artisan Napisano 22 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 22 Listopad 2018 3 godziny temu, pi_senny napisał: Zdajecie sobie sprawę z tego, że macie na stronie mnóstwo asortymentu, który już od tygodni lub miesięcy nie jest dostępny, a nadal przy okazji różnego rodzaju promocji obniżacie jego ceny? Np ta koszula https://shopmiler.com/pl/koszule-meskie/koszula-jeansowa-niebieska Nie wiem czy jest już nie dostępna, czy też jest jakiś błąd i nie mogę wybrać rozmiaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 22 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 22 Listopad 2018 1 minutę temu, artisan napisał: Np ta koszula https://shopmiler.com/pl/koszule-meskie/koszula-jeansowa-niebieska Nie wiem czy jest już nie dostępna, czy też jest jakiś błąd i nie mogę wybrać rozmiaru ? Daj spokoj. Zdaje sie ze rok temu byly podobne problemy przy np przy chinosach. Widac 1 rok to za malo aby ogarnac tak banalny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bażant Napisano 22 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 22 Listopad 2018 Pewnie po prostu wyprzedane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 23 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 23 Listopad 2018 4 godziny temu, adamW napisał: @4inHand, w wielu przypadkach urealniliscie po prostu cene. Na przykladzie kurtki pikowanej, ktora jest wyceniona na 799 w regularnej ofercie co jest zdaje sie cena wyzsza niz Barbour Liddesdale (porownujac nawet z cena Zalando, a co dopiero CountryAttire). Oczywiscie kazdy kupuje gdzie chce. Do tego ten marketing 'och, ach'. Wiele marek wspolpracujacych z sukcesem z BwB nie pisze peanow o swoich produktach w mysl zasady ze dobry produkt sam sie obroni. Milego wieczoru. Za to u konkurencji "współpracujących z sukcesem z BwB " merino prawie dwa razy droższe i oferta na BF słabiutka o powielaniu pomysłów innych nie wspominając ;) więc chyba szkoda czasu na takie wpisy bo " każdy kupuje gdzie chce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 24 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2018 @4inHand, czy koszt wysyłki 19.90 za parę rękawiczek i kaszkiet w sumie za 298 to normalna cena ? Chciałem skorzystać z czarnego, ale wysyłka pożerająca prawie 10% ceny zamówienia studzi mój entuzjazm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 24 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2018 "Studzi", "pożerająca" współczuję polskim przedsiębiorcom. Tomek trzymaj się. 2 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 24 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2018 20 minut temu, eye_lip napisał: "Studzi", "pożerająca" współczuję polskim przedsiębiorcom. Tomek trzymaj się. No tak, w sumie powinienem dowalić do tego pytania co najmniej trzy emotki, żeby użytkownicy pisma obrazkowego zrozumieli. Pytałem @4inHand jako przedstawiciela sklepu na forum, a nie przypadkowych przechodniów. Pytanie było proste, czy koszt wysyłki jest stały czy znika po przekroczeniu jakiejś sumy ? Pytam bo naprawdę chcę kupić kilka rzeczy, a sam koszt wysyłki wydawał mi się jakoś sztucznie narzucony na sam koniec realizacji zamówienia, a nie był wyświetlany przy pojedynczych przedmiotach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 25 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2018 @Żorż Ponimirski łatwo przecież sprawdzić, że koszt przesyłki znika po przekroczeniu wartości koszyka powyżej 400 zł, a przy mniejszym zamówieniu masz też opcje wysyłki za 9,90 Pocztą Polska. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 25 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2018 5 godzin temu, FONos napisał: @Żorż Ponimirski łatwo przecież sprawdzić, że koszt przesyłki znika po przekroczeniu wartości koszyka powyżej 400 zł, a przy mniejszym zamówieniu masz też opcje wysyłki za 9,90 Pocztą Polska. Sprawa sama się rozwiązała. Coś się przycięło wczoraj na stronie i korzystając z telefonu nie mogłem przewinąć do innych sposobów wysyłki. Muszę przyznać, że w porównaniu do konkurencji, Tomasz Miler zrobił promocje na swoje produkty na poziomie amerykańskim. Jestem bardzo ciekawy jakości wykonania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 25 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2018 Idzie zmienić sposób płatności? Mam problem z zrobieniem tego przez paypal, a nie widzę opcji zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 25 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2018 23 minuty temu, eduardo napisał: Idzie zmienić sposób płatności? Mam problem z zrobieniem tego przez paypal, a nie widzę opcji zmiany. Po lewej od PayPal powinno być ikonka do płatności przez stronę banku lub blik. Może Tobie też się nieprawidłowo wyświetla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 25 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2018 Tylko ja już wybrałem paypal i jak próbuje zapłacić wyrzuca informację, że karta została odrzucona. Pierwszy raz taki coś mam. Pytanie czy zmiana jest możliwa później. W mailu nie widzę, na koncie też. Pomroczność jasna..... EDIT: dosłownie pomroczność jasna (a ostatnio nawet alkoholu nie piję ), przypomniało mi się, że mam