Misza Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Próbuję znaleźć odpowiedz dlaczego tylko część tej społeczności myśli podobnie a druga stanęła w obozie zagorzałych oponentów i doszedłem do jednego wniosku ale już dajmy temu spokój. Nie chcę rozpętać kolejnej burzy, nie po to się tu logowałem. A ja jestem ciekaw. Jeśli nie chcesz publicznie, to będę wdzięczny za PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernestson Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Ja też jestem ciekaw. Kwestia EB jest w zasadzie zamknięta ale możemy to pociągnąć dalej. Najwyżej wydzielimy osobny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolo Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Tych ciekawy jest więcej. Jeżeli nie chcesz pisać o tym na forum, co rozumiem, będę zobowiązany za podzielenie się na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misza Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Nie mogę się powstrzymać... ...w oczekiwaniu na odpowiedź. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waski Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 już dawno nikt mnie tak nie rozbawił. Dzięki Misza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolsz Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Panowie dajmy już spokój, nie chcę nikogo obrażać, ani zaglądać do portfela. To poważne forum a nie Onet. Padło tu kilka niemiłych słów miedzy wierszami jak i krytycznych uwag w stosunku do mojej osoby, padło też bardzo dużo przemyślanych i wyważonych głosów rozsądku za co serdecznie dziękuję. Jeżeli pozwolicie to chętnie zostanę na forum, i dalej będę czerpał z tej skarbnicy wiedzy o męskiej elegancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Zwykle szybciej mam poprzecierany kołnierz i mankiety. może kupujesz za ciasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Whitesnake Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Padło tu kilka niemiłych słów miedzy wierszami jak i krytycznych uwag w stosunku do mojej osoby, padło też bardzo dużo przemyślanych i wyważonych głosów rozsądku za co serdecznie dziękuję. Jeśli chodzi o tą "różnicę pokoleń" to nie było to obraźliwe, tylko opisywało trochę inny model zachowań (mi osobiście obcy). Jest mi dużo bliżej do stanowiska Ernestsona, choć to oczywiście nie powód żeby się spierać. Niech nie wydają ci się rozsądne tylko te opinie, z którymi się zgadzasz. Zostań i pisz. Na razie wpadłeś zrobić burzę, a kto ją robi ten pioruny zbiera. Bardzo chciałbym cię poznać z innej strony. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolo Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Misza, Twoja wina. Spłoszyłeś kolegę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolsz Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Jeśli chodzi o tą "różnicę pokoleń" to nie było to obraźliwe, tylko opisywało trochę inny model zachowań (mi osobiście obcy). Jest mi dużo bliżej do stanowiska Ernestsona, choć to oczywiście nie powód żeby się spierać. Niech nie wydają ci się rozsądne tylko te opinie, z którymi się zgadzasz. Zostań i pisz. Na razie wpadłeś zrobić burzę, a kto ją robi ten pioruny zbiera. Bardzo chciałbym cię poznać z innej strony. Whitesnake właśnie Twoje słowa o robieniu "burzy" uważam za trochę niesprawiedliwe. Nie było moim celem robienie jakiejkolwiek burzy, (burzę zrobili inni, o ile można to nazwać burzą) jeżeli przeczytasz początek tego tematu, to zobaczysz że chciałem tylko porady jak rozwiązać przedmiotowy problem. Uzyskałem odpowiedz od kolegi KIERMAN i to mi wystarczyło, a że temat się rozwinął w taki a nie inny sposób to już nie moja wina. Nie obrzucałem EB błotem i pisałem że racja jest tylko moja. Starałem się obiektywnie, bez emocji opisać całą sytuację, wręcz pisałem o tym że sprzedawcy w EB byli nastawieni do mnie bardzo przychylnie i stawali na głowie żeby zadowolić klienta. Więc gdzie tu np. "czarny PR" o który zostałem posądzany przez jednego z użytkowników tego forum. Uważasz że to eleganckie. W kwestii "różnicy pokoleń" czyli opisywania innego modelu zachowań bardzo bym chciał dowiedzieć się co miałeś na myśli. Jeżeli możesz to bardzo proszę Cie o rozwinięcie tego wątku bo możne być ciekawy. