem poinformować, że zapas tkaniny na spodnie flanelowe w odcieniu ciemnej zieleni rozszedł się w mgnieniu oka. W tej chwili dostępne pozostają odcienie klasycznej szarości i granatu. Z poważaniem, Zbigniew Cojg
  14. Benevento - Tailored to Perfection

    Spodnie są już dostępne na stronie.
  15. Benevento - Tailored to Perfection

    @ServetchZ racji tego, że jesteśmy członkiem wspierającym finansowym forum BwB pozwolę odpisać sobie w stopniu bardziej prywatnym. Podam może przykład. Klient zamówił 2 pary spodni w poniedziałek, we wtorek wykonał telefon do obsługi klienta z prośbą o pilną realizację ponieważ spodnie potrzebuje na wesele (sobota). Uznaliśmy prośbę i zrobiliśmy wszystko, by zamówienie wykonać wedle życzenia. Spodnie zostały wysłane w środę! Klient niesamowicie zadowolony, chciał osobiście podziękować więc obsługa klienta przekierowała połączenie do mnie. Pan Bartosz chciał się odwdzięczyć i zasugerował, że napisze posta na forum BWB, jednak po chwili stwierdził, że chyba nie ma to najmniejszego sensu bo i tak wszyscy stwierdzą, że to opłacony post bo będzie to nowo założone konto, zrezygnował. Pytanie ile, jest pozytywów, których tu panowie nie przeczytają, bo łatwiej pisać o tym, że coś nie wyszło. Drugi przykład; Pan Piotr postanowił pokonać 400km, tylko po to, byśmy osobiście dobrali mu rozmiar, tak by zamówienie było zrealizowane idealnie. W dniu dzisiejszym potrzebował spodnie również na wesele. Spodnie akurat osobiście wysłałem, bo pracownicy nie jeżdżą do placówek DHL, a musieliśmy skorzystać z tego przewoźnika, aby móc dostarczyć przesyłkę na sobotę.Jakaż była moja mina, kiedy dzwoni klient i mówi, że paczka nie wyszła w ogóle z miejsca nadania? Co się okazało? Awaria terminala DHL, paczka źle zeskanowana, nie wyszła. Infolinia DHL jednak twierdzi, że kłamie i nie nadałem paczki, absurd! Ostatecznie, po serii telefonów do kierowników i innych przełożonych DHL znalazł paczkę i przeprosił, przeprosił również klienta na moją prośbę i wytłumaczył sytuację, tym samym sprostował to co wcześniej usłyszał klient. Jaki z tego morał? Podejmujemy się czasem zadań trudnych, jak w tym wypadku, szybka realizacja, wysyłka na sobotę, niepewność, bo wesele i złośliwość rzeczy martwych robi swoje. Mogę tylko sprawdzić, czy klient napisze tutaj, czy nie i zależy jeszcze, co zechce napisać Co do konfiguratora, to niestety firma IT, która miała zamknąć projekt do końca sierpnia wycofała się z niego ponieważ stwierdziła, że nie jest w stanie go zrobić w taki sposób, jaki nam się podobał. Nie jesteśmy w stanie zaakceptować, czegoś co nam w 100% nie odpowiada, w jakim chcemy. PS. Problemy z komunikacją pojawiały się w przeszłości, dlatego uruchomiliśmy czat i telefon więc nie wszystko co było kiedyś ma miejsce dzisiaj, zapraszam do kontaktu A tak od siebie jeszcze dodam, że jesteśmy firmą rodzinną, gdzie codziennie rozwiązujemy dziesiątki problemów technologicznych, produkcyjnych, związanych z utrzymaniem szwalni, także tak, są niedociągnięcia i jesteśmy tego świadomi, boli nas to bardziej niż kogokolwiek, bo plan i wizja jest pełna i jasna. Dlatego pozwolę sobie skupić się tutaj na pozytywach i kończąc podziękować wszystkim klientom, którzy wybierają nas, którzy doceniają nas za to co robimy, którzy dziękują i życzą powodzenia wspierając jednocześnie nie tylko nas, ale polski produkt i polską firmę. Z poważaniem, Zbigniew Cojg
×