ustawiony limit na transakcje internetowe. Zmieniłem i poszło. Ale swoją drogą nie ma na koncie możliwości zmiany jak już wybrałeś paypal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 27 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2018 @4inHand, jaki jest u Was czasookres odpowiedzi na maila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 27 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2018 @eduardo, ja ich przyłapałem przez FB, odpowiedzieli po kilku godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 27 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2018 dzięki, ale nie mam facebooka pisałem w niedzielę, narazie tylko poniedziałek poleciał, ale wołałbym uzyskać odpowiedź zanim wyślą zamówienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 27 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2018 Godzinę temu, eduardo napisał: dzięki, ale nie mam facebooka pisałem w niedzielę, narazie tylko poniedziałek poleciał, ale wołałbym uzyskać odpowiedź zanim wyślą zamówienie Z jakiego adresu mailowego wysyłał Pan wiadomość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 27 Listopad 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2018 poszło pw, z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 Kurtka z Country Attire zamówiona w Cyber Monday - przyszła z UK wczoraj. Szelki od Doleath zamówione dwa dni temu - przyszły ze Szczecina dzisiaj. Kaszkiet od MS&S zamówiony w Cyber Monday - ani kaszkietu, ani żadnej wiadomości nie ma (przed chwilą sprawdzałem skrzynkę - awizo brak). Daleko musi być ten Poznań od Warszawy. A tymczasem mojego rozmiaru na stanie sklepu już nie ma (Mousa, 61 - jakby się komuś tam u Was chciało sprawdzać). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 @Kyle moje zamówienie z piątku lub soboty doszło już kilka dni temu. Zamówiłem mouse 61, jeśli będzie za duża mam się do Ciebie odezwać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 5 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2018 @Żorż Ponimirski mam mimo wszystko nadzieję, że nie kupiliśmy tej samej. No chyba że to nowy pomysł sklepu - sartorialsharing, a my nabyliśmy tokeny ale w warunkach oferty czarnopiątkowej chyba niczego takiego nie było . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriogen Napisano 6 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2018 Ogólnie widać, że nie tylko ja mam problem z tą marką. Próbuje się już dobić do bura obsługi kilka dni za pomocą różnych form komunikacji: telefon (ciągle poczta głosowa), wiadomość na Messengerze (widać, że ktoś wyświetla wiadomości ale nie odpisuje). Jeśli miałbym znowu coś od Państwa kupić to naprawdę będę musiał przemyśleć tą decyzje... ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 6 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2018 1 minutę temu, Kriogen napisał: Ogólnie widać, że nie tylko ja mam problem z tą marką. Próbuje się już dobić do bura obsługi kilka dni za pomocą różnych form komunikacji: telefon (ciągle poczta głosowa), wiadomość na Messengerze (widać, że ktoś wyświetla wiadomości ale nie odpisuje). Jeśli miałbym znowu coś od Państwa kupić to naprawdę będę musiał przemyśleć tą decyzje... ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”. Jeslibys przesledzil watek to zauwazysz ze nie jestes pierwszym ani ostatnim klientem, ktory skarzy sie na takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 6 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2018 3 godziny temu, Kriogen napisał: ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”. Oczywiście, nie wiem o co chodzi w szczegółach, ale 4inHand pisał w tej sprawie, ale nie umiem podlinkować konkretnej wypowiedzi. Cytat: "Jak większość sklepów www, w przyszłości nie będziemy obsługiwać już wymian tylko zwrot i nowy zakup. Jeśli jest rozmiar, to bez problemu. Jeśli ktoś kupił w preorderze, dostanie cenę preorderową, ale po wcześniejszym uzgodnieniu kodu rabatowego z działem obsługi wyłącznie na podstawie pierwszego zakupu w okresie preorderu. Uważam, że to fair." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 12 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 12 Grudzień 2018 Mi się dobić telefonicznie udało. Uzgodniłem co robić - w sensie wymiany opisanej powyżej. Zwrócony towar od piątku 07.12 w sklepie, ale do dzisiaj odezwy brak. Wstrzymam się jeszcze z opinią ostateczną, ale narazie średnio to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriogen Napisano 13 Grudzień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 13 Grudzień 2018 8 godzin temu, eduardo napisał: Mi się dobić telefonicznie udało. Uzgodniłem co robić - w sensie wymiany opisanej powyżej. Zwrócony towar od piątku 07.12 w sklepie, ale do dzisiaj odezwy brak. Wstrzymam się jeszcze z opinią ostateczną, ale narazie średnio to wygląda. Mi w końcu też się udało dodzwonić, jednak tylko do działu odpowiedzialnego za sprzedaż alkoholu. Miła Pani nie mogła mnie przełączyć do działu odzieżowego, więc poprosiła o moją godność i nr telefonu, że informacja zostanie przekazana i ktoś z firmy do mnie oddzwoni... oczywiście nikt nie zadzwonił! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.