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Whitesnake Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Więc gdzie tu np. "czarny PR" o który zostałem posądzany przez jednego z użytkowników tego forum. Uważasz że to eleganckie. Nie było to pewnie twoją motywacją, ale nie dziwi mnie taka opinia. Spójrz na to z dystansu. Nie masz stażu na forum, żadnych wpisów merytorycznych, wpadasz i robisz dym z powodu koszuli. Mamy więc do wyboru: a. chcesz wywrzeć presję na E.Berg b. chcesz po ludzku, dać upust emocjom c. chcesz całkowicie bezinteresownie podzielić się cennym doświadczeniem Jak myślisz, co wybierze osoba która Cię nie zna? Nawet przy równym rozkładzie, masz pozytywną opinię zaledwie u 33%, a jest kilka badań pokazujących, że obcym przypisujemy pozytywne intencje zaledwie w 11% przypadków. Uważam, że nie jest eleganckie ocenianie kogokolwiek, dlatego postaraj się spojrzeć na to z drugiej strony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misza Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Wszyscy macie rację! Whisky? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monkiusz Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Jak myślisz, co wybierze osoba która Cię nie zna? Nawet przy równym rozkładzie, masz pozytywną opinię zaledwie u 33%, a jest kilka badań pokazujących, że obcym przypisujemy pozytywne intencje zaledwie w 11% przypadków. Whitesnake - trzeba było dodać jeszcze punkt d i e po czym stwierdzić, że karolsz ma pozytywną opinię najwyżej zaledwie 20%. Facet napisał, że nie podoba mu się sposób rozwiązania reklamacji renomowanej firmy, sprzedającej jedne z droższych lub najdroższe koszule na naszym rynku, po tym jak firma ta uznała pozytywnie jego reklamację. O co walczysz właściwie, skoro nawet w Bergu stwierdzili, że coś z tym trzeba zrobić? Ja nie widzę robienia dymu w postach karolsza. Za to post w stylu "różnica pokoleń" sugeruje mocno, że karlosz popełnił jakiś nietakt, domagając się tego, co jemu, jako klientowi najzwyczajniej w świecie się należy. Rozumiem, że prawdziwy dżentelman, by nie wyjść na "kuźniara" nie reklamuje koszuli nawet jak mu jej pół odpadnie po jednym wyjściu, bo nie wypada. "Stara szkoła". 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Na każdym forum dyskusyjnym, niezależnie od tematyki, w pewnym momencie dyskutuje się już o czymś nieco istotnie różnym od tego, o co chodziło autorowi pierwszego posta. Do tego - tematy o wadach/reklamacjach są atrakcyjne, ludzie lubią wyrażać swoje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musa19 Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Wszyscy macie rację! Whisky? Podoba mi się narracja zmierzająca w tym kierunku Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolsz Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Nie było to pewnie twoją motywacją, ale nie dziwi mnie taka opinia. Spójrz na to z dystansu. Nie masz stażu na forum, żadnych wpisów merytorycznych, wpadasz i robisz dym z powodu koszuli. Mamy więc do wyboru: a. chcesz wywrzeć presję na E.Berg b. chcesz po ludzku, dać upust emocjom c. chcesz całkowicie bezinteresownie podzielić się cennym doświadczeniem Jak myślisz, co wybierze osoba która Cię nie zna? Nawet przy równym rozkładzie, masz pozytywną opinię zaledwie u 33%, a jest kilka badań pokazujących, że obcym przypisujemy pozytywne intencje zaledwie w 11% przypadków. Uważam, że nie jest eleganckie ocenianie kogokolwiek, dlatego postaraj się spojrzeć na to z drugiej strony. Ok tu mogę się z Tobą zgodzić, miałeś prawo tak pomyśleć, przyznaję Tobie rację. Właśnie wczułem się w tą druga stronę i tak to wygląda. Teraz proszę spróbuj wczuć się w moją i zobacz jak to jest. Mam nadzieję że po całym tym zamieszaniu, odczucia masz inne, że nie chodziło o dym i pieniactwo. Chciałem tylko porady. A że jestem zniesmaczony sposobem załatwienia tej sprawy przez EB w taki a nie inny sposób , no cóż, każdy ocenia po swojemu. Na tą chwilę wiem jedno, wyleczyłem się z polskiego PREMIUM na długo. I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misza Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Przyznam, że sprawa stała się dla mnie więcej niż dziwna po tym, jak info o temacie dotarło do właściciela firmy. Nie mogę sobie wyobrazić powodu, dla którego 5 minut po otrzymaniu info nie zapadła decyzja "szyjemy nową". Typowe win-win. A tak wszyscy w jakimś stopniu przegrywają. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolo Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Przyznam, że sprawa stała się dla mnie więcej niż dziwna po tym, jak info o temacie dotarło do właściciela firmy. Nie mogę sobie wyobrazić powodu, dla którego 5 minut po otrzymaniu info nie zapadła decyzja "szyjemy nową". Typowe win-win. A tak wszyscy w jakimś stopniu przegrywają. To niestety o czymś świadczy w firmie EB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolsz Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Przyznam, że sprawa stała się dla mnie więcej niż dziwna po tym, jak info o temacie dotarło do właściciela firmy. Nie mogę sobie wyobrazić powodu, dla którego 5 minut po otrzymaniu info nie zapadła decyzja "szyjemy nową". Typowe win-win. A tak wszyscy w jakimś stopniu przegrywają. Misza dotknąłeś sedna problemu. Co tam jednostka, nie liczy się. Żadna strata, jeden niezadowolony klient nie wpływa na płynność finansową firmy więc można go brzydko mówiąc olać. Przecież nie muszą przez jednostkę zwijać interesu, biznes się kręcił i kręcić będzie. A czym jest cena jednej koszuli MTM dla EB, niczym, kroplą w morzu. I to jest właśnie przykre. Kto ma dużo, chce więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Myślę, że warto stonować emocje - rozumiem, że jesteś rozczarowany, ale te uwagi są niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawlik Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 karolsz, mam ciekawsze rzeczy do robienia niż oglądanie zdjęć Twojej koszuli, nie potrzebuje ich na maila. Podpowiedziałem Ci jak możesz "utrzeć nosa" wszystkim którzy zarzucali nieprawdziwość tego co piszesz. Plus jak już zdecydowałeś się pisać na forum o swoim problemie to wypadałoby zrobić to porządnie, uwiarygodnić całą historię. Pisać każdy może. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misza Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Tweet sprzed chwili. I tak to własnie (powinno) działa(ć)! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolsz Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 karolsz, mam ciekawsze rzeczy do robienia niż oglądanie zdjęć Twojej koszuli, nie potrzebuje ich na maila. Podpowiedziałem Ci jak możesz "utrzeć nosa" wszystkim którzy zarzucali nieprawdziwość tego co piszesz. Plus jak już zdecydowałeś się pisać na forum o swoim problemie to wypadałoby zrobić to porządnie, uwiarygodnić całą historię. Pisać każdy może. Dziękuję za podpowiedz. Myślę że historia jest wiarygodna, do sprawdzenia. Mosze Masz rację, wyłączam się już z tego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waski Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Tweet sprzed chwili. I tak to własnie (powinno) działa(ć)! Od siebie kolejny raz dodam, że wzorem dla mnie jest Saphir i tak właśnie powinna wyglądać wzorowa obsługa klienta. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 22 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2015 Dla szukających spisku i niewierzących w niezadowolonych użytkowników EB zakładających swój pierwszy temat, dodam że kolegę karolsz znam długo zanim powstało to forum, a różnica pokoleń na pewno nie występuje między trzydziestoparo - czterdziestolatkami (ale Styleman się łapie) . 